Geef er niet aan toe maatquote:Op zondag 10 april 2022 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is echt verschrikkelijk en overweeg te denken dat Man City - Liverpool mogelijk toch leuker wordt.
quote:Op zondag 10 april 2022 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meneer heeft weer eens één potje meegespeeld en denkt gelijk een expert te zijn
Meer of minder dan @yats ?quote:Op zondag 10 april 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
Feyenoorders klagen oprecht wel veel over de scheidsrechter
En als je er anders over denkt als medesupporter kun je je borst natmaken.quote:Op zondag 10 april 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
Feyenoorders klagen oprecht wel veel over de scheidsrechter
De arme @PietjePuk is al met pek en veren het topic uitgezetquote:Op zondag 10 april 2022 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als je er anders over denkt als medesupporter kun je je borst natmaken.
Die kneus is voor AZ.quote:Op zondag 10 april 2022 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
De arme @:pietjepuk is al met pek en veren het topic uitgezet
Dat is terecht gezien zijn act enige renovatie nodig heeft.quote:Op zondag 10 april 2022 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik hem een van de betere acts eigenlijk.quote:Op zondag 10 april 2022 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is terecht gezien zijn act enige renovatie nodig heeft.
@aTypisch wordt daar in een rijtje met Klaas, Pietje en Pistolero genoemd.quote:Op zondag 10 april 2022 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom moet hij even tot bezinning komen aangezien het de laatste tijd iets te duidelijk is met gespeelde naieviteit.quote:Op zondag 10 april 2022 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik hem een van de betere acts eigenlijk.
Ja, @PietjePuk2000 is eigenlijk beter dan die andere driequote:Op zondag 10 april 2022 17:22 schreef MC-M het volgende:
[..]
@:aTypisch wordt daar in een rijtje met Klaas, Pietje en Pistolero genoemd.
Gelachen @:gurneyisbestoke
Wat stel je voor?quote:Op zondag 10 april 2022 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom moet hij even tot bezinning komen aangezien het de laatste tijd iets te duidelijk is met gespeelde naieviteit.
Ik heb het beste met mensen voor.
Echte wereldburger.quote:Op zondag 10 april 2022 17:28 schreef Caland het volgende:
Iemand uit Almelo riep net heel hard puta madre naar Senesi die de bal had
Ik verslikte me bijna in mijn koffie
quote:Op zondag 10 april 2022 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik hem een van de betere acts eigenlijk.
Af en toe ben je opvallend vriendelijk voor me, af en toe totaal niet.quote:Op zondag 10 april 2022 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, @:pietjepuk2000 is eigenlijk beter dan die andere drie
Gurney staat bekend als een nogal labiel persoonquote:Op zondag 10 april 2022 17:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Af en toe ben je opvallend vriendelijk voor me, af en toe totaal niet.
Vanwaar dat verschil?
ligt ook aan de keeperquote:Op zondag 10 april 2022 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gurney staat bekend als een nogal labiel persoon
quote:Op zondag 10 april 2022 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gurney staat bekend als een nogal labiel persoon
Ik overweeg af en toe TR's te plaatsen tegen die gemene Caland maar dat vind ik dan ook weer zo kinderachtig.quote:Op zondag 10 april 2022 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe kan Mario Been nog steeds op wedstrijden van Feyenoord zittenquote:Op zondag 10 april 2022 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
"dat had de wedstrijd wel nodig"
Ja als je te staat te analyseren als Feyenoordsupporter wel.
Dat ik je beter vind dan die drie specifieke users is een zeer neutrale observatie.quote:Op zondag 10 april 2022 17:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Af en toe ben je opvallend vriendelijk voor me, af en toe totaal niet.
Vanwaar dat verschil?
Misschien wel de wedstrijd waar ik het meest naar uitkijkquote:Op zondag 10 april 2022 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dinsdag 19 april staat rood omcirkeld in mn agenda.
Zin in.
Zo voel je je dus als je gaat trouwen.quote:Op zondag 10 april 2022 20:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat is het gezicht van een gelukkig man
Ik voelde me toen een stuk blijer dan hij er uit zietquote:Op zondag 10 april 2022 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo voel je je dus als je gaat trouwen.
Wellicht is het trouwen omdat er een kind aan zit te komen.quote:Op zondag 10 april 2022 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo voel je je dus als je gaat trouwen.
Doen mensen dat nog om die reden ja?quote:Op zondag 10 april 2022 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht is het trouwen omdat er een kind aan zit te komen.
Ik ben een visionair.quote:Op zondag 10 april 2022 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Lamprou heeft een az tenue aangetrokken
Scherpquote:Op zondag 10 april 2022 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Lamprou heeft een az tenue aangetrokken
Belastingtechnisch, erkennen en erfrecht zijn een stuk makkelijker als je getrouwd bent. Dus, ja. Kinderen zijn nog immer een reden om een contract met de overheid aan te gaan.quote:
Met nadruk op toen?quote:Op zondag 10 april 2022 20:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik voelde me toen een stuk blijer dan hij er uit ziet
Het zal je gebeuren. Dan bewonder ik hem dat hij er nog wat van probeert te maken.quote:Op zondag 10 april 2022 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht is het trouwen omdat er een kind aan zit te komen.
De Afrika cup is ondergewaardeerd derhalve al hielden ze zich dit jaar erg in helaas.quote:Op zondag 10 april 2022 20:25 schreef Caland het volgende:
Altijd zo’n mooie supportersreflex dat elke vrije bal op minimaal een meter of 18 van de goal geschoten moet worden
Er gebeurt ook echt helemaal niksquote:Op zondag 10 april 2022 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Afrika cup is ondergewaardeerd derhalve al hielden ze zich dit jaar erg in helaas.
Wat is az schrikbarend slecht trouwens.
Mooi, beter voor Feyenoordquote:Op zondag 10 april 2022 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou er niet teveel op hopen. Ze doen momenteel lekker hun best maar nog voordat ze in de buurt van de 16 zijn weten ze het niet meer.quote:Op zondag 10 april 2022 20:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi, beter voor FeyenoordDat PEC moge winnen (en bij voorkeur niet degradeert)
I know, het is triest. Is tevens ook één van de redenen waarom ze wss gaan degraderenquote:Op zondag 10 april 2022 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou er niet teveel op hopen. Ze doen momenteel lekker hun best maar nog voordat ze in de buurt van de 16 zijn weten ze het niet meer.
Zwolle publiek misdraagt zich standaard.quote:Op zondag 10 april 2022 20:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
I know, het is triest. Is tevens ook één van de redenen waarom ze wss gaan degraderen
Heb een D&D stream aan staan, veel intelligenter dan ESPN commentaar...quote:Op zondag 10 april 2022 20:41 schreef Caland het volgende:
Daar waar de openingsfase echt wel interessant was
Wanneer dan
Enkel dit seizoen viel het me op, voorgaande jaren niets gezien.quote:Op zondag 10 april 2022 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwolle publiek misdraagt zich standaard.
Die coach van Brighton had zich daar nog over beklaagdquote:Op zondag 10 april 2022 20:25 schreef Caland het volgende:
Altijd zo’n mooie supportersreflex dat elke vrije bal op minimaal een meter of 18 van de goal geschoten moet worden
Haha zijn lange dagen op de zondag voor die arme man.quote:Op zondag 10 april 2022 20:44 schreef Caland het volgende:
Erg benieuwd naar de analyse van Perez in de rust
Ik gok dat hij zich niet kan inhouden
Gewoon een Nat20 op je Dex save gooienquote:Op zondag 10 april 2022 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet ongevaarlijk nee. Zo hoog is het Zwolle stadion niet en je zal maar buiten lopen.
Als spits 12 doelpunten in 124 wedstrijden en dat veelal op lagere niveaus.quote:
Hij lacht het letterlijk allemaal weg, zijn gal niet waard.quote:Op zondag 10 april 2022 20:44 schreef Caland het volgende:
Erg benieuwd naar de analyse van Perez in de rust
Ik gok dat hij zich niet kan inhouden
Die paar keer dat ik de "analyses" van ESPN heb gezien, geven mij het gevoel dat mijn geestelijk gehandicapte schoonzus er ook gewoon bij kan gaan zitten.quote:
Lijkt het Utrecht publiek welquote:Op zondag 10 april 2022 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwolle publiek misdraagt zich standaard.
Nouja het is alsnog wel een iets hoger niveau dan de frontpage eigenlijkquote:Op zondag 10 april 2022 20:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die paar keer dat ik de "analyses" van ESPN heb gezien, geven mij het gevoel dat mijn geestelijk gehandicapte schoonzus er ook gewoon bij kan gaan zitten.
Ik neem aan dat je de comments aldaar bedoelt?quote:Op zondag 10 april 2022 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja het is alsnog wel een iets hoger niveau dan de frontpage eigenlijk
De AZ hype de afgelopen maanden sloeg ook nergens op, die spelen al een lange tijd niet meer goed.quote:Op zondag 10 april 2022 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Afrika cup is ondergewaardeerd derhalve al hielden ze zich dit jaar erg in helaas.
Sterkte aangezien hij letterlijk nog geen bal goed heeft geraakt.quote:Op zondag 10 april 2022 21:08 schreef MC-M het volgende:
Ik kijk alleen voor de Karlssonshow.
De rest kan mij dus gestolen worden, dan weten jullie dat alvast.
Hij weet vast ook dat ik nu pas kijk dus nu moet hij werken voor z'n geld.quote:Op zondag 10 april 2022 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterkte aangezien hij letterlijk nog geen bal goed heeft geraakt.
quote:Op zondag 10 april 2022 21:17 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Een hyperbelangrijk doelpunt. Ja
Pascal Jansen is dan ook een trainer waar we over 3 jaar niks meer over horen.quote:Op zondag 10 april 2022 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De AZ hype de afgelopen maanden sloeg ook nergens op, die spelen al een lange tijd niet meer goed.
Hipperdepip taalgebruik voor de jeugd.quote:Op zondag 10 april 2022 21:17 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Een hyperbelangrijk doelpunt. Ja
VeermanGod. Heerlijk binnenkant voet.quote:Op zondag 10 april 2022 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom plaatst vandaagbde dag niemand gewoon een bal simpel in het hoekje.
Wel jammer dat RKC vooralsnog nog een beetje te ver staatquote:Op zondag 10 april 2022 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
En dan krijgen we een EPISCH degradatiegevecht.
We moeten ook oppassen dat Fortuna niet wint zaterdag tegen Sparta.quote:Op zondag 10 april 2022 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel jammer dat RKC vooralsnog nog een beetje te ver staat
Nou ja, ze denken daar aan Heitinga, dus begrijp wel dat Jansen dan ook een serieuze kandidaat isquote:Op zondag 10 april 2022 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pascal Jansen is dan ook een trainer waar we over 3 jaar niks meer over horen.
En dat staat op Ajax-lijstjes.
Vergeet Heracles niet. Die gun je gewoon degradatie.quote:Op zondag 10 april 2022 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel jammer dat RKC vooralsnog nog een beetje te ver staat
Fortuna en RKC toch wel het meest. Al kan ik daar altijd wel lekker makkelijk aan kaarten komen.quote:Op zondag 10 april 2022 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Vergeet Heracles niet. Die gun je gewoon degradatie.
Jij hebt er kijk op.quote:Op zondag 10 april 2022 21:31 schreef Caland het volgende:
Dani de Wit vind ik niet zo’n goede speler
Nee joh, prima clubs om kaarten te regelen inderdaad. Ik gun Heracles gewoon niets sinds ze met dat gelul over uitsupporters/het uitvak begonnen.quote:Op zondag 10 april 2022 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Fortuna en RKC toch wel het meest. Al kan ik daar altijd wel lekker makkelijk aan kaarten komen.
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 10 april 2022 21:31 schreef Caland het volgende:
Dani de Wit vind ik niet zo’n goede speler
Eensquote:Op zondag 10 april 2022 21:36 schreef fetX het volgende:
Vind die selectie van AZ sowieso wat overschat. Behalve Karlsson, Wijndal & Midtsjo allemaal grijs Eredivisie materiaal.
Vergeten af te maken vind ik het meest debiele voetbaljargon dat er bestaatquote:Op zondag 10 april 2022 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Klein gilletje bij deze solo.
Clasie in goede vorm is ook een prima speler natuurlijk.quote:Op zondag 10 april 2022 21:36 schreef fetX het volgende:
Vind die selectie van AZ sowieso wat overschat. Behalve Karlsson, Wijndal & Midtsjo allemaal grijs Eredivisie materiaal.
quote:Op zondag 10 april 2022 21:43 schreef Caland het volgende:
PEC verliest regelmatig in het laatste deel of niet
Ja.quote:Op zondag 10 april 2022 21:47 schreef Caland het volgende:
Is dat nou eigenlijk die Redan die in de jeugd van Sjelsie oid zo goed was?
Lenny gaat straks doen alsof dit hem koud laat.quote:Op zondag 10 april 2022 21:48 schreef fetX het volgende:
Willem II heeft een ontzettend groot probleem.
@:Lenny_Leonard
Ahaquote:
Hachim Mastourquote:Op zondag 10 april 2022 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha
Toch ook niet helemaal wat er 3 jaar geleden van verwacht werd dus
Meh, PEC is meer dan 1 spelerquote:Op zondag 10 april 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuk dat AZ punten verliest, maar ik wil wel dat Bram van Polen gaat degraderen eigenlijk.
Ik durf niet door de politieafzettingquote:Op zondag 10 april 2022 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan kwak je er toch een steen doorheen? @:klaasweetalles
Dat laatste klopt, maar PEC is ook gewoon kut en moet er gewoon uit.quote:
neequote:Op zondag 10 april 2022 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, maar PEC is ook gewoon kut en moet er gewoon uit.
Hoezo nee?quote:
PEC is geen club.quote:Op zondag 10 april 2022 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PEC is geen kut club, naar mijn mening. Dus; nee
Dit laat me koud.quote:Op zondag 10 april 2022 21:48 schreef fetX het volgende:
Willem II heeft een ontzettend groot probleem.
@:Lenny_Leonard
KNOTSGEKquote:Op zondag 10 april 2022 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
RKC - PEC de volgende wedstrijd. Ook Sparta - PEC nog binnenkort.
Mijn aversie jegens AZ is groter dan die jegens PEC.quote:Op zondag 10 april 2022 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, maar PEC is ook gewoon kut en moet er gewoon uit.
Pas langs geweest. Nog steeds niet open. Duurt wel lang voordat ze een paar dooie Turken opgeruimd hebben.quote:
Opperst genot.quote:Op zondag 10 april 2022 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
RKC - PEC de volgende wedstrijd. Ook Sparta - PEC nog binnenkort.
wat zou je dan halen?quote:Op zondag 10 april 2022 22:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Pas langs geweest. Nog steeds niet open. Duurt wel lang voordat ze een paar dooie Turken opgeruimd hebben.
Ter info.
Zal volgend seizoen wel bij Ajax onder de lat staan danquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:04 schreef Caland het volgende:
Sinds ik die Okoye een paar keer heb zitten ophemelen gedraagt hij zich weer als een zwarte keeper
quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zal volgend seizoen wel bij Ajax onder de lat staan dan
Oh, nu slaat mijn opmerking helemaal nergens op.quote:
Als Sparta degradeert en FC Eindhoven promoveert, is Eindhoven dan de voetbalhoofdstad van Nederland?quote:
Oei, wat ben ik nu blij met die dik onverdiende overwinning van Cambuur op Fortuna Sittard ongeveer een maand geleden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Sparta degradeert en FC Eindhoven promoveert, is Eindhoven dan de voetbalhoofdstad van Nederland?
Jong AZ, Jong Ajax, Jong Utrecht, Almere City en ADO zijn allemaal noordelijker dan De Graafschapquote:Op zondag 17 april 2022 08:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Oei, wat ben ik nu blij met die dik onverdiende overwinning van Cambuur op Fortuna Sittard ongeveer een maand geleden.
Maar als PEC zich kan handhaven dan zijn Telstar en De Graafschap volgend seizoen de meest noordelijke clubs van de KKD. Heel de noordelijke helft van Nederland speelt dan Eredivisie.
Almere had ik even over het hoofd gezien. Dat ligt dichterbij Leeuwarden en Groningen.quote:Op zondag 17 april 2022 08:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jong AZ, Jong Ajax, Jong Utrecht, Almere City en ADO zijn allemaal noordelijker dan De Graafschap
2e elftallen zijn geen clubs.quote:Op zondag 17 april 2022 08:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jong AZ, Jong Ajax, Jong Utrecht, Almere City en ADO zijn allemaal noordelijker dan De Graafschap
Je moet er wel heen als tegenstander, dan lijkt het me relevant waar ze spelenquote:Op zondag 17 april 2022 10:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
2e elftallen zijn geen clubs.
Eens, Cambuur kan je ook nog aan dat rijtje van de Eredivisie toevoegen.quote:Op zondag 17 april 2022 10:45 schreef El-Stinho het volgende:
Lijkt mij interessanter dat clubs als VVV-Venlo, Roda JC, ADO Den Haag, NAC Breda, De Graafschap en wellicht straks Sparta plus Willem II in de KKD rondhangen terwijl Fortuna/Volendam/Emmen en zo in de Ere zitten.
Moeten ze niet min of meer met dezelfde opstelling beginnen en dan na een paar seconden wisselen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vitesse begint gewoon met een keeper.
Matig.
Houwen is geblesseerd dus mocht zo, gratis en voor niets, vervangen worden door een veldspeler.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeten ze niet min of meer met dezelfde opstelling beginnen en dan na een paar seconden wisselen?
Er zijn niet echt opties meer om aanvallend te wisselen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeten ze niet min of meer met dezelfde opstelling beginnen en dan na een paar seconden wisselen?
Alles is hier geweldig aan. Al een kwartier diepteanalyse over hoe je deze zes minuten moet aanpakken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb hier serieus zin in
Kan niet elke wedstrijd max 10 minuten duren.
Dat had ik in voorgaande jaren bij Feyenoord ook wel gewaardeerd ja.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb hier serieus zin in
Kan niet elke wedstrijd max 10 minuten duren.
Ja joh. Niet alleen Sparta met een doelloze busreis maar ESPN trekt ook gewoon de volledige kilometervergoeding openquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alles is hier geweldig aan. Al een kwartier diepteanalyse over hoe je deze zes minuten moet aanpakken.
Stormram Kwakman. De man met een offensiefquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kees die beelden van Volendam uit zijn tijd laat zien waarin hij scoort.
En dan spreken over een plan.
Kenneth geniet hier anders wel intents vanquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahaha deze reclame voor de "ontknoping"
Koffietje hier.quote:
Om zich zondag weer hardop af te vragen waarom ze nog aan de tweede helft beginnen gezien het niveauquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kenneth geniet hier anders wel intents van
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel goed om te zien dat deze wedstrijd meer leeft dan ieder andere Eredivisepot op de dinsdagavond.
Ze hebben de analyse van Kees gezien.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Is een linkspoot dus dan zou je voorzetten kunnen verwachten
??
Present.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:42 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er
Hopelijk zijn @:tagliano @:caland @:kingroland @:scrummie en @:coco er ook.
Is dit jouw rijtje van inhoudelijk sterkste users?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:42 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er
Hopelijk zijn @:tagliano @:caland @:kingroland @:scrummie en @:coco er ook.
Nee, gewoon vrienden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit jouw rijtje van inhoudelijk sterkste users?
Dat lijkt me sterk want ik sta erin (even inkoppen).quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit jouw rijtje van inhoudelijk sterkste users?
Was dat die Rudolph van Veen dubbelganger?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:43 schreef Caland het volgende:
Ik moet elke keer lachen om hipster Edwin Zoetebier
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dat die Rudolph van Veen dubbelganger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |