2/3 van de races uitvallen is gewoon heel erg matig.quote:Op zondag 10 april 2022 13:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Beetje voorbarig om nu al de handdoek in de ring te gooien wat velen hier doen.
2/23 is een dikke prima.quote:Op zondag 10 april 2022 13:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
2/3 van de races uitvallen is gewoon heel erg matig.
Zeker. Maar 1 overwinning op drie races is heel oké. En liever de technische uitvallers in het begin van het seizoen dan op het eind. De rollen kunnen straks zo weer omgedraaid zijn. Maar er zitten nu eenmaal veel pessimisten op Fok!, ben er al aan gewend.quote:Op zondag 10 april 2022 13:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vorig jaar won Hamilton inderdaad ook 3 van de eerste 4, alleen zat Verstappen er toen telkens achter op P2. Wat hij nu ook zou hebben gedaan als de techniek hem niet in de steek had gelaten.quote:Op zondag 10 april 2022 13:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Lewis/Mercedes was vorig jaar ook enorm dominant in een paar races aan het begin van het seizoen, maar het momentum wisselde nogal. Dat kan nu natuurlijk ook gebeuren. Enige verschil is dat hij toen wel gewoon de punten pakte erachter.
Verder snap ik wel wat je bedoelt inderdaad, heb zelf ook nog niet het gevoel van vorig jaar. Maar dat komt mogelijk ook omdat het de 1e keer was dat Max echt voor de titel meedeed. Net als het gevoel van Spanje 2016 ook heel anders was.
Dit. Einde WK voor Maxquote:Op zondag 10 april 2022 13:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eens. Geen enkel team heeft op dit moment al het optimale uit de nieuwe regels weten te halen, ook Ferrari niet (kijk hoe ze bouncen). Het kan dus zijn dat een ander team dat optimum straks dichter benadert dan Ferrari. Zeker als Ferrari last krijgt van de wet van de remmende voorsprong.quote:Op zondag 10 april 2022 13:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Beetje voorbarig om nu al de handdoek in de ring te gooien wat velen hier doen.
Ik weet niet of je de laatste jaren de sport een beetje gevolgd hebt, maar betrouwbare auto’s worden meestal niet ineens onbetrouwbaar. Betrouwbaarheid is sinds een jaar of 7 à 8 echt key. Daarbij is RBR ook gewoonweg te langzaam.quote:Op zondag 10 april 2022 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zeker. Maar 1 overwinning op drie races is heel oké. En liever de technische uitvallers in het begin van het seizoen dan op het eind. De rollen kunnen straks zo weer omgedraaid zijn. Maar er zitten nu eenmaal veel pessimisten op Fok!, ben er al aan gewend.
Maar wat is je nu snelheid moet gaan inleveren om betrouwbaarder te worden?quote:Op zondag 10 april 2022 11:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat het makkelijker is om betrouwbaar dan sneller te worden.
Op Mercedes na is RB het meest succesvolle team van de laatste 15 jaarquote:Op zondag 10 april 2022 11:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het is ergens wel komisch dat men voor honderden miljoenen een auto ontwikkelt maar dat ze even zijn vergeten dat hij wel 50 rondjes moet kunnen rijden.![]()
Red Bull is, afgezien van het laatste jaar, het lachertje van het veld.
Sinds 1996. Het is echt nog te vroeg in het seizoen om het al als een gelopen race te beschouwen.quote:Op zondag 10 april 2022 14:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de laatste jaren de sport een beetje gevolgd hebt, maar betrouwbare auto’s worden meestal niet ineens onbetrouwbaar. Betrouwbaarheid is sinds een jaar of 7 à 8 echt key. Daarbij is RBR ook gewoonweg te langzaam.
Ik denk dat ze dat juist wel kunnen. Die hebben zich volledig gestort op het ontwikkelen van de auto vorig seizoen. Ik verwacht echt niet dat dat ineens in elkaar zakt.quote:Op zondag 10 april 2022 15:29 schreef Tijn het volgende:
Het meeste hoop put ik momenteel uit de gedachte dat Ferrari dit niveau waarschijnlijk ook niet tot het eind van het seizoen volhoudt
Nee, kansloos.quote:Op zondag 10 april 2022 15:35 schreef Starflyer het volgende:
Ik verwacht dat RBR er nog wel bij komt in de komende races.
Sainz bezwijkt nu al onder de druk. Leclerc heeft het aardig op de rit nu maar ik moet nog maar zien dat die dit volhoudt.quote:Op zondag 10 april 2022 15:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat juist wel kunnen. Die hebben zich volledig gestort op het ontwikkelen van de auto vorig seizoen. Ik verwacht echt niet dat dat ineens in elkaar zakt.
Vandaag deden ze het idd prima. Ik heb het idee dat ze stiekem wel bezig zijn met het verfijnen van het product dat ze leveren.quote:Op zondag 10 april 2022 15:44 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil nog wel even de opmerking maken dat ik vandaag erg enthousiast ben over het commentaar bij Viaplay
Waarbij je ook kan zeggen dat ze daardoor een voorsprong hebben en RB meer ruimte heeft voor verbetering. Maar ja, er moet nog wel wat verbeterd worden..quote:Op zondag 10 april 2022 15:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat juist wel kunnen. Die hebben zich volledig gestort op het ontwikkelen van de auto vorig seizoen. Ik verwacht echt niet dat dat ineens in elkaar zakt.
quote:Op zondag 10 april 2022 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vandaag deden ze het idd prima. Ik heb het idee dat ze stiekem wel bezig zijn met het verfijnen van het product dat ze leveren.
De auto moet eerst 10 kilo afvallen, aldus Marko, wat rondetijd betreft praat je dan al over een verlies van drie tienden.quote:Op zondag 10 april 2022 15:35 schreef Starflyer het volgende:
Ik verwacht dat RBR er nog wel bij komt in de komende races.
Ze zouden ook al 7kg winnen als de updates komen volgens de geruchten.quote:Op zondag 10 april 2022 16:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
De auto moet eerst 10 kilo afvallen, aldus Marko, wat rondetijd betreft praat je dan al over een verlies van drie tienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |