@Caland is er niet maar die zou nu posten dat hij het jammer vindt dat Arno nog ademt.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:19 schreef T3hTommay het volgende:
Arno Vermeulen vindt dit geen warm bad.
Ik noem het tafeltennis. Pingpong klinkt Chinees en ik moet dat volk niet.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral tafeltennissers die eigenlijk niet zo heel erg goed zijn maar het veel te serieus nemen worden daar heel autistisch over
De rest noemt het gewoon pingpong.
Neequote:Op woensdag 13 april 2022 22:22 schreef Salina het volgende:
Wie heeft er al iets gehoord van die nieuwe band van de ex-Nirvana/Soundgarden/Pearl Jam leden (uit mijn hoofd, kunnen ook andere bands zijn geweest)?
Ist wat?
@KingRoland is net zo walgelijk. Hij spreekt zich bewust NIET uit tegen de dierenmishandeling in China.quote:
Mother Love Bone, Temple of the Dog.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:22 schreef Salina het volgende:
Wie heeft er al iets gehoord van die nieuwe band van de ex-Nirvana/Soundgarden/Pearl Jam leden (uit mijn hoofd, kunnen ook andere bands zijn geweest)?
Ist wat?
Als @KingRoland dat niet doet zal hij daar een zeer goede reden voor hebben.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:kingroland is net zo walgelijk. Hij spreekt zich bewust NIET uit tegen de dierenmishandeling in China.
Da's ouwe shit. Jeetje.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mother Love Bone, Temple of the Dog.
quote:Op woensdag 13 april 2022 22:24 schreef Saekerhett het volgende:
Zo speel je Benfica dus kapot, Ajax.
quote:Op woensdag 13 april 2022 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mother Love Bone, Temple of the Dog.
Pingpongballen uit een kut schieten heb ik wel eens ooit gezien. Poolse club genot.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pingpong doe je toch op een camping?
Misschien kun je ook nog aangeven aan PSV dat ze het zo moeten doen, als ze nu een trainer zouden hebben gehad die een mix van Klopp en pak m beet Guardiola is, had het toen goed moeten komen.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:24 schreef Saekerhett het volgende:
Zo speel je Benfica dus kapot, Ajax.
Uitstekende review.quote:
Waar is Ruud een mix van?quote:Op woensdag 13 april 2022 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun je ook nog aangeven aan PSV dat ze het zo moeten doen, als ze nu een trainer zouden hebben gehad die een mix van Klopp en pak m beet Guardiola is, had het toen goed moeten komen.
Jaquote:Op woensdag 13 april 2022 22:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Uitstekende review.
Ik ga dit niet opzoeken n.a.v. jouw bericht.
Nee als in niet geluisterd of het is niet wat trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |