Het is meer dat de individuele races best vermakelijk zijn, maar voor het kampioenschap het een uitgemaakte zaak lijkt te zijn.quote:Op zondag 10 april 2022 13:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Lewis/Mercedes was vorig jaar ook enorm dominant in een paar races aan het begin van het seizoen, maar het momentum wisselde nogal. Dat kan nu natuurlijk ook gebeuren. Enige verschil is dat hij toen wel gewoon de punten pakte erachter.
Verder snap ik wel wat je bedoelt inderdaad, heb zelf ook nog niet het gevoel van vorig jaar. Maar dat komt mogelijk ook omdat het de 1e keer was dat Max echt voor de titel meedeed. Net als het gevoel van Spanje 2016 ook heel anders was.
Maar die uitgemaakte zaak moet ik echt nog zien. Zo lijkt het nu inderdaad, maar ondanks het grote verschil qua punten op dit moment, is het verschil qua snelheid ook weer niet enorm tussen RB en Ferrari. En misschien parkeert Leclerc de auto weer eens ouderwets in een muur straksquote:Op zondag 10 april 2022 16:25 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het is meer dat de individuele races best vermakelijk zijn, maar voor het kampioenschap het een uitgemaakte zaak lijkt te zijn.
Het is gewoon leuker als er 2 (of het liefst 3) teams serieus meedoen voor de prijzen.
Maar laten we niet vergeten dat vorig jaar ook het beste seizoen in 10 jaar oud was.
Dat zal dan voor jou een pluspunt zijn maar ik verwacht niet dat Horner, Marko of Verstappen daar ook maar voor één rooie rotcent genoegdoening van hebben.quote:Op zondag 10 april 2022 13:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het enige pluspunt vind ik dat Toto Wolff minder zendtijd krijgt, maar dat is maar een hele kleine pleister.
van pole onbedreigd winnen is niet zo moeilijk toch maar we moeten ook weer niet te dramatisch doen, de eerste 2 races zat het aardig dicht bij elkaar en was het om P1 spannend, helaas vandaag niet maar kan de volgende race gewoon weer wel zo zijn.quote:Op zondag 10 april 2022 15:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sainz bezwijkt nu al onder de druk. Leclerc heeft het aardig op de rit nu maar ik moet nog maar zien dat die dit volhoudt.
Dat het zal lukken er een auto van te maken die daadwerkelijk races uit kan rijden geloof ik ook wel.quote:Op zondag 10 april 2022 15:35 schreef Starflyer het volgende:
Ik verwacht dat RBR er nog wel bij komt in de komende races.
Max viel Leclerc aan in race 1quote:Op zondag 10 april 2022 17:29 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik heb het idee dat de pace van RB overschat wordt.
Zowel de 1e race als vandaag zat het er echt niet in dat Max Leclerc ging aanvallen.
In race 2 eigenlijk ook niet totdat de SC er kwam.
ik denk dat ze de motor moeten terugschroeven en daardoor langzamer wordenquote:Op zondag 10 april 2022 15:35 schreef Starflyer het volgende:
Ik verwacht dat RBR er nog wel bij komt in de komende races.
De motor is het probleem niet.quote:Op zondag 10 april 2022 18:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat ze de motor moeten terugschroeven en daardoor langzamer worden
Ze hebben geen enkel probleem met de motor gehad dit seizoen.quote:Op zondag 10 april 2022 18:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat ze de motor moeten terugschroeven en daardoor langzamer worden
Dat is vooral in de wereld geholpen door de mensen die een hekel hebben aan Max/RB. Ferrari is duidelijk snelste auto. Echt geen enkel twijfel over mogelijk.quote:Op zondag 10 april 2022 17:38 schreef Starflyer het volgende:
Het fabeltje dat de RBR de snelste auto op race pace is kan ook wel weer in de ijskast, inderdaad.
Vertel eens? Niks van gezien/gemerkt. En arrogant nog wel...quote:Op zondag 10 april 2022 17:03 schreef Evenstar het volgende:
Probleem nu is niet echt de pace van RB. Dat komt wel goed en is niet heel slecht te noemen. Probleem is vooral het uitvallen.
2x uitvallen op 2e plek is pijnlijk. Dat zijn al 36 punten.
Als het uiteindelijk 2 of 3 van de 23 races blijkt te zijn is het niet zo'n probleem. maar 2/3 is op dit moment wel pijnlijk.
Leclerc/Ferrari gaan nog wel fouten maken, Leclerc is nu al behoorlijk arrogant/nonchalant
Haha hij is letterlijk vergroeid met zijn sieraden. Zal leuk zijn als hij een keer een MRI nodig heeft of op een operatietafel belandt.quote:Op zondag 10 april 2022 19:41 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton denkt weer dat de regels niet voor hem gelden
https://racingnews365.com(...)ns-after-fia-warning
Daar heeft hij meestal ook gelijk in.quote:Op zondag 10 april 2022 19:41 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton denkt weer dat de regels niet voor hem gelden
https://racingnews365.com(...)ns-after-fia-warning
Nou ja, afgaande op wat Verstappen de afgelopen dagen heeft gezegd had hij ook niet verwacht dat er een gat zou zijn, laat staan zo groot.quote:Op zondag 10 april 2022 19:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is vooral in de wereld geholpen door de mensen die een hekel hebben aan Max/RB. Ferrari is duidelijk snelste auto. Echt geen enkel twijfel over mogelijk.
Iedereen bij RB verwachtte denk ik dat de racepace voldoende zou zijn om bij Leclerc in de buurt te blijven en dat er met een gelukje bij de start of na een SC er weer een duel in zou zitten.quote:Op zondag 10 april 2022 19:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou ja, afgaande op wat Verstappen de afgelopen dagen heeft gezegd had hij ook niet verwacht dat er een gat zou zijn, laat staan zo groot.
Is de motor stukgegaan? Laatste wat ik vernam was een vermoedelijk brandstoflekquote:Op zondag 10 april 2022 20:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Iedereen bij RB verwachtte denk ik dat de racepace voldoende zou zijn om bij Leclerc in de buurt te blijven en dat er met een gelukje bij de start of na een SC er weer een duel in zou zitten.
Maar dat viel ze denk ik toch wel tegen. De RB veloor per ronde bijna 2x zo veel als 2 weken geleden.
Waarbij Leclerc ook nog bij +5 ging stabiliseren om zijn banden te sparen.
Door het stuk gaan van de motor werd het 2e grote probleem, de race pace, na afloop opeens minder belangrijk.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat in het begin wel had bij Leclerc, maar sinds vorig seizoen ben ik hem steeds meer gaan waarderen en durf ik hem zelfs sympathiek te noemen.quote:Op zondag 10 april 2022 17:03 schreef Evenstar het volgende:
Probleem nu is niet echt de pace van RB. Dat komt wel goed en is niet heel slecht te noemen. Probleem is vooral het uitvallen.
2x uitvallen op 2e plek is pijnlijk. Dat zijn al 36 punten.
Als het uiteindelijk 2 of 3 van de 23 races blijkt te zijn is het niet zo'n probleem. maar 2/3 is op dit moment wel pijnlijk.
Leclerc/Ferrari gaan nog wel fouten maken, Leclerc is nu al behoorlijk arrogant/nonchalant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |