abonnement Unibet Coolblue
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 juni 2022 @ 21:54:24 #201
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205124124
Vrijdag een 25+ op de planning. Ik hoop dat je genoeg water in de auto hebt @Rob
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 juni 2022 @ 21:55:20 #202
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205124139
En dat @PLY woord houdt en me bij Boer Geert opwacht om te trakteren op een broodje biefstuk mokum >:)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 25 juni 2022 @ 07:36:54 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205144017
Omdat ik nu toch echt meters moet maken, gisteren zodra het droog was, de deur uitgegaan om vanuit huis via snackbar Marktzicht in Wormerveer naar Boer Geert in Zaandam te wandelen voor een broodje biefstuk mokum. 24 km.









SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205144085
Goed bezig mo ^O^
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 juli 2022 @ 11:48:52 #205
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205198200
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205203063
quote:
Ging je een dam over :?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 19 april 2023 @ 21:24:49 #207
147316 crew  DJMO
#trut
pi_208830920
Bijna een jaar verder. Hoewel ik in eerste instantie flink de pest in had dat ik op dag 2 van de vierdaagse in 2022 moest opgeven, is langzaam het besef gedaald dat zo'n massa evenement gewoon niets voor mij is, ik ben te veel een einzelganger om dat te kunnen volbrengen. Twee jaar geleden liep ik de alternatieve vierdaagse wel probleemloos uit, van Alkmaar naar Nijmegen waarbij @Rob achter me aan reed voor proviand en we langs de route in hotels sliepen. En dat is me zo goed bevallen dat ik nu letterlijk mijn grenzen ga verleggen: van 1 tot 21 oktober ga ik naar Spanje om vanaf Ponferrada de Camino de Invierno te gaan wandelen, ook wel de wintercamino genoemd. Ik heb zelf een andere etappe indeling gemaakt, in totaal 13 dagen wandelen, dus ook nog een paar rustdagen tussendoor. Voor het overnachten hebben we een camper gehuurd.

Voor het zover is wil ik de Camino Brabant uitlopen; daar ben ik vorig jaar mee begonnen en ga ik binnenkort verslag van doen hier. Ook gaan we in juni met mijn verjaardag 5 dagen naar Luxemburg waar ik een deel van de Mullerthaltrail ga wandelen. Dus voor de mods: het trainen voor de vierdaagse mag uit de TT, de via gladiola heb ik ingeruild voor Santiago de Compostella. :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_208832261
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 21:24 schreef DJMO het volgende:
Bijna een jaar verder. Hoewel ik in eerste instantie flink de pest in had dat ik op dag 2 van de vierdaagse in 2022 moest opgeven, is langzaam het besef gedaald dat zo'n massa evenement gewoon niets voor mij is, ik ben te veel een einzelganger om dat te kunnen volbrengen. Twee jaar geleden liep ik de alternatieve vierdaagse wel probleemloos uit, van Alkmaar naar Nijmegen waarbij @:Rob achter me aan reed voor proviand en we langs de route in hotels sliepen. En dat is me zo goed bevallen dat ik nu letterlijk mijn grenzen ga verleggen: van 1 tot 21 oktober ga ik naar Spanje om vanaf Ponferrada de Camino de Invierno te gaan wandelen, ook wel de wintercamino genoemd. Ik heb zelf een andere etappe indeling gemaakt, in totaal 13 dagen wandelen, dus ook nog een paar rustdagen tussendoor. Voor het overnachten hebben we een camper gehuurd.

Voor het zover is wil ik de Camino Brabant uitlopen; daar ben ik vorig jaar mee begonnen en ga ik binnenkort verslag van doen hier. Ook gaan we in juni met mijn verjaardag 5 dagen naar Luxemburg waar ik een deel van de Mullerthaltrail ga wandelen. Dus voor de mods: het trainen voor de vierdaagse mag uit de TT, de via gladiola heb ik ingeruild voor Santiago de Compostella. :*
Veel succes en plezier, najaar Spanje in die hoek zal lekker rustig zijn :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 19 april 2023 @ 22:52:26 #209
147316 crew  DJMO
#trut
pi_208832295
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 22:49 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Veel succes en plezier, najaar Spanje in die hoek zal lekker rustig zijn :+
Ik heb (nog) geen idee van de drukte daar, maar ik heb voor oktober gekozen vanwege de gemiddelde temperatuur; in de zomer is het daar veel te warm om te wandelen, en in de winter? geen idee, maar oktober is redelijk doable met 13 tot 20 graden.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_208832311
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 22:52 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik heb (nog) geen idee van de drukte daar, maar ik heb voor oktober gekozen vanwege de gemiddelde temperatuur; in de zomer is het daar veel te warm om te wandelen, en in de winter? geen idee, maar oktober is redelijk doable met 13 tot 20 graden.
Die hoek staat er juist bekend om dat er geen peil op te trekken valt. Kan in de zomer net zo goed koud en nat zijn maar heel extreem qua temperaturen zal het niet meer worden in oktober.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 19 april 2023 @ 22:56:40 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_208832342
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 22:54 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Die hoek staat er juist bekend om dat er geen peil op te trekken valt. Kan in de zomer net zo goed koud en nat zijn maar heel extreem qua temperaturen zal het niet meer worden in oktober.
Daarom heb ik dus juist voor oktober gekozen. Op kou kun je je kleden; op warmte iets minder. Ik start liever met meer lagen kleding die ik naar believen kan uittrekken onderweg, dan dat ik te koud gekleed ga.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 mei 2023 @ 20:25:13 #212
147316 crew  DJMO
#trut
pi_209200079








SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was maar een slordige 7,5 km, maar wat is Valkenburg toch een mooi gebied om te wandelen O+

De heen en terugvlucht naar Madrid zijn geboekt; de camper is gereserveerd en het hotel bij Schiphol en in Ponferrada zijn ook geboekt. We gaan drie weken weg, waarvan ik 19 dagen heb om te wandelen. Ik heb in totaal 15 etappes uitgezet, wat me onderweg vier rustdagen geeft.

Maar eerst nog een deel van de Mullerthal trail in Luxemburg wandelen in juni. (1 x 35, of 2 x 20 km. Even kijken wat er nog meer te doen valt in Luxemburg :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_209200195
Spannend.. En weer nieuw avontuur.. Ga het volgen, succes ^O^
pi_209200205
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 20:25 schreef DJMO het volgende:

[ code verwijderd ]


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was maar een slordige 7,5 km, maar wat is Valkenburg toch een mooi gebied om te wandelen O+

De heen en terugvlucht naar Madrid zijn geboekt; de camper is gereserveerd en het hotel bij Schiphol en in Ponferrada zijn ook geboekt. We gaan drie weken weg, waarvan ik 19 dagen heb om te wandelen. Ik heb in totaal 15 etappes uitgezet, wat me onderweg vier rustdagen geeft.

Maar eerst nog een deel van de Mullerthal trail in Luxemburg wandelen in juni. (1 x 35, of 2 x 20 km. Even kijken wat er nog meer te doen valt in Luxemburg :+
:Y :Y
Mooi gebied
waar overnacht je?
grappig dat je dichtbij hiero bent nu..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 mei 2023 @ 20:35:19 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_209200265
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 20:32 schreef PLY het volgende:
Spannend.. En weer nieuw avontuur.. Ga het volgen, succes ^O^
O+
quote:
7s.gif Op donderdag 18 mei 2023 20:32 schreef Monique___ het volgende:

[..]
:Y :Y
Mooi gebied
waar overnacht je?
grappig dat je dichtbij hiero bent nu..
Ben gewoon thuis in Castricum ;) Vanmorgen om 9 uur op de trein heen gestapt en om half vier op de trein terug. Was om kwart over zeven weer thuis.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_209200283
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 20:35 schreef DJMO het volgende:

[..]
O+
[..]
Ben gewoon thuis in Castricum ;) Vanmorgen om 9 uur op de trein heen gestapt en om half vier op de trein terug. Was om kwart over zeven weer thuis.
ohhh je bent weer gewoon terug naar huis gegaan!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 mei 2023 @ 20:38:01 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_209200311
quote:
7s.gif Op donderdag 18 mei 2023 20:36 schreef Monique___ het volgende:

[..]
ohhh je bent weer gewoon terug naar huis gegaan!
Yep. Lang leve een dalvrij abonnement. ;) Maar zal komende maanden wel vaker in die contreien te vinden zijn hoor want hoogteprofiel. Het hoogteprofiel van de Camino de Invierno is niet mis, en daar zal ik toch op moeten trainen. Dan maar wat langer onderweg zijn.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_209200322
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 20:38 schreef DJMO het volgende:

[..]
Yep. Lang leve een dalvrij abonnement. ;) Maar zal komende maanden wel vaker in die contreien te vinden zijn hoor want hoogteprofiel. Het hoogteprofiel van de Camino de Invierno is niet mis, en daar zal ik toch op moeten trainen. Dan maar wat langer onderweg zijn.
ah leuk dat je vaker naar limboland gaat komen :D
mooi gebied in het zuiden van limburg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 mei 2023 @ 20:40:28 #219
147316 crew  DJMO
#trut
pi_209200352
quote:
7s.gif Op donderdag 18 mei 2023 20:38 schreef Monique___ het volgende:

[..]
ah leuk dat je vaker naar limboland gaat komen :D
mooi gebied in het zuiden van limburg
Het is wel een enkele reis van ruim 3 uur, dus dagelijks zal het niet gaan worden _O- Maar ik stond vandaag wel echt voor een paar hele verrassende uitzichten. Dat kom je op het vlakke noord-holland niet tegen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_209200369
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 20:40 schreef DJMO het volgende:

[..]
Het is wel een enkele reis van ruim 3 uur, dus dagelijks zal het niet gaan worden _O- Maar ik stond vandaag wel echt voor een paar hele verrassende uitzichten. Dat kom je op het vlakke noord-holland niet tegen.
pff dat is een stukje reizen maar het is wel echt mooi waar je geweest bent :)
vaals, valkenburg die kanten op..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 mei 2023 @ 21:09:51 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_209200751
quote:
7s.gif Op donderdag 18 mei 2023 20:41 schreef Monique___ het volgende:

[..]
pff dat is een stukje reizen maar het is wel echt mooi waar je geweest bent :)
vaals, valkenburg die kanten op..
Ja, we waren er eind april al eens, en toen al wist ik dat ik terug zou komen om er te gaan wandelen en trainen voor de Camino. Wil volgende keer van Schin op Geul naar Maastricht gaan wandelen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_209200765
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 21:09 schreef DJMO het volgende:
Schin op Geul naar Maastricht
ah dat is ook een stukje
maar bij epen, vaals noorbeek die kanten heb je meer heuveltjes :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 mei 2023 @ 21:19:40 #223
147316 crew  DJMO
#trut
pi_209200878
quote:
7s.gif Op donderdag 18 mei 2023 21:10 schreef Monique___ het volgende:

[..]
ah dat is ook een stukje
maar bij epen, vaals noorbeek die kanten heb je meer heuveltjes :Y
Zolang er een treinstation is is het geen probleem :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_209200889
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 21:19 schreef DJMO het volgende:

[..]
Zolang er een treinstation is is het geen probleem :D
uhm nee dat is wel een probleempje..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 mei 2023 @ 21:53:35 #225
147316 crew  DJMO
#trut
pi_209201341
quote:
7s.gif Op donderdag 18 mei 2023 21:20 schreef Monique___ het volgende:

[..]
uhm nee dat is wel een probleempje..
Oh well, ik kom wel aan m'n hoogtemeters hoor ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 mei 2023 @ 22:14:05 #226
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209201641
Ik ga in juni voor de DMT . Zijn zeven leuke heuveltjes :+
Hoewel heb de eerste twee vorig jaar gehad. Nu wel de rest vanaf Vaals.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 19 mei 2023 @ 06:46:30 #227
147316 crew  DJMO
#trut
pi_209203822
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 22:14 schreef borisz het volgende:
Ik ga in juni voor de DMT . Zijn zeven leuke heuveltjes :+
Hoewel heb de eerste twee vorig jaar gehad. Nu wel de rest vanaf Vaals.
Volgend jaar wil ik deze gaan wandelen: https://www.top-trails-of(...)zer-hexen-stieg.html En dan wel het liefst in april (hoewel het kan zijn dat ik de etappe over de brug oversla :X )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 19 juni 2023 @ 19:35:24 #228
388664 crew  Dotteke
pi_209571434
tvp
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_209614611
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 19:35 schreef Dotteke het volgende:
tvp
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 23 juni 2023 @ 17:38:04 #230
147316 crew  DJMO
#trut
pi_209619683














Donderdagmiddag laat, de laatste 50 km door de stromende regen richting Valkenburg gereden. Toen we bij het hotel aankwamen was het eventjes droog, maar na een goed glas wijn en dito bak koffie, een korte avondwandeling gemaakt door een zeer nat Valkenburg, om nog even ergens iets te eten. Her en daar waren mensen bezig zandzakken aan te dragen en de brandweer bezig met kelders leegpompen. Op foto 8 en 9 zie je rivier de Geul die twee jaar geleden zo buiten zijn overs trad. Dat was nu gelukkig niet het geval. Straks meer over vandaag :+ Morgen de buurt verkennen, boodschappen doen, wat rondhangen en zondag dan richting Mullerhtal om te wandelen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 24 juni 2023 @ 07:25:59 #231
147316 crew  DJMO
#trut
pi_209625967
Luister naar Fluitende vogels Fermeaust van DJMO op #SoundCloud https://on.soundcloud.com/11HCK

Zo ben ik op dit moment iig wakker aan het worden @Dotteke
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator zaterdag 24 juni 2023 @ 07:28:54 #232
388664 crew  Dotteke
pi_209625980
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 07:25 schreef DJMO het volgende:
Luister naar Fluitende vogels Fermeaust van DJMO op #SoundCloud https://on.soundcloud.com/11HCK

Zo ben ik op dit moment iig wakker aan het worden @:dotteke
Ze laten wel van zich horen daar :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 28 juni 2023 @ 22:15:06 #233
147316 crew  DJMO
#trut
pi_209685634

Klein stukje van de Mullerthal trail in Luxemburg (route 2, gestart in Echternach, richting Berdorf). Om 6:15 gestart; rond kwart over tien geëindigd, omdat het veel te warm werd. Het was desalniettemin een prachtige wandeling, waar ik enorm van genoten heb. O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 juli 2023 @ 09:22:21 #234
147316 crew  DJMO
#trut
pi_209860778
In oktober vorig jaar ben ik begonnen met de Camino Brabant. Gisteren liep ik etappe twee. Het is mijn bedoeling om de Camino Brabant af te toppen vóór ik naar Spanje vertrek, maar of dat gaat lukken ben ik niet helemaal zeker van.

Op 2 september loop ik iig wel samen met @qltel de Airborne Wandeltocht in Oosterbeek (25 km)



Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_209860978
Grappig die filmpjes met de foto's op locatie erin :)
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 09:46:33 #236
388664 crew  Dotteke
pi_209861004
Je ziet wel hele mooie dingen op deze manier DJMO _O_
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 juli 2023 @ 09:49:50 #237
147316 crew  DJMO
#trut
pi_209861032
quote:
88s.gif Op woensdag 12 juli 2023 09:43 schreef Zucht. het volgende:
Grappig die filmpjes met de foto's op locatie erin :)
Ja, ik vind het een doeltreffende manier om compact te kunnen laten zien hoe de wandeling er uit zag. Voorheen postte ik ook vaak apart nog een serie foto's, maar dan wordt zo'n post wel heel erg lang.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_210769523
Bijna toch @DJMO ?
  woensdag 27 september 2023 @ 17:31:19 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210769595
Wat een geweldige filmpjes met die foto's!
Leuke wandelingen ook trouwens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 september 2023 @ 17:51:20 #240
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210769754
quote:
17s.gif Op woensdag 27 september 2023 17:20 schreef Mazikeen het volgende:
Bijna toch @:djmo ?
We vertrekken zondag :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 september 2023 @ 20:40:39 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210771461
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 09:22 schreef DJMO het volgende:
Op 2 september loop ik iig wel samen met @qltel de Airborne Wandeltocht in Oosterbeek (25 km)
Om dit topic meteen maar weer even op te pakken nu ik zondag vertrek. Op 2 september bleek @qltel dus met vakantie te zijn, waardoor ik in allerijl een andere wandelpartner moest zien te vinden. Dat werd @Harrie die zijn vrije zaterdag opofferde om mij door de ellende van de start en finish heen te helpen.

Het was een toffe wandeling, waar ik wel flink wat spierpijn aan over hield, omdat Harrie's tempo een stuk hoger ligt dan het mijne doorgaans, en ik dus flink aan moest poten om hem bij te houden.


Daarna nog een wandeling gemaakt met de FOK!stok; in navolging van @Starhopper met een uitgebreid verhaal in het topic.


Tot slot nog een wandeling van Overveen naar Zandvoort:


Van de Camino Brabant is niets meer terecht gekomen omdat ik in allerijl de shit waar m'n dochter in terecht gekomen is moest proberen op te lossen, waardoor ik meer in Rotterdam zat dan dat ik thuis was.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 27 september 2023 @ 20:48:58 #242
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_210771574
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 20:40 schreef DJMO het volgende:

[..]
Dat werd @:Harrie die zijn vrije zaterdag opofferde om mij door de ellende van de start en finish heen te helpen.
Die meteen ja zei omdat hij graag een fijn stukje gaat wandelen dus dat opofferen dat laat maar achterwege :)

quote:
Het was een toffe wandeling, waar ik wel flink wat spierpijn aan over hield, omdat Harrie's tempo een stuk hoger ligt dan het mijne doorgaans, en ik dus flink aan moest poten om hem bij te houden.
Zal de volgende keer wat meer inhouden :Y Of loop jij voorop als een soort Grote Smurf zeg maar dan loop ik achter jou aan :)

Wel toffe filmpjes ^O^

Owja en stop maar met druk maken over Spanje. (Druk maken moet je aan de compressor over laten) Als je boven je tempo 25km op een dag (en dan nog van en naar het station) met mij weet vol te houden dan kan ik niks meer bedenken wat jou daar in Spanje tegen gaat houden :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 september 2023 @ 21:08:59 #243
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210771783
En tot slot voor vandaag nog een (niet zo) leuk van het kastje naar de muur gestuurd worden verhaal :')

Ik slik al een paar jaar het middel Zopiclon (7,5 mg) tegen slapeloosheid. Dus ik vroeg op 1 juli al aan KLM wat ik nodig had om die medicijnen mee te mogen nemen naar Spanje. Het antwoord was: een medicijnpaspoort of een engelstalige doktersverklaring meenemen. Nu valt zopiclon dus niet onder de opiumwet en mag het CAK geen schengenverklaring afgeven. Toch beweerde mijn huisarts hardnekkig dat ik een schengenverklaring nodig had:


Uiteindelijk maar geprobeerd om de Spaanse Ambassade te mailen en bellen welke documenten ik nodig heb om mijn medicatie mee te mogen nemen. Die reageerde dus niet op mail, en ook de telefoon bleef onbeantwoord. De Douane Nederland benaderd op Twitter:

twitter


Die kon me ook niet verder helpen dan me naar de Spaanse ambassade te verwijzen. Uiteindelijk de Nederlandse ambassade in Madrid benaderd via WhatsApp. Reactie: Neem contact op met de Spaanse ambassade. Toen ik aangaf dat die niet reageerden moest ik het CAK maar weer bellen.

Slotsom: gisterenavond heb ik zelf maar de engelstalige verklaring ingevuld, vanmorgen het CAK gebeld, die me doorverwees naar het CIGB in Den Haag, waar ik dus morgen nog even langs kan gaan voor legalisatie van de verklaring die ik direct erna ook nog even goed moet laten keuren door de rechtbank in Den Haag.

Toen ik vanmorgen die verklaring afgaf bij de huisarts met het verzoek om een handtekening en een stempel kreeg ik de reactie : 'dit ga ik overleggen met de huisarts' waarop ik behoorlijk pissig werd en reageerde met: nee, niks overleg; je zorgt voor een stempel en een handtekening. Ik heb jullie huiswerk zitten doen, en dat heeft me tijd en stress genoeg bezorgd.

Assistente: vanmiddag om drie uur ligt het klaar.

Ten overvloede werd ik om twee uur gebeld dat alles geregeld was, maar aangezien ik op dat moment in Rotterdam zat om mijn zoons te bezoeken, kan ik het morgenochtend om 9 uur pas ophalen en daarna door naar Den Haag.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_210771861
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 21:08 schreef DJMO het volgende:
En tot slot voor vandaag nog een (niet zo) leuk van het kastje naar de muur gestuurd worden verhaal :')

Ik slik al een paar jaar het middel Zopiclon (7,5 mg) tegen slapeloosheid. Dus ik vroeg op 1 juli al aan KLM wat ik nodig had om die medicijnen mee te mogen nemen naar Spanje. Het antwoord was: een medicijnpaspoort of een engelstalige doktersverklaring meenemen. Nu valt zopiclon dus niet onder de opiumwet en mag het CAK geen schengenverklaring afgeven. Toch beweerde mijn huisarts hardnekkig dat ik een schengenverklaring nodig had:
[ afbeelding ]

Uiteindelijk maar geprobeerd om de Spaanse Ambassade te mailen en bellen welke documenten ik nodig heb om mijn medicatie mee te mogen nemen. Die reageerde dus niet op mail, en ook de telefoon bleef onbeantwoord. De Douane Nederland benaderd op Twitter:

[ twitter ]

Die kon me ook niet verder helpen dan me naar de Spaanse ambassade te verwijzen. Uiteindelijk de Nederlandse ambassade in Madrid benaderd via WhatsApp. Reactie: Neem contact op met de Spaanse ambassade. Toen ik aangaf dat die niet reageerden moest ik het CAK maar weer bellen.

Slotsom: gisterenavond heb ik zelf maar de engelstalige verklaring ingevuld, vanmorgen het CAK gebeld, die me doorverwees naar het CIGB in Den Haag, waar ik dus morgen nog even langs kan gaan voor legalisatie van de verklaring die ik direct erna ook nog even goed moet laten keuren door de rechtbank in Den Haag.

Toen ik vanmorgen die verklaring afgaf bij de huisarts met het verzoek om een handtekening en een stempel kreeg ik de reactie : 'dit ga ik overleggen met de huisarts' waarop ik behoorlijk pissig werd en reageerde met: nee, niks overleg; je zorgt voor een stempel en een handtekening. Ik heb jullie huiswerk zitten doen, en dat heeft me tijd en stress genoeg bezorgd.

Assistente: vanmiddag om drie uur ligt het klaar.

Ten overvloede werd ik om twee uur gebeld dat alles geregeld was, maar aangezien ik op dat moment in Rotterdam zat om mijn zoons te bezoeken, kan ik het morgenochtend om 9 uur pas ophalen en daarna door naar Den Haag.
Allemachtig. Je bent vast niet de enige in die praktijk die met een benzo op vakantie gaat _O- Je zou bijna denken van wel. Of de enige die het volgens de wettelijke regels wil doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 september 2023 @ 21:18:22 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210771891
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 21:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Allemachtig. Je bent vast niet de enige in die praktijk die met een benzo op vakantie gaat _O- Je zou bijna denken van wel. Of de enige die het volgens de wettelijke regels wil doen.
Ik wil niet het risico lopen dat ik m'n medicatie niet mee mag nemen. Daarom wil ik het dus echt pietje precies volgens de wet doen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_210771894
niets aan het toeval overlaten dus
pi_210771925
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 21:18 schreef DJMO het volgende:

Ik wil niet het risico lopen dat ik m'n medicatie niet mee mag nemen. Daarom wil ik het dus echt pietje precies volgens de wet doen.
Ja, heel begrijpelijk hoor. En ik begrijp je geïrriteerde reactie op overleggen met de arts heel goed :D Ze ziet zelf toch ook welke medicatie er is voorgeschreven en snapt toch wel wat zo'n paspoort is _O- Dat is enkel een verklaring dat je dat voorgeschreven hebt gekregen door een arts. Wat ze kan zien. omg ('de arts moet het ondertekenen' begrijp ik dan weer wel, het 'ik moet het overleggen' niet)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 september 2023 @ 21:24:36 #248
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210771970
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 21:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, heel begrijpelijk hoor. En ik begrijp je geïrriteerde reactie op overleggen met de arts heel goed :D Ze ziet zelf toch ook welke medicatie er is voorgeschreven en snapt toch wel wat zo'n paspoort is _O- Dat is enkel een verklaring dat je dat voorgeschreven hebt gekregen door een arts. Wat ze kan zien. omg ('de arts moet het ondertekenen' begrijp ik dan weer wel, het 'ik moet het overleggen' niet)
Zou, het medicijnpaspoort an sich is dus geen geldig reisdocument, maar enkel handig als je diezelfde medicatie in het buitenland moet halen. Je hebt deze nodig: https://www.hetcak.nl/med(...)verklaring-download/ Het is alleen te idioot voor woorden dat er nergens te vinden is dat deze door het CIGB geautoriseerd moet worden en door de rechtbank goedgekeurd moet worden. Het is dat ik me er als een hyena in vastgebeten heb, anders had ik mooi dat doosje medicijnen door de plee kunnen spoelen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 september 2023 @ 21:25:56 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210771991
quote:
80s.gif Op woensdag 27 september 2023 21:18 schreef Rob het volgende:
niets aan het toeval overlaten dus
Ik heb tot aan het vermogen van m'n powerbank toe alles gefinetuned met KLM volgens mij. Wat ik nu nog meer moet regelen zou ik niet meer weten :N
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_210772021
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 21:24 schreef DJMO het volgende:

Zou, het medicijnpaspoort an sich is dus geen geldig reisdocument, maar enkel handig als je diezelfde medicatie in het buitenland moet halen. Je hebt deze nodig: https://www.hetcak.nl/med(...)verklaring-download/ Het is alleen te idioot voor woorden dat er nergens te vinden is dat deze door het CIGB geautoriseerd moet worden en door de rechtbank goedgekeurd moet worden. Het is dat ik me er als een hyena in vastgebeten heb, anders had ik mooi dat doodsje medicijnen door de plee kunnen spoelen.
Wacht, moeten mensen met bepaalde medicatie óók nog persoonlijk naar Den Haag om een stempel van het ministerie van Buitenlandse Zaken te krijgen?? Wat is dit raar. En onnodig. En wie doet dat nou als je binnen de EU blijft.

quote:
Stap 5 Stempel halen (Apostille)
Vraag de ambassade of het consulaat waar u een stempel moet halen. U kunt ook zelf kijken of het land waar u naar toe reist op de lijst met Apostille-landen staat.

Zo ja: neem dan contact op met de rechtbank om daar een stempel te halen. Bekijk de adressen van rechtbanken.
Zo nee: dan moet u waarschijnlijk een stempel halen bij de ambassade, het consulaat of het ministerie van Buitenlandse Zaken
Tip
U kunt ook bij ons langskomen, wij helpen u dan direct. Aan de balie geeft u uw ingevulde en ondertekende verklaring af en neemt u uw goedgekeurde verklaring mee.

U bent welkom op werkdagen tussen 9.00 en 12.00 uur op Prinses Beatrixlaan 7 in Den Haag.

Plan uw bezoek dan zo dat u eerst bij het CAK langskomt en daarna voldoende tijd heeft om langs te gaan bij de rechtbank, de ambassade, het consulaat of het ministerie van Buitenlandse Zaken.
Ik vind dit allemaal echt super onduidelijk :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 september 2023 @ 21:30:20 #251
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210772054
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 21:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wacht, moeten mensen met bepaalde medicatie óók nog persoonlijk naar Den Haag om een stempel van het ministerie van Buitenlandse Zaken te krijgen?? Wat is dit raar. En onnodig. En wie doet dat nou als je binnen de EU blijft.
[..]

Dat dus. Snap je nu waarom ik zo geirriteerd was door de reactie van de huisarts dat ik wél een schengenverklaring nodig zou hebben, terwijl ik al lang wist dat ik naar Den Haag zou moeten hiervoor?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 27 september 2023 @ 21:39:30 #252
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_210772203
Medicijnen en buitenland blijft altijd lachen, mijn kids zijn ooit mee geweest met een busreis naar europaparc als ik me niet vergis hele bus vol waarbij al die kids allemaal verklaringen nodig hadden. gelukkig maakte zich daar niemand druk en had de jongste zijn ID niet eens bij want die was kwijt :) je moet soms gewoon een beetje geluk hebben en een gokje wagen. als je dan aangehouden word helpt dom houden vaak heel goed als je niet echt wat verkeerds doet.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 september 2023 @ 21:41:34 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210772229
quote:
14s.gif Op woensdag 27 september 2023 21:39 schreef Harrie het volgende:
Medicijnen en buitenland blijft altijd lachen, mijn kids zijn ooit mee geweest met een busreis naar europaparc als ik me niet vergis hele bus vol waarbij al die kids allemaal verklaringen nodig hadden. gelukkig maakte zich daar niemand druk en had de jongste zijn ID niet eens bij want die was kwijt :) je moet soms gewoon een beetje geluk hebben en een gokje wagen. als je dan aangehouden word helpt dom houden vaak heel goed als je niet echt wat verkeerds doet.
Bij een busreis kom je niet 2 x langs de douane, dus ik durfde de gok niet te nemen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 27 september 2023 @ 21:44:05 #254
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_210772278
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 21:41 schreef DJMO het volgende:

[..]
Bij een busreis kom je niet 2 x langs de douane, dus ik durfde de gok niet te nemen.
Je hebt gelijk ook hoor, waren ze niet met de bus gegaan hadden ze hem die vliegkist niet eens in gekregen -O- Ik zou mijn meds gewoon in de koffer doen en klaar daar zou ik me niet eens druk over maken.
pi_210772315
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 21:41 schreef DJMO het volgende:

[..]
Bij een busreis kom je niet 2 x langs de douane, dus ik durfde de gok niet te nemen.
Vliegen naar spanje is ook niet echt een controle.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 september 2023 @ 05:43:57 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210773738
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 21:46 schreef marsan het volgende:

[..]
Vliegen naar spanje is ook niet echt een controle.
Hoe bedoel je? Ik moet twee keer langs douanecontrole; ik heb er weinig trek in dat ik word tegengehouden omdat ik m'n shit niet op orde heb.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 september 2023 @ 12:12:13 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210775787
Één legalisatie en apostille rijker, 22 Euro armer. Dat werd pas duidelijk aan de balie bij de rechtbank. Had heel even de neiging om te zeggen laat maar zitten, ik ga wel zonder medicatie :')

Bij het cigb ging het vrij soepel, maar omdat ik naar Spanje reis had ik dus die apostille nodig. Dus ik naar de rechtbank. Ik dacht even snel bij de balie een stempel extra te krijgen, maar nee. Ik moest door de scanner en dus vroeg ik of ze mijn tas even wilden bewaren voor me. Ik werd nog argwanend aangekeken vanwege m'n hiking Stok die aan m'n tas hangt en het leek er even op dat ze me de toegang wilde ontzeggen. Maar gelukkig was zijn collega toen zo lief om die tas in bewaring te nemen.

Hoop gedoe, maar ik heb nu een officieel document dat nog eens een jaar geldig is ook.


Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_210776147
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 05:43 schreef DJMO het volgende:

[..]
Hoe bedoel je? Ik moet twee keer langs douanecontrole; ik heb er weinig trek in dat ik word tegengehouden omdat ik m'n shit niet op orde heb.
Ik heb nog nooit echt een douanecontrole gehad van en naar spanje.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_210776159
Schiphol moet je sowieso toch door de security.. als ze pillen in je handbagage ziet zitten, dan wordt je er sowieso tussen uit gepikt.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 28 september 2023 @ 12:52:18 #260
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_210776172
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 12:49 schreef marsan het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit echt een douanecontrole gehad van en naar spanje.
Wel een veiligheidscontrole voor messen, explosieven, andere gevaarlijke dingen en water. Maar douane, nee, dat niet. is ook niet logisch, want Schengen.
pi_210776205
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 12:52 schreef qltel het volgende:

[..]
Wel een veiligheidscontrole voor messen, explosieven, andere gevaarlijke dingen en water. Maar douane, nee, dat niet. is ook niet logisch, want Schengen.
Precies. En dat is ff door de scanner en klaar.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_210776219
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 12:50 schreef Mazikeen het volgende:
Schiphol moet je sowieso toch door de security.. als ze pillen in je handbagage ziet zitten, dan wordt je er sowieso tussen uit gepikt.
Nee. Ik reis met best wat medicatie en ze hebben er nooit naar gekeken of gevraagd.

Of ja een keer bekeken ze mn puffertje.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_210776556
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 12:57 schreef marsan het volgende:

[..]
Nee. Ik reis met best wat medicatie en ze hebben er nooit naar gekeken of gevraagd.

Of ja een keer bekeken ze mn puffertje.
Ik wordt er altijd tussenuit gepikt en ik moet altijd alles laten zien :)
pi_210776566
Dus beter alles geregeld hebben dan voor lul staan daar :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 september 2023 @ 13:48:15 #265
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210776691
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 13:32 schreef Mazikeen het volgende:
Dus beter alles geregeld hebben dan voor lul staan daar :)
Zo denk ik er ook over. Liever alles op orde dan dat m'n medicijnen door de shredder gaan.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 september 2023 @ 21:04:55 #266
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210781716
Ik word zo langzamerhand een klein beetje gek van mezelf. Ik ben bezig om m'n koffer in te pakken, m'n rugzak te ontleden van elektrische elementen (garmin, losse batterijen) en dat alles te verzamelen in m'n cameratas, maar er is nog zoveel dat ik moet inpakken dat ik de weg kwijt begin te raken ;(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 29 september 2023 @ 12:46:15 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210786745


Zo. De vakantie is begonnen 8-)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 30 september 2023 @ 12:48:26 #268
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210794455

Klaar voor vertrek.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_210829489
Veel success @DJMO

en tevens Travel Veel en Positief
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 oktober 2023 @ 09:23:49 #270
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210830236
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_210831878
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 09:23 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een ooievaarnest bovenop dat huis?
pi_210833590
Erg benieuwd naar de eerste wandeling :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 oktober 2023 @ 17:38:12 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210834244
quote:
17s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 16:23 schreef Mazikeen het volgende:
Erg benieuwd naar de eerste wandeling :D
Zodra we een locatie met WiFi vinden, post ik een update
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_210837109
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 17:38 schreef DJMO het volgende:

[..]
Zodra we een locatie met WiFi vinden, post ik een update
Nice *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 oktober 2023 @ 20:41:34 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210837166
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 20:38 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Nice *O*
Zal morgen worden gok ik. Foto's via 4g uploaden is te onstabiel. Krijg te veel foutmeldingen bij postimg. En het is een heel verhaal wat ik liever op laptop uitschrijf.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_210837241
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 20:41 schreef DJMO het volgende:

[..]
Zal morgen worden gok ik. Foto's via 4g uploaden is te onstabiel. Krijg te veel foutmeldingen bij postimg. En het is een heel verhaal wat ik liever op laptop uitschrijf.
Jammer. Maar komt goed.

Alles wel goed gegaan? Hoe laat ga je morgen van start?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 oktober 2023 @ 21:24:59 #277
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210837829
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 20:44 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Jammer. Maar komt goed.

Alles wel goed gegaan? Hoe laat ga je morgen van start?
Met mij ging alles prima, ondanks mijn hoogtevrees. Dik 18 km gemaakt van quiroga naar barxa de Lor.

Helaas ga ik morgen niet van start. We gaan wel naar SdC, maar via de snelwegen. @Rob heeft namelijk ook hoogtevrees en hij kreeg op de slingerwegen langs de afgronden een enorme paniekaanval die hem dik drie uur lang in z'n greep heeft gehouden totdat de politie aangaf hem niet te kunnen helpen omdat het te druk was. Hij moest z'n verzekering maar bellen voor een sleepwagen. Omdat ik op dat moment klaar was met m'n etappe en ik aangaf er ook doorheen te zitten qua warmte en schaduwloos wandelen, is hij uiteindelijk met z'n gevarenlichten aan op een slakkegang naar beneden gekropen met de camper om mij vervolgens langs de N-120 op te pikken waarna we via de snelweg naar Monforte zijn gereden.

Het lopen van de Camino de Invierno was een droom van me, en hij vindt het ronduit ellendig voor me, maar ik weiger zijn gemoedsrust op te offeren voor slechts een wandeling. Daarom heb ik besloten dat we er verder een sightseeing road trip van gaan maken die ons beide plezier geeft.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator woensdag 4 oktober 2023 @ 22:06:38 #278
388664 crew  Dotteke
pi_210838304
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 21:24 schreef DJMO het volgende:

[..]
Met mij ging alles prima, ondanks mijn hoogtevrees. Dik 18 km gemaakt van quiroga naar barxa de Lor.

Helaas ga ik morgen niet van start. We gaan wel naar SdC, maar via de snelwegen. @:Rob heeft namelijk ook hoogtevrees en hij kreeg op de slingerwegen langs de afgronden een enorme paniekaanval die hem dik drie uur lang in z'n greep heeft gehouden totdat de politie aangaf hem niet te kunnen helpen omdat het te druk was. Hij moest z'n verzekering maar bellen voor een sleepwagen. Omdat ik op dat moment klaar was met m'n etappe en ik aangaf er ook doorheen te zitten qua warmte en schaduwloos wandelen, is hij uiteindelijk met z'n gevarenlichten aan op een slakkegang naar beneden gekropen met de camper om mij vervolgens langs de N-120 op te pikken waarna we via de snelweg naar Monforte zijn gereden.

Het lopen van de Camino de Invierno was een droom van me, en hij vindt het ronduit ellendig voor me, maar ik weiger zijn gemoedsrust op te offeren voor slechts een wandeling. Daarom heb ik besloten dat we er verder een sightseeing road trip van gaan maken die ons beide plezier geeft.
Wat vreselijk naar voor Rob.
Jammer dat je het nu niet af kan maken, is er geen andere manier hoe `Rob bij je kan komen? `ergens afspreken waardoor hij niet die stijle wegen hoeft te rijden?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 oktober 2023 @ 22:15:19 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210838404
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 22:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat vreselijk naar voor Rob.
Jammer dat je het nu niet af kan maken, is er geen andere manier hoe `Rob bij je kan komen? `ergens afspreken waardoor hij niet die stijle wegen hoeft te rijden?
Nee, is onmogelijk. Morgen gaan we naar een camping met stroom en WiFi en dan upload ik de foto's. Dan zul je wel zien waarom het onmogelijk is. We hebben net zitten overleggen, en ik ga waarschijnlijk de laatste etappe van 9 km vanaf a Susana dan nog wel lopend afleggen. Dat is een dusdanige afstand dat ik zonder bevoorrading onderweg kan.

Het is op dit moment namelijk zulk ontzettend tyfus heet weer dat het onverantwoord is om zonder extra fourage en water de bergen in te trekken. Etappes van 20+ km trek ik echt niet met 30+ graden
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 4 oktober 2023 @ 22:15:29 #280
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_210838407
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 21:24 schreef DJMO het volgende:

[..]
Met mij ging alles prima, ondanks mijn hoogtevrees. Dik 18 km gemaakt van quiroga naar barxa de Lor.

Helaas ga ik morgen niet van start. We gaan wel naar SdC, maar via de snelwegen. @:Rob heeft namelijk ook hoogtevrees en hij kreeg op de slingerwegen langs de afgronden een enorme paniekaanval die hem dik drie uur lang in z'n greep heeft gehouden totdat de politie aangaf hem niet te kunnen helpen omdat het te druk was. Hij moest z'n verzekering maar bellen voor een sleepwagen. Omdat ik op dat moment klaar was met m'n etappe en ik aangaf er ook doorheen te zitten qua warmte en schaduwloos wandelen, is hij uiteindelijk met z'n gevarenlichten aan op een slakkegang naar beneden gekropen met de camper om mij vervolgens langs de N-120 op te pikken waarna we via de snelweg naar Monforte zijn gereden.

Het lopen van de Camino de Invierno was een droom van me, en hij vindt het ronduit ellendig voor me, maar ik weiger zijn gemoedsrust op te offeren voor slechts een wandeling. Daarom heb ik besloten dat we er verder een sightseeing road trip van gaan maken die ons beide plezier geeft.
Wat ontzettend kut zeg! -O-
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  woensdag 4 oktober 2023 @ 22:20:02 #281
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_210838434
Het is dan ook belachelijk loeiheet weer in Spanje. De komende dagen wordt het wel wat minder warm, maar die routes zijn niet zoals hier, lekker alles plat en gelijkvloers.
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_210838468
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 22:15 schreef DJMO het volgende:

[..]
Nee, is onmogelijk. Morgen gaan we naar een camping met stroom en WiFi en dan upload ik de foto's. Dan zul je wel zien waarom het onmogelijk is. We hebben net zitten overleggen, en ik ga waarschijnlijk de laatste etappe van 9 km vanaf a Susana dan nog wel lopend afleggen. Dat is een dusdanige afstand dat ik zonder bevoorrading onderweg kan.

Het is op dit moment namelijk zulk ontzettend tyfus heet weer dat het onverantwoord is om zonder extra fourage en water de bergen in te trekken. Etappes van 20+ km trek ik echt niet met 30+ graden
Ik was er al bang voor 30+

Ik had gehoopt voor jou dat het niet zo was -O-

Echt fucking balen zeg ;(
Sneu voor jou. En Rob.

Maar goed dan maar genieten saampjes.

Lekker wandelen in santiago de compostella. Waar je ook heerlijk kan eten.

Tips in galicia is coruña. Erg mooi ook. Zal morgen nog wat leuke bezienswaardigheden opzoeken.

Wat ook leuk om te zien is a toxa. Voor een uurtje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 oktober 2023 @ 22:52:23 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210838712
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 22:24 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Ik was er al bang voor 30+

Ik had gehoopt voor jou dat het niet zo was -O-

Echt fucking balen zeg ;(
Sneu voor jou. En Rob.

Maar goed dan maar genieten saampjes.

Lekker wandelen in santiago de compostella. Waar je ook heerlijk kan eten.

Tips in galicia is coruña. Erg mooi ook. Zal morgen nog wat leuke bezienswaardigheden opzoeken.

Wat ook leuk om te zien is a toxa. Voor een uurtje
Ik heb gegokt qua weersomstandigheden, en helaas verloren. Tegen de tijd dat het een beetje wandelbaar weer wordt zit onze vakantie er bijna op. Helaas is dit ook niet iets wat je last minute Kan boeken (tegen een faire prijs). Maar goed. Niet getreurd en met opgeheven hoofd verder maar zien wat er op ons pad komt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 4 oktober 2023 @ 23:03:32 #284
485843 crew  Jippie
pi_210838867
Dat is wel erg jammer,je kunt je nog zo goed voorbereiden maar ter plaatse ervaar je pas hoe het werkelijk is om te doen.

Genoeg moois in de buurt om te gaan bekijken. En als het te heet wordt in de camper kunnen jullie misschien paar dagen een hotelletje met airco boeken om bij te komen van de hitte.
pi_210839497
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 21:24 schreef DJMO het volgende:

[..]
Met mij ging alles prima, ondanks mijn hoogtevrees. Dik 18 km gemaakt van quiroga naar barxa de Lor.

Helaas ga ik morgen niet van start. We gaan wel naar SdC, maar via de snelwegen. @:Rob heeft namelijk ook hoogtevrees en hij kreeg op de slingerwegen langs de afgronden een enorme paniekaanval die hem dik drie uur lang in z'n greep heeft gehouden totdat de politie aangaf hem niet te kunnen helpen omdat het te druk was. Hij moest z'n verzekering maar bellen voor een sleepwagen. Omdat ik op dat moment klaar was met m'n etappe en ik aangaf er ook doorheen te zitten qua warmte en schaduwloos wandelen, is hij uiteindelijk met z'n gevarenlichten aan op een slakkegang naar beneden gekropen met de camper om mij vervolgens langs de N-120 op te pikken waarna we via de snelweg naar Monforte zijn gereden.

Het lopen van de Camino de Invierno was een droom van me, en hij vindt het ronduit ellendig voor me, maar ik weiger zijn gemoedsrust op te offeren voor slechts een wandeling. Daarom heb ik besloten dat we er verder een sightseeing road trip van gaan maken die ons beide plezier geeft.
Vervelend allemaal, maar gelukkig nog alle tijd om andere leuke dingen te gaan beleven nog. Veel plezier beide en geef @Rob maar een extra knuffel ^O^
pi_210839790
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 21:24 schreef DJMO het volgende:
Het lopen van de Camino de Invierno was een droom van me, en hij vindt het ronduit ellendig voor me, maar ik weiger zijn gemoedsrust op te offeren voor slechts een wandeling. Daarom heb ik besloten dat we er verder een sightseeing road trip van gaan maken die ons beide plezier geeft.
Wat niet is, kan altijd nog komen. Misschien kun je iemand vinden die ooit met je mee loopt.

Ik ken dat gebied waar jullie zaten niet, maar kan me het soort paden wel voorstellen. Als je niet gewend bent om in de bergen te rijden en dan ook nog hoogtevrees hebt, dan is dat doodeng. Deze zomer in Costa Rica ook een aantal keer dat soort "wegen" gereden en ik riep dan vaak met bewondering "kijk naar dat zicht", vaak gevolgd door gegil van mijn dochtertje: let op de weg!!!! :D
  donderdag 5 oktober 2023 @ 05:08:43 #287
500901 HappyCharly
Nothing really matters
pi_210839797
Heb ik dit topic eindelijk gevonden.. ga je niet meer wandelen..

Balen zeg. Hopelijk hebben jullie wel n fijne tijd daar samen.

Aanvulling..
Dit was jouw droom toch? Geen andere mogelijkheden? Jij gewoon lopen en hem ontmoeten in dorpjes waar hij veilig heen rijdt? Heb je alternatieven bedacht? Of vond je t zelf ook tegenvallen door t weer? Baaaaaaalen

[ Bericht 71% gewijzigd door HappyCharly op 05-10-2023 05:41:31 ]
Happy thoughts
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 5 oktober 2023 @ 06:21:50 #288
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210839882
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 05:08 schreef HappyCharly het volgende:
Heb ik dit topic eindelijk gevonden.. ga je niet meer wandelen..

Balen zeg. Hopelijk hebben jullie wel n fijne tijd daar samen.

Aanvulling..
Dit was jouw droom toch? Geen andere mogelijkheden? Jij gewoon lopen en hem ontmoeten in dorpjes waar hij veilig heen rijdt? Heb je alternatieven bedacht? Of vond je t zelf ook tegenvallen door t weer? Baaaaaaalen

De extreme hitte maakt het onverantwoord om zonder extra fourage onderweg te wandelen. Etappes van 20+ km met temperaturen van 30+ trek ik gewoon echt niet. Je loopt in de bergen vrijwel schaduwloos hé? Ik heb weinig trek in een zonnesteek.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 5 oktober 2023 @ 06:42:55 #289
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_210839906
Wat jammer zeg! Maar wel verstandig.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 07:21:45 #290
500901 HappyCharly
Nothing really matters
pi_210840034
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 06:21 schreef DJMO het volgende:

[..]
De extreme hitte maakt het onverantwoord om zonder extra fourage onderweg te wandelen. Etappes van 20+ km met temperaturen van 30+ trek ik gewoon echt niet. Je loopt in de bergen vrijwel schaduwloos hé? Ik heb weinig trek in een zonnesteek.
Ik snap het
Happy thoughts
  donderdag 5 oktober 2023 @ 10:16:51 #291
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_210841076
Jammer dat 't niet gelukt is om hem uit te lopen, maar dan heb je weer iets om naar uit te kijken voor een volgende keer :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 5 oktober 2023 @ 21:56:44 #292
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210848391
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 10:16 schreef Maanvis het volgende:
Jammer dat 't niet gelukt is om hem uit te lopen, maar dan heb je weer iets om naar uit te kijken voor een volgende keer :)
Er komt geen volgende keer. Dit hoofdstuk wordt na deze reis afgesloten. De volgende uitdaging gaat de DMT worden, in eigen land.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Spellchecker vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:43:41 #293
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210850753
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 21:24 schreef DJMO het volgende:

[..]
Met mij ging alles prima, ondanks mijn hoogtevrees. Dik 18 km gemaakt van quiroga naar barxa de Lor.

Helaas ga ik morgen niet van start. We gaan wel naar SdC, maar via de snelwegen. @:Rob heeft namelijk ook hoogtevrees en hij kreeg op de slingerwegen langs de afgronden een enorme paniekaanval die hem dik drie uur lang in z'n greep heeft gehouden totdat de politie aangaf hem niet te kunnen helpen omdat het te druk was. Hij moest z'n verzekering maar bellen voor een sleepwagen. Omdat ik op dat moment klaar was met m'n etappe en ik aangaf er ook doorheen te zitten qua warmte en schaduwloos wandelen, is hij uiteindelijk met z'n gevarenlichten aan op een slakkegang naar beneden gekropen met de camper om mij vervolgens langs de N-120 op te pikken waarna we via de snelweg naar Monforte zijn gereden.

Het lopen van de Camino de Invierno was een droom van me, en hij vindt het ronduit ellendig voor me, maar ik weiger zijn gemoedsrust op te offeren voor slechts een wandeling. Daarom heb ik besloten dat we er verder een sightseeing road trip van gaan maken die ons beide plezier geeft.
Kind wat ontzettend jammer allemaal ....


Maar jullie gezondheid gaat vóór!

:*
pi_210985478
En? Nog een leuke vakantie gehad?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:21:18 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210987752
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 16:30 schreef marsan het volgende:
En? Nog een leuke vakantie gehad?
De 21e vliegen we terug naar Nederland. In de weken erna zal ik een reisverslag maken.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_210990718
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:21 schreef DJMO het volgende:

[..]
De 21e vliegen we terug naar Nederland. In de weken erna zal ik een reisverslag maken.
Aaah k. Dacbt al terug.
Ben benieuwd. Have fun nog
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')