abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zondag 10 april 2022 @ 21:11:31 #226
842 Zorro
Z
pi_204398710
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2022 21:06 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat in het begin wel had bij Leclerc, maar sinds vorig seizoen ben ik hem steeds meer gaan waarderen en durf ik hem zelfs sympathiek te noemen.
Ik weet het nog niet.
Vorig seizoen had ie zich er bij neergelegd dat het niet beter werd en dit seizoen gaat het vrij voorspoedig.
ik wil het eerst eens zien als ie in gevecht komt zoals Max en Hamilmans vorig jaar.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_204398781
quote:
6s.gif Op zondag 10 april 2022 21:11 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik weet het nog niet.
Vorig seizoen had ie zich er bij neergelegd dat het niet beter werd en dit seizoen gaat het vrij voorspoedig.
ik wil het eerst eens zien als ie in gevecht komt zoals Max en Hamilmans vorig jaar.
Misschien wel misschien niet, maar ik kan niet iemand beoordelen op wat ie misschien zou gaan doen.
  FOK!fotograaf zondag 10 april 2022 @ 21:22:53 #228
842 Zorro
Z
pi_204398940
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2022 21:14 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Misschien wel misschien niet, maar ik kan niet iemand beoordelen op wat ie misschien zou gaan doen.
O ik beoordeel hem daar ook niet op, op dit moment is er niks mis mee. Ik vraag me alleen af hoe hij zich onder die omstandigheden houdt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 10 april 2022 @ 21:23:15 #229
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_204398945
quote:
99s.gif Op zondag 10 april 2022 20:49 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Iedereen bij RB verwachtte denk ik dat de racepace voldoende zou zijn om bij Leclerc in de buurt te blijven en dat er met een gelukje bij de start of na een SC er weer een duel in zou zitten.
Maar dat viel ze denk ik toch wel tegen. De RB veloor per ronde bijna 2x zo veel als 2 weken geleden.
Waarbij Leclerc ook nog bij +5 ging stabiliseren om zijn banden te sparen.
Door het stuk gaan van de motor werd het 2e grote probleem, de race pace, na afloop opeens minder belangrijk.
Horner heeft al gezegd dat hij denkt dat het niet aan de motor lag. Probleem zit waarschijnlijk in het brandstofsysteem.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zondag 10 april 2022 @ 21:28:47 #230
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_204399044
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2022 21:23 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Horner heeft al gezegd dat hij denkt dat het niet aan de motor lag. Probleem zit waarschijnlijk in het brandstofsysteem.
Ik bedoel ook meer de reliability in het algemeen. Dus dat ie er mee stopt als het ware.
Dat fenomeen overschaduwt nu de kansloze achterstand in rondetijd.
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie FP zondag 10 april 2022 @ 22:00:01 #231
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_204399524
quote:
6s.gif Op zondag 10 april 2022 21:11 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik weet het nog niet.
Het wordt weer beslist in de laatste ronde, de laatste bocht in Abu Dhabi :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204400743
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2022 17:38 schreef Starflyer het volgende:
Het fabeltje dat de RBR de snelste auto op race pace is kan ook wel weer in de ijskast, inderdaad.
Omdat ze 1 race problemen hadden met het warme asfalt?
pi_204400745
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 18:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]
ik denk dat ze de motor moeten terugschroeven en daardoor langzamer worden
Dan weet jij niet zoveel over brandstofsystemen…
pi_204400752
quote:
99s.gif Op zondag 10 april 2022 20:49 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Iedereen bij RB verwachtte denk ik dat de racepace voldoende zou zijn om bij Leclerc in de buurt te blijven en dat er met een gelukje bij de start of na een SC er weer een duel in zou zitten.
Maar dat viel ze denk ik toch wel tegen. De RB veloor per ronde bijna 2x zo veel als 2 weken geleden.
Waarbij Leclerc ook nog bij +5 ging stabiliseren om zijn banden te sparen.
Door het stuk gaan van de motor werd het 2e grote probleem, de race pace, na afloop opeens minder belangrijk.
De vorige race was de RB gewoon sneller, weet je nog?
  maandag 11 april 2022 @ 08:54:39 #235
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204401291
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 07:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
daarom, dit weekend was het verschil nogal extreem mede door afstellingsproblemen, Ferrari is wel stabieler dat is wel duidelijk
  maandag 11 april 2022 @ 09:19:48 #236
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204401441
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 07:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan weet jij niet zoveel over brandstofsystemen…
RB ook niet
pi_204401467
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 07:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als de RB sneller dan de Ferrari was, reden ze niet 90% van de race achter de Ferrari.

Op het einde van de race toen de achterbanden van één Ferrari op waren, toen kon één van de twee RB auto's aanvallen

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2022 09:27:24 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 april 2022 @ 09:45:03 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204401595
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 09:24 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Als de RB sneller dan de Ferrari was, reden ze niet 90% van de race achter de Ferrari.

Op het einde van de race toen de achterbanden van één Ferrari op waren, toen kon één van de twee RB auto's aanvallen
Was ook wel een beetje geluk van de VSC voor nodig, die drs maakte het een beetje kunstmatig.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_204401874
Ik hoop alleen dat we niet weer een seizoen krijgen, waarbij Ferrari met twee vingers in de neus het kampioenschap binnen harkt.
En dat we voor wat spanning naar het middenveld moeten kijken.
Ik hoop toch wel op een echte strijd tussen Red Bull en Ferrari vooraan
  maandag 11 april 2022 @ 10:53:24 #240
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_204402117
Het ziet er niet zo goed uit voor RBR momenteel maar het positieve nieuws is wel dat de problemen wel heel duidelijk zijn (in tegenstelling tot bijv. die bij Mercedes) en dat de RB18 in de basis een hele snelle auto is. Ze weten bij het team wat er moet gebeuren en dat er werk aan de winkel is. Maar er is wel perspectief gelukkig.
  maandag 11 april 2022 @ 11:10:48 #241
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_204402308
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 10:53 schreef beantherio het volgende:
Het ziet er niet zo goed uit voor RBR momenteel maar het positieve nieuws is wel dat de problemen wel heel duidelijk zijn (in tegenstelling tot bijv. die bij Mercedes) en dat de RB18 in de basis een hele snelle auto is. Ze weten bij het team wat er moet gebeuren en dat er werk aan de winkel is. Maar er is wel perspectief gelukkig.
Ik vind het vooral héél knullig allemaal.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 11 april 2022 @ 11:55:09 #242
38114 beantherio
pi_204402666
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 11:10 schreef daNpy het volgende:

[..]
Ik vind het vooral héél knullig allemaal.
Dit ja. Dat probleem van Bahrein klonk ook wel een beetje als een misser van de kwaliteitscontrole: het ontstaan van vacuüm in de brandstoftoevoer klinkt niet als iets wat een probleem moet zijn bij een F1-team. Het klinkt erg triviaal. En het probleem van zondag lijkt in in een vergelijkbare categorie te vallen (gebroken brandstoflijn?). Dat is met recht knullig.
pi_204402721
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 10:53 schreef beantherio het volgende:
Ik vind dit ook wel een beetje voorbarig. De Mercedes is in de basis ook een hele snelle auto. Zowel RB als Mercedes kampen met problemen die in het design van de wagen zitten. Ook de RB loopt niet op rails zoals de Ferrari dat doet. Optisch lijkt het probleem bij Mercedes groter, maar dat wil niet zeggen dat de oplossing ook ingewikkelder blijkt.

En vooralsnog staan de Mercedessen er nog altijd beter voor dan de Redbulls in de WDC en WCC. Dus ik deel je optimisme echt niet.
  maandag 11 april 2022 @ 12:07:00 #244
38114 beantherio
pi_204402784
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 12:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind dit ook wel een beetje voorbarig. De Mercedes is in de basis ook een hele snelle auto. Zowel RB als Mercedes kampen met problemen die in het design van de wagen zitten. Ook de RB loopt niet op rails zoals de Ferrari dat doet. Optisch lijkt het probleem bij Mercedes groter, maar dat wil niet zeggen dat de oplossing ook ingewikkelder blijkt.

En vooralsnog staan de Mercedessen er nog altijd beter voor dan de Redbulls in de WDC en WCC. Dus ik deel je optimisme echt niet.
Het feit dat Mercedes voor RBR staat heeft puur te maken met de onbetrouwbaarheid van de RB18. Als dat er niet was geweest dan had Mercedes geen kans gemaakt. En nogmaals: bij RBR weten ze wat ze moeten doen en dat is voor Mercedes sterk de vraag. Daar zijn ze nog steeds op zoek naar een baseline.
pi_204402818
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 12:07 schreef beantherio het volgende:

[..]
Het feit dat Mercedes voor RBR staat heeft puur te maken met de onbetrouwbaarheid van de RB18. Als dat er niet was geweest dan had Mercedes geen kans gemaakt. En nogmaals: bij RBR weten ze wat ze moeten doen en dat is voor Mercedes sterk de vraag. Daar zijn ze nog steeds op zoek naar een baseline.
De incidenten bij RB staan los van het structureel gebrek aan snelheid en de balansproblemen die er OOK zijn. Ja, ze zouden dan voor Mercedes staan, zonder die issues. Maar nog steeds achter Ferrari.

Ik zie niet dat de RB meer potentie heeft dan de Mercedes op korte of middenlange termijn. Ik vind dat een veel te voorbarige conclusie.
  maandag 11 april 2022 @ 12:12:28 #246
12221 Tijn