Jammer. Maar komt goed.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zal morgen worden gok ik. Foto's via 4g uploaden is te onstabiel. Krijg te veel foutmeldingen bij postimg. En het is een heel verhaal wat ik liever op laptop uitschrijf.
Met mij ging alles prima, ondanks mijn hoogtevrees. Dik 18 km gemaakt van quiroga naar barxa de Lor.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jammer. Maar komt goed.
Alles wel goed gegaan? Hoe laat ga je morgen van start?
Wat vreselijk naar voor Rob.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met mij ging alles prima, ondanks mijn hoogtevrees. Dik 18 km gemaakt van quiroga naar barxa de Lor.
Helaas ga ik morgen niet van start. We gaan wel naar SdC, maar via de snelwegen. @:Rob heeft namelijk ook hoogtevrees en hij kreeg op de slingerwegen langs de afgronden een enorme paniekaanval die hem dik drie uur lang in z'n greep heeft gehouden totdat de politie aangaf hem niet te kunnen helpen omdat het te druk was. Hij moest z'n verzekering maar bellen voor een sleepwagen. Omdat ik op dat moment klaar was met m'n etappe en ik aangaf er ook doorheen te zitten qua warmte en schaduwloos wandelen, is hij uiteindelijk met z'n gevarenlichten aan op een slakkegang naar beneden gekropen met de camper om mij vervolgens langs de N-120 op te pikken waarna we via de snelweg naar Monforte zijn gereden.
Het lopen van de Camino de Invierno was een droom van me, en hij vindt het ronduit ellendig voor me, maar ik weiger zijn gemoedsrust op te offeren voor slechts een wandeling. Daarom heb ik besloten dat we er verder een sightseeing road trip van gaan maken die ons beide plezier geeft.
Nee, is onmogelijk. Morgen gaan we naar een camping met stroom en WiFi en dan upload ik de foto's. Dan zul je wel zien waarom het onmogelijk is. We hebben net zitten overleggen, en ik ga waarschijnlijk de laatste etappe van 9 km vanaf a Susana dan nog wel lopend afleggen. Dat is een dusdanige afstand dat ik zonder bevoorrading onderweg kan.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat vreselijk naar voor Rob.
Jammer dat je het nu niet af kan maken, is er geen andere manier hoe `Rob bij je kan komen? `ergens afspreken waardoor hij niet die stijle wegen hoeft te rijden?
Wat ontzettend kut zeg!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met mij ging alles prima, ondanks mijn hoogtevrees. Dik 18 km gemaakt van quiroga naar barxa de Lor.
Helaas ga ik morgen niet van start. We gaan wel naar SdC, maar via de snelwegen. @:Rob heeft namelijk ook hoogtevrees en hij kreeg op de slingerwegen langs de afgronden een enorme paniekaanval die hem dik drie uur lang in z'n greep heeft gehouden totdat de politie aangaf hem niet te kunnen helpen omdat het te druk was. Hij moest z'n verzekering maar bellen voor een sleepwagen. Omdat ik op dat moment klaar was met m'n etappe en ik aangaf er ook doorheen te zitten qua warmte en schaduwloos wandelen, is hij uiteindelijk met z'n gevarenlichten aan op een slakkegang naar beneden gekropen met de camper om mij vervolgens langs de N-120 op te pikken waarna we via de snelweg naar Monforte zijn gereden.
Het lopen van de Camino de Invierno was een droom van me, en hij vindt het ronduit ellendig voor me, maar ik weiger zijn gemoedsrust op te offeren voor slechts een wandeling. Daarom heb ik besloten dat we er verder een sightseeing road trip van gaan maken die ons beide plezier geeft.
Ik was er al bang voor 30+quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, is onmogelijk. Morgen gaan we naar een camping met stroom en WiFi en dan upload ik de foto's. Dan zul je wel zien waarom het onmogelijk is. We hebben net zitten overleggen, en ik ga waarschijnlijk de laatste etappe van 9 km vanaf a Susana dan nog wel lopend afleggen. Dat is een dusdanige afstand dat ik zonder bevoorrading onderweg kan.
Het is op dit moment namelijk zulk ontzettend tyfus heet weer dat het onverantwoord is om zonder extra fourage en water de bergen in te trekken. Etappes van 20+ km trek ik echt niet met 30+ graden
Ik heb gegokt qua weersomstandigheden, en helaas verloren. Tegen de tijd dat het een beetje wandelbaar weer wordt zit onze vakantie er bijna op. Helaas is dit ook niet iets wat je last minute Kan boeken (tegen een faire prijs). Maar goed. Niet getreurd en met opgeheven hoofd verder maar zien wat er op ons pad komt.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor 30+
Ik had gehoopt voor jou dat het niet zo was
Echt fucking balen zeg
Sneu voor jou. En Rob.
Maar goed dan maar genieten saampjes.
Lekker wandelen in santiago de compostella. Waar je ook heerlijk kan eten.
Tips in galicia is coruña. Erg mooi ook. Zal morgen nog wat leuke bezienswaardigheden opzoeken.
Wat ook leuk om te zien is a toxa. Voor een uurtje
Vervelend allemaal, maar gelukkig nog alle tijd om andere leuke dingen te gaan beleven nog. Veel plezier beide en geef @Rob maar een extra knuffelquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat niet is, kan altijd nog komen. Misschien kun je iemand vinden die ooit met je mee loopt.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:24 schreef DJMO het volgende:
De extreme hitte maakt het onverantwoord om zonder extra fourage onderweg te wandelen. Etappes van 20+ km met temperaturen van 30+ trek ik gewoon echt niet. Je loopt in de bergen vrijwel schaduwloos hé? Ik heb weinig trek in een zonnesteek.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 05:08 schreef HappyCharly het volgende:
Heb ik dit topic eindelijk gevonden.. ga je niet meer wandelen..
Balen zeg. Hopelijk hebben jullie wel n fijne tijd daar samen.
Aanvulling..
Dit was jouw droom toch? Geen andere mogelijkheden? Jij gewoon lopen en hem ontmoeten in dorpjes waar hij veilig heen rijdt? Heb je alternatieven bedacht? Of vond je t zelf ook tegenvallen door t weer? Baaaaaaalen
Ik snap hetquote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
De extreme hitte maakt het onverantwoord om zonder extra fourage onderweg te wandelen. Etappes van 20+ km met temperaturen van 30+ trek ik gewoon echt niet. Je loopt in de bergen vrijwel schaduwloos hé? Ik heb weinig trek in een zonnesteek.
Er komt geen volgende keer. Dit hoofdstuk wordt na deze reis afgesloten. De volgende uitdaging gaat de DMT worden, in eigen land.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:16 schreef Maanvis het volgende:
Jammer dat 't niet gelukt is om hem uit te lopen, maar dan heb je weer iets om naar uit te kijken voor een volgende keer
Kind wat ontzettend jammer allemaal ....quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
De 21e vliegen we terug naar Nederland. In de weken erna zal ik een reisverslag maken.quote:
Aaah k. Dacbt al terug.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
De 21e vliegen we terug naar Nederland. In de weken erna zal ik een reisverslag maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |