? Nog een paar weekjes en dan gaat die pas echt merken wat gezeur is. Denk dat die snel terugverlangt naar de NL-pers.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog paar weekjes bullshit verkopen en hij is van het gezeur af.
Die zal 3 jaar geleden geweest zijn ja.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:32 schreef Scrummie het volgende:
Ten Hag:
[..]
Kan het me eigenlijk niet voorstellen.
enige wat ontbreekt is diepgangquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:51 schreef StevenHyde het volgende:
Topnieuws. Kunnen we eindelijk weer met Mazraoui, Timber, Martinez, Blind achterin spelen. Heb er toch wat meer zin in nu.
Gaat Hansie Hansie niet gewoon mee met Ten Hag?quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
? Nog een paar weekjes en dan gaat die pas echt merken wat gezeur is. Denk dat die snel terugverlangt naar de NL-pers.
Spirytus Stawskiquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef tim020hoorn het volgende:
Mensen nog creatieve ideeen voor een alcoholische versnapering in de trein komende zondag?
Gewoon bier. En niet van dat Mexicaanse homobier. @Calandquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef tim020hoorn het volgende:
Mensen nog creatieve ideeen voor een alcoholische versnapering in de trein komende zondag?
krijg je de trein niet inquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon bier. En niet van dat Mexicaanse homobier. @:caland
Kan ik met mijn broertjequote:Op woensdag 13 april 2022 20:46 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
wat is het voordeel om met de bus te gaan voor jou?
Breakers bij je penisquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef tim020hoorn het volgende:
tampon met wodkaquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef tim020hoorn het volgende:
Advies: stop het in iets wat niet opvalt. Stop het in zo'n herbuikbare fles.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef tim020hoorn het volgende:
Sinds wanneer? Ik deed niet anders. Vanuit Amsterdam overstappen naar Bommel en een paar blikjes inslaan.quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Advies: stop het in iets wat niet opvalt. Stop het in zo'n herbuikbare fles.
Drinken van alcohol is namelijk niet toegestaan in de trein
naja je komt de trein niet in want je moet eerst door de controle.quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Ik deed niet anders. Vanuit Amsterdam overstappen naar Bommel en een paar blikjes inslaan.
Geen verrassing toch? Haggie vindt Het wel leuk om de boel op scherp te zettenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:56 schreef KingRoland het volgende:
Mogod.
@:afcniels @:nober @:maxi-mus
Laat hem de winnende maar maken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:56 schreef KingRoland het volgende:
Mogod.
Nee, hij zit er juist weer bij morgen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat dat zo geforceerd wordt. Laat hem eerst lekker afvallen.
Geforceerd? Dat valt reuze mee.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat dat zo geforceerd wordt. Laat hem eerst lekker afvallen.
Uhuquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geforceerd? Dat valt reuze mee.
Heb jij je karnemelk weer op? Omdat 2 users zeggen dat het mooi is als hij de winnende maakt is het geforceerd.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uhu
Het hele scenario dat hij tegen PSV moet scoren is vrij sneu
invalbeurtje van een minuut of 10 als de wedstrijd het toelaatquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:13 schreef scrupuleus het volgende:
Ik neem aan dat Mo niet gaat spelen, dus een gedachte over een goal is ietwat opportuun
Waarom moet je in de trein al zuipen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef tim020hoorn het volgende:
Hoe laat moet je er zijnquote:Op zaterdag 16 april 2022 17:31 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
naja je komt de trein niet in want je moet eerst door de controle.
Ik begin wel bij de kuip, heb alle tijd met trein 1.
MAar wAaR is OenOevAr (@El-Stinho)quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:56 schreef KingRoland het volgende:
Mogod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |