Zie de titel van het topic waarin je dit gepost hebt.quote:Op zondag 10 april 2022 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat gezeur over die parade ... dat boeit pas echt helemaal niemand
Het zou je sieren andermans mening te respecteren.quote:Op zondag 10 april 2022 21:48 schreef HiZ het volgende:
Goh, meestal zie ik dit soort posts alleen van mensen die overduidelijk op de loonlijst van ome Vlad staan. Is fok! belangrijk genoeg voor dat soort aandacht?
Je mag je mening vrijelijk uiten, maar niet alle meningen zijn respect waard.quote:Op zondag 10 april 2022 22:04 schreef Za het volgende:
[..]
Het zou je sieren andermans mening te respecteren.
Tevens is bij de absentie van anders denkenden een discussieforum van weinig nut.
Poetin en zijn cronies wel lijkt me.quote:Op zondag 10 april 2022 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Die parade boeit echt helemaal niemand.
Het is iig een van de belangrijkste feestdagen in Rusland.quote:
Die op 9 mei? Die vind ik ook altijd wel tof om te zienquote:
Een youtuber die Rusland uit is gegaan zodat hij bij z’n doekoe kan komen ja.quote:Op zondag 10 april 2022 21:35 schreef Momo het volgende:
Vond dit wel een goede video, video van Russische YouTuber die na de oorlog het land uit is gegaan en naar Georgi is gegaan. Hoe hij en zijn omgeving alles beleefd.
Meh, ik vind die militaire parades altijd iets hebben van kijk ons eens een grote piemol hebben.quote:Op zondag 10 april 2022 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die op 9 mei? Die vind ik ook altijd wel tof om te zien![]()
Jaaa kijken of er minder lopen en er ook minder wapens en tanks zijn.quote:Op zondag 10 april 2022 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die op 9 mei? Die vind ik ook altijd wel tof om te zien![]()
Nou kan je kijken of die piemel inmiddels gekrompen is.quote:Op zondag 10 april 2022 22:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Meh, ik vind die militaire parades altijd iets hebben van kijk ons eens een grote piemol hebben.
die trekt gewoon een paar scholen leeg, laat ze een week drillen en geeft ze schone uniformenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
hmquote:Op zondag 10 april 2022 22:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
Zat je te slapen?
[..]
Zie de titel van het topic waarin je dit gepost hebt.
Dat zeker, maar stiekem geniet ik er wel een beetje van. Lekker overdreven doen met toffe technologie (of in elk geval papier-mach-figuurtjes daarvan) enzo. En even de gedachte uitschakelen dat het eigenlijk gewoon moordmachines zijn.quote:Op zondag 10 april 2022 22:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Meh, ik vind die militaire parades altijd iets hebben van kijk ons eens een grote piemol hebben.
of gay pridequote:Op zondag 10 april 2022 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Als we in Nl op 9 mei een enorme nazi parade houden, dat zou ome Poetin woest maken.
Sommige meningen zijn gewoon raar. Straks gaan mensen nog zeggen dat de minister van Polen in de 2de wereldoorlog ook maar een nare vent was. Dat Duitsland geen keuze had maar moest aanvallen. Dat we maar moeten wachten op echte feiten voordat we de holocaust veroordelen.quote:Op zondag 10 april 2022 22:04 schreef Za het volgende:
[..]
Het zou je sieren andermans mening te respecteren.
Tevens is bij de absentie van anders denkenden een discussieforum van weinig nut.
gwoon al die regeringsleiders @ maidanquote:Op zondag 10 april 2022 22:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
of gay pride
dat vindtie pas echt helemaal niks
Andermans mening respecteren betekend niet meer of minder dan het respecteren van het feit dat anderen er een andere mening op nahouden dan jij.quote:Op zondag 10 april 2022 22:12 schreef -XOR- het volgende:
Je mag je mening vrijelijk uiten, maar niet alle meningen zijn respect waard.
Als jij iemand anders zijn mening niet bevalt en respecteert dan is dat jouw probleem.quote:Op zondag 10 april 2022 22:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er zitten een paar gebruikers bij met russische roots. Ik vind het grappig om te zien hoe die de inval downplayen, zeggen dat er niet veel aan de hand is en dat Rusland heus niet NAVO-landen gaan binnenvallen, maar o wee als je insinueert dat het leger tekortkomingen heeft want HET HEEFT WEL EEN MILJOEN SOLDATEN HOOR. Kennelijk speelt de trots dan op.quote:Op zondag 10 april 2022 21:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Goh, meestal zie ik dit soort posts alleen van mensen die overduidelijk op de loonlijst van ome Vlad staan. Is fok! belangrijk genoeg voor dat soort aandacht?
Ik hoor je niet over de bommentapijten op Baghdad, het aan puin schieten van half Irak en Afghanistan met honderdduizenden burgerslachtoffers tot gevolg. .quote:Op zondag 10 april 2022 22:30 schreef TheJanitor het volgende:
Sommige meningen zijn gewoon raar. Straks gaan mensen nog zeggen dat de minister van Polen in de 2de wereldoorlog ook maar een nare vent was. Dat Duitsland geen keuze had maar moest aanvallen. Dat we maar moeten wachten op echte feiten voordat we de holocaust veroordelen.
Al zou me het niet verbazen als er twitter was tijdens de 2de wereldoorlog.
"Respect" en "respecteren" hebben meerdere betekenissen waarbij er gemakkelijker langs elkaar heen gepraat kan worden. Het zijn daardoor weinig constructieve woorden in een (meta-)discussie.quote:Op zondag 10 april 2022 22:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
MAAR AMERIKA.quote:Op zondag 10 april 2022 22:35 schreef Za het volgende:
[..]
Ik hoor je niet over de bommentapijten op Baghdad, het aan puin schieten van half Irak en Afghanistan met honderdduizenden burgerslachtoffers tot gevolg. .
Misschien kun je dat nog verweven in je betoog.
Russen zijn tegelijk enorm arrogant en behept met een enorm minderwaardigheidscomplex.quote:Op zondag 10 april 2022 22:33 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Er zitten een paar gebruikers bij met russische roots. Ik vind het grappig om te zien hoe die de inval downplayen, zeggen dat er niet veel aan de hand is en dat Rusland heus niet NAVO-landen gaan binnenvallen, maar o wee als je insinueert dat het leger tekortkomingen heeft want HET HEEFT WEL EEN MILJOEN SOLDATEN HOOR. Kennelijk speelt de trots dan op.
Lijkt me voor henzelf net zo vermoeiend als voor hun toehoorders.quote:Op zondag 10 april 2022 22:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Russen zijn tegelijk enorm arrogant en behept met een enorm minderwaardigheidscomplex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |