Dat dus. Snap je nu waarom ik zo geirriteerd was door de reactie van de huisarts dat ik wél een schengenverklaring nodig zou hebben, terwijl ik al lang wist dat ik naar Den Haag zou moeten hiervoor?quote:Op woensdag 27 september 2023 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wacht, moeten mensen met bepaalde medicatie óók nog persoonlijk naar Den Haag om een stempel van het ministerie van Buitenlandse Zaken te krijgen?? Wat is dit raar. En onnodig. En wie doet dat nou als je binnen de EU blijft.
[..]
Bij een busreis kom je niet 2 x langs de douane, dus ik durfde de gok niet te nemen.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:39 schreef Harrie het volgende:
Medicijnen en buitenland blijft altijd lachen, mijn kids zijn ooit mee geweest met een busreis naar europaparc als ik me niet vergis hele bus vol waarbij al die kids allemaal verklaringen nodig hadden. gelukkig maakte zich daar niemand druk en had de jongste zijn ID niet eens bij want die was kwijtje moet soms gewoon een beetje geluk hebben en een gokje wagen. als je dan aangehouden word helpt dom houden vaak heel goed als je niet echt wat verkeerds doet.
Je hebt gelijk ook hoor, waren ze niet met de bus gegaan hadden ze hem die vliegkist niet eens in gekregenquote:Op woensdag 27 september 2023 21:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij een busreis kom je niet 2 x langs de douane, dus ik durfde de gok niet te nemen.
Vliegen naar spanje is ook niet echt een controle.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij een busreis kom je niet 2 x langs de douane, dus ik durfde de gok niet te nemen.
Hoe bedoel je? Ik moet twee keer langs douanecontrole; ik heb er weinig trek in dat ik word tegengehouden omdat ik m'n shit niet op orde heb.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:46 schreef marsan het volgende:
[..]
Vliegen naar spanje is ook niet echt een controle.
Ik heb nog nooit echt een douanecontrole gehad van en naar spanje.quote:Op donderdag 28 september 2023 05:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik moet twee keer langs douanecontrole; ik heb er weinig trek in dat ik word tegengehouden omdat ik m'n shit niet op orde heb.
Wel een veiligheidscontrole voor messen, explosieven, andere gevaarlijke dingen en water. Maar douane, nee, dat niet. is ook niet logisch, want Schengen.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:49 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt een douanecontrole gehad van en naar spanje.
Precies. En dat is ff door de scanner en klaar.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:52 schreef qltel het volgende:
[..]
Wel een veiligheidscontrole voor messen, explosieven, andere gevaarlijke dingen en water. Maar douane, nee, dat niet. is ook niet logisch, want Schengen.
Nee. Ik reis met best wat medicatie en ze hebben er nooit naar gekeken of gevraagd.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:50 schreef Mazikeen het volgende:
Schiphol moet je sowieso toch door de security.. als ze pillen in je handbagage ziet zitten, dan wordt je er sowieso tussen uit gepikt.
Ik wordt er altijd tussenuit gepikt en ik moet altijd alles laten zienquote:Op donderdag 28 september 2023 12:57 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee. Ik reis met best wat medicatie en ze hebben er nooit naar gekeken of gevraagd.
Of ja een keer bekeken ze mn puffertje.
Zo denk ik er ook over. Liever alles op orde dan dat m'n medicijnen door de shredder gaan.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:32 schreef Mazikeen het volgende:
Dus beter alles geregeld hebben dan voor lul staan daar
Zodra we een locatie met WiFi vinden, post ik een updatequote:Op woensdag 4 oktober 2023 16:23 schreef Mazikeen het volgende:
Erg benieuwd naar de eerste wandeling
Nicequote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zodra we een locatie met WiFi vinden, post ik een update
Zal morgen worden gok ik. Foto's via 4g uploaden is te onstabiel. Krijg te veel foutmeldingen bij postimg. En het is een heel verhaal wat ik liever op laptop uitschrijf.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |