Geen verrassing toch? Haggie vindt Het wel leuk om de boel op scherp te zettenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:56 schreef KingRoland het volgende:
Mogod.
@:afcniels @:nober @:maxi-mus
Laat hem de winnende maar maken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:56 schreef KingRoland het volgende:
Mogod.
Nee, hij zit er juist weer bij morgen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat dat zo geforceerd wordt. Laat hem eerst lekker afvallen.
Geforceerd? Dat valt reuze mee.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat dat zo geforceerd wordt. Laat hem eerst lekker afvallen.
Uhuquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geforceerd? Dat valt reuze mee.
Heb jij je karnemelk weer op? Omdat 2 users zeggen dat het mooi is als hij de winnende maakt is het geforceerd.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uhu
Het hele scenario dat hij tegen PSV moet scoren is vrij sneu
invalbeurtje van een minuut of 10 als de wedstrijd het toelaatquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:13 schreef scrupuleus het volgende:
Ik neem aan dat Mo niet gaat spelen, dus een gedachte over een goal is ietwat opportuun
Waarom moet je in de trein al zuipen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef tim020hoorn het volgende:
Mensen nog creatieve ideeen voor een alcoholische versnapering in de trein komende zondag?
Hoe laat moet je er zijnquote:Op zaterdag 16 april 2022 17:31 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
naja je komt de trein niet in want je moet eerst door de controle.
Ik begin wel bij de kuip, heb alle tijd met trein 1.
MAar wAaR is OenOevAr (@El-Stinho)quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:56 schreef KingRoland het volgende:
Mogod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |