abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210837241
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 20:41 schreef DJMO het volgende:

[..]
Zal morgen worden gok ik. Foto's via 4g uploaden is te onstabiel. Krijg te veel foutmeldingen bij postimg. En het is een heel verhaal wat ik liever op laptop uitschrijf.
Jammer. Maar komt goed.

Alles wel goed gegaan? Hoe laat ga je morgen van start?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 oktober 2023 @ 21:24:59 #277
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210837829
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 20:44 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Jammer. Maar komt goed.

Alles wel goed gegaan? Hoe laat ga je morgen van start?
Met mij ging alles prima, ondanks mijn hoogtevrees. Dik 18 km gemaakt van quiroga naar barxa de Lor.

Helaas ga ik morgen niet van start. We gaan wel naar SdC, maar via de snelwegen. @Rob heeft namelijk ook hoogtevrees en hij kreeg op de slingerwegen langs de afgronden een enorme paniekaanval die hem dik drie uur lang in z'n greep heeft gehouden totdat de politie aangaf hem niet te kunnen helpen omdat het te druk was. Hij moest z'n verzekering maar bellen voor een sleepwagen. Omdat ik op dat moment klaar was met m'n etappe en ik aangaf er ook doorheen te zitten qua warmte en schaduwloos wandelen, is hij uiteindelijk met z'n gevarenlichten aan op een slakkegang naar beneden gekropen met de camper om mij vervolgens langs de N-120 op te pikken waarna we via de snelweg naar Monforte zijn gereden.

Het lopen van de Camino de Invierno was een droom van me, en hij vindt het ronduit ellendig voor me, maar ik weiger zijn gemoedsrust op te offeren voor slechts een wandeling. Daarom heb ik besloten dat we er verder een sightseeing road trip van gaan maken die ons beide plezier geeft.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator woensdag 4 oktober 2023 @ 22:06:38 #278
388664 crew  Dotteke
pi_210838304
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 21:24 schreef DJMO het volgende:

[..]
Met mij ging alles prima, ondanks mijn hoogtevrees. Dik 18 km gemaakt van quiroga naar barxa de Lor.

Helaas ga ik morgen niet van start. We gaan wel naar SdC, maar via de snelwegen. @:Rob heeft namelijk ook hoogtevrees en hij kreeg op de slingerwegen langs de afgronden een enorme paniekaanval die hem dik drie uur lang in z'n greep heeft gehouden totdat de politie aangaf hem niet te kunnen helpen omdat het te druk was. Hij moest z'n verzekering maar bellen voor een sleepwagen. Omdat ik op dat moment klaar was met m'n etappe en ik aangaf er ook doorheen te zitten qua warmte en schaduwloos wandelen, is hij uiteindelijk met z'n gevarenlichten aan op een slakkegang naar beneden gekropen met de camper om mij vervolgens langs de N-120 op te pikken waarna we via de snelweg naar Monforte zijn gereden.

Het lopen van de Camino de Invierno was een droom van me, en hij vindt het ronduit ellendig voor me, maar ik weiger zijn gemoedsrust op te offeren voor slechts een wandeling. Daarom heb ik besloten dat we er verder een sightseeing road trip van gaan maken die ons beide plezier geeft.
Wat vreselijk naar voor Rob.
Jammer dat je het nu niet af kan maken, is er geen andere manier hoe `Rob bij je kan komen? `ergens afspreken waardoor hij niet die stijle wegen hoeft te rijden?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 oktober 2023 @ 22:15:19 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210838404
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 22:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat vreselijk naar voor Rob.
Jammer dat je het nu niet af kan maken, is er geen andere manier hoe `Rob bij je kan komen? `ergens afspreken waardoor hij niet die stijle wegen hoeft te rijden?
Nee, is onmogelijk. Morgen gaan we naar een camping met stroom en WiFi en dan upload ik de foto's. Dan zul je wel zien waarom het onmogelijk is. We hebben net zitten overleggen, en ik ga waarschijnlijk de laatste etappe van 9 km vanaf a Susana dan nog wel lopend afleggen. Dat is een dusdanige afstand dat ik zonder bevoorrading onderweg kan.

Het is op dit moment namelijk zulk ontzettend tyfus heet weer dat het onverantwoord is om zonder extra fourage en water de bergen in te trekken. Etappes van 20+ km trek ik echt niet met 30+ graden
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_210838407
quote:

[..]

Helaas ga ik morgen niet van start. We gaan wel naar SdC, maar via de snelwegen. @:Rob heeft namelijk ook hoogtevrees en hij kreeg op de slingerwegen langs de afgronden een enorme paniekaanval die hem dik drie uur lang in z'n greep heeft gehouden totdat de politie aangaf hem niet te kunnen helpen omdat het te druk was. Hij moest z'n verzekering maar bellen voor een sleepwagen. Omdat ik op dat moment klaar was met m'n etappe en ik aangaf er ook doorheen te zitten qua warmte en schaduwloos wandelen, is hij uiteindelijk met z'n gevarenlichten aan op een slakkegang naar beneden gekropen met de camper om mij vervolgens langs de N-120 op te pikken waarna we via de snelweg naar Monforte zijn gereden.

Wat ontzettend kut zeg! -O-
pi_210838434
Het is dan ook belachelijk loeiheet weer in Spanje. De komende dagen wordt het wel wat minder warm, maar die routes zijn niet zoals hier, lekker alles plat en gelijkvloers.
pi_210838468
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 22:15 schreef DJMO het volgende:

[..]
Nee, is onmogelijk. Morgen gaan we naar een camping met stroom en WiFi en dan upload ik de foto's. Dan zul je wel zien waarom het onmogelijk is. We hebben net zitten overleggen, en ik ga waarschijnlijk de laatste etappe van 9 km vanaf a Susana dan nog wel lopend afleggen. Dat is een dusdanige afstand dat ik zonder bevoorrading onderweg kan.

Het is op dit moment namelijk zulk ontzettend tyfus heet weer dat het onverantwoord is om zonder extra fourage en water de bergen in te trekken. Etappes van 20+ km trek ik echt niet met 30+ graden
Ik was er al bang voor 30+

Ik had gehoopt voor jou dat het niet zo was -O-

Echt fucking balen zeg ;(
Sneu voor jou. En Rob.

Maar goed dan maar genieten saampjes.

Lekker wandelen in santiago de compostella. Waar je ook heerlijk kan eten.

Tips in galicia is coruña. Erg mooi ook. Zal morgen nog wat leuke bezienswaardigheden opzoeken.

Wat ook leuk om te zien is a toxa. Voor een uurtje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 oktober 2023 @ 22:52:23 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210838712
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 22:24 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Ik was er al bang voor 30+

Ik had gehoopt voor jou dat het niet zo was -O-

Echt fucking balen zeg ;(
Sneu voor jou. En Rob.

Maar goed dan maar genieten saampjes.

Lekker wandelen in santiago de compostella. Waar je ook heerlijk kan eten.

Tips in galicia is coruña. Erg mooi ook. Zal morgen nog wat leuke bezienswaardigheden opzoeken.

Wat ook leuk om te zien is a toxa. Voor een uurtje
Ik heb gegokt qua weersomstandigheden, en helaas verloren. Tegen de tijd dat het een beetje wandelbaar weer wordt zit onze vakantie er bijna op. Helaas is dit ook niet iets wat je last minute Kan boeken (tegen een faire prijs). Maar goed. Niet getreurd en met opgeheven hoofd verder maar zien wat er op ons pad komt.

FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 4 oktober 2023 @ 23:03:32 #284
485843 crew  Jippie
pi_210838867
Dat is wel erg jammer,je kunt je nog zo goed voorbereiden maar ter plaatse ervaar je pas hoe het werkelijk is om te doen.

Genoeg moois in de buurt om te gaan bekijken. En als het te heet wordt in de camper kunnen jullie misschien paar dagen een hotelletje met airco boeken om bij te komen van de hitte.
pi_210839497
quote:

[..]

Vervelend allemaal, maar gelukkig nog alle tijd om andere leuke dingen te gaan beleven nog. Veel plezier beide en geef @Rob maar een extra knuffel ^O^
pi_210839790
quote:
Wat niet is, kan altijd nog komen. Misschien kun je iemand vinden die ooit met je mee loopt.

Ik ken dat gebied waar jullie zaten niet, maar kan me het soort paden wel voorstellen. Als je niet gewend bent om in de bergen te rijden en dan ook nog hoogtevrees hebt, dan is dat doodeng. Deze zomer in Costa Rica ook een aantal keer dat soort "wegen" gereden en ik riep dan vaak met bewondering "kijk naar dat zicht", vaak gevolgd door gegil van mijn dochtertje: let op de weg!!!! :D
pi_210839797
Heb ik dit topic eindelijk gevonden.. ga je niet meer wandelen..

Balen zeg. Hopelijk hebben jullie wel n fijne tijd daar samen.

Aanvulling..
Dit was jouw droom toch? Geen andere mogelijkheden? Jij gewoon lopen en hem ontmoeten in dorpjes waar hij veilig heen rijdt? Heb je alternatieven bedacht? Of vond je t zelf ook tegenvallen door t weer? Baaaaaaalen

[ Bericht 71% gewijzigd door HappyCharly op 05-10-2023 05:41:31 ]
Trust nobody
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 5 oktober 2023 @ 06:21:50 #288
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210839882
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 05:08 schreef HappyCharly het volgende:
Heb ik dit topic eindelijk gevonden.. ga je niet meer wandelen..

Balen zeg. Hopelijk hebben jullie wel n fijne tijd daar samen.

Aanvulling..
Dit was jouw droom toch? Geen andere mogelijkheden? Jij gewoon lopen en hem ontmoeten in dorpjes waar hij veilig heen rijdt? Heb je alternatieven bedacht? Of vond je t zelf ook tegenvallen door t weer? Baaaaaaalen

De extreme hitte maakt het onverantwoord om zonder extra fourage onderweg te wandelen. Etappes van 20+ km met temperaturen van 30+ trek ik gewoon echt niet. Je loopt in de bergen vrijwel schaduwloos hé? Ik heb weinig trek in een zonnesteek.

Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 5 oktober 2023 @ 06:42:55 #289
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_210839906
Wat jammer zeg! Maar wel verstandig.
pi_210840034
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 06:21 schreef DJMO het volgende:

[..]
De extreme hitte maakt het onverantwoord om zonder extra fourage onderweg te wandelen. Etappes van 20+ km met temperaturen van 30+ trek ik gewoon echt niet. Je loopt in de bergen vrijwel schaduwloos hé? Ik heb weinig trek in een zonnesteek.
Ik snap het
Trust nobody
  donderdag 5 oktober 2023 @ 10:16:51 #291
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_210841076
Jammer dat 't niet gelukt is om hem uit te lopen, maar dan heb je weer iets om naar uit te kijken voor een volgende keer :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 5 oktober 2023 @ 21:56:44 #292
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210848391
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 10:16 schreef Maanvis het volgende:
Jammer dat 't niet gelukt is om hem uit te lopen, maar dan heb je weer iets om naar uit te kijken voor een volgende keer :)
Er komt geen volgende keer. Dit hoofdstuk wordt na deze reis afgesloten. De volgende uitdaging gaat de DMT worden, in eigen land.

Spellchecker vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:43:41 #293
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210850753
quote:

[..]

Kind wat ontzettend jammer allemaal ....

Maar jullie gezondheid gaat vóór!

:*
pi_210985478
En? Nog een leuke vakantie gehad?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:21:18 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210987752
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 16:30 schreef marsan het volgende:
En? Nog een leuke vakantie gehad?
De 21e vliegen we terug naar Nederland. In de weken erna zal ik een reisverslag maken.

pi_210990718
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:21 schreef DJMO het volgende:

[..]
De 21e vliegen we terug naar Nederland. In de weken erna zal ik een reisverslag maken.
Aaah k. Dacbt al terug.
Ben benieuwd. Have fun nog
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')