Ergens wel lekker dat het gerommel in de 16 (want dat was het) nu toch tot 2 goals leidt. Dat hebben we al zovaak mis zien gaan dit seizoen.quote:
Zou 'ie er de rest van het jaar uit liggen?quote:
Deze laatste was geen gerommel (en de eerste ook niet), ik neig zelfs naar een bewuste assist van Nelsonquote:Op zondag 10 april 2022 17:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ergens wel lekker dat het gerommel in de 16 (want dat was het) nu toch tot 2 goals leidt. Dat hebben we al zovaak mis zien gaan dit seizoen.
Niet als Slot zijn zin krijgt er er met miljoenen gesmeten gaat worden om Til vast te leggen.quote:Op zondag 10 april 2022 17:35 schreef aTypisch het volgende:
denk dat we die volgend jaar pas vaker gaan zien
15 doelpunten in de eredivisie, jammer dat hij niet kan voetballen.quote:Op zondag 10 april 2022 17:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet als Slot zijn zin krijgt er er met miljoenen gesmeten gaat worden om Til vast te leggen.
Sowieso is onze Amerikaanse vriend nou niet iemand die nog heel vrolijk op de bank gaat zitten. Is ook gewoon net een international die de afgelopen 3 seizoenen basisspeler was daar in Amerika, niet één of ander vaag obscuur talent.
wist niet dat we de prins van engeland hadden binnengehaaldquote:Op zondag 10 april 2022 17:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet als Slot zijn zin krijgt er er met miljoenen gesmeten gaat worden om Til vast te leggen.
Sowieso is onze Amerikaanse vriend nou niet iemand die vrolijk op de bank gaat zitten. Is ook gewoon net een international die de afgelopen 3 seizoenen basisspeler was daar in Amerika, niet één of ander vaag obscuur talent.
Het ziet er idd niet uit. Iets met een dodelijke SOA in je oogquote:Op zondag 10 april 2022 17:36 schreef Scrummie het volgende:
Voor mijn gevoel (@:fetx) spelen we ontzettend slecht maar ja, 1-3 genot.
ben ook geen fan maar was gewoon waardevol op verschillende momenten dit seizoenquote:Op zondag 10 april 2022 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
15 doelpunten in de eredivisie, jammer dat hij niet kan voetballen.
Zo even terugkijken, misschien heb je gelijk.quote:Op zondag 10 april 2022 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze laatste was geen gerommel (en de eerste ook niet), ik neig zelfs naar een bewuste assist van Nelson
Ja ik vind ons ook niet zo goed en Heracles krijgt echt gigantisch veel ruimte. Zij gaan er zeker nog wel eentje maken denk ik.quote:Op zondag 10 april 2022 17:36 schreef Scrummie het volgende:
Voor mijn gevoel (@:fetx) spelen we ontzettend slecht maar ja, 1-3 genot.
Wel erg veel van die belachelijke slordigheden. Nelson een paar keer en Malacia zojuist nog een één twee met sini die nergens op sloeg.quote:Op zondag 10 april 2022 17:42 schreef hhh38 het volgende:
Overigens vind ik het met uitzondering van de eerste 5 minuten en een korte fase halverwege helemaal niet slecht. Het balletje gaat lekker rond in de wetenschap dat de kansen toch wel komen. Terecht blijkbaar
Naja, is eigenlijk rood. Maar gelukkig sta je gewoon 1-3 voor, ben je toch een stuk minder chagrijnigquote:Op zondag 10 april 2022 17:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zat ook wel een rood randje aan, maar met geel kan ik wel leven eigenlijk.
Ik had daar ook verwacht dat Sini diep gingquote:Op zondag 10 april 2022 17:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel erg veel van die belachelijke slordigheden. Nelson een paar keer en Malacia zojuist nog een één twee met sini die nergens op sloeg.
Ik vind Malacia niet goed spelen. Dessers voegt ook niet zoveel toe vandaag. Nelson doet een paar dingen goed maar ook veel fout. Til deed echt alles verkeerd behalve die goal. Pedersen ook bijzonder matig vandaag.quote:Op zondag 10 april 2022 17:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel erg veel van die belachelijke slordigheden. Nelson een paar keer en Malacia zojuist nog een één twee met sini die nergens op sloeg.
Rood had ook prima gekund toch? Had de VAR ook niets aan gedaan.quote:
NEC kreeg gisteren voor nagenoeg hetzelfde rood na VARquote:Op zondag 10 april 2022 17:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Rood had ook prima gekund toch? Had de VAR ook niets aan gedaan.
Oh, niet gezien. Maar goed, Joey Kooij is de VAR.quote:Op zondag 10 april 2022 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
NEC kreeg gisteren voor nagenoeg hetzelfde rood na VAR
Eens ja. Malacia is sinds ie bij Oranje dat bijzonder matig.quote:Op zondag 10 april 2022 17:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Malacia niet goed spelen. Dessers voegt ook niet zoveel toe vandaag. Nelson doet een paar dingen goed maar ook veel fout. Til deed echt alles verkeerd behalve die goal. Pedersen ook bijzonder matig vandaag.
Goed puntquote:Op zondag 10 april 2022 17:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh, niet gezien. Maar goed, Joey Kooij is de VAR.
Nouja hij heeft een vrij prima hockeymeisje gescoordquote:
Net als Malacia. En toch blijven ze het doen. Knuppels.quote:
Hoeveel wedstrijden heeft die er dit seizoen eigenlijk al opzittenquote:Op zondag 10 april 2022 18:00 schreef bbuddybb het volgende:
Malacia doet echt weer zoveel verkeerd... Frustrerend ventje blijft het toch.
Heeft bijna alles gespeeld.quote:Op zondag 10 april 2022 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft die er dit seizoen eigenlijk al opzitten
42 volgens transfermarktquote:Op zondag 10 april 2022 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft die er dit seizoen eigenlijk al opzitten
Dat bedoel ikquote:Op zondag 10 april 2022 18:02 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Heeft bijna alles gespeeld.
Misschien een wedstrijdje of 50?
omdat hij donderdag (en de rest van het seizoen}) eerder op jahanbaksh terug gaat grijpenn dan naar walemarkquote:Op zondag 10 april 2022 18:03 schreef Pistolero het volgende:
Waarom krijgt Jahanbaksh in godsnaam de voorkeur boven Walemark.
Zou hij vandaag de 1 kunnen houden?quote:
hee mikeygodquote:Op zondag 10 april 2022 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet nog bij die Kuijt wedstrijd iemand schopte Bilal om een pingel kado te doen zodat Kuijt goal kon maken nog wou Bilal hem eigenlijk zelf nemen.
Ik vind het kwalijker dat hij zich weg laat sturenquote:Op zondag 10 april 2022 18:25 schreef fetX het volgende:
Van alle spelers laat je Hendrix de vrije trap nemen
Dit was zo’n typische bananenschil.quote:
Hierna twee potjes die je normaal gesproken wint. PSV thuis wordt interessant en daarna GAE uit is weer zo’n bananenschil.quote:Op zondag 10 april 2022 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was zo’n typische bananenschil.
En dan dat gekanker van enkele users hier het eerste halfuur
Het eerste halfuur was toch ook gewoon hilarisch slecht. En daarna is het nou ook niet per se heel veel beter geworden, het is bij vlagen G-voetbal(van beide kanten).quote:Op zondag 10 april 2022 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was zo’n typische bananenschil.
En dan dat gekanker van enkele users hier het eerste halfuur
Heel knap wel. Met 61 uit 29 zou je op zijn minst voor plek 4 uitgespeeld moeten zijn.quote:Op zondag 10 april 2022 18:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Hierna twee potjes die je normaal gesproken wint. PSV thuis wordt interessant en daarna GAE uit is weer zo’n bananenschil.
Hopelijk laten Twente en AZ nog ergens wat liggen. Bijzonder hoe Twente toch elke keer weet te winnen.
Dat verdedigen van Heracles bij die actie zie ik ook wel eens bij ons op zaterdagmiddagquote:
Gelukkig kan je Twente nog pakken in de laatste wedstrijd.quote:Op zondag 10 april 2022 18:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Hierna twee potjes die je normaal gesproken wint. PSV thuis wordt interessant en daarna GAE uit is weer zo’n bananenschil.
Hopelijk laten Twente en AZ nog ergens wat liggen. Bijzonder hoe Twente toch elke keer weet te winnen.
Zeker en het programma van Twente is op het potje tegen ons na niet zo lastig.quote:Op zondag 10 april 2022 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel knap wel. Met 61 uit 29 zou je op zijn minst voor plek 4 uitgespeeld moeten zijn.
Hebben toch geen uitfansquote:Op zondag 10 april 2022 18:36 schreef Caland het volgende:
Waarom mag AZ eigenlijk altijd die 20u wedstrijd spelen
Mja, ons doelsaldo is al zoveel beter dan dat van AZ en Twente dat ik dat energie sparen wel prima vind met het oog op donderdag.quote:Op zondag 10 april 2022 18:35 schreef Haringkop het volgende:
Wel lekker zo’n wedstrijd. Maar met een beetje energie erbij maak je er nog vier.
Prettig inderdaad! Hoop dat jullie ook een slecht gevoel hebben over donderdag, maar zoiets kan je niet forcerenquote:Op zondag 10 april 2022 18:38 schreef fetX het volgende:
Onverwachte makkelijke overwinning, zoals gehoopt.
Zaten er (weer) naast @:scrummie
Die zouden ze een boete moeten geven voor ieder gemist schot.quote:
Ik denk dat Twente onze grootste concurrent is. Die hebben met Sparta (T), Heracles (U), Fortuna (T) en Groningen (T) het makkelijkste programma. Daarna tegen ons in de Kuip.quote:Op zondag 10 april 2022 18:40 schreef hhh38 het volgende:
AZ heeft echt een lastig programma trouwens. 2 uitwedstrijden tegen ploegen die vechten tegen degradatie, Utrecht uit en Ajax thuis nog.
quote:Op zondag 10 april 2022 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prettig inderdaad! Hoop dat jullie ook een slecht gevoel hebben over donderdag, maar zoiets kan je niet forceren
En tenzij je meer dan zes punten verliest kan je dat sowieso corrigeren in de laatste wedstrijd. Maar Twente scoort ook niet heel makkelijk natuurlijk, hebben ook een veel minder doelsaldo dan wij. Die winnen echt niet zomaar al hun wedstrijden.quote:Op zondag 10 april 2022 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Twente onze grootste concurrent is. Die hebben met Sparta (T), Heracles (U), Fortuna (T) en Groningen (T) het makkelijkste programma. Daarna tegen ons in de Kuip.
2e plek kan je wel opgeven hoor.quote:Op zondag 10 april 2022 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En tenzij je meer dan zes punten verliest kan je dat sowieso corrigeren in de laatste wedstrijd. Maar Twente scoort ook niet heel makkelijk natuurlijk, hebben ook een veel minder doelsaldo dan wij. Die winnen echt niet zomaar al hun wedstrijden.
Hoop stiekem ook nog wel dat PSV het bij Cambuur laat liggen. Dan kan die thuispot zomaar nog heel belangrijk worden.
Heracles uit zal nog wel een bananenschil voor ze kunnen worden. Derbygenot.quote:Op zondag 10 april 2022 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En tenzij je meer dan zes punten verliest kan je dat sowieso corrigeren in de laatste wedstrijd. Maar Twente scoort ook niet heel makkelijk natuurlijk, hebben ook een veel minder doelsaldo dan wij. Die winnen echt niet zomaar al hun wedstrijden.
Hoop stiekem ook nog wel dat PSV het bij Cambuur laat liggen. Dan kan die thuispot zomaar nog heel belangrijk worden.
Mwah, kleine kans nog. Maar dan moet PSV het wel ernstig verkloten, gelukkig zijn die ook niet zo flitsend. Als je met 5 punten achterstand het onderlinge duel ingaat staat er toch nog wel enige spanning opquote:
Lijkt me ook wel inderdaad. Winnen hun wedstrijden echter veelal nipt door individuele kwaliteit voorin.quote:
leuk voor hemquote:Op zondag 10 april 2022 19:56 schreef De_Kraam het volgende:
BeekGod voor de goede kleur gescoord. Stukje vliegtuig.
quote:Op zondag 10 april 2022 21:57 schreef fetX het volgende:
Van AZ zijn we wel af.![]()
6 punten + een beter doelsaldo.
Nice, en FC Twente treffen we in de laatste speelronde in ons eigen stadion.quote:Op zondag 10 april 2022 21:57 schreef fetX het volgende:
Wat een verrassing, AZ begint zwak, doet een leuke inhaalreeks en op het einde dendert het weer in elkaar. Dat hebben we nog niet eerder gezien. En toch weer een hele hoop mensen die in de hype trappen.quote:Op zondag 10 april 2022 21:57 schreef fetX het volgende:
Zit die er nog steeds?quote:Op zondag 10 april 2022 22:17 schreef H.FR het volgende:
Van Merwijk waarschijnlijk wegwel 40/45 maanden te laat, maar beter laat dan nooit.
Mwah. Programma van Twente is wel erg makkelijk (behalve bij ons in de Kuip uiteraard) dus hopen dat ze ergens dom puntverlies lijden want ik zie ons ook zeker niet alles winnen.quote:Op zondag 10 april 2022 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twente nu nog afwimpelen, maar verwacht dat dat geen probleem wordt, uiteindelijk presteren die ook wel boven hun normale kunnen en winnen wij onze wedstrijden toch wel een stuk makkelijker dan zij (en anders kan je het in de laatste wedstrijd corrigeren, maar beter dat het daar niet op aan komt).
Feyenoord heeft toch ook een makkelijk schema voor de boeg? De uitpotjes tegen de laagvliegers lukken dit seizoen juist wel, en Utrecht en PSV in een volle Kuip zijn normaal gesproken ook wedstrijden die we winnen.quote:Op zondag 10 april 2022 22:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Programma van Twente is wel erg makkelijk (behalve bij ons in de Kuip uiteraard) dus hopen dat ze ergens dom puntverlies lijden want ik zie ons ook zeker niet alles winnen.
Ik ga er niet niet bij voorbaat vanuit dat we GAE uit (altijd een kutpot), PSV thuis en Twente thuis alle drie gaan winnen. Ik hoop uiteraard van welquote:Op zondag 10 april 2022 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch ook een makkelijk schema voor de boeg? De uitpotjes tegen de laagvliegers lukken dit seizoen juist wel, en Utrecht en PSV in een volle Kuip zijn normaal gesproken ook wedstrijden die we winnen.
Dat Twente wint is zelden vanzelfsprekend. Winnen vrijwel alles met één goal verschil en anders vaak tegen tien man. Die winnen niet zomaar van Sparta of Groningen.
Als we nu twee keer winnen kunnen we die pot tegen PSV de derde plek veilig spelen vermoed ik, komt goedquote:Op zondag 10 april 2022 22:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga er niet niet bij voorbaat vanuit dat we GAE uit (altijd een kutpot), PSV thuis en Twente thuis alle drie gaan winnen. Ik hoop uiteraard van wel
Dat was Van Marwijkquote:Op zondag 10 april 2022 22:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zit die er nog steeds?Voor mijn gevoel zat hij er bij de Uefa Cup winst al.
quote:
Waarom zou directeur van een NV waar miljoenen in omgaan een nutteloze baan zijn Pietje?quote:Op maandag 11 april 2022 08:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Toch klopte het wel wat ik zeg. Die Jan van Merwijk zit er al sinds 1996, dus ook tijdens de Uefa Cup-winst was hij al present.
Dit moet wel echt een van de meest nutteloze banen ooit zijn geweest.
Nou ik doel met name op de verspeelde miljoenen in het nieuwe stadiondossier. En het eindeloze gepolder wat Feyenoord de laatste 15 jaar zo op achterstand heeft gezet. Hij heeft zijn doel niet bereikt.quote:Op maandag 11 april 2022 08:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou directeur van een NV waar miljoenen in omgaan een nutteloze baan zijn Pietje?
Ja daar is niet alleen het stadion verantwoordelijk voor natuurlijk, in tegendeel. Maakt het ook nog geen nutteloze baan.quote:Op maandag 11 april 2022 08:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou ik doel met name op de verspeelde miljoenen in het nieuwe stadiondossier. En het eindeloze gepolder wat Feyenoord de laatste 15 jaar zo op achterstand heeft gezet. Hij heeft zijn doel niet bereikt.
Nee daar heb jij weer gelijk in. Maar ik vond hem geen sterke indruk maken in publieke optredens tot nu toe.quote:Op maandag 11 april 2022 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daar is niet alleen het stadion verantwoordelijk voor natuurlijk, in tegendeel. Maakt het ook nog geen nutteloze baan.
Heb je hier een voorbeeld van?quote:Op maandag 11 april 2022 08:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee daar heb jij weer gelijk in. Maar ik vond hem geen sterke indruk maken in publieke optredens tot nu toe.
Nog meer voorbeelden?quote:Op maandag 11 april 2022 08:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja.
En hier Hugo over Van Merwijk:
dat is toch wel weer jammerquote:Op maandag 11 april 2022 08:43 schreef Caland het volgende:
Je weet in ieder geval nu al dat het gros van de transferinkomsten deze zomer naar het potje verlies stadiondossier zal gaan. Daar zal een nieuw directeurtje niet zoveel aan kunnen doen.
feyenoordgodquote:Op maandag 11 april 2022 08:43 schreef Caland het volgende:
Je weet in ieder geval nu al dat het gros van de transferinkomsten deze zomer naar het potje verlies stadiondossier zal gaan. Daar zal een nieuw directeurtje niet zoveel aan kunnen doen.
Tsja, de window of opportunity zoals dat zo mooi heet rijkelijk (en een aantal keren) gemist met dat nieuwe stadion.quote:
Mooi, dan kan je ook opdonderen met je gedram hierquote:Op maandag 11 april 2022 10:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is niks en het zal nooit meer wat worden Tarado.
Nounounou. Rustig aan maar weer.quote:Op maandag 11 april 2022 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je ook opdonderen met je gedram hier.
Nee, donder maar gewoon op.quote:Op maandag 11 april 2022 10:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nounounou. Rustig aan maar weer.
ben jij het pistoleroquote:Op maandag 11 april 2022 10:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Geliked en gedeeld.quote:Op maandag 11 april 2022 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je ook opdonderen met je gedram hier.
Ik vlieg morgenavond naar Praag. Geen feestelijke updates echter van mijn kant i.v.m. overmatige bierconsumptie aldaar. Tevens lijkt op FOK! zitten in het stadion me ook niet heel feestelijk. @tim020hoornquote:Op maandag 11 april 2022 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Grimmig sfeertje weer op de maandag.
De kwartfinale leeft zo te zien nog niet echt @:Caland
Veel plezier daar makker, paar dagen feestelijk zuipen in Praag met het grootste feest op donderdagavond hopelijk. Verwacht dat dit de zwaarste horde gaat zijn in de route naar Albanië.quote:Op maandag 11 april 2022 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vlieg morgenavond naar Praag. Geen feestelijke updates echter van mijn kant i.v.m. overmatige bierconsumptie aldaar. Tevens lijkt op FOK! zitten in het stadion me ook niet heel feestelijk. @:tim020hoorn
Meestal is die wedstrijd juist een hinderlijke onderbreking tussen de feestelijkheden in.quote:Op maandag 11 april 2022 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier daar makker, paar dagen feestelijk zuipen in Praag met het grootste feest op donderdagavond hopelijk. Verwacht dat dit de zwaarste horde gaat zijn in de route naar Albanië.
Klein zakje feestpoeder mee en daar merk je niks meer van.quote:Op maandag 11 april 2022 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal is die wedstrijd juist een hinderlijke onderbreking tussen de feestelijkheden in.
Op tijd gewisseld ook, dat was ook wel gunstig. Ik heb echt het idee dat het extreem close gaat worden donderdag dus ik hoop echt niet op een verlenging.quote:Op maandag 11 april 2022 10:49 schreef hhh38 het volgende:
Kökcü was gisteren trouwens weer prima, leek weinig last te hebben van de ramadan. Gelukkig, want met die blessure van Til zal hij donderdag gewoon moeten spelen.
Op zich is een weinig intensief wedstrijdje in de koude namiddag een stuk beter te doen dan zo'n intense vooravondwedstrijd tegen Slavia. Maar voor donderdag maakt het sowieso weinig uit, het zal al donker zijn wanneer de wedstrijd begint.quote:Op maandag 11 april 2022 10:49 schreef hhh38 het volgende:
Kökcü was gisteren trouwens weer prima, leek weinig last te hebben van de ramadan. Gelukkig, want met die blessure van Til zal hij donderdag gewoon moeten spelen.
En wat jeugdspelers.quote:Op maandag 11 april 2022 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich is een weinig intensief wedstrijdje in de koude namiddag een stuk beter te doen dan zo'n intense vooravondwedstrijd tegen Slavia. Maar voor donderdag maakt het sowieso weinig uit, het zal al donker zijn wanneer de wedstrijd begint.
Toornstra zal dan wel in de basis beginnen, maar het vervelende is dat je dan alleen de walgelijk slechte Hendrix op de bank hebt voor het middenveld.
Je ziet toch wel dat met een aardige trainer en een paar goeie treffers op transfergebied je toch weer redelijk meedoet.quote:Op maandag 11 april 2022 10:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je iets moet forceren zou je nog wel Linssen of Walemark erbij kunnen zetten en Toornstra iets naar achteren maar dan houdt het wel op ja.quote:Op maandag 11 april 2022 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich is een weinig intensief wedstrijdje in de koude namiddag een stuk beter te doen dan zo'n intense vooravondwedstrijd tegen Slavia. Maar voor donderdag maakt het sowieso weinig uit, het zal al donker zijn wanneer de wedstrijd begint.
Toornstra zal dan wel in de basis beginnen, maar het vervelende is dat je dan alleen de walgelijk slechte Hendrix op de bank hebt voor het middenveld.
Pedersen en Nelson is ook niet zo'n goed koppeltje.quote:Op maandag 11 april 2022 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En wat jeugdspelers.
Ik hoop nog steeds dat Geertruida weer in de basis kan beginnen, Pedersen is een matige verdediger en zo slordig aan de bal
Ik vind het gewoon jammer dat het vaak net niet is. Je draait in principe een topseizoen maar toch bestaat de financiële beloning hiervoor uit gaten dichten en waarschijnlijk weer maximaal 5 miljoen doorinvesteren ofzo.quote:Op maandag 11 april 2022 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je ziet toch wel dat met een aardige trainer en een paar goeie treffers op transfergebied je toch weer redelijk meedoet.
Omvallen doet Feyenoord natuurlijk niet maar volgend seizoen weer stappen maken is wat anders, benieuwd hoe dat ontwikkelt.
Linssen is natuurlijk helemaal niets als je iets moet forceren, klein en kan geen bal vasthouden. Mocht je een kleine voorsprong verdedigen is ie wel goed om in te brengen. Walemark ziet nog wel opties in de kleine ruimte, maar je merkt wel dat Feyenoord door hun intensieve speelstijl sowieso in de eindfase vaker naar achteren gedrukt wordt. Zeker bij Sinisterra en Nelson is het beste na 70 minuten er wel af, dan krijgen we de bal niet meer goed voorin.quote:Op maandag 11 april 2022 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je iets moet forceren zou je nog wel Linssen of Walemark erbij kunnen zetten en Toornstra iets naar achteren maar dan houdt het wel op ja.
Daarmee zeg je dus eigenlijk dat je donderdag al in de eerste helft een marge moet gaan neerzetten en het de tweede helft weer verdedigen wordt? (Denk ik overigens ook.)quote:Op maandag 11 april 2022 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen is natuurlijk helemaal niets als je iets moet forceren, klein en kan geen bal vasthouden. Mocht je een kleine voorsprong verdedigen is ie wel goed om in te brengen. Walemark ziet nog wel opties in de kleine ruimte, maar je merkt wel dat Feyenoord door hun intensieve speelstijl sowieso in de eindfase vaker naar achteren gedrukt wordt. Zeker bij Sinisterra en Nelson is het beste na 70 minuten er wel af, dan krijgen we de bal niet meer goed voorin.
Als je al afhankelijk bent van de ineenstorting van de ander wordt het sowieso moeilijk, ik kijk er wat anders naar, Feyenoord heeft qua punten een enorme stap gezet, nu al 2 punten meer dan vorig seizoen, als je dat volgend seizoen verbetert ben je 2e en als het echt meezit misschien meer maar dat verwacht ik toch niet.quote:Op maandag 11 april 2022 11:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat het vaak net niet is. Je draait in principe een topseizoen maar toch bestaat de financiële beloning hiervoor uit gaten dichten en waarschijnlijk weer maximaal 5 miljoen doorinvesteren ofzo.
Europa League is wel prettig hoor maar dat levert dan ook weer niet genoeg op om echt door te knallen.
Enige hoop is een ineenstorting van Ajax volgend jaar. En dan weer kampioen worden zoals in 2017. Anders blijven de gaten net zo groot. Blijf het wel doodzonde vinden dat er in 2017 zo weinig met het tijdelijk gedichte gat is gedaan door Van Geel. Dat was echt het laatste seizoen dat er iets mogelijk was geweest. Als Feyenoord in 2017-2018 eerste of tweede was geëindigd, wat best had gekund, dan had Ajax dus nooit de enorme financiële voorsprong kunnen nemen die het met name dankzij 2018-2019 heeft gepakt.
Maarja als als als.
Sinds 2015 heb je meer dan 80 punten nodig om kampioen te worden. Als je dat volgend jaar wil halen zal het beter moeten tegen de subtop, maar ik zie best kansen. PSV en Ajax hebben dan een nieuwe trainer en dat zou altijd slecht uit kunnen pakken.quote:Op maandag 11 april 2022 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je al afhankelijk bent van de ineenstorting van de ander wordt het sowieso moeilijk, ik kijk er wat anders naar, Feyenoord heeft qua punten een enorme stap gezet, nu al 2 punten meer dan vorig seizoen, als je dat volgend seizoen verbetert ben je 2e en als het echt meezit misschien meer maar dat verwacht ik toch niet.
Door het goede voetbal worden er dit jaar waarschijnlijk zo'n 10-12 punten meer gepakt dan vorig jaar, dat is wel een enorme progressie.quote:Op maandag 11 april 2022 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je al afhankelijk bent van de ineenstorting van de ander wordt het sowieso moeilijk, ik kijk er wat anders naar, Feyenoord heeft qua punten een enorme stap gezet, nu al 2 punten meer dan vorig seizoen, als je dat volgend seizoen verbetert ben je 2e en als het echt meezit misschien meer maar dat verwacht ik toch niet.
Ook voor plek 2 heb je tegenwoordig puntenaantallen bovenin de 70 of zelfs rond de 80 nodig. In 2016, 2017, 2018 en 2019 zaten de nummers twee op achtereenvolgens 82, 81, 79, 83 punten. Ook dit seizoen lijkt PSV de 80 weer aan te tikken.quote:Op maandag 11 april 2022 11:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sinds 2015 heb je meer dan 80 punten nodig om kampioen te worden. Als je dat volgend jaar wil halen zal het beter moeten tegen de subtop, maar ik zie best kansen. PSV en Ajax hebben dan een nieuwe trainer en dat zou altijd slecht uit kunnen pakken.
Maar 2e zou al goed zijn, dan heb je best een realistische kans op CL voetbal. En die 2e plek wordt een seizoen later nog belangrijker, want dan levert het waarschijnlijk groepsfase CL op
Er waren genoeg opties voor Utrecht hoor, maar ze wilden blijkbaar een wat grotere naam met meer ervaring. AZ stelde gewoon 2x op rij de assistent aan na het vertrek van de hoofdtrainer. Het lijkt erop dat Feyenoord daar met Hulshoff ook op hoopt.quote:Op maandag 11 april 2022 11:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Door het goede voetbal worden er dit jaar waarschijnlijk zo'n 10-12 punten meer gepakt dan vorig jaar, dat is wel een enorme progressie.
Maar toch is het heel moeilijk om hier lange termijnbeleid op te maken. De verwachting is niet dat een toptrainer als Slot hier 5 jaar blijft dus dan krijg je weer een Henk Fräser als opvolger ofzo die weer betonvoetbal gaat spelen.
Bij Utrecht lullen ze ook al jaren dat ze aanvallend willen spelen en stellen ze nu weer een Fräser aan. Dan kun je daar als criticus van zeggen dat het geen beleid is maar in de praktijk is het toch vaak afwachten wie er weer beschikbaar is.
Lange termijn beleid, denk dat alleen Ajax dat momenteel kan en zelfs daar moet je maar afwachten hoe het met een nieuwe trainer uit gaat pakken.quote:Op maandag 11 april 2022 11:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook voor plek 2 heb je tegenwoordig puntenaantallen bovenin de 70 of zelfs rond de 80 nodig. In 2016, 2017, 2018 en 2019 zaten de nummers twee op achtereenvolgens 82, 81, 79, 83 punten. Ook dit seizoen lijkt PSV de 80 weer aan te tikken.
Wat nog maar eens benadrukt dat de seizoenen aan het begin van het vorige decennium (met Drank als kampioen en cijfermatig matige tweede plekken van PSV, Feyenoord en Twente) echt het dieptepunt waren. Was echt een enorme nivellering toen.
En dus ook benadrukt dat je eigenlijk wel zo'n 80 punten nodig gaat hebben voor Champions League-voetbal.
Die puntendiscussie hebben we volgens mij al vaker gevoerd. Maar inderdaad, zelfs bij een grote club als Ajax blijft het gokken. Als de geschiedenis iets anders was gelopen hadden we misschien een lange tijd Marcel Keizer bij Ajax gezien. Blijft achteraf ook een vreemde beleidsmatige keus die geweldig heeft uitgepakt omdat Ajax Ten Hag in dat seizoen kon losweken.quote:Op maandag 11 april 2022 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lange termijn beleid, denk dat alleen Ajax dat momenteel kan en zelfs daar moet je maar afwachten hoe het met een nieuwe trainer uit gaat pakken.
Over die punten, in principe is een competitie waar de #1 veel verliespunten heeft spannender dan wanneer die weer 88+ punten haalt, kijk maar naar de PL of ga je nu beweren dat City en Liverpool er ook niks van kunnen.
In de De Boer tijd was het verschil in begroting gewoon een stuk kleiner, dat ligt nu anders.
Ben benieuwd welke opties er dan nog meer waren? Maar goed, je hebt wel een punt. Ik denk dat je in het huidige voetbal beter kunt kijken naar intelligentie en sociale omgangsvormen dan naar grote namen.quote:Op maandag 11 april 2022 11:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er waren genoeg opties voor Utrecht hoor, maar ze wilden blijkbaar een wat grotere naam met meer ervaring. AZ stelde gewoon 2x op rij de assistent aan na het vertrek van de hoofdtrainer. Het lijkt erop dat Feyenoord daar met Hulshoff ook op hoopt.
Wormuth, Van Wonderen, Meijer, Jonkquote:Op maandag 11 april 2022 12:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke opties er dan nog meer waren? Maar goed, je hebt wel een punt. Ik denk dat je in het huidige voetbal beter kunt kijken naar intelligentie en sociale omgangsvormen dan naar grote namen.
Als iemand een vlotte babbel heeft en een goed stel hersens kom je in het moderne voetbal al een heel eind en versla je de Jaap Stams, Mark van Bommels en Andre Ooijers met gemak.
Hadden Van Wonderen en Wormuth niet al getekend op het moment dat Hake de deur uitging?quote:
Ja, Wormuth sowieso, maar Hake stond al langere tijd onder druk, denk dat die sowieso volgend seizoen niet aan het roer had gestaan. Je had dat best alvast kunnen inseinen bij de mogelijke kandidaten.quote:Op maandag 11 april 2022 13:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hadden Van Wonderen en Wormuth niet al getekend op het moment dat Hake de deur uitging?
Jonk had inderdaad wel gekund maar wellicht wilde die zelf niet?
Dan heb je gelijk en had Utrecht een betere keuze kunnen maken denk ik.quote:Op maandag 11 april 2022 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, Wormuth sowieso, maar Hake stond al langere tijd onder druk, denk dat die sowieso volgend seizoen niet aan het roer had gestaan. Je had dat best alvast kunnen inseinen bij de mogelijke kandidaten.
je moet ook een beetje geluk hebben, Slot die de sekte van Eenhoorn een beetje zat was bijvoorbeeldquote:Op maandag 11 april 2022 13:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan heb je gelijk en had Utrecht een betere keuze kunnen maken denk ik.Maar goed, het is ook vaak genoeg gebeurd dat er vrijwel niemand beschikbaar is.
In 2019 was Advocaat (ondanks dat hij vrij conservatief is) ook vrijwel de enige serieuze optie voor Feyenoord na Stam. Om maar aan te geven dat het vaak niet zo makkelijk is.
Ja daarom. Is vaak toeval hoe het loopt. Slot was een geschenk uit de hemel (en Ten Hag voor Ajax) maar vaak moet dat net even goed vallen.quote:Op maandag 11 april 2022 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet ook een beetje geluk hebben, Slot die de sekte van Eenhoorn een beetje zat was bijvoorbeeld
fijn voor je.quote:Op maandag 11 april 2022 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vlieg morgenavond naar Praag. Geen feestelijke updates echter van mijn kant i.v.m. overmatige bierconsumptie aldaar. Tevens lijkt op FOK! zitten in het stadion me ook niet heel feestelijk. @:tim020hoorn
Ja hoor, beetje afhankelijk van de prijs natuurlijk.quote:Op maandag 11 april 2022 16:01 schreef Elan het volgende:
Willen jullie Til graag houden? Vind het buiten de denderende seizoenstart nou niet echt een geweldenaar gebleken.
In elk geval niet in verhouding tot zijn ongetwijfeld zeer riante salaris.
Pietjepuk post hier gewoon nog hoor.quote:Op maandag 11 april 2022 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje afhankelijk van de prijs natuurlijk.
Met Til koop je gegarandeerd 15 goals zou een voormalig kutuser zeggen.
Vertegenwoordigt wel een zekere waarde. Als hij nog een redelijk seizoen draait qua doelpunten wat hem sowieso wel moet lukken en je hebt hem voor twee a drie jaar onder contract, dan kan je toch een aantal miljoen voor hem binnenkrijgen.quote:Op maandag 11 april 2022 16:01 schreef Elan het volgende:
Willen jullie Til graag houden? Vind het buiten de denderende seizoenstart nou niet echt een geweldenaar gebleken.
Ja eens.quote:Op maandag 11 april 2022 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vertegenwoordigt wel een zekere waarde. Als hij nog een redelijk seizoen draait qua doelpunten wat hem sowieso wel moet lukken en je hebt hem voor twee a drie jaar onder contract, dan kan je toch een aantal miljoen voor hem binnenkrijgen.
Maar op termijn hoop ik wel dat Bassett beter blijkt.
Marlon Slabbekoornquote:Op maandag 11 april 2022 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eens.
Komt er in de jeugd nog wat leuks aan?
als hij goedkoop op te pikken is uit Rusland zou ik het wel doenquote:Op maandag 11 april 2022 16:01 schreef Elan het volgende:
al komt er wat leuks aan: daar kun je volgend jaar nog niet op rekenenquote:Op maandag 11 april 2022 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eens.
Komt er in de jeugd nog wat leuks aan?
Las dat zowel de Joden als PSV weer op een of ander 14-jarig talentje van ons jagen
Bassett lijkt op basis van die weinige minuten nu al een betere voetballer.quote:Op maandag 11 april 2022 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vertegenwoordigt wel een zekere waarde. Als hij nog een redelijk seizoen draait qua doelpunten wat hem sowieso wel moet lukken en je hebt hem voor twee a drie jaar onder contract, dan kan je toch een aantal miljoen voor hem binnenkrijgen.
Maar op termijn hoop ik wel dat Bassett beter blijkt.
okayquote:Op maandag 11 april 2022 17:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bassett lijkt op basis van die weinige minuten nu al een betere voetballer.
Maar 15 is echt heel veel. Dat soort aantallen zal een Bassett gewoon niet snel halen dus dat moet je wel afwegen.
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 11 april 2022 18:15 schreef fetX het volgende:
Bronnen van buitenaf bevestigen volgens ZKA dat Danilo al een contract getekend zou hebben, maar hij gaat er zelf nog niet vanuit.
Ter info.
@DutchSuomiFan1992 tweette dit.quote:Op maandag 11 april 2022 18:15 schreef fetX het volgende:
Bronnen van buitenaf bevestigen volgens ZKA dat Danilo al een contract getekend zou hebben, maar hij gaat er zelf nog niet vanuit.
Ter info.
Klopt, hahaha. Heb die tweet maar weer verwijderd, want de aandacht die die tweet kreeg beviel me allerminst.Ik vind het erg dom van mezelf om dat te tweeten, ook al klopt het wel dat ik het viavia heb gehoord.quote:
Als reserve laat hem zich maar bewijzen.quote:
quote:Op maandag 11 april 2022 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
transfervrij dus je kan je er geen buil aan vallen, en van pelle had ook niemand iets verwacht.
Hmm, zit nu op de bank daar bij toch wel een matige Italiaanse ploeg. Wel een goede tweede keeper op zich.quote:
Lijkt mij een degelijke tweede keeper, wat ook wel nodig is met Bijlow als 1e keeper.quote:Op maandag 11 april 2022 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm, zit nu op de bank daar bij toch wel een matige Italiaanse ploeg. Wel een goede tweede keeper op zich.
Die zou je wel over de lijn kunnen trekken.
Announce Bruma.quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Danilo
Zoet
Hendrix
En ik had zo'n goede hoop op onze scouting gekregen.
Helaas niet, volgens mij hierna nog een jaar.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:38 schreef Kerftminister het volgende:
Zoet is 40-45x beter dan die Marciano. Laat maar komen hoor. Maar heeft die Marciano maar voor 1 jaar getekend dan?
Het gaat blijkbaar om het feit dat ie zou willen dat z'n kinderen in Nederland opgroeienquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zit toch liever op 't bankie in Venetië met dat salaris dan hier. Zou welkome versterking zijn maar zou hem dan niet echt snappen.
Spezia maar snap je punt. Die spelen sowieso wel tegen degradatie overigens, het gaat tussen hen en Venezia. Bankie van Feyenoord is dan ook wel lekker, met Bijlow op het doel ben je zeker van best veel wedstrijden en het standaard riedeltje waarom Feyenoord zo mooi is. Alleen het salaris is een probleem misschien, maar vraag mij af of Spezia dat nog een keer wil gaan neerleggen voor een reservekeep.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zit toch liever op 't bankie in Venetië met dat salaris dan hier. Zou welkome versterking zijn maar zou hem dan niet echt snappen.
Mwah, je weet wel bijna zeker dat het geen jaar banken zal zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:33 schreef Slobeend het volgende:
Zou Zoet trek hebben in weer een jaar banken? Geloof er niets van (dat hij dat wil).
Als hij graag terug naar Nederland wil zijn de opties beperkt. 1e keeper bij Utrecht of Vitesse misschien, maar die kunnen zijn salaris vast niet betalen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:33 schreef Slobeend het volgende:
Zou Zoet trek hebben in weer een jaar banken? Geloof er niets van (dat hij dat wil).
Bijlow is wel eens geblesseerd tochquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:33 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah, je weet wel bijna zeker dat het geen jaar banken zal zijn.
Klopt maar geen garantie dat je veel keept in ieder geval.quote:
ik denk dat zoet wel weet hoe de verhoudingen zullen zijnquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Klopt maar geen garantie dat je veel keept in ieder geval.
Denk eigenlijk dat Feyenoord de enige keuze gaat zijn voor hem als hij terug wil. Denk dat er voor hem nog wel een negatief sentiment omheen hangt om weer bij PSV te banken en Ajax heeft al een hoop fossielen en jonkies om op de bank te zetten.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als hij graag terug naar Nederland wil zijn de opties beperkt. 1e keeper bij Utrecht of Vitesse misschien, maar die kunnen zijn salaris vast niet betalen.
Kent iemand deze man?quote:De UEFA heeft de scheidsrechter voor de uitwedstrijd van Feyenoord tegen Slavia Praag bekend gemaakt. De 43-jarige Duitser Deniz Aytekin moet de wedstrijd in de kwartfinale van de Conference League in goede banen leiden.
Aytekin wordt door zijn landgenoten Christian Dietz en Dominik Schaal bijgestaan. De vierde officieel donderdagavond is Daniel Schlager. Ook tijdens de return in Praag is er geen VAR aanwezig. De aftrap is om 21:00 uur.
Namen roepen die iedereen kent is altijd de makkelijkste journalistiek. ZKA zal elk gerucht wel plaatsen, maar voor het AD, de Telegraaf en misschien zelfs VI zijn vooral de Nederlandse / Eredivisie voetballers nieuwswaardig.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:07 schreef Scrummie het volgende:
Hoop wel dat we binnenkort weer eens wat namen horen die verder gaan dan het Martin van Geel gebeuren wat we momenteel zien met Zoet en co. Ook Til valt wel een beetje in die categorie wat mij betreft, en Danilo ook.
Niet dat ik Zoet niet zou willen zien komen overigens, ie is als 2e doelman gewoon welkom.
Zal wel gaan lopen straks na de competitie, hopelijk. Dan zou een vroege verkoop van 1 van de potentiële vertrekkers wel welkom zijn, anders zal het wel bij de koopjes bijven.
Heeft volgens mij wel eens grote wedstrijden gefloten.quote:
En ook:quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft volgens mij wel eens grote wedstrijden gefloten.
Dit seizoen oa Leipzig - Bayern: https://www.transfermarkt(...)il/schiedsrichter/95
Thuisfluiter dusquote:Aytekin was op 8 maart 2017 de scheidsrechter bij het duel in het Camp Nou, dat door Barcelona met 6-1 werd gewonnen. De Catalanen leken op voorhand kansloos doordat de heenwedstrijd in Parijs met 4-0 werd verloren. Aytekin kwam onder vuur te liggen vanwege een aantal beslissingen die in het voordeel van Barcelona uitpakten. Zo deelde hij discutabele strafschoppen en vrije trappen uit aan Barça, dat door een winnend doelpunt van Sergi Roberto vlak voor tijd de kwartfinales bereikte.
Locadia is ook vrij.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:07 schreef Scrummie het volgende:
Hoop wel dat we binnenkort weer eens wat namen horen die verder gaan dan het Martin van Geel gebeuren wat we momenteel zien met Zoet en co. Ook Til valt wel een beetje in die categorie wat mij betreft, en Danilo ook.
Niet dat ik Zoet niet zou willen zien komen overigens, ie is als 2e doelman gewoon welkom.
Zal wel gaan lopen straks na de competitie, hopelijk. Dan zou een vroege verkoop van 1 van de potentiële vertrekkers wel welkom zijn, anders zal het wel bij de koopjes bijven.
Oh was hij datquote:
Van Porto uit kan ik me niet meer zoveel herinneren behalve dat we het beter deden dan ik vooraf verwacht had. Ach ja, we zien het wel.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh was hij dat
Dat is geen goed teken. Hij floot trouwens ook Porto - Feyenoord twee seizoenen geleden.
Naja deze winterstop kwamen Veerman en Bazoer veel langs en uiteindelijk halen we Walemark en Bassett (en Hendrix, ok). We kijken gewoon veel breder dan voorheen en daar horen ook voorspelbare namen bij, zou mij ook niks verbazen als Zolderkamerautist gewoon van zaakwaarnemers te horen krijgt dat Feyenoord naar hun speler heeft geïnformeerd om een gerucht op gang te brengen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:07 schreef Scrummie het volgende:
quote:GroguFR +592
Gewoon prima dit. Mensen willen hier alleen maar spelers die uit de tweede Ethiopische league komen die een Mongolische moeder en een Algerijnse vader hebben die we voor 230.000 euro kopen en voor 13.4 miljoen verkopen met de naam kawappie kokodil, zodat we hem de bijnaam snappie de krokodil kunnen geven.
Ja, dat lezen we inmiddelsquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wel redelijk goede scheidsrechter ja.
Klopt toen Marsmannetje goed bezig was ging Bijlow daarna ook beter keepen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:42 schreef aTypisch het volgende:
het is ook goed voor bijlow als hij een degelijke keeper achter zich heeft lijkt me
Zou wel wat zijn als ze de finale ook nog zouden halen. Unicum.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De podcast waar hier altijd dolenthousiast op gereageerd wordt. Thuiswedstrijd tegen Inter Milan.
https://www.rijnmond.nl/n(...)-gaat-naar-de-finale
Ik ben er door die kutkeeper nog steeds niet van overtuigd dat het gaat lukken. Maar donderdag winnen zou al geweldig zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn als ze de finale ook nog zouden halen. Unicum.
Als jij (of @fetX) een slecht gevoel hebt en ik een goed gevoel dan komt het bijna altijd goed, dus hou dat slechte gevoel vast!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:20 schreef Scrummie het volgende:
Toch begint het wel weer te kriebelen voor donderdag.
Nog wel slecht gevoel.
Bijna ja, volgens mij had jij afgelopen donderdag ook een goed gevoelquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als jij (of @:fetx) een slecht gevoel hebt en ik een goed gevoel dan komt het bijna altijd goed, dus hou dat slechte gevoel vast!
Jij toch ook? Dus dan gaat de vlieger niet opquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijna ja, volgens mij had jij afgelopen donderdag ook een goed gevoel
quote:El club portugués no es el único que lo tiene en su agenda. El Feyenoord también ha mostrado interés en conocer la situación del futbolista ya que es un jugador que gusta mucho a Frank Arnesen, director deportivo del conjunto holandés.
Net zo goed als Chun Soo?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:38 schreef hhh38 het volgende:
ZKA heeft hier nog niets over gezegd, maar volgens Marca wil Arnesen graag Kang-In Lee @:El-Stinho
https://www.marca.com/fut(...)6163fcf7e8b457e.html
[..]
Contract tot 2025 en één van de beste spelers van Mallorca, erg realistisch allemaalquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:38 schreef hhh38 het volgende:
ZKA heeft hier nog niets over gezegd, maar volgens Marca wil Arnesen graag Kang-In Lee @:El-Stinho
[..]
Mwah, had toen ook al het idee dat het lastiger ging worden dan 'Slavia komt met poep in de broek naar Rotterdam'quote:
Kwamen ze ook wel, nog meer dan ik had verwacht zelfs. Dacht nog even dat het een replica van de vorige keer ging worden, het lag daar compleet open.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah, had toen ook al het idee dat het lastiger ging worden dan 'Slavia komt met poep in de broek naar Rotterdam'
Beetje een gevallen talent toch? Ik kijk hoogstens 1x Real Mallorca per seizoen dus ik kan er niet echt over oordelen. Zal vast niet heel duur zijn als ze degraderen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Contract tot 2025 en één van de beste spelers van Mallorca, erg realistisch allemaal![]()
Al is ie wel zijn basisplaats kwijt en staat Mallorca op de rand van degradatie.
Hij reist in ieder geval mee af, dat is al een kleine meevallerquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:30 schreef hhh38 het volgende:
Ik durf het echt niet te zeggen, 50/50. Dit kan nog toenemen als Geertruida kan starten
Waanzinnig talent, maar qua persoonlijkheid een absolute no-go. Heeft een paar steekjes los, en bij de eerste beste bankplaats gaat zijn zaakwaarnemer al herrieschoppen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |