abonnement Unibet Coolblue
pi_204428151
twitter


Hihi, President Trump was beter voor Midden-Amerika dan Biden.

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 13-04-2022 21:08:31 (Geen groomer en pedo benamingen.) ]
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 21:11:33 #77
5428 crew  miss_sly
pi_204428226
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2022 18:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens mij staat er niet in mijn post dat ik ergens bang voor ben. Het is simpelweg ridicuul om kinderen te gaan indoctrineren met dit soort gedachtegoed. Ik denk dat iedereen het hier tien jaar geleden over eens was geweest. De vraag is dan ook meer wat er nu de afgelopen jaren ineens is veranderd, dat sommigen het als een goed idee zijn gaan zien om theorieën over seksualiteit en de genderideologie voor te schotelen aan 5-jarigen.
Ik denk dat we van mening verschillen over wat indoctrinatie is en normale (seksuele) ontwikkeling en voorlichting.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Overall beste user 2022 woensdag 13 april 2022 @ 21:31:11 #78
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204428445
Maar wat vinden jullie nou van de verkiezingsfraude van die hoge republikein, @HowardRoark en @QuidProJoe? Trump-SoC Mark Meadows heeft toch overduidelijk gefraudeerd, of niet soms? Wat voor straf moet zo iemand nou krijgen? Vijf jaar lijkt de norm.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204428748
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 21:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat we van mening verschillen over wat indoctrinatie is en normale (seksuele) ontwikkeling en voorlichting.
Dat zal zeker. Maar seksuele voorlichting wordt normaal gegeven aan jongeren die seksueel rijp (aan het worden) zijn, dan heb je het dus eerder over 15-jarigen dan 5-jarigen. Ik neem aan dat je daar ook een verschil tussen ziet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204428778
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 21:31 schreef Ulx het volgende:
Maar wat vinden jullie nou van de verkiezingsfraude van die hoge republikein, @:HowardRoark en @:QuidProJoe? Trump-SoC Mark Meadows heeft toch overduidelijk gefraudeerd, of niet soms? Wat voor straf moet zo iemand nou krijgen? Vijf jaar lijkt de norm.
Als een Republikein heeft gefraudeerd moet die natuurlijk worden bestraft. Dat staat buiten kijf. Volgens mij is hier ook nooit anders over beweerd. In tegenstelling tot sommige linksgeoriënteerde users hier, zijn de rechtsgeoriënteerde users namelijk vaak wel voor een unanieme standaard mbt de wetgeving.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 woensdag 13 april 2022 @ 22:00:11 #81
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204428912
Mark Meadows dus vijf jaar de cel in?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 13 april 2022 @ 22:14:32 #82
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204429081
twitter


Dat is toch een straf van niks? Gewoon vijf jaar de cel in!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 22:15:56 #83
5428 crew  miss_sly
pi_204429111
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2022 21:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zal zeker. Maar seksuele voorlichting wordt normaal gegeven aan jongeren die seksueel rijp (aan het worden) zijn, dan heb je het dus eerder over 15-jarigen dan 5-jarigen. Ik neem aan dat je daar ook een verschil tussen ziet.
Ik denk dat de term seksuele voorlichting vee te kort door de bocht is. En dat seksuele ontwikkeling vanaf heel jong, dreumesleeftijd, al plaatsvindt. Maar ik vind openheid over seks en alles wat daarbij hoort ook geen slecht ding.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204429364
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 22:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat de term seksuele voorlichting vee te kort door de bocht is. En dat seksuele ontwikkeling vanaf heel jong, dreumesleeftijd, al plaatsvindt. Maar ik vind openheid over seks en alles wat daarbij hoort ook geen slecht ding.
Precies! Tussen de 12 en 24 maanden beginnen kinderen zich bewust te worden van de verschillen tussen jongens en meisjes/ mannen en vrouwen en op 3-jarige leeftijd hebben ze doorgaans al een zelfbeeld van hun eigen gender ontwikkeld. Dat benoemen heeft niets met seks(uele voorlichting) te maken.

Het feit dat er karikaturen van gemaakt moeten worden om die vervolgens aan te kunnen vallen geeft wel aan hoe doelbewust de republikeinen bezig zijn er een cultuuroorlog van te maken om zoveel mogelijk conservatieve stemmers naar de stembus te krijgen. Maar ja ook dat is niets nieuws.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 13-04-2022 23:41:52 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 13 april 2022 @ 23:10:39 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204429829
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2022 21:50 schreef HowardRoark het volgende:

In tegenstelling tot sommige linksgeoriënteerde users hier, zijn de rechtsgeoriënteerde users namelijk vaak wel voor een unanieme standaard mbt de wetgeving.
Wie zijn dat dan? Klinkt behoorlijk als onzin.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204430157
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2022 21:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zal zeker. Maar seksuele voorlichting wordt normaal gegeven aan jongeren die seksueel rijp (aan het worden) zijn, dan heb je het dus eerder over 15-jarigen dan 5-jarigen. Ik neem aan dat je daar ook een verschil tussen ziet.
Op 15-jarige leeftijd ben je er te laat mee.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 14 april 2022 @ 00:05:31 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204430191
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 23:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op 15-jarige leeftijd ben je er te laat mee.
Zeg dat ja, veel te laat.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204430569
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:44 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Fox News over Jared Kushner's miljardendeal met MBS:

twitter

Where is JARED?! :D

twitter

Graaicultuur onder Trump :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 14-04-2022 06:36:44 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204430573
De verdediging van een goedgelovige Trump-fan:

twitter

quote:
As the election approached, he said, he fully believed that if Donald J. Trump ended up losing, it would only be because the voting had been rigged, as the president had been warning publicly for months. Even after Joseph R. Biden Jr. was declared the winner, Mr. Thompson could not accept that it was true.

All of this, he told a jury at his criminal trial on Wednesday, led him to Washington on Jan. 6 for a Stop the Steal rally, where he and a friend listened to Mr. Trump give an incendiary speech near the White House.

In an hour on the witness stand, Mr. Thompson blamed Mr. Trump for what eventually occurred, saying that he had been answering the president’s call to go to the Capitol and “fight like hell” when he joined the throng swarming into the building and made off with a bottle of bourbon and a coat rack.

“If the president’s giving you almost an order to do something,” he said, “I felt obligated to do that.”
Denk niet dat het gaat werken :N

Zijn vrouw is een stuk verstandiger :P

quote:
Before Mr. Thompson offered his account, his wife, Sarah Thompson, took the stand.

Mrs. Thompson, who works in the corporate offices of Victoria's Secret, told the jury that she was a Democrat who had voted for Mr. Biden and never believed the "conspiracy theory-type" material she increasingly saw her husband looking at on YouTube, Twitter and various other websites.

Still, she said it had been "a rough year" for the couple, who were married in January 2020 after 12 years of dating. She told the jury that Mr. Thompson's anger about the election appeared to have grown worse because he was stuck at home without a job.

"Dustin spent a lot of time on the internet," she said.

When he went off to Washington on Jan. 5, she said, driving with a friend, Mrs. Thompson did not think that her husband would get into trouble. She was happy, as she put it, to be at home with the "house quiet."

But on the evening of the riot, Mr. Thompson texted her a video of himself, milling about with others in the looted parliamentarian's office. The room was littered with paperwork and overturned furniture.

Her response to him was simple and direct.

"I will not post bail," she texted back.


[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 14-04-2022 04:52:01 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204430631
Ah TFG belt weer eens met Fox News:

Trump heeft wel een slecht geheugen hoor. Zou hij aan het dementeren zijn? :o

Neeehhh hij liegt gewoon weer :lijstje:

twitter

twitter

Trouwens over supply chains gesproken, Gov Abbott (R-Texas) heeft er totaal geen moeite mee om goederen aan de grens te vertragen. Uiteraard gaat Biden daar de schuld van krijgen :{w

twitter



twitter

twitter


[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 14-04-2022 07:24:58 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204430724
twitter

Putin's Puppet :Y

twitter


[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 14-04-2022 07:46:51 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204430738
Uit een draadje over een anti-'grooming' protest bij Disney:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204430751
twitter

quote:
In a bitterly divided Congress, it was a rare measure that had been expected to sail through without a fight.

A bill to name a federal courthouse in Tallahassee after Justice Joseph W. Hatchett, the first Black man to serve on the Florida Supreme Court -- sponsored by the state's two Republican senators and backed unanimously by its 27 House members -- was set to pass the House last month and become law with broad bipartisan support.

But in a last-minute flurry, Republicans abruptly pulled their backing with no explanation and ultimately killed the measure, leaving its fate unclear, many of its champions livid and some of its newfound opponents professing ignorance about what had happened.

Asked what made him vote against a measure that he had co-sponsored, Representative Vern Buchanan, Republican of Florida, was brief and blunt: "I don't know," he said.

The real answer is as much an allegory about the state of House Republicans in 2022 as it is about a federal building in Florida. With little notice and nothing more than a 23-year-old news clipping, a right-wing, first-term congressman mounted an 11th-hour effort on the House floor to persuade his colleagues that Judge Hatchett, a trailblazing judge who broke barriers as the first Black State Supreme Court justice south of the Mason-Dixon line, was undeserving of being honored.

The objector was Representative Andrew Clyde of Georgia. Shortly before the House vote, he began circulating an Associated Press article from 1999 about an appeals court decision that Judge Hatchett wrote that year that struck down a public school policy allowing student-approved prayers at graduation ceremonies in Florida. The decision, which overruled a lower court, held that the policy violated constitutional protections of freedom of religion.

"He voted against student-led school prayer in Duval County in 1999," Mr. Clyde, a deacon at his Baptist church in Bogart, Ga., said in an interview. "I don't agree with that. That's it. I just let the Republicans know that information on the House floor. I have no idea if they knew that or not."

[..]
Totaal de weg kwijt 8)7

[ Bericht 41% gewijzigd door Kijkertje op 14-04-2022 07:40:57 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204430782
- Geen posts waarin mensen voor pedofiel of groomer worden uitgemaakt -

[ Bericht 47% gewijzigd door miss_sly op 14-04-2022 08:52:38 ]
pi_204431917
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 22:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat de term seksuele voorlichting vee te kort door de bocht is. En dat seksuele ontwikkeling vanaf heel jong, dreumesleeftijd, al plaatsvindt. Maar ik vind openheid over seks en alles wat daarbij hoort ook geen slecht ding.
Okee, dat is opmerkelijk om te lezen. Dan verschillen we daar inderdaad nogal over van mening.
quote:
84s.gif Op woensdag 13 april 2022 22:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Precies! Tussen de 12 en 24 maanden beginnen kinderen zich bewust te worden van de verschillen tussen jongens en meisjes/ mannen en vrouwen en op 3-jarige leeftijd hebben ze doorgaans al een zelfbeeld van hun eigen gender ontwikkeld. Dat benoemen heeft niets met seks(uele voorlichting) te maken.

Het feit dat er karikaturen van gemaakt moeten worden om die vervolgens aan te kunnen vallen geeft wel aan hoe doelbewust de republikeinen bezig zijn er een cultuuroorlog van te maken om zoveel mogelijk conservatieve stemmers naar de stembus te krijgen. Maar ja ook dat is niets nieuws.

Je draait het weer eens om. De cultuuroorlog komt natuurlijk van Amerikaans Links en de Democraten. De tegenreactie (het woord zegt het al) is een reactie op progressieve dogma's die sinds kort via het openbare onderwijs jonge kinderen wordt voorgeschoteld. Het blijkt dat veel ouders zich niet kunnen vinden in dat gedachtegoed. De verkiezingen in Virginia waren daar ook een goed voorbeeld van.

Maar dat gooide jij toen op 'misinformatie' van de Republikeinen en een 'communicatieprobleem' bij de Democraten. Omdat jouw uitgangspunt altijd is dat iedereen eigenlijk precies ook wil wat de Democraten willen. Tegenstand komt slechts van 'domrechtse' 'useful idiots'.

Helaas is dit simplistische (en ook trouwens ook vrij narcistische) wereldbeeld gewoonweg niet hoe de realiteit werkt. Het getuigt vooral van een beperkt en ideologisch eenzijdig mediadieet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204431947
Wordt het verschil tussen jongetjes en meisjes uitleggen aan jonge kinderen door conservatieven nu ook al beschouwd als seksuele voorlichting geven? 8)7
pi_204431961
HowardRoark is het type conservatieve Amerikaan dat compleet door het lint gaat als een bloot tietje is te zien op tv. Want 'denk toch aan de kinderen!'
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204432153
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 10:45 schreef Basp1 het volgende:
Wordt het verschil tussen jongetjes en meisjes uitleggen aan jonge kinderen door conservatieven nu ook al beschouwd als seksuele voorlichting geven? 8)7
Dit argument wordt niet gemaakt. Bovendien, zijn er verschillen dan? Ik heb hier constant moeten lezen dat de subjectieve beleving doorslaggevend is, niet het daadwerkelijke geslacht.
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2022 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
HowardRoark is het type conservatieve Amerikaan dat compleet door het lint gaat als een bloot tietje is te zien op tv. Want 'denk toch aan de kinderen!'
Ik ben een Amerikaan?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204432169
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2022 11:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit argument wordt niet gemaakt. Bovendien, zijn er verschillen dan? Ik heb hier constant moeten lezen dat de subjectieve beleving doorslaggevend is, niet het daadwerkelijke geslacht.
[..]
Wat voor subjectieve beleving?
En hoezo zorgt dat ervoor dat jongens en meisjes niet verschillend zijn?


quote:
Ik ben een Amerikaan?
Dat staat er niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204432276
Ow het argument wordt weer eens niet gemaakt. Bewijzen van onderwijsboeken waarin sekuele voorlichting aan kinderen onder de 10 wordt gegeven hebben we nog steeds niet gezien. Zolang er geen ovjectieve waarneembare feiten zijn kan dus alle onzin van conservatieven gepareerd worden met leuk argument nagepraat vanuit de fox bubbel. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')