Er zijn nog 20 races.quote:Op zondag 10 april 2022 08:57 schreef Johannes788 het volgende:
46WK punten achterstand voor Max op Plek 1. Game over
Staat MERC nu eerste in de strijd om de constructeurstitel?quote:Op zondag 10 april 2022 08:57 schreef Tarado het volgende:
al met al een prima race, dik verdiend voor Leclerc, wel jammer voor het kampioenschap dat hij al zo ver weg is
En hopelijk zonder Verstappen.quote:Op zondag 10 april 2022 08:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is de combinatie van een verrassend sterke Ferrari en een RB en Mercedes die echt te hard hebben moeten focussen op vorig jaar.
Prima keuze van Ferrari, die gaan dit jaar fluitend kampioen worden.
Volgend jaar weer Mercedes en RB. Maar dan zonder Hamilton.
Zoiets had Lewis vorig jaar ookquote:Op zondag 10 april 2022 08:57 schreef Johannes788 het volgende:
46WK punten achterstand voor Max op Plek 1. Game over
Welnee. Ferrari heeft het gewoon goed voor elkaar. En daarom ben ik ook totaal niet gefrustreerd dat Max het niet red. RBR zal aan de bak moeten.quote:Op zondag 10 april 2022 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Leclerc is Verstappen voorbij. Op alle fronten.
Nee dat is Ferrariquote:Op zondag 10 april 2022 09:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Staat MERC nu eerste in de strijd om de constructeurstitel?
Da's toch wel... knap.
Tifosi helemaal los dat weekend!quote:Op zondag 10 april 2022 08:58 schreef Toby56 het volgende:
Over 2 weken het eerste sprintweekend op Autodromo Enzo e Dino Ferrari in Imola.
Imola.
Als oude man heb ik daar bepaalde herinneringen aan.![]()
Maar goed. Hopen op een herstel voor RB. Zou mooi zijn op het 'ultieme' Ferrari circuit.
Gelukkig is de betrouwbaarheid makkelijker te fixen dan er meer snelheid bijkrijgen.quote:Op zondag 10 april 2022 08:59 schreef Nattekat het volgende:
RB heeft dus ingeleverd op betrouwbaarheid, Mercedes op snelheid, Ferrari lachende derde.
Zijn auto schijnt ook een betere reliability te hebbenquote:Op zondag 10 april 2022 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Leclerc is Verstappen voorbij. Op alle fronten.
Nee, dat is vooral dat mensen van alles verzinnen en geloven om iets lelijks te zeggen over hun niet favorietje, en als dat dan ook hun allemaal onzin blijkt gaan ze doen alsof diegene veranderd is, ipv voortschrijdend inzicht te erkennen.quote:Op zondag 10 april 2022 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk met alle coureurs die niet meer om het kampioenschap strijden, Alonso en Vettel zijn nu leuke coureurs terwijl het in hun topdagen ook misselijke zanikende ventjes waren
Waarom zou RB de uitdager zijn en niet Ferrari? Ferrari is toch nog steeds een maatje groter als team volgens mij.quote:Op zondag 10 april 2022 08:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is de combinatie van een verrassend sterke Ferrari en een RB en Mercedes die echt te hard hebben moeten focussen op vorig jaar.
mwa ik vind dit wel een dure fout van Red Bull, heeft weinig met vorig jaar te makenquote:Op zondag 10 april 2022 08:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nou en? Leclerc stond ook gewoon ruim aan kop als Verstappen z'n wagen heel had gehouden.quote:Op zondag 10 april 2022 09:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn auto schijnt ook een betere reliability te hebben
De Ferrari is sneller duhhhquote:Op zondag 10 april 2022 09:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou en? Leclerc stond ook gewoon ruim aan kop als Verstappen z'n wagen heel had gehouden.
Spijker > kopquote:Op zondag 10 april 2022 08:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Betere coureur slaat nergens op, als Verstappen is deze Ferrari zou rijden, dan zou hij ook gewoon met dezelfde ruime voorsprong winnen.quote:Op zondag 10 april 2022 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sneller, betrouwbaarder, betere coureur.
Ferrari > RB. Op alle fronten.
Nog altijd mad dat Hamilton afgelopen seizoen het niet gered heeft.quote:Op zondag 10 april 2022 09:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou en? Leclerc stond ook gewoon ruim aan kop als Verstappen z'n wagen heel had gehouden.
Neuh, mensen worden gewoon wat egocentrischer en minder leuk als de druk groot is.quote:Op zondag 10 april 2022 09:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, dat is vooral dat mensen van alles verzinnen en geloven om iets lelijks te zeggen over hun niet favorietje, en als dat dan ook hun allemaal onzin blijkt gaan ze doen alsof diegene veranderd is, ipv voortschrijdend inzicht te erkennen.
Dat viel Lewis ook opquote:Op zondag 10 april 2022 09:08 schreef Tarado het volgende:
Viel mij trouwens mee dat George Lewis niet voorbij hoefde te laten
Ik had niks ander verwacht. Dat zou dramatisch slechte PR zijn voor Mercedes.quote:Op zondag 10 april 2022 09:08 schreef Tarado het volgende:
ik had toch wel wat meer verwacht van Red Bull op racepace vandaagquote:Op zondag 10 april 2022 09:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vandaag wel. Komende race kan de RB weer scoren. Als ze heel blijven…
Och laat je toch niet opfokken door gefrustreerde Hamilton fans. Hamilton die het moet afleggen tegen Russel.quote:Op zondag 10 april 2022 09:06 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Betere coureur slaat nergens op, als Verstappen is deze Ferrari zou rijden, dan zou hij ook gewoon met dezelfde ruime voorsprong winnen.
Maar waarom zouden ze dat doen? Russell staat boven Lewis in het WK..quote:Op zondag 10 april 2022 09:08 schreef Tarado het volgende:
Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 10 april 2022 09:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ga me nou niet wijsmaken dat die Ferrari ineens bulletproof is. Die gaan ook wel wat nullen scoren nog door betrouwbaarheid.
quote:Op zondag 10 april 2022 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa ik vind dit wel een dure fout van Red BullHonda, heeft weinig met vorig jaar te maken
"You put me in a difficult position" tegen het team.quote:Op zondag 10 april 2022 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft hij er wat van gezegd? Helaas gemist dan
had het jouw verbaasd dan indien?quote:Op zondag 10 april 2022 09:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze dat doen? Russell staat boven Lewis in het WK..
Ach, vorige race was het ook de schuld van het team dat Hamilton de pitstraat voorbij reed. Ondanks de 'box box box'quote:Op zondag 10 april 2022 09:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"You put me in a difficult position" tegen het team.
Dat zijn geen "Hamiltonfans", dat zijn "anti Verstappentrollen"quote:Op zondag 10 april 2022 09:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
Och laat je toch niet opfokken door gefrustreerde Hamilton fans. Hamilton die het moet afleggen tegen Russel.
Ja. Bij Bottas deden ze het ook pas nadat hij een straatlengte achterstond.quote:
Dan was het verschil een enorme 10 punten geweest inderdaadquote:Op zondag 10 april 2022 09:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |