arme Sylviaquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Esmee gaat straks op Sylvia zitten.
Dat is zielig voor Sylviaquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Esmee gaat straks op Sylvia zitten.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wtf waarom durven ze niet meer verder? Je reed tegen een hekje aan…
Ze spelen het echt geweldig, maar zo'n enorme stapel mazzel moet je ook maar hebben jaquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:11 schreef YT123 het volgende:
Iedereen wordt nu aan tafel genoemd behalve de verraders.
Worden totaal niet genoemd dus dat is logisch.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:14 schreef svann het volgende:
Die vooruiblik is een spoiler; de verraders overleven de tafel.
Van de darkroom denk ik.quote:
Yesquote:
Daardoor ook lastig te sturen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die houden ze erin hoor. Lekker chaotisch.
Stefano schreef een duidelijke E op zn papiertje.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:00 schreef Dazalbest het volgende:
Waarom denken jullie Esmee eruit???
Hoop het van harte maar hoe halen jullie dat uit dat gesprek, heb iets gemist denk ik
quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stefano schreef een duidelijke E op zn papiertje.
Tsja, ze hebben dan ook de groep domste getrouwen uit alle seizoenen. Wat een kneuzen bende. De 3 verraders manipuleren er open en bloot op los.quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:21 schreef TheVulture het volgende:
Heel tof seizoen ja, en de verraders maken echt kans om met z'n 3'en de eindstreep te halen
Vond het meer het begin van een Squote:Op vrijdag 22 april 2022 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stefano schreef een duidelijke E op zn papiertje.
Dat is één van de twee die het schild zou kunnen hebben, kozen ze vast niet.quote:
Robbie is ook in de wapenkamer geweest.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:29 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is één van de twee die het schild zou kunnen hebben, kozen ze vast niet.
Wie was de andere ook al weer?
Vraag me af of hun namen echt niet genoemd worden of dat het eruit ge-edit wordt. Als kandidaat zou ik iedereen wel een keer benoemen, om te zien hoe er gereageerd wordt. Er zijn drie verraders dus zijn er altijd twee mensen die proberen iemand te beschermen.quote:Op zondag 24 april 2022 09:45 schreef viceversa het volgende:
Stefano en ook wel Jamie hadden iets te veel 'duping delight' aan tafel, nog net geen grote grijns. Dat in sterk contrast met de getrouwen, zou toch moeten opvallen... Ze worden ovetmoedig. Maar het gaat tot nu toe ook wel erg lekker.
Ze worden wel genoemd buiten de ronde tafel. Aan tafel wordt niet iedereen genoemd maar dat betekent niet dat de verraders helemaal bij niemand op het lijstje staan. Ze zijn alleen niet top prioriteit op dit moment. Maar ik zie dit nog wel opeens omslaan.quote:Op zondag 24 april 2022 12:10 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Vraag me af of hun namen echt niet genoemd worden of dat het eruit ge-edit wordt. Als kandidaat zou ik iedereen wel een keer benoemen, om te zien hoe er gereageerd wordt. Er zijn drie verraders dus zijn er altijd twee mensen die proberen iemand te beschermen.
Dat hun namen niet genoemd worden maakt ook dat de eliminaties moeilijk terug te leiden zijn op hen.
Hoogmoed, val. Ik denk dat we komende aflevering misschien wel een kantelpunt krijgen.quote:Op zondag 24 april 2022 18:47 schreef lily het volgende:
Hoe meer succes hoe meer overmoedig. Dit gaat ooit fout.
Presentator/verslaggever van EditieNL en soms valt hij ook in als nieuwslezer bij het RTL nieuws!quote:
Dit denk ik eigenlijk ook wel... zou mooi zijn als ze indd nog een aflevering ongeschonden doorkomen, maar kan het me bijna niet voorstellen...quote:Op maandag 25 april 2022 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoogmoed, val. Ik denk dat we komende aflevering misschien wel een kantelpunt krijgen.
Die heeft zichzelf gewoon verpraat en echt niemand is er op door gegaan jaquote:Op maandag 25 april 2022 10:36 schreef Jester65 het volgende:
De verraders spelen het heel goed, maar ik ben wel verbaasd dat Jamie nog nooit genoemd is.
Hoeft niet. Irene gaat niet praten vandaag en wordt vermoord.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:33 schreef Koen66 het volgende:
Hoe gaan ze de aandacht van Ortal naar Irene verplaatsen
Dit idd na haar exit gaat die heel boos zijn op jamiequote:Op vrijdag 29 april 2022 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoeft niet. Irene gaat niet praten vandaag en wordt vermoord.
Zeker als ze zich realiseert dat hij zo ongeveer bekende zelf een verrader te zijn en zij het niet geloofdequote:Op vrijdag 29 april 2022 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit idd na haar exit gaat die heel boos zijn op jamie
Ja mooi gewaagd was dat.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeker als ze zich realiseert dat hij zo ongeveer bekende zelf een verrader te zijn en zij het niet geloofde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |