Maar 30x herhalen hoe bijzonder het is want het was al paar jaar geleden is een ander uiterste.quote:Op zondag 10 april 2022 13:56 schreef El-Stinho het volgende: [..] En? Er scoren alsnog genoeg centrale verdedigers.
Ik wel.quote:Op zondag 10 april 2022 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
@:maxi-mus ik deel je Mark van Rijswijk adoratie dus echt niet.
Het begint een obsessie te worden of niet?quote:Op zondag 10 april 2022 13:57 schreef Caland het volgende:
Sta op voor Heerenveen
Niet leuk voor dat mongooltje in de rolstoel
Heerenveen is geen inclusieve club.quote:Op zondag 10 april 2022 13:57 schreef Caland het volgende:
Sta op voor Heerenveen
Niet leuk voor dat mongooltje in de rolstoel
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 10 april 2022 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Maar 30x herhalen hoe bijzonder het is want het was al paar jaar geleden is een ander uiterste.
Heb het wel geweten, na donderdag mijn stem kwijtgeraakt en het hele weekend ziek op de bank. Nu wel weer oke.quote:Op zondag 10 april 2022 13:59 schreef MC-M het volgende:
Ik ben namelijk, in tegenstelling tot @:caland, géén massamoordenaar.
Meer fan van een Hall.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 10 april 2022 14:07 schreef Caland het volgende:
Ik ga de half 3 potjes niet kijken denk ik
quote:Op zondag 10 april 2022 14:07 schreef Caland het volgende:
Ik ga de half 3 potjes niet kijken denk ik
Dan ik ook niet.quote:
Ik kijk nooit PSV.quote:
Ik kijk uit principe niet naar een rivaal van Ajax als ik ernaar kijk in de hoop dat ze gaan verliezen. Dan vergooi je 90 minuten van je leven.quote:
Behalve als ze niet winnen, maar dat zie ik vandaag niet gebeuren.quote:Op zondag 10 april 2022 14:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe niet naar een rivaal van Ajax als ik ernaar kijk in de hoop dat ze gaan verliezen. Dan vergooi je 90 minuten van je leven.
Wat voor fietsen is er?quote:
O ja, daar heb ik iets over gelezen.quote:
@Slobeend werken.quote:Op zondag 10 april 2022 14:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Topic is niet eens gereekst.
Forum van niks.
Nu wel. Ter info.quote:Op zondag 10 april 2022 14:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Topic is niet eens gereekst.
Forum van niks.
quote:Op zondag 10 april 2022 14:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij staat bij mij op de block vanwege je UI.
quote:Op zondag 10 april 2022 14:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die borstklopper.quote:
Ja maar waarom dan.quote:Op zondag 10 april 2022 14:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ook buiten zijn UI is het een mongool.quote:Op zondag 10 april 2022 14:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2022 14:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]Stukje salmonellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Die knakker is altijd boos.quote:
Erg jammer dit.quote:Op zondag 10 april 2022 14:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook buiten zijn UI is het een mongool.
quote:Op zondag 10 april 2022 14:39 schreef Coco het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd wat er mis is met zijn ui.
Je kan trouwens beter klagen over users zonder ui, daar heb ik een pittige mening over.
Zwarte piet.quote:Op zondag 10 april 2022 14:39 schreef Coco het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd wat er mis is met zijn ui.
Je kan trouwens beter klagen over users zonder ui, daar heb ik een pittige mening over.
Voorbipsquote:
quote:
quote:Op zondag 10 april 2022 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/Voetbalisgeloo1/status/1513135689700945929
@:caland Rens heeft weer lol gehad
Te naakt?quote:Op zondag 10 april 2022 14:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind de ui van @:zorro ook erg aanstootgevend.
Mensen die fanatiek twee Eredivisie clubs supporteren hebben @Coco en ik een pittige mening over.quote:Op zondag 10 april 2022 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
@RensAjacied die doet alsof hij aan het groundhoppen is terwijl hij gewoon een seizoenskaart van Heerenveen heeftquote:Op zondag 10 april 2022 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe kan je nou voor twee Eredivisie clubs zijn? Iemand mag mij dat even uitleggen.quote:Op zondag 10 april 2022 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
@:rensajacied die doet alsof hij aan het groundhoppen is terwijl hij gewoon een seizoenskaart van Heerenveen heeft
Dat vind ik bijzonder
Eentje in de echte en eentje in de vrouwencompetietie?quote:Op zondag 10 april 2022 14:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoe kan je nou voor twee Eredivisie clubs zijn? Iemand mag mij dat even uitleggen.
User @Jojoortje maakt het helemaal bont. Voor Ajax en FC Twente.quote:Op zondag 10 april 2022 14:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoe kan je nou voor twee Eredivisie clubs zijn? Iemand mag mij dat even uitleggen.
Ik ken ook wat Feyenoorders die ook een seizoenskaart bij MVV hebben. Lijkt me vooral heel vermoeiend.quote:Op zondag 10 april 2022 14:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat Antony een wijf was.quote:Op zondag 10 april 2022 14:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eentje in de echte en eentje in de vrouwencompetietie?
Maar dat is, in haar verdediging, een vrouw. Ik kan het haar niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 10 april 2022 14:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
User @:Jojoortje maakt het helemaal bont. Voor Ajax en FC Twente.
DIT KAN NIET.
Dan ben je levensmoe.quote:Op zondag 10 april 2022 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken ook wat Feyenoorders die ook een seizoenskaart bij MVV hebben. Lijkt me vooral heel vermoeiend.
En PSV, vergeet dat niet.quote:Op zondag 10 april 2022 14:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DIT KAN NIET.
noot nootquote:Op zondag 10 april 2022 14:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DIT KAN NIET.
Wat een popiejopiegedrag voor een part-time predikant.quote:
quote:Op zondag 10 april 2022 14:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen die fanatiek twee Eredivisie clubs supporteren hebben @:Coco en ik een pittige mening over.
quote:Op zondag 10 april 2022 15:16 schreef Coco het volgende:
Wat gaan we nu kijken?
De Amstel Gold Race?
hahaha
Gras is groen.quote:
Als je die twee voetballers in één adem noemt snap ik dat je ze niet alle 24 in het krat hebtquote:Op zondag 10 april 2022 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap had ik al gemaakt op Twitter
Christiano Huntelaar was hier erg boos over.
[ twitter ]
Ik zie net dat hij hem samen met Wennemars heeft gelopen. Dat hij dat volgehouden heeft vind ik een nog veel grotere prestatie dan dat lopen.quote:Op zondag 10 april 2022 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap had ik al gemaakt op Twitter
Christiano Huntelaar was hier erg boos over.
[ twitter ]
Wat heb ik nu een spijt dat ik eigenwijs ben geweest.quote:Op zondag 10 april 2022 14:08 schreef Caland het volgende:
Mooi, iedereen eens. We slaan de half 3 potjes over
Ik neem aan dat iedereen wel Heracles - Feyenoord gaat kijken in plaats van die nepklassieker in Engeland
Dreissenquote:Op zondag 10 april 2022 16:13 schreef GGMM het volgende:
Een meter buitenspel
Leo Dreissen: Nou Nou Nou Nou Nouuu...
@El-Stinho is er nogal mee bezigquote:Op zondag 10 april 2022 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn er serieus mensen die een simpel wedstrijdje in Engeland preferen boven Heracles - Feyenoord?
Leuk, en waar heeft Antony nou uiteindelijk voor gekozen?quote:Op zondag 10 april 2022 16:19 schreef GGMM het volgende:
Er was gisteren een gender reveal in de Amsterdam ArenA
Als Antony dat soort oorbellen wil dragen heb je het maar te respecteren.quote:Op zondag 10 april 2022 16:19 schreef GGMM het volgende:
Er was gisteren een gender reveal in de Amsterdam ArenA
Hij was al ingekoptquote:Op zondag 10 april 2022 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Antony dat soort oorbellen wil dragen heb je het maar te respecteren.
Ik had mijn post kort en krachtig moeten houden.quote:Op zondag 10 april 2022 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, en waar heeft Antony nou uiteindelijk voor gekozen?
Ambulance.jpgquote:Op zondag 10 april 2022 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, en waar heeft Antony nou uiteindelijk voor gekozen?
Zijn nekaders fascineren mijquote:Op zondag 10 april 2022 16:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Roderick had het na wat nakkies ook erg naar zijn zin vandaag
Krijg alsjeblieft jeuk op een plek waar je niet bij kan komen.quote:
Ik ben vrij flexibelquote:Op zondag 10 april 2022 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Krijg alsjeblieft jeuk op een plek waar je niet bij kan komen.
Nee, meer jeuk op een plek waar hij niet bij kan komen.quote:Op zondag 10 april 2022 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wenst je toch niks terminaals toe toch? Anders zal ik je beschermen en een TR plaatsen!
Geen angst joh. We gaan voor plek 8 en niks minder.quote:Op zondag 10 april 2022 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu Heracles en PEC nog onderuit en het weekend is helemaal goed.
Bestaan die?quote:Op zondag 10 april 2022 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, meer jeuk op een plek waar hij niet bij kan komen.
Vergeet het kunstgras nietquote:Op zondag 10 april 2022 16:30 schreef Caland het volgende:
Heracles is een parodie op een voetbalclub
Met geen losse kaartverkoop en een leeg uitvak
Mario zegt ook al "wij" tegen Excelsior.quote:Op zondag 10 april 2022 16:31 schreef Caland het volgende:
Mario Been heeft zijn xxl sjaal deze keer niet om
Dat lijkt me echt een hele lieve man.quote:Op zondag 10 april 2022 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wormuth zijn zelfverzekerde Nederduits is wel goed.
Nu de Jamin nog.quote:Op zondag 10 april 2022 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Weleens een project moeten draaien bij lookolook en kreeg toen 3 emmers snoep mee.
Dat jullie het weten.
Dat maakt die kutreclames iets dragelijkerquote:Op zondag 10 april 2022 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Weleens een project moeten draaien bij lookolook en kreeg toen 3 emmers snoep mee.
Dat jullie het weten.
Misschien krijg je een verward persoon meequote:Op zondag 10 april 2022 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf te dromen maar helaas sta ik morgen bij de GGZ te Ermelo.
Hoezo ben jij er ook?quote:Op zondag 10 april 2022 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien krijg je een verward persoon mee
Vind ik leuk.quote:Op zondag 10 april 2022 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien krijg je een verward persoon mee
Ik drink waterquote:Op zondag 10 april 2022 16:42 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog even een ondeugend bakje koffie gezet @:ggmm @:buitendam @:jojoortje
quote:Op zondag 10 april 2022 16:40 schreef Caland het volgende:
Hoe denken jullie dat Marciano vandaag de fout in gaat?
Ja.quote:Op zondag 10 april 2022 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Feyenoord deze wedstrijd meer de man city of Liverpool?
Heb je dat inmiddels wel schoongemaakt of wacht je tot na de wedstrijd?quote:Op zondag 10 april 2022 16:43 schreef aTypisch het volgende:
ik kwam er net achter dat er hondenstront onder een van mijn schoenen zit
dat belooft wat voor de wedstrijd
zie editquote:Op zondag 10 april 2022 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat inmiddels wel schoongemaakt of wacht je tot na de wedstrijd?
Is dit het shirt wat alleen in beperkte oplage verkocht zou worden maar een week of wat geleden toch weer in de verkoop kwam waardoor heel wat Feyenoorders witheet waren?quote:Op zondag 10 april 2022 16:45 schreef Caland het volgende:
Feyenoord speelt alleen de bijzondere wedstrijden in het groen dit seizoen
Dus geen idee waarom ze dat shirt nu aanhebben
bizar fenomeen dat heraclesquote:Op zondag 10 april 2022 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een speelgoedautootje.
Het is zo een dag
Heracles, PEC of Fortunaquote:Op zondag 10 april 2022 16:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bizar fenomeen dat heracles
echt alles er omheen is fucking nep
Shirt is nooit verkocht en ook alsnog niet in de verkoop gekomen na die kritiekquote:Op zondag 10 april 2022 16:46 schreef MC-M het volgende:
[..]
Is dit het shirt wat alleen in beperkte oplage verkocht zou worden maar een week of wat geleden toch weer in de verkoop kwam waardoor heel wat Feyenoorders witheet waren?
Zo. Dat is een lange zin.
Bedankt voor de opheldering.quote:Op zondag 10 april 2022 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Shirt is nooit verkocht en ook alsnog niet in de verkoop gekomen na die kritiek
En je kan bij het dichtstbijzijnde station zelfs geen bier halenquote:Op zondag 10 april 2022 16:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bizar fenomeen dat heracles
echt alles er omheen is fucking nep
Stukje sociale druk.quote:Op zondag 10 april 2022 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een respect heb ik voor die jongen!!!Ramadan, wat een onzin.
Nee jij bent lekker relevant.quote:Op zondag 10 april 2022 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een respect heb ik voor die jongen!!!Ramadan, wat een onzin.
Almelo De Rietgenot.quote:Op zondag 10 april 2022 16:47 schreef Caland het volgende:
(ja er zijn blijkbaar twee stations in Almelo)
Oh gezellig! Mss kan @Pistolero eerst even de juiste snaar raken bij mij, dan kan het wel gezellig worden.quote:Op zondag 10 april 2022 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het zo blijft in het Feyenoord-topic "discussiëren"
Waarom zou je dat doenquote:Op zondag 10 april 2022 16:50 schreef MC-M het volgende:
2 goals binnen de minuut als je Slavia meerekent?
bedankt pietquote:Op zondag 10 april 2022 16:50 schreef MC-M het volgende:
4 tegengoals in de laatste 4 minuten als je alle minuten niet meerekent waarin Slavia niet scoorde.quote:Op zondag 10 april 2022 16:50 schreef MC-M het volgende:
Hij heeft wel gelijk over dat kansloze gejank over scheidsrechters waar "jullie" topic een handje van heeft.quote:Op zondag 10 april 2022 16:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh gezellig! Mss kan @:Pistolero eerst even de juiste snaar raken bij mij, dan kan het wel gezellig worden.
quote:Op zondag 10 april 2022 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
4 tegengoals in de laatste 4 minuten als je alle minuten niet meerekent waarin Slavia niet scoorde.
Dit was anders duidelijk buitenspel.quote:Op zondag 10 april 2022 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk over dat kansloze gejank over scheidsrechters waar "jullie" topic een handje van heeft.
en dat allemaal door de keeperquote:Op zondag 10 april 2022 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
4 tegengoals in de laatste 4 minuten als je alle minuten niet meerekent waarin Slavia niet scoorde.
Hier trapt niemand in.quote:Op zondag 10 april 2022 16:50 schreef Caland het volgende:
En dan zijn er dus serieus mensen die straks City - Liverpool gaan kijken
@:bolasie
Houdbaarheidsdatums zijn niet serieus te nemen. Geniet van je zondag en eet waar je zin in hebt.quote:Op zondag 10 april 2022 16:54 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zin in een visje maar ik heb ook een gerecht met snijbonen in de koelkast staan wat eigenlijk alleen vandaag nog goed is.
Dat Guus niet in vorm is?quote:Op zondag 10 april 2022 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk alles over de selectie van Feyenoord
Ik zou persoonlijk voor het visje gaan.quote:Op zondag 10 april 2022 16:54 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zin in een visje maar ik heb ook een gerecht met snijbonen in de koelkast staan wat eigenlijk alleen vandaag nog goed is.
Wanneer was hij wel in vorm dan?quote:Op zondag 10 april 2022 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat Guus niet in vorm is?
Ja dat weten we.
in de Europese voorrondesquote:Op zondag 10 april 2022 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer was hij wel in vorm dan?
dat kloptquote:Op zondag 10 april 2022 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen scoorde hij maar struikelde hij net zo hard over de bal.
@3rr0rquote:Op zondag 10 april 2022 16:58 schreef StephanL het volgende:
Iemand een gifje van het doelpunt van Heracles?
nee dankjequote:Op zondag 10 april 2022 16:58 schreef StephanL het volgende:
Iemand een gifje van het doelpunt van Heracles?
Eens, ik gun de mods ook hun rust op zondag.quote:Op zondag 10 april 2022 17:02 schreef GGMM het volgende:
Het wordt nu echt grimmig in het Feyenoordtopic
Tijd voor de 1-1!
Geniet er lekker vanquote:Op zondag 10 april 2022 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt donderdag 23 graden in Praag
Ter info
Kloptquote:Op zondag 10 april 2022 17:06 schreef Caland het volgende:
Is alleen bij mijn tv die belichting op het veld zo kut?
Ik zie soms echt geen reet. Woedend ben ik
Heb ik ook al ben ik allang blij dat het geluid inmiddels normaal is.quote:Op zondag 10 april 2022 17:06 schreef Caland het volgende:
Is alleen bij mijn tv die belichting op het veld zo kut?
Ik zie soms echt geen reet. Woedend ben ik
nequote:Op zondag 10 april 2022 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ne
[..]
Heb ik ook al ben ik allang blij dat het geluid inmiddels normaal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |