Kortom, als je door de stad loopt of daar ergens aan het eten bent, opstaan, rennen en verplaatsen die gare galbak van je! Hup, een parkeerplaats zoeken voor normale auto's zul je!quote:Het Gerechtshof Arnhem-Leeuwarden heeft in hoger beroep een bestuurder veroordeeld tot 95 euro boete wegens laadpaalkleven. De eigenaar van een elektrische MG kreeg op 9 juni 2020 in Noordwijk een boete omdat zijn auto te lang in volgeladen staat een laadplek bezet hield. In april 2021 verloor hij bij de kantonrechter een bezwaarzaak en nu is dat vonnis in hoger beroep bevestigd.
Op electrische voertuigen en hun linkse flutbestuurders ja. Niet op de boetesquote:Op maandag 11 april 2022 19:41 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Heb jij nu serieus hier kritiek op?
Waaaaaaaaa hahahhahhhahahahhhahahab wtf dit geloof je toch niet?
Want overdag ben je ook zo vaak thuis met zo'n auto hèquote:Op maandag 11 april 2022 19:44 schreef CoolGuy het volgende:
Niet gewoon thuis een oprit hebben waar je je auto vol laadt terwijl je hele dak vol met zonnepanelen ligt.
Moet jij naar je kantoor om te werken dan?quote:Op maandag 11 april 2022 19:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want overdag ben je ook zo vaak thuis met zo'n auto hè
Ah ok. Fijn. Goed voor jouquote:Op maandag 11 april 2022 19:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op electrische voertuigen en hun linkse flutbestuurders ja. Niet op de boetes
Soms, want Charlene moet ook over het bureau gelegd worden. Maar vertel me eens waarom je een EV nodig hebt om thuis te werken? Voor de buren? Om boodschappen te doen? Om te deugen?quote:Op maandag 11 april 2022 19:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Moet jij naar je kantoor om te werken dan?![]()
![]()
Moet je zeggen tegen die zogenaamd elitaire proletariërs met hun elektrische auto.quote:Op maandag 11 april 2022 19:47 schreef Scuidward het volgende:
Solidair met elkaar omgaan in de gemeenschappelijke ruimte en als je dat niet doet krijg je een boete. Zo gek is dat toch niet.
Waarom heb ik überhaupt een auto nodig om thuis te werken? Weet je waarom? Omdat zakelijk lease. En dan betaald de baas ook nog eens voor de brandstof/stroom.quote:Op maandag 11 april 2022 19:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Soms, want Charlene moet ook over het bureau gelegd worden. Maar vertel me eens waarom je een EV nodig hebt om thuis te werken? Voor de buren? Om boodschappen te doen? Om te deugen?
Een baas hebbenquote:Op maandag 11 april 2022 19:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom heb ik überhaupt een auto nodig om thuis te werken? Weet je waarom? Omdat zakelijk lease. En dan betaald de baas ook nog eens voor de brandstof/stroom.
Betaald? Seriously?quote:Op maandag 11 april 2022 19:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom heb ik überhaupt een auto nodig om thuis te werken? Weet je waarom? Omdat zakelijk lease. En dan betaald de baas ook nog eens voor de brandstof/stroom.
Neem je het nu op voor de mensen die mogelijk een boete krijgen door de boete belachelijk te noemen?quote:Op maandag 11 april 2022 19:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet je zeggen tegen die zogenaamd elitaire proletariërs met hun elektrische auto.
In de categorie 'Een tesla is kut, dus mijn grammatica ook?'.quote:
Nee, ik haat linksers en ik haat elektrische auto's. Zoveel dat als ik genoeg geld had, ik zal allemaal zou kopen.quote:Op maandag 11 april 2022 19:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Neem je het nu op voor de mensen die mogelijk een boete krijgen door de boete belachelijk te noemen?
Dus neem je het op voor een deel van de elitaire proletariers? Je bent solidair met de in-de-reet-geneukten?
Sure, als je daar beter van slaapt?quote:Op maandag 11 april 2022 20:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
In de categorie 'Een tesla is kut, dus mijn grammatica ook?'.
Sure, zojuist had je het nog over je EV opladen via zonnepanelen, nu is het ineens de baas die betaalt.quote:Op maandag 11 april 2022 19:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |