Ik zit ook lekker in Amsterdam. Genieten van t weer. Ga toch niet met zo’n pauper bus uit Eindhoven naar Rotterdam en dan nog uren buiten staan op zo’n feest plein… prut bekertje verder. Had liever donderdag gewonnen.quote:Op zondag 17 april 2022 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Paaspop met de lineup van vandaag voor laten gaan voor een finaledag vind ik toch wel behoorlijk neerbuigend.
Zoveel mensen, zoveel meningen.quote:Op zondag 17 april 2022 14:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De line-up is gewoon beroerd. Maar de sfeer is eigenlijk altijd prima op Paaspop en het is ook wel een beetje een reünie inderdaad.
Dit jaar sla ik hem over, volgend jaar ben ik er weer bij hoor!
Sfeer is episch, lineup soms wat minder.quote:Op zondag 17 april 2022 14:15 schreef Lyrebird het volgende:
Paaspop Schijndel... Ik ben bij een vroege editie geweest, 1997 of zo, met de Offspring? Geweldig.
Die kijkt nooit voetbalquote:Op zondag 17 april 2022 15:10 schreef tja77 het volgende:
Björn van der Doelen staat ook op Paaspop trouwens
Dan ga je uit eten om 20:30.quote:Op zondag 17 april 2022 17:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kan helaas ook niet kijken. Mijn eerstgeborene is jarig en wil uit eten.
Wat wil je nou horen, ouwe zuigerd?quote:Op zondag 17 april 2022 11:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een mooiere dag dan vandaag kun je toch nauwelijks hebben? Schitterend weer, 2 topclubs, heerlijke sfeer.
Dan liggen de kinderen te laat op bed.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 17 april 2022 17:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kan helaas ook niet kijken. Mijn eerstgeborene is jarig en wil uit eten.
Precies. Het hele seizoen is een drama op dat gebied. Bovendien te veel breien. Zelden afstandschoten terwijl iedere tegenstander van PSV met wat afstandschoten PSV de nek omdraait.quote:Op zondag 17 april 2022 18:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Misschien kunnen volgend jaar eens proberen om met een keeper te spelen die een bal tegen kan houden?
quote:Op zondag 17 april 2022 20:00 schreef Caland het volgende:
Je zal dit maar missen als PSV’er omdat je op een festival staat waar Kensington, Jody Bernal en Lee Towers optreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |