Onnodig dat weer aan te halen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2022 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Nee laten we nog voor de achtste keer bespreken dat GGMM ooit 'toferstaf' heeft gezegd!
Zo erg is Villareal toch niet?quote:Op dinsdag 12 april 2022 23:34 schreef fetX het volgende:
De ene zaadclub door, de andere zaadclub teleurgesteld terug naar huis.
Link naar topic svpquote:Op dinsdag 12 april 2022 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de liefhebber is er nu RTL Autowereld
Real wint deze clquote:Op dinsdag 12 april 2022 23:33 schreef hhh38 het volgende:
Gefeliciteerd City en Liverpool met het halen van de finale
Chelsea-trainer Thomas Tuchel heeft zijn onvrede geuit over het onderonsje dat de Poolse scheidsrechter Szymon Marciniak had met Carlo Ancelotti, de coach van Real Madrid. De ploeg van Ancelotti schakelde titelhouder Chelsea dinsdag uit in de kwartfinales van de Champions League.quote:
1-2quote:Op woensdag 13 april 2022 19:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
21:00 Atlético Madrid - Manchester City (0-1)
21:00 Liverpool - Benfica (3-1)
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lenny_Leonard
@:tong80
en de rest
(Gisteren had niemand de uitslagen goed)
1-1quote:Op woensdag 13 april 2022 19:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
en de rest
1-1.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
en de rest
1-3quote:Op woensdag 13 april 2022 19:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
en de rest
Je bent weer thuis van dagbesteding?quote:Op woensdag 13 april 2022 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
mooi dat die moffen eruit liggen
3-1quote:Op woensdag 13 april 2022 19:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
en de rest
als ik jou vind eet ik je levend opquote:Op woensdag 13 april 2022 19:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je bent weer thuis van dagbesteding?
Bij welk lichaamsdeel begin je?quote:Op woensdag 13 april 2022 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als ik jou vind eet ik je levend op
homoquote:Op woensdag 13 april 2022 19:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bij welk lichaamsdeel begin je?
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bij welk lichaamsdeel begin je?
1-1quote:Op woensdag 13 april 2022 19:06 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
en de rest
Denk je ook dat dit gaat gebeuren?quote:Op woensdag 13 april 2022 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik hoop dat atletico manchester kapot maakt
Jaquote:Op woensdag 13 april 2022 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je ook dat dit gaat gebeuren?
Stukje Blatterquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]Deze was zo slecht dat ik je een like geef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Hallo Nelis.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze was zo slecht dat ik je een like geef.
Volgens mij zag ie hands.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:20 schreef T3hTommay het volgende:
Ik gun Simeone applaus op z'n bakkes.
nouquote:Op woensdag 13 april 2022 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Mag het nog?
Zeg het maar:
21:00 Atlético Madrid - Manchester City 0-1
21:00 Liverpool - Benfica 1-0
Atletico - City (een beetje op de achtergrond)quote:
Hier sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 13 april 2022 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Mag het nog?
Zeg het maar:
bedoelde meer dat liverpool precies de 1-0 maaktequote:Op woensdag 13 april 2022 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was training aan het geven, sorry.
Ah, ik kijk ATM-MCI.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
bedoelde meer dat liverpool precies de 1-0 maakte
Zeg dan gewoon wat je bedoelt!quote:Op woensdag 13 april 2022 21:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
bedoelde meer dat liverpool precies de 1-0 maakte
Die andere wedstrijd gaat toch nergens meer om.quote:
Welke zender?quote:Op woensdag 13 april 2022 21:29 schreef Nober het volgende:
Fijn dat de commentator weer een link naar Ajax heeft weten te vinden. Vermoeiend.
Sierd heeft weinig met Ajaxquote:Op woensdag 13 april 2022 21:29 schreef Nober het volgende:
Fijn dat de commentator weer een link naar Ajax heeft weten te vinden. Vermoeiend.
Sierdgoatquote:Op woensdag 13 april 2022 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
RTL 7 heeft Teun. Maar kijk gewoon Ziggy dan.
neequote:Op woensdag 13 april 2022 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Mag het nog?
Zeg het maar:
Hun probleemquote:Op woensdag 13 april 2022 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd alleen maar goed
Atleti heeft geluk.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:34 schreef T3hTommay het volgende:
Bij nul schoten op doel over twee wedstrijden geldt een Europese schorsing van vijf jaar hoop ik.
Is Ederson genaturaliseerd?quote:
Bevlieging van Joewaaw en anders kansloos.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie niet echt hoe Atleti nog gaat scoren. Bakt er niets van
Wat is de cijfercode voor die safe?quote:
4045quote:Op woensdag 13 april 2022 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is de cijfercode voor die safe?
4045quote:Op woensdag 13 april 2022 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kappen.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet hij maar 'save' zeggen. Of gewoon Nederlands praten en 'redding' zeggen.quote:
Mea culpa.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet hij maar 'save' zeggen. Of gewoon Nederlands praten en 'redding' zeggen.
Raar.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:41 schreef T3hTommay het volgende:
Stoere boy Gerwyn Price heeft vanaf nu Katy Perrys Roar als walk-on.
Erg mooi.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:41 schreef T3hTommay het volgende:
Vast voor een betere prijs.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:41 schreef T3hTommay het volgende:
@onlogisch is de Engelse taal niet machtig. Wish that be true amigoquote:Op woensdag 13 april 2022 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet hij maar 'save' zeggen. Of gewoon Nederlands praten en 'redding' zeggen.
Allemaal onderdeel van de tactiek.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie niet echt hoe Atleti nog gaat scoren. Bakt er niets van
Hot n Cold was leuker geweest, want hij is de Icemanquote:Op woensdag 13 april 2022 21:41 schreef T3hTommay het volgende:
I kissed a girl is het enige juiste antwoord.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie favoriete lied van Katy Perry?
I kissed a girlquote:Op woensdag 13 april 2022 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zonder geluid, met videoclip inderdaad wel.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
I kissed a girl is het enige juiste antwoord.
Hot n Coldquote:Op woensdag 13 april 2022 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vroeg niet jullie favoriete videoclip van Katy Perry!quote:Op woensdag 13 april 2022 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
I kissed a girl is het enige juiste antwoord.
Fireworkquote:Op woensdag 13 april 2022 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dan California gurls.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vroeg niet jullie favoriete videoclip van Katy Perry!
Muzikaal hangt het sowieso alleen maar samen van de producties erachter, en die vind ik bepaald niet altijd overhouden bij Katy, ondanks dat er miljoenen in gepompt worden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vroeg niet jullie favoriete videoclip van Katy Perry!
Die vind ik eigenlijk iets té ordinairquote:
Wat is jouw favoriete Lady Gaga nummer?quote:Op woensdag 13 april 2022 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muzikaal hangt het sowieso alleen maar samen van de producties erachter, en die vind ik bepaald niet altijd overhouden bij Katy, ondanks dat er miljoenen in gepompt worden waarschijnlijk.
Ik krijg jeuk van Feels en Chained to the Rhythm bijvoorbeeld.
Ik vind de muziek van Katy Perry eigenlijk verrassend goed voor wat het representeert.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muzikaal hangt het sowieso alleen maar samen van de producties erachter, en die vind ik bepaald niet altijd overhouden bij Katy, ondanks dat er miljoenen in gepompt worden waarschijnlijk.
Ik krijg jeuk van Feels en Chained to the Rhythm bijvoorbeeld.
Ach het is Katy Perry, niet te serieus nemen allemaal.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk iets té ordinair
Nee vooral om haar enorme jopen. Die kun je melleke.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gaat toch niet om muziek bij Katy?...
Stuk lastiger, veel betere liedjes. Ik denk Bad Romance. Of een stukje nichtendisco met Born This Way doet het ook altijd wel goed.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Lady Gaga nummer?
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Shallowquote:Op woensdag 13 april 2022 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stuk lastiger, veel betere liedjes. Ik denk Bad Romance. Of een stukje nichtendisco met Born This Way doet het ook altijd wel goed.
Oh ja die inderdaad, dat vind ik écht een goed nummerquote:
Ging vroeger regelmatig na een filmpje van haar onder de lakentjes.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee vooral om haar enorme jopen. Die kun je melleke.
Ik vind dat bijvoorbeeld Kelly Clarkson en Taylor Swift indertijd betere productieliedjes kregen.Since U Been Gone-genotquote:Op woensdag 13 april 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de muziek van Katy Perry eigenlijk verrassend goed voor wat het representeert.
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kelly heeft wel leuke nummers ja, die is overigens wel smerig dik geworden.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat bijvoorbeeld Kelly Clarkson en Taylor Swift indertijd betere productieliedjes kregen.Since U Been Gone-genot
Ja dat zag je al wel een beetje aankomen dat dat ging gebeuren.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kelly heeft wel leuke nummers ja, die is overigens wel smerig dik geworden.
Jaquote:Op woensdag 13 april 2022 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik overweeg trouwens te gaan meekijken, is het niveau van de wedstrijd hoger of lager dan het Feyenoord-topic vanmiddag?
Lijkt me niet zo lastig om daarboven te komenquote:Op woensdag 13 april 2022 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik overweeg trouwens te gaan meekijken, is het niveau van de wedstrijd hoger of lager dan het Feyenoord-topic vanmiddag?
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bedoel je Feyenoord of de wedstrijd?quote:Op woensdag 13 april 2022 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo lastig om daarboven te komen
Als het nog 1-1 wordt gaan we allemaal ‘maar uiteindelijk draait het om de goals’ pseudo-analyses krijgen dusquote:
'typisch Atletico' 'dit is wat ze willen' 'lepe ploeg'quote:Op woensdag 13 april 2022 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het nog 1-1 wordt gaan we allemaal ‘maar uiteindelijk draait het om de goals’ pseudo-analyses krijgen dus
‘heel moeilijk te bespelen’quote:Op woensdag 13 april 2022 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'typisch Atletico' 'dit is wat ze willen' 'lepe ploeg'
Ontopic graagquote:Op woensdag 13 april 2022 22:08 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gifje van de laatste goal in dat ene potje gaarne
'resultaatvoetbal', 'realistisch'quote:Op woensdag 13 april 2022 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘heel moeilijk te bespelen’
Ik ben een beetje jeugdsentimentliedjes aan het luisterenquote:Op woensdag 13 april 2022 22:05 schreef Salina het volgende:
Cool, het muziektopic. Lang niet geweest. Was eigenlijk op zoek naar VBL maar dit is ook wel een keertje leuk.
‘Spelen naar hun mogelijkheden maar kunnen het iedereen lastig maken’quote:Op woensdag 13 april 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'resultaatvoetbal', 'realistisch'
Welke jaren?quote:Op woensdag 13 april 2022 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben een beetje jeugdsentimentliedjes aan het luisterenlekker in de tuin met een biertje, wel een aanrader.
Heb je wel meer dan 1 potje gespeeld?quote:
Ja, 4.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je wel meer dan 1 potje gespeeld?
Hoogbejaard.quote:
Dat laatste.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:11 schreef Scrummie het volgende:
Is het de moeite waard nog in te schakelen of is het flopshow?
Jaquote:Op woensdag 13 april 2022 22:11 schreef Scrummie het volgende:
Gisteren was de eerste helft ook niks en heb ik uiteindelijk genoten, maar met Atleti verwacht ik dat niet opeens.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:11 schreef Scrummie het volgende:
Bovenal pop van de jaren 2000. Niet echt mijn stijl, meer waar ik zin in had. Afgelopen zaterdag mijn pa meegesleurd naar een Britse kroeg waar een band covers deed op verzoek, gezien het volk vooral begin 30 was kwam met name pop uit die jaren langs. Dus nu even de originelen langsquote:
Dat zeg ik lekker niet.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:11 schreef Scrummie het volgende:
Morgen de opkomst van Kaalen met Oasis in Manchester genot.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bovenal pop van de jaren 2000. Niet echt mijn stijl, meer waar ik zin in had. Afgelopen zaterdag mijn pa meegesleurd naar een Britse kroeg waar een band covers deed op verzoek, gezien het volk vooral begin 30 was kwam met name pop uit die jaren langs. Dus nu even de originelen langs
Doei!quote:Op woensdag 13 april 2022 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus je kunt weer weggaan. Toedels.
Boos.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zeg ik lekker niet.
Boh, wat een mooie bal!
Gaat PSV het morgen redden?quote:Op woensdag 13 april 2022 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen de opkomst van Kaalen met Oasis in Manchester genot.
Niet met This is the One?quote:Op woensdag 13 april 2022 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat leuk, wat voor sport doe je?quote:Op woensdag 13 april 2022 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeetje wat nieuwsgierig.
Sporten en douchen. Maar dat deel ik normaliter niet.
Nee, maar hopelijk welquote:
Heeft PSV een gigantisch probleem? Ook met oog op zondag?quote:Op woensdag 13 april 2022 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze er op een lullige manier uit gaan. Boscagli is ook wel een gemis.
0-4quote:Op woensdag 13 april 2022 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft PSV een gigantisch probleem? Ook met oog op zondag?
Goede suggestie om op te zettenquote:Op woensdag 13 april 2022 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Teze en Ramalho is in principe ook een prima centrum maar Pietertje had er nog een artikel over, Boscagli is wel erg belangrijk in o.a. de opbouw. Maar zou het wat uitmaken met het gebrek aan snelheid en diepte bij Ajax.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft PSV een gigantisch probleem? Ook met oog op zondag?
quote:
Nee ik ook niet hoor, maar ga deze wel even opzoeken op den joeptoep.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goede suggestie om op te zetten
Maar morgen kijken we geen dartsen natuurlijk. Eerst pingpongtrainen en daarna blijven plakken om Feyenoord te kijken. Mooie aftrap van het paasweekend.
Geen idee, ik ben geen proleetquote:Op woensdag 13 april 2022 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pingpong doe je toch op een camping?
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of als je een smerige Aziaat bent.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wop wop wopquote:Op woensdag 13 april 2022 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vooral tafeltennissers die eigenlijk niet zo heel erg goed zijn maar het veel te serieus nemen worden daar heel autistisch overquote:Op woensdag 13 april 2022 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Caland is er niet maar die zou nu posten dat hij het jammer vindt dat Arno nog ademt.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:19 schreef T3hTommay het volgende:
Arno Vermeulen vindt dit geen warm bad.
Ik noem het tafeltennis. Pingpong klinkt Chinees en ik moet dat volk niet.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral tafeltennissers die eigenlijk niet zo heel erg goed zijn maar het veel te serieus nemen worden daar heel autistisch over
De rest noemt het gewoon pingpong.
Neequote:Op woensdag 13 april 2022 22:22 schreef Salina het volgende:
Wie heeft er al iets gehoord van die nieuwe band van de ex-Nirvana/Soundgarden/Pearl Jam leden (uit mijn hoofd, kunnen ook andere bands zijn geweest)?
Ist wat?
@KingRoland is net zo walgelijk. Hij spreekt zich bewust NIET uit tegen de dierenmishandeling in China.quote:
Mother Love Bone, Temple of the Dog.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:22 schreef Salina het volgende:
Wie heeft er al iets gehoord van die nieuwe band van de ex-Nirvana/Soundgarden/Pearl Jam leden (uit mijn hoofd, kunnen ook andere bands zijn geweest)?
Ist wat?
Als @KingRoland dat niet doet zal hij daar een zeer goede reden voor hebben.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:kingroland is net zo walgelijk. Hij spreekt zich bewust NIET uit tegen de dierenmishandeling in China.
Da's ouwe shit. Jeetje.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mother Love Bone, Temple of the Dog.
quote:Op woensdag 13 april 2022 22:24 schreef Saekerhett het volgende:
Zo speel je Benfica dus kapot, Ajax.
quote:Op woensdag 13 april 2022 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mother Love Bone, Temple of the Dog.
Pingpongballen uit een kut schieten heb ik wel eens ooit gezien. Poolse club genot.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien kun je ook nog aangeven aan PSV dat ze het zo moeten doen, als ze nu een trainer zouden hebben gehad die een mix van Klopp en pak m beet Guardiola is, had het toen goed moeten komen.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:24 schreef Saekerhett het volgende:
Zo speel je Benfica dus kapot, Ajax.
Uitstekende review.quote:
Waar is Ruud een mix van?quote:Op woensdag 13 april 2022 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun je ook nog aangeven aan PSV dat ze het zo moeten doen, als ze nu een trainer zouden hebben gehad die een mix van Klopp en pak m beet Guardiola is, had het toen goed moeten komen.
Jaquote:Op woensdag 13 april 2022 22:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Uitstekende review.
Ik ga dit niet opzoeken n.a.v. jouw bericht.
Nee als in niet geluisterd of het is niet wat trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |