Hij ging niet echt vroeg aan, ongeveer 200 meter voor de finish.quote:Op zondag 10 april 2022 16:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Te vroeg aangegaan en een verkeerde jump, zelf weggegeven
quote:Op zondag 10 april 2022 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
De organisatie van de Amstel is een grote klucht!
Wat een stelletjes tyfus amateurs. Er zou geen enkele koers meer mogen doorgaan in Nederland.
Jos van Rey juryvoorzitter.quote:Op zondag 10 april 2022 16:31 schreef TommyL0204 het volgende:
Jury uit Limburg, zullen wel teveel bier in de VIP tent hebben gezopen
Of Herbert, die schreeuwde het ook vrij hard.quote:Op zondag 10 april 2022 16:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Was dat niet gewoon de speaker van dienst i.p.v. wedstrijdradio die afging op zijn eigen oordeel?
Gewoon van voren bekijken, zie je het vaak vrij aardig.quote:Op zondag 10 april 2022 16:30 schreef Columbiafan het volgende:
Welke onverlaat haalt het in zijn hoofd om een renner als winnaar te verklaren zonder het bekijken van de finishfoto.
Die lacht dit allemaal weg.quote:Op zondag 10 april 2022 16:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Leo van Vliet verhuist naar zijn onderduikadres.
Leo doet dit bewust natuurlijk, levert weer een extra interview op.quote:Op zondag 10 april 2022 16:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Leo van Vliet verhuist naar zijn onderduikadres.
Niet echt vroeg, maar toch hoe later hoe beter als je op kop zit.quote:Op zondag 10 april 2022 16:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij ging niet echt vroeg aan, ongeveer 200 meter voor de finish.
Denk wel dat hij de meeste kans maakt met een kortere sprint. Maar mogelijk zag hij Tiesj te dichtbij komenquote:Op zondag 10 april 2022 16:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij ging niet echt vroeg aan, ongeveer 200 meter voor de finish.
We eisen een verklaring!quote:Op zondag 10 april 2022 16:35 schreef franklop het volgende:
Deed @:Sjoerd102 niet meewerken aan de finishfoto dit jaar?
Terwijl ze hem eigenlijk best hadden kunnen gebruiken in dat groepje, iemand die gewoon volle bak doorrijdtquote:Op zondag 10 april 2022 16:34 schreef EinarBoe het volgende:
Tratnik heeft in zijn eentje nog 30km lang vlak achter het groepje gereden dus.
Denk het nietquote:Op zondag 10 april 2022 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Tiesj was vandaag dik in orde, toch maar afrekenen met demonen in Roubaix dan?
Eensch wel. Maar zal wel fikse UCI straf op staan.quote:Op zondag 10 april 2022 16:36 schreef Toby56 het volgende:
Als ik Cosnefroy was, bleef ik gewoon weg bij de huldiging.
Dit kun je niet 2x achter elkaar flikken.
Ja, dit wordt volgende week weer een probleem.quote:Op zondag 10 april 2022 16:37 schreef DeeBee het volgende:
Dit kon niet.
Als Matje een keer een team zou hebben, dan zou hij 100 koersen per jaar winnen.
Moet hij wel hopen dat Wout start, dat zou hem tactisch kunnen helpen..quote:Op zondag 10 april 2022 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Tiesj was vandaag dik in orde, toch maar afrekenen met demonen in Roubaix dan?
Iedereen zat gesoleerd toch? Dus dan moet je het zelf doen, of je hebt de benen niet - daar leek het ook op.quote:Op zondag 10 april 2022 16:37 schreef DeeBee het volgende:
Dit kon niet.
Als Matje een keer een team zou hebben, dan zou hij 100 koersen per jaar winnen.
Op de Keutenberg was dat laatste wel duidelijk.quote:Op zondag 10 april 2022 16:39 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Iedereen zat gesoleerd toch? Dus dan moet je het zelf doen, of je hebt de benen niet - daar leek het ook op.
Jeetje, Laurens de Plus. Dat is een throwback.quote:
En dat voor een renner die zonder veel mankeren best wil knechten voor een ander.quote:Op zondag 10 april 2022 16:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Milaan Sanremo
Amstel Gold Race (2 keer)
Strade Bianche
San Sebastian
Wereldkampioen
Toch een serieus lijstje.
Voor iemand die 95% van de koersen in dienst rijdt.quote:Op zondag 10 april 2022 16:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Milaan Sanremo
Amstel Gold Race (2 keer)
Strade Bianche
San Sebastian
Wereldkampioen
Toch een serieus lijstje.
Toch geniet ik altijd wel van de omgeving in het Limburgsche... op de vluchtheuvels, rotondes en kolere-auto's na.quote:Op zondag 10 april 2022 16:44 schreef tralalala het volgende:
Utrechtse Heuvelrug is wel mooier als je dit zo ziet.
2.quote:Op zondag 10 april 2022 16:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voor iemand die 95% van de koersen in dienst rijdt.
Hoeveel miljoen zou die per jaar krijgen om dat te doen?
goeie grap.quote:Op zondag 10 april 2022 16:44 schreef tralalala het volgende:
Utrechtse Heuvelrug is wel mooier als je dit zo ziet.
2/3 ofzo?quote:Op zondag 10 april 2022 16:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voor iemand die 95% van de koersen in dienst rijdt.
Hoeveel miljoen zou die per jaar krijgen om dat te doen?
Amstel is ook niet mijn favoriet, maar na zo'n zware race zou het er best ingaan.quote:
verdient dus meer dan Matje en Woutquote:Op zondag 10 april 2022 16:47 schreef Marcoss het volgende:
Zat in 2020 op 2,5 miljoen (volgens dit artikel dan)
https://www.granfondoguid(...)eos)%20%E2%82%AC2.5m
quote:Op zondag 10 april 2022 16:50 schreef kanovinnie het volgende:
Dylan theuns kan de bus weer niet vinden en staat weer per ongeluk interviews te geven.
Gaan we ooit nog iets horen van Dumoulin?quote:Op zondag 10 april 2022 16:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een van de slotconclusies hier ook: Dumoulin heeft in deze vorm niet zo veel als kopman in de Giro te zoeken.
Kan ook degene zijn die de wedstrijdradio in spreekt die de fout maaktquote:Op zondag 10 april 2022 16:50 schreef Raap het volgende:
Aankomstrechter/finish judge: Armand van Mulken
We hebben nu een zondebok nodigquote:Op zondag 10 april 2022 16:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kan ook degene zijn die de wedstrijdradio in spreekt die de fout maakt
Tijdritjes zouden toch nog moeten kunnen?quote:Op zondag 10 april 2022 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gaan we ooit nog iets horen van Dumoulin?
Zou me niets verbazen als die dit jaar nog afzwaait.
Ik ben bang dat je gelijk hebt, maar het is nog wel een maand h.quote:Op zondag 10 april 2022 16:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een van de slotconclusies hier ook: Dumoulin heeft in deze vorm niet zo veel als kopman in de Giro te zoeken.
Dat moet een heel stuk beter inderdaad. Maar hij heeft nog eventjes, had gehoopt dat hij na vorige week (toen het met mindere concurrentie eigenlijk prima ging) weer een stap had gezetquote:Op zondag 10 april 2022 16:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat lijkt me waarschijnlijker.quote:Op zondag 10 april 2022 16:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kan ook degene zijn die de wedstrijdradio in spreekt die de fout maakt
Ik dacht dat hij er wel weer lol in had sinds een jaartje.quote:Op zondag 10 april 2022 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gaan we ooit nog iets horen van Dumoulin?
Zou me niets verbazen als die dit jaar nog afzwaait.
Wat een onzin.quote:Op zondag 10 april 2022 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Dumoulin moet zich richten op het winnen van ritten la Mollema en zaken als eindzege uit z'n hoofd zetten. Hij is ook veel te oud om nog een ronde op zijn naam te schrijven met het huidige deelnemersveld.
Wat gaat hij winnen dan?quote:
Je denkt dat hij wel nog een ronde op z'n naam weet te zetten? Of moeten we gaan juichen voor een top 10 plek?quote:
Dat is inmiddels ook wel traditie bij de AGR.quote:Op zondag 10 april 2022 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duurt ook uren voordat de volledige uitslag er is
Eens, kut organisatie weerquote:Op zondag 10 april 2022 17:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is inmiddels ook wel traditie bij de AGR.
Roglic is een jaar ouder..quote:Op zondag 10 april 2022 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Dumoulin moet zich richten op het winnen van ritten la Mollema en zaken als eindzege uit z'n hoofd zetten. Hij is ook veel te oud om nog een ronde op zijn naam te schrijven met het huidige deelnemersveld.
Maar dit is de finishlijn niet?quote:Op zondag 10 april 2022 17:32 schreef kibo het volgende:
Welke idioot heeft de transponder kabel een halve meter voor de finishlijn gelegd?
[ afbeelding ]
Misschien Sjoerd?quote:Op zondag 10 april 2022 17:32 schreef kibo het volgende:
Welke idioot heeft de transponder kabel een halve meter voor de finishlijn gelegd?
[ afbeelding ]
Wie maakt er wel progressie bij DSM? Hij kan daar beter snel vertrekken.quote:Op zondag 10 april 2022 17:43 schreef Columbiafan het volgende:
Marco Brenner heeft het afgelopen jaar sinds de Waalse Pijl ook nog geen enkele blijk van progressie gegeven. Ik vrees steeds meer voor een verhaal Herklotz…
Arensman en Vandenabeele. Dat is het.quote:Op zondag 10 april 2022 17:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wie maakt er wel progressie bij DSM? Hij kan daar beter snel vertrekken.
Het is een vreselijke ploeg en mijn Marco moet daar zo snel mogelijk weg.quote:Op zondag 10 april 2022 17:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom rijdt DSM sowieso zo'n klein programma?
Armand drinkt niet, hij zuipt.quote:Hoe heeft het dan toch kunnen gebeuren? “Iedereen wil direct de uitslag hebben en je wil heel snel met een correcte uitslag komen. In dit geval was ik iets te snel. Ik geef mijn fout eerlijk toe. Dat is jammer. Maar uiteindelijk zijn gelukkig de juiste mensen gehuldigd. Daar ben ik blij om.”
Als je maar de juiste mensen huldigt, maakt het niet uit welke fouten er verder worden gemaakt!quote:
krijgen jullie van mij. Als ik thuis benquote:Op zondag 10 april 2022 16:36 schreef Toby56 het volgende:
Als ik Cosnefroy was, bleef ik gewoon weg bij de huldiging.
Dit kun je niet 2x achter elkaarflikken.quote:
Vorige week was Wim 10 minuten onder de indruk van de prestaties van Sander de Pestel in de Voltaquote:
Ja tuurlijk klopt het dat je de benen moet hebben, maar hij zegt nota bene zelf ook dat hij niet overal op kan reageren en Ineos speelt het 'overtal' direct uit.quote:Op zondag 10 april 2022 16:39 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Iedereen zat gesoleerd toch? Dus dan moet je het zelf doen, of je hebt de benen niet - daar leek het ook op.
Ja, leuk en aardig dat ie bij Alpecin alle vrijheid heeft om te doen wat ie wil. Dat was een paar jaar geleden een goed argument om daar te zitten, maar inmiddels is hij zo'n grote naam dat ie dat bij elke ploeg wel kan permitteren. Eigenlijk moeten ze bij QuickStep een bak geld neerleggen voor hem en Taus.quote:Op zondag 10 april 2022 18:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja tuurlijk klopt het dat je de benen moet hebben, maar hij zegt nota bene zelf ook dat hij niet overal op kan reageren en Ineos speelt het 'overtal' direct uit.
Hij compenseert veel door er zelf een man tegen man gevecht van te maken, maar volgende week rij je weer achter de feiten aan als 'ie geen wonderbenen heeft (net als vorig jaar in Roubaix toen hij alles moest oplossen). Wout heeft een gigantisch goede keuze gemaakt door voor Djumbo te gaan rijden in vergelijking.
Maar Wout had tot dit voorjaar toch hetzelfde probleem?quote:Op zondag 10 april 2022 18:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja tuurlijk klopt het dat je de benen moet hebben, maar hij zegt nota bene zelf ook dat hij niet overal op kan reageren en Ineos speelt het 'overtal' direct uit.
Hij compenseert veel door er zelf een man tegen man gevecht van te maken, maar volgende week rij je weer achter de feiten aan als 'ie geen wonderbenen heeft (net als vorig jaar in Roubaix toen hij alles moest oplossen). Wout heeft een gigantisch goede keuze gemaakt door voor Djumbo te gaan rijden in vergelijking.
Vorig jaar was Jumbo meer op de sukkel, maar die hebben altijd al een veel beter team in de breedte gehad (al was het maar om te knechten). Wout kan nu zelfs profiteren a la Quick-Step van een overtal in volle finale, Mathieu z'n knechten stappen 80km voor de finish al af, nogal een verschil.quote:Op zondag 10 april 2022 18:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Wout had tot dit voorjaar toch hetzelfde probleem?
Nou ja, Gent-Wevelgem deden ze prima vorig jaar en in de Amstel Gold Race maakte Roglic zich nog wel nuttig tot de laatste ronde.quote:Op zondag 10 april 2022 18:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Wout had tot dit voorjaar toch hetzelfde probleem?
Max moet naar Ferrari.quote:Op zondag 10 april 2022 18:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mathieu wint een keer een koers niet en zit meteen bij de verkeerde ploeg? Dat gaat snel.
Beter dan Julien en Guillaume?quote:Op zondag 10 april 2022 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
Matje zou naar een andere ploeg kunnen gaan, maar bestaat er niet ook de mogelijkheid dat betere knechten zich melden om bij Alpecin aan de bak te kunnen?
En dan is hij nog UCI vertegenwoordiger ookquote:
Yes dat was ik. En dat is inderdaad niet de finish, deze kabel registreert de doorkomst van de renners op diversen punten (in dit geval de Cauberg).quote:
De Alpecin-bonus is al twee jaar veel groter dan verwacht voor alle knechten en B-garnituur, maar dit is niet iets van vandaag... Hij heeft er toch zelden wat aan gehad?quote:Op zondag 10 april 2022 18:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mathieu wint een keer een koers niet en zit meteen bij de verkeerde ploeg? Dat gaat snel.
Voor de TV is het makkelijk reageren.quote:Op zondag 10 april 2022 20:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
En dan is hij nog UCI vertegenwoordiger ook
De KNWU is nogal amateuristisch...
Vandaag had hij zeker wat gehad aan een mannetje in de finale, maarja, vorige week wint ie nog een monument.quote:Op zondag 10 april 2022 20:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De Alpecin-bonus is al twee jaar veel groter dan verwacht voor alle knechten en B-garnituur, maar dit is niet iets van vandaag... Hij heeft er toch zelden wat aan gehad?
En ik vind dit voor de koers alleen maar leuker. Maar het begint wel tegen hem te werken op momenten, rijden voor een zwak(ker) team.
Wat een figuur.quote:
Oei, daarna toch wel snel afgestapt hoop ik? De tweede plek in de Nick Nuyens-trofee moet niet in het gedrang komen.quote:Op zondag 10 april 2022 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dries De Hond op kop, we schakelen over naar @:wimderon
quote:Op zondag 10 april 2022 17:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom heeft Rodenberg eigenlijk nog niet voor DSM gereden? Nu al mentaal kapot?
Dries heeft de finish inderdaad niet gehaald.quote:Op maandag 11 april 2022 00:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Oei, daarna toch wel snel afgestapt hoop ik? De tweede plek in de Nick Nuyens-trofee moet niet in het gedrang komen.
En laten we eerlijk zijn, de enigen die met z'n tween waren waren Pidcock en Kwiatkowski. Niet echt koekenbakkers.quote:Op zondag 10 april 2022 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vandaag had hij zeker wat gehad aan een mannetje in de finale, maarja, vorige week wint ie nog een monument.
In het keurslijf van een ploeg als Jumbo was hij ondertussen al van de Brienenoord gesprongen, wat dat betreft zit ie bij Alpecin echt perfect. De omkadering kan wat beter, maar er wordt nu ineens wel heel dramatisch over gedaan.
Matige Thieu?quote:Op zondag 10 april 2022 17:19 schreef Chiappucci het volgende:
Toch weer een aardige koers op het vernieuwde finaleparcours met een vrij lange finale en spannende finish, maar het miste vandaag wel een paar wauw-momenten. Qua klimmetjes waren alleen de Keutenberg en de laatste Geulhemmerberg echt relevant voor het wedstrijdverloop.
En een matige Thieu helpt ook niet mee natuurlijk.
Is een juridisch dingetje.quote:Op maandag 11 april 2022 07:23 schreef Evertjan het volgende:
Waarom lukt het niet in NL om die auto's langs het parcours weg te halen?
Maar het hele punt is toch dat de jury niet gelijk een winnaar hoeft aan te wijzen? Als ze niet zeker zijn wacht je even op de fotofinishquote:Op zondag 10 april 2022 20:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Yes dat was ik. En dat is inderdaad niet de finish, deze kabel registreert de doorkomst van de renners op diversen punten (in dit geval de Cauberg).
Is geen fotofinish oid![]()
Kabel ligt iets voor de streep omdat transponder ook niet helemaal vooraan op de fiets zit.
De transponder zit op de voorvork, en niet op de band.
Onderstaand een schematische tekening van de zijkant.
./ \.
de puntjes zijn de kabels (deze liggen een 40/50cm uit elkaar)
Tussen deze kabels ligt een soort magnetisch/elektrisch veld naar boven gericht (getekend met de / \)
En tussen deze punten 'ziet' het systeem dan een chip voorbijkomen.
Terugkomend op het te snel melden van de (verkeerde) winnaar. Ook op de NOS riepen ze direct Cosnefroy uit als winnaar.
Zoals het jurylid in het filmpje al zei. Het is in een split second reageren. Zeker omdat niet alleen het publiek, maar ook de pers en niet te vergeten de ploegleiders zsm een winnaar willen hebben. Het betreffende jurylid was behoorlijk ontdaan door alle commotie, en dan te bedenken dat hij al 30+ jaar jurylid is, en normaal foutloos is.
Hij is wel zo open en eerlijk om zijn fout toe te geven![]()
Maar ga er maar aanstaan. renners die met 40+km aankomen, en op paar milimeter moet aanwijzen wie de winnaar is.
Foto's volgen morgen. Wel opmerkelijk, de punten waar ik normaal sta (oa de rotonde waar die valpartij gebeurde) gebeuren spectaculaire dingen, ben ik er niet.
Inderdaad, vanaf de zijlijn is het makkelijk roepen. Ik bedoel, wachten met het aanwijzen van een winnaar tot je met zekerheid kunt zeggen wie de winnaar is, het moet maar in je opkomen op zo'n moment. Dat lijkt me niet evident, een heel zware klus zelfs. De realiteit is dat de Amstel Gold Race voor het tweede jaar op rij afging als een gieter.quote:Op zondag 10 april 2022 20:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Voor de TV is het makkelijk reageren.
Er zijn altijd juryleden welkom. Grijp je kans!
Ik vind het overigens wel asociaal gedrag al die auto's in de bermen en langs de zijkant. Ten eerste is het gevaarlijk en ten tweede zijn de plaatjes op TV veel minde mooi.quote:Op maandag 11 april 2022 08:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Is een juridisch dingetje.
De auto waar die Jumbo renner tegen opklapte stond gewoon in het vak. Als het op de verbodsborden niet nadrukkelijk vermeld staat dat je daar niet mag parkeren, mogen ze auto niet wegslepen.
Moet wel zeggen dat de Amstel als een van de zeer weinige koersen standaard een sleepwagen
Nee hoor, hij zal wel goed in de koers. Hij springt niet overal meer op in In Dwars door Vlaanderen had hij achteraf de goede keuzes gemaakt, en dit keer was het koppel Kwiatkowski/Pidcock te sterk, tenzij dat er meerderen in de kopgroep waren geweest die gaatjes wouden gaan dichtrijden, zoals wel bij Dwars door Vlaanderen.quote:Op zondag 10 april 2022 18:36 schreef scrupuleus het volgende:
Matje had gewoon rust moeten nemen om volgende week te knallen
Jouw meningquote:Op maandag 11 april 2022 10:09 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zal wel goed in de koers. Hij springt niet overal meer op in In Dwars door Vlaanderen had hij achteraf de goede keuzes gemaakt, en dit keer was het koppel Kwiatkowski/Pidcock te sterk, tenzij dat er meerderen in de kopgroep waren geweest die gaatjes wouden gaan dichtrijden, zoals wel bij Dwars door Vlaanderen.
Mathieu had zelf al aangegeven dat hij zoveel mogelijk koersen mee wilde pakken dit voorjaar omdat hij er zo lang uit was geweest. Denk dat hij juist spijt had gehad als hij niet was gestart. En alsnog hoeft het geen nadeel te zijn voor volgende weekquote:
Ja, even los van hoe dat precies gaat en hoeveel chaos er is bij de finish (en wat er wordt geroepen door tv-commentatoren), met je gewoon zeker zijn als je iemand tot winnaar uitroept. En dan kun je beter een paar minuten langer wachten dan op basis van je gevoel de winnaar aanwijzen die verkeerd blijkt..quote:Op maandag 11 april 2022 09:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar het hele punt is toch dat de jury niet gelijk een winnaar hoeft aan te wijzen? Als ze niet zeker zijn wacht je even op de fotofinish
Jaja ik wil gewoon dat die gast fit blijft en als hij zelf zegt niet top te zijn geweest dan vraag ik mij af welke impact het heeft gehad.quote:Op maandag 11 april 2022 10:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mathieu had zelf al aangegeven dat hij zoveel mogelijk koersen mee wilde pakken dit voorjaar omdat hij er zo lang uit was geweest. Denk dat hij juist spijt had gehad als hij niet was gestart. En alsnog hoeft het geen nadeel te zijn voor volgende week
Wow, Mathieu lijkt ondertussen echt verstandig te worden. Hier schrik ik van.quote:Hoe moeilijk had jij het op de Keutenberg?
“Het ging daar echt enorm snel. Ik wilde mezelf niet vergalopperen, omdat ik weet dat ze op die uitloper vaak een beetje stilvallen. Dat gebeurde nu ook. Ik denk dat de rest daar misschien net iets boven hun limiet reed, terwijl ik op mijn eigen tempo naar boven ben gereden. Zo wist ik zeker dat ik niet hoefde te passen. Het was pas de tweede keer dat ik de Amstel reed, maar ik weet dat het voor mij een heel moeilijk punt is om daarover te geraken. Nu lukte dat eigenlijk vrij ok.”
En de resultaten mogen er zijn! Als hij nog een resultaat rijdt in Roubaix is hij in alle koersen op de afspraak geweest. En dat met een voorbereiding met beperkingen.quote:Op maandag 11 april 2022 11:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wow, Mathieu lijkt ondertussen echt verstandig te worden. Hier schrik ik van.
quote:Op maandag 11 april 2022 12:21 schreef Beregd het volgende:
Hoe zit het trouwens met de #freekwiatkowski beweging? Is deze nu overbodig of net urgenter geworden?
quote:Op maandag 11 april 2022 09:21 schreef DecoAoreste het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)kzij-scherpe-keuzes/
Ik las deze net. Wel goed om te zien dat Kwiatkowski eindelijk weer een bewuste keuze heeft gemaakt voor de klassiekers. Hij heeft toch wel een aanzienlijk deel van zijn carrire door het afvoerputje gespoeld als middelmatige klassementsrenner en knecht, terwijl hij barst van het talent voor dit soort koersen.
Deze loop moet je volgend jaar een keer extra nemen naar het voorbeeld van de RVV.quote:Op maandag 11 april 2022 14:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Las in oa de Limburger dat de 'echte heuvels'(Kruisberg/Eyserbosweg/Fromberg/ Keutenberg)
Deze liggen nu tussen de 44 en 33km van de streep.
Zou je de Amstel aantrekkelijker kunnen maken om na de Keutenberg rechtstreeks naar de finish in Vilt te gaan? vanaf de top van de Keutenberg is het nog circa 8/8,5km. Anderzijds zou je dan voor de Kruisberg en dergelijk wellicht nog een Camerig kunnen plaatsen.
De heuvels volgen elkaar zo'n 200km in rap tempo op en jij denkt dat een extra loop zoals de laatste het verschil gaat maken?quote:Op maandag 11 april 2022 16:25 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Deze loop moet je volgend jaar een keer extra nemen naar het voorbeeld van de RVV.
Dan dun je het peloton wat meer uit.
quote:Op maandag 11 april 2022 12:21 schreef Beregd het volgende:
Hoe zit het trouwens met de #freekwiatkowski beweging? Is deze nu overbodig of net urgenter geworden?
Nou ja je zal me geen 'free Kwiatkowski' hebben zien zeggen, uiteindelijk doet hij het ook zelf. Als hij de Skybottrein niet zag zitten had hij een andere ploeg moeten zoeken destijds. Maar nu ze minder oppermachtig zijn in de grote rondes is dat wel goed voor de diversificatie, ook binnen de ploeg.quote:
Bron?quote:Op maandag 11 april 2022 16:41 schreef Slobeend het volgende:
Wuyts is snoeihard voor de AGR (en Nederland).
https://www.hln.be/wielre(...)lassiekers~a325254e/quote:Op maandag 11 april 2022 20:36 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Bron?
Ben wel benieuwd wat hij te melden heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
quote:Op maandag 11 april 2022 09:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel asociaal gedrag al die auto's in de bermen en langs de zijkant. Ten eerste is het gevaarlijk en ten tweede zijn de plaatjes op TV veel minde mooi.
Maar het meest asociaal vind ik de campers en auto's langs de kant in de afdalingen bij de bergritten .
Ik ook niet. Toen met Koninginnedag Beatrix WA en Maxima langskwamen, was mijn huis drie dagen afgesloten van de buitenwereld, omdat men bang was dat er eventueel iemand wat onder putdekseltjes kon stoppen. Dat vond ik weer het andere uiterste.,quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:32 schreef Beregd het volgende:
Ik snap dat verschil met Belgi niet qua regelgeving. Als er hier in Belgi een sportwedstrijd is, worden er gewoon tijdig parkeerverbodsborden geplaatst met de datum erbij. Het is niet zo dat ze hier maar moeten weten dat het koers is. Dat kan toch in elk land?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |