Hot n Coldquote:Op woensdag 13 april 2022 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie favoriete lied van Katy Perry?
Ik vroeg niet jullie favoriete videoclip van Katy Perry!quote:Op woensdag 13 april 2022 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
I kissed a girl is het enige juiste antwoord.
Fireworkquote:Op woensdag 13 april 2022 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie favoriete lied van Katy Perry?
Dan California gurls.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vroeg niet jullie favoriete videoclip van Katy Perry!
Muzikaal hangt het sowieso alleen maar samen van de producties erachter, en die vind ik bepaald niet altijd overhouden bij Katy, ondanks dat er miljoenen in gepompt worden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vroeg niet jullie favoriete videoclip van Katy Perry!
Die vind ik eigenlijk iets té ordinairquote:
Wat is jouw favoriete Lady Gaga nummer?quote:Op woensdag 13 april 2022 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muzikaal hangt het sowieso alleen maar samen van de producties erachter, en die vind ik bepaald niet altijd overhouden bij Katy, ondanks dat er miljoenen in gepompt worden waarschijnlijk.
Ik krijg jeuk van Feels en Chained to the Rhythm bijvoorbeeld.
Ik vind de muziek van Katy Perry eigenlijk verrassend goed voor wat het representeert.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muzikaal hangt het sowieso alleen maar samen van de producties erachter, en die vind ik bepaald niet altijd overhouden bij Katy, ondanks dat er miljoenen in gepompt worden waarschijnlijk.
Ik krijg jeuk van Feels en Chained to the Rhythm bijvoorbeeld.
Ach het is Katy Perry, niet te serieus nemen allemaal.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk iets té ordinair
Nee vooral om haar enorme jopen. Die kun je melleke.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gaat toch niet om muziek bij Katy?...
Stuk lastiger, veel betere liedjes. Ik denk Bad Romance. Of een stukje nichtendisco met Born This Way doet het ook altijd wel goed.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Lady Gaga nummer?
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Shallowquote:Op woensdag 13 april 2022 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stuk lastiger, veel betere liedjes. Ik denk Bad Romance. Of een stukje nichtendisco met Born This Way doet het ook altijd wel goed.
Oh ja die inderdaad, dat vind ik écht een goed nummerquote:
Ging vroeger regelmatig na een filmpje van haar onder de lakentjes.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee vooral om haar enorme jopen. Die kun je melleke.
Ik vind dat bijvoorbeeld Kelly Clarkson en Taylor Swift indertijd betere productieliedjes kregen.Since U Been Gone-genotquote:Op woensdag 13 april 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de muziek van Katy Perry eigenlijk verrassend goed voor wat het representeert.
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |