Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kijk nu terug, maar de eerste twee opdrachten zijn precies hetzelfde als de Vlaamse versie. Vind ik jammer.
wat neerbuigend, al die verkleinwoorden, "dikkertje" "trolletje"quote:Op zaterdag 16 april 2022 02:53 schreef freaky40 het volgende:
Irene is ook wel een leuk trolletje dit seizoen.
Ja enquote:Op zaterdag 16 april 2022 13:29 schreef Verida het volgende:
[..]
wat neerbuigend, al die verkleinwoorden, "dikkertje" "trolletje"
Ik vind het kleinerend. Het is gewoon een goed gemaakt programma en dat hoeft niet naar beneden gehaald te worden door de termen dikkertje en trolletje.quote:
De penis Het penisje schijnt zich rechtevenredig te verhouden tot de denigrerende verkleinwoorden die een FOK!ker gebruikt. Dus we kunnen beter een beetje empathie tonen voor dit soort kerels.quote:Op zaterdag 16 april 2022 14:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het kleinerend. Het is gewoon een goed gemaakt programma en dat hoeft niet naar beneden gehaald te worden door de termen dikkertje en trolletje.
just my two cents
Fijn dat jij dat vind. En door.quote:Op zaterdag 16 april 2022 14:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het kleinerend. Het is gewoon een goed gemaakt programma en dat hoeft niet naar beneden gehaald te worden door de termen dikkertje en trolletje.
just my two cents
Hij vindt zichzelf wel heel erg geweldig. Hoop dat hij er snel uitvliegt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jamie gaat een deze afleveringen met te veel zelfvertrouwen spelen en zichzelf verlullen.
Of je let op tijdens de aflevering want het kwam zeker niet uit het niets lol xD.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Er is vervelend gemonteerd deze aflevering.
Dit komt uit het niets, terwijl het overduidelijk besproken is.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jamie gaat een deze afleveringen met te veel zelfvertrouwen spelen en zichzelf verlullen.
Dat heb ik juist bij Stefano.quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:33 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf wel heel erg geweldig. Hoop dat hij er snel uitvliegt.
Ja terecht ook is Esmee niet gewend zag je gelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:57 schreef AgnesGru het volgende:
Wel heerlijk hoe Sylvia Esmée aanpakte trouwens.
Yep, Jamie en Ortal worden nergens genoemd.quote:Op zondag 17 april 2022 00:09 schreef YT123 het volgende:
Ik denk ook dat Stefano als eerste gaat sneuvelen. Heb het idee dat hij sowieso al bij een groot deel van de groep op het lijstje staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |