Omdat ze net zoveel fijnstof produceren als een vervuilende ouwe diesel (banden slijtage door gewicht), je er maar een paar kilometer ver mee komt (en dat afnemend), je heel vaak op ongunstige momenten moet bijladen, je een rit van >400 km al moet plannen, omdat ze belachelijklijk duur zijn, omdat ze een achterlijk links kutverzinsel zijn wat niets oplost.quote:
mmfffppffff hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 13 april 2022 18:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat ze net zoveel fijnstof produceren als een vervuilende ouwe diesel (banden slijtage door gewicht), je er maar een paar kilometer ver mee komt (en dat afnemend), je heel vaak op ongunstige momenten moet bijladen, je een rit van >400 km al moet plannen, omdat ze belachelijklijk duur zijn, omdat ze een achterlijk links kutverzinsel zijn wat niets oplost.
Afgunst is het juiste woord.quote:
400 km is wat een gemiddelde bezine auto ook rijd.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat ze net zoveel fijnstof produceren als een vervuilende ouwe diesel (banden slijtage door gewicht), je er maar een paar kilometer ver mee komt (en dat afnemend), je heel vaak op ongunstige momenten moet bijladen, je een rit van >400 km al moet plannen, omdat ze belachelijklijk duur zijn, omdat ze een achterlijk links kutverzinsel zijn wat niets oplost.
Wat een kul, een gemiddelde benzine auto rijdt eerder rond de 600km op een tank. Twee minuten tanken en je rijdt weer verder.quote:Op woensdag 13 april 2022 20:56 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
400 km is wat een gemiddelde bezine auto ook rijd.
Alleen word dat voor het gemak even vergeten.
Tevens is het gemiddelde rijbereik steeds meer aan het worden.
Maar blijf jij maar lekker met het ov reizen.
Wat is dat toch, dat als je een duracelkarretje leased, je ook meteen een ontzettende eikel wordt?quote:
Ik heb helemaal geen Duracell-auto. Niet eens een lease-auto trouwens.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat is dat toch, dat als je een duracelkarretje leased, je ook meteen een ontzettende eikel wordt?
Waarom zou iemand afgunst voelen als hij iemand in een Tesla 3 ziet rijden? Dat ding heeft de uitstraling van een Toyota Corolla en de kwaliteit van een Dacia. Alleen maar omdat jij denkt dat je goedkoper rijdt?
Dan is de planeet kapotquote:Op maandag 11 april 2022 19:42 schreef BasEnAad het volgende:
Ach ja dat klimaat, over een jaar heeft niemand het daar meer over.
Uiteindelijk is dat natuurlijk allemaal, vooral als het aandeel elektrische auto’s toeneemt, symptoombestrijding. Kennelijk zijn er te weinig oplaadpunten voor het aantal auto’s.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:46 schreef Crimyclown het volgende:
De betreffende laadpaal is voor publiek gebruik. Daarmee mag je van de laadpaalgebruikers solidariteit naar elkaar toe verwachten. Het onnodig bezet houden van een publieke laadpaal is egoïstisch. De rechter heeft dit bestraft met een boete die in mijn optiek prima in verhouding staat tot de overtreding.
Vervelende is wel dat dergelijke boetes EV-bestuurders aanzetten hun laadsnelheid te verlagen (of andere trucs gaan uithalen om langer aan publieke laadpalen te kunnen hangen). Daarmee mist dit totaal zijn doel natuurlijk. Het zou sterker zijn om een maximale parkeertijd te hanteren bij publieke laadpalen. Het zijn geen premium parkeerplaatsen, al lijken veel EV-bestuurders dat soms wel te denken.
lol zonnepanelen levert echt niks extra's op bij verkoop van je huisquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan snap jij het niet zo goed, want de prijs van de zonnepanelen zit natuurlijk gewoon in het huis. Of dacht je dat je die gratis kreeg? Waarschijnlijk heb je ook nog ouwe meuk overgenomen waar je de volle prijs voor hebt betaald en waar de omvormer binnenkort vervangen van moet worden.
En alles wat je boven de salderingsgrens opwekt, wordt slechts vergoed tegen het kale uurtarief
Grappig. Elektrische auto, want benzine is teringduur en niet voor het klimaat.quote:Op maandag 11 april 2022 19:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op electrische voertuigen en hun linkse flutbestuurders ja. Niet op de boetes
Jij denkt dat je duizenden euro's cadeau hebt gekregen? Dat dat niet allang in de koopprijs zit?quote:Op donderdag 14 april 2022 14:30 schreef fathank het volgende:
[..]
lol zonnepanelen levert echt niks extra's op bij verkoop van je huis
Ja want een EV is helemaal niet duurder dan een benzine auto in de aanschaf natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:46 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
Grappig. Elektrische auto, want benzine is teringduur en niet voor het klimaat.
Niet links
Laat me raden, 275 km?quote:Oh en 100% laden zit ik ruim boven jouw aanname van 225.
Ik heb geen zonnepanelen over genomen dus nee ik heb geen duizenden euro's cadeau gekregen.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij denkt dat je duizenden euro's cadeau hebt gekregen? Dat dat niet allang in de koopprijs zit?
Als iemand vorig jaar 5000,- heeft neergeteld voor zonnepanelen, dan wil hij dat geld terug zien. Dan gaat dat in de verkoopprijs, zeker in deze markt en tijden van milieudebiliteit.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb geen zonnepanelen over genomen dus nee ik heb geen duizenden euro's cadeau gekregen.
Maar een pv-installatie met restwaarde van een paar duizend euro doet niks extra voor je verkoopprijs. Mensen bieden echt geen 2k meer vanwege een paar zonnepanelen
Nee hoor. Maar denk dat gerust. Je zit er wel vaker naast (understatement van het jaar lol).quote:Op vrijdag 15 april 2022 06:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als iemand vorig jaar 5000,- heeft neergeteld voor zonnepanelen, dan wil hij dat geld terug zien. Dan gaat dat in de verkoopprijs, zeker in deze markt en tijden van milieudebiliteit.
Al was het alleen maar omdat de WOZ waarde die elk jaar maar stijgt daar een heel goede leidraad voor is.
Vandaag de dag heeft de prijs van een huis helemaal niks meer te maken met wat er op of aan zit. Het huis van de buren is net verkocht voor E120.000 boven de WOZ-waarde, dus dat zegt kennelijk ook al niks. Eigenlijk is alleen nog de locatie een goede graadmeter voor hoeveel er voor een huis verlangd kan worden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar denk dat gerust. Je zit er wel vaker naast (understatement van het jaar lol).
Als je vorig jaar een keuken van 30k hebt laten zetten, je badkamer vernieuwd voor 15k en je buitenschilderwerk hebt gedaan voor 5k krijg je echt geen 50k meer voor je huis. En precies hetzelfde geldt voor een zonnepanelen .
De Mercedes EQXX is wel een pareltje, toch?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:37 schreef Questular het volgende:
Ik lees hier dat er prachtige EV's zijn. Die zal ik vast gemist hebben, iemand een foto van een prachtige EV?
Dat komt omdat ze zo snel zijn daarom zie je ze niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:37 schreef Questular het volgende:
Ik lees hier dat er prachtige EV's zijn. Die zal ik vast gemist hebben, iemand een foto van een prachtige EV?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |