SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSame shit, different day
SC hopper present
een keten?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:49 schreef CherryLips het volgende:
Er komt hier een sushitent naast. Want die hadden we hier nog niet.
ik moest er vanochtend op tijd uit. Morgen niet, maar extreem uitslapen lukt me al jaren niet meerquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
schoentjes uit en hopen dat ik wat langer slaap straks
Bitterballokpost.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:49 schreef CherryLips het volgende:
Er komt hier een sushitent naast. Want die hadden we hier nog niet.
ik heb nooit echt uit kunnen slapen, maar wil ook niet al om 6 of 7 uur wakker wordenquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest er vanochtend op tijd uit. Morgen niet, maar extreem uitslapen lukt me al jaren niet meer
ja was weer druk.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:54 schreef bitterbal het volgende:
Heb je lekker gegeten @:budapestenaar?
Zo zo, maar dat moet je delen toch?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was weer druk.
had ook een tafel met onwijs vervelende mensen maar toch 50 euro fooi gegeven
zo dan da's forsquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was weer druk.
Hadden ze een rekening van 1000 euro ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was weer druk.
ja is voor ons allemaalquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zo, maar dat moet je delen toch?
"tafeltje extra vol"quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hadden ze een rekening van 1000 euro ofzo?
nee 695 dacht ik, hij zei doe maar 750quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hadden ze een rekening van 1000 euro ofzo?
Oh prima. Misschien voelde die zich een beetje schuldig.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee 695 dacht ik, hij zei doe maar 750
Nog geen tien procent.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee 695 dacht ik, hij zei doe maar 750
ja dit was de opa van de familie, weet niet wat hij er van mee had gekregen. Maar ze waren echt onbeschoft ook. Ze gingen precies in het gangpad zitten en hadden er ook een kinderwagen gezet. Dus mijn collega vroeg of ze wat opzij konden,zeiden ze je houdt je buik maar inquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh prima. Misschien voelde die zich een beetje schuldig.
Restaurants zouden een no-baby policy moeten hebbenquote:Op zondag 10 april 2022 00:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit was de opa van de familie, weet niet wat hij er van mee had gekregen. Maar ze waren echt onbeschoft ook. Ze gingen precies in het gangpad zitten en hadden er ook een kinderwagen gezet. Dus mijn collega vroeg of ze wat opzij konden,zeiden ze je houdt je buik maar in![]()
hij is gewoon weg gelopen zonder wat te zeggen...
dus ik later vroeg het zelfde, of de kinderwagen ergens in een hoek kon, zeiden ze zo nee![]()
Begonnen ze daarna wat ze dan met de baby moesten doen. Denk ja niet mijn probleem wat jij met jouw baby doet
Stop ‘m op een plek waar de zon niet schijntquote:Op zondag 10 april 2022 00:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit was de opa van de familie, weet niet wat hij er van mee had gekregen. Maar ze waren echt onbeschoft ook. Ze gingen precies in het gangpad zitten en hadden er ook een kinderwagen gezet. Dus mijn collega vroeg of ze wat opzij konden,zeiden ze je houdt je buik maar in![]()
hij is gewoon weg gelopen zonder wat te zeggen...
dus ik later vroeg het zelfde, of de kinderwagen ergens in een hoek kon, zeiden ze zo nee![]()
Begonnen ze daarna wat ze dan met de baby moesten doen. Denk ja niet mijn probleem wat jij met jouw baby doet
Ik doe het eigenlijk alleen als de service echt top was.quote:Op zondag 10 april 2022 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt er uberhaupt nog veel fooi gegeven in NL
we hadden laatst een groep in een zaal. Wilde dus ouders van een 4 maanden oude baby hun baby ergens in een andere zaal zo laten slapen en vroegen ze aan de collega of die er op wilde lettenquote:Op zondag 10 april 2022 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Restaurants zouden een no-baby policy moeten hebben![]()
Dan hou je ook de tokkies weg want die kunnen geen oppas betalen.
ja die vader zegt ja moet ik em dan de hele tijd zo op schoot houden. ik denk ja is toch godverdomme jouw kind. Had je je moeten bedenken voordat je hierheen kwamquote:Op zondag 10 april 2022 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Restaurants zouden een no-baby policy moeten hebben![]()
Dan hou je ook de tokkies weg want die kunnen geen oppas betalen.
Wtfquote:Op zondag 10 april 2022 00:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hadden laatst een groep in een zaal. Wilde dus ouders van een 4 maanden oude baby hun baby ergens in een andere zaal zo laten slapen en vroegen ze aan de collega of die er op wilde letten
man man man
4 maanden oud en dat vertrouw je dan toe aan een horeca medewerker
prima, kost 150 euro per kwartierquote:Op zondag 10 april 2022 00:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hadden laatst een groep in een zaal. Wilde dus ouders van een 4 maanden oude baby hun baby ergens in een andere zaal zo laten slapen en vroegen ze aan de collega of die er op wilde letten
man man man
4 maanden oud en dat vertrouw je dan toe aan een horeca medewerker
ja die collega heeft ook gezegd dat ze dat niet doet. Totaal onverantwoord vond ik het van die ouders. Je kent ons niet hequote:Op zondag 10 april 2022 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf![]()
Ik zou dat ook gewoon weigeren. Je bent serveerster (m/v/x) geen babysit.
lekker goedkoopquote:Op zondag 10 april 2022 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf![]()
Ik zou dat ook gewoon weigeren. Je bent serveerster (m/v/x) geen babysit.
Inblikken.quote:Op zondag 10 april 2022 00:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die collega heeft ook gezegd dat ze dat niet doet. Totaal onverantwoord vond ik het van die ouders. Je kent ons niet hewie weet wat wij met jouw kind doen wat 4 maanden oud is
Ja even niet opletten en die baby valt ofzo. Of je hebt echt iemand met kwaad bloed die weet ik wat doet.quote:Op zondag 10 april 2022 00:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die collega heeft ook gezegd dat ze dat niet doet. Totaal onverantwoord vond ik het van die ouders. Je kent ons niet hewie weet wat wij met jouw kind doen wat 4 maanden oud is
ja je hebt geen idee toch. 4 maanden was die baby pas.quote:Op zondag 10 april 2022 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja even niet opletten en die baby valt ofzo. Of je hebt echt iemand met kwaad bloed die weet ik wat doet.
Soort mierenhoop.quote:Op zondag 10 april 2022 00:09 schreef Koen66 het volgende:
Makkah Live HD Ų ŲØŠ Ø§ŲŲ ŲØąŲ ØŠ بØĢ Ų Ø¨Ø§Ø´Øą | ŲŲØ§ØŠ اŲŲØąØĸŲ Ø§ŲŲØąŲŲ | Masjid Al Haram | La Makkah en Direct
Soms loopt er zo'n gast verkeerdom
Bom hierop graagquote:Op zondag 10 april 2022 00:09 schreef Koen66 het volgende:
Makkah Live HD Ų ŲØŠ Ø§ŲŲ ŲØąŲ ØŠ بØĢ Ų Ø¨Ø§Ø´Øą | ŲŲØ§ØŠ اŲŲØąØĸŲ Ø§ŲŲØąŲŲ | Masjid Al Haram | La Makkah en Direct
Soms loopt er zo'n gast verkeerdom
Het is een principekwestiequote:Op zondag 10 april 2022 00:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze doen hier niemand kwaad mee
al slaat het idd werkelijkwaar nergens op wat ze aan het doen maar goed dat denk ik ook wel op regelmatige basis over mijn levenquote:
oeh, hoe laat wordt ik verwacht?quote:Op zondag 10 april 2022 00:16 schreef bitterbal het volgende:
oke nog 3 dagen werken. morgen ook weer 15 miljoen reserveringen voor de lunch
Is wel te vroeg dit hoorquote:
Ik vervang het bier nog even door koffiequote:
Nou, een lekker bakkie koffie gaat er wel in.quote:Op zondag 10 april 2022 07:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vervang het bier nog even door koffie
Ja, keuzes. Of opstaan voor een lekker bakkie, of heerlijk blijven liggen.quote:Op zondag 10 april 2022 07:30 schreef gianni61 het volgende:
Probleem is wel dat ik weer moet opstaan om nieuwe koffie te maken
Safety car, dus opstaanquote:Op zondag 10 april 2022 07:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, keuzes. Of opstaan voor een lekker bakkie, of heerlijk blijven liggen.
Ik zou het wel weten.
Echt he, alweerquote:
He GGquote:Op zondag 10 april 2022 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Ha Dotteke. Was je al op of toch net pas wakker?
Je ziet de dominosteentjes gewoon live vallenquote:Op zondag 10 april 2022 08:25 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)om-te-overleven.html
want ze waren nog niet al duur genoeg
Ja dat lukt nu niet meer, volgende keer gewoon weer die race op een normaal tijdstip hoorquote:
WIe heeft gewonnenquote:Op zondag 10 april 2022 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat lukt nu niet meer, volgende keer gewoon weer die race op een normaal tijdstip hoor
Die nep-Fransoos Monegaskquote:
LeClerc?quote:
Ja Charles heeft gewonnen, Max is weer uitgevallen met een losgeschoten slangetje of iets en Hamilton 4e achter Russelquote:Op zondag 10 april 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
LeClerc?
EnVerstappen en Hamilton?
Hoe hebben die twee gereden?
IK heb nog geen kranten gekeken
Toch beter?quote:Op zondag 10 april 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He GG
IK ben er nog niet zo lang uit. Was er pas om 7 uur uit vanmorgen
Heb ik vaak als ik de corona spuit heb gekregen dan slaap ik langer dan anders
Z'n auto in de fik...quote:Op zondag 10 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Charles heeft gewonnen, Max is weer uitgevallen met een losgeschoten slangetje of iets en Hamilton 4e achter Russel
kranten? wat zijn dat?quote:Op zondag 10 april 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
LeClerc?
EnVerstappen en Hamilton?
Hoe hebben die twee gereden?
IK heb nog geen kranten gekeken
Da's iets van vroeger. Nieuws op papier, dat 's ochtends in je brievenbus werd gedouwd.quote:
thnxquote:Op zondag 10 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Charles heeft gewonnen, Max is weer uitgevallen met een losgeschoten slangetje of iets en Hamilton 4e achter Russel
Ja zeker, is altijd vreemd als ik later uit bed komt.quote:
Dat is iets waar je dingen kan lezen. Je hebt ze digitaal en op papierquote:
Tijd voor een lekker bakkie koffie, alstublieft...quote:Op zondag 10 april 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker, is altijd vreemd als ik later uit bed komt.
Maar beter als om 4 uur al beneden zitten
Dank je wel,quote:Op zondag 10 april 2022 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tijd voor een lekker bakkie koffie, alstublieft...
Meestal nieuws maar vaak ook wel opinie, en de helft van een krant is reclame.quote:Op zondag 10 april 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is iets waar je dingen kan lezen. Je hebt ze digitaal en op papier
Ja wel heel veel reclame inderdaad. Net als die tijdschriftenquote:Op zondag 10 april 2022 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Meestal nieuws maar vaak ook wel opinie, en de helft van een krant is reclame.
quote:Op zondag 10 april 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
vandaag wordt een lange dag. nog 3 dagen
quote:
quote:
Oh moet de komende week whatsapp van de telefoon afgooien dusquote:Op zondag 10 april 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
plas straks van opwinding in mijn broek
waarom?quote:Op zondag 10 april 2022 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh moet de komende week whatsapp van de telefoon afgooien dus
Kun je beter een paar koekjes pakken en gaan kruimelen.quote:Op zondag 10 april 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
plas straks van opwinding in mijn broek
Of tegelijkertijd en dan filmen.quote:Op zondag 10 april 2022 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je beter een paar koekjes pakken en gaan kruimelen.
Ik pakte de verkeerdequote:
Stuiterballiequote:
Broodje döner is ook lekkerquote:Op zondag 10 april 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja in de houtskool oven kan die vast ook
ik moet helemaal niksquote:Op zondag 10 april 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja![]()
![]()
[..]
ja moet eerst die hond te pakken krijgen dan
klant is geen koning dus, nu dit, ander gedoe met tafeltje halfvolquote:Op zondag 10 april 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
we hebben vandaag een high tea van 19 personen. Stond er in beschrijving of we de tafels apart van elkaar konden indekken zodat het een verassing was.![]()
hebben we dus niet gedaan
Geefquote:
Klinkt als een leuke tent.quote:Op zondag 10 april 2022 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
klant is geen koning dus, nu dit, ander gedoe met tafeltje halfvol
ja met 19 man. Verwachten ze dn dat we midden in de lunch al die tafels nog aan elkaar gaan zetten ofzo?quote:Op zondag 10 april 2022 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
klant is geen koning dus, nu dit, ander gedoe met tafeltje halfvol
quote:
quote:Op zondag 10 april 2022 09:27 schreef bitterbal het volgende:
De spanjaarden zijn er ook bijna. 4 stuks. Geloof volgende week maandag is er al 1
Jij wilde laatst toch paren met een Spanjaard?quote:Op zondag 10 april 2022 09:27 schreef bitterbal het volgende:
De spanjaarden zijn er ook bijna. 4 stuks. Geloof volgende week maandag is er al 1
Hoi haagsiequote:
nou zo ver waren weniet gekomenquote:Op zondag 10 april 2022 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij wilde laatst toch paren met een Spanjaard?
Kan slechter kan beterquote:
quote:
In de bediening?quote:Op zondag 10 april 2022 09:27 schreef bitterbal het volgende:
Dat wordt sushi bestellen om het te vierenquote:
bevrijd van mij?quote:Op zondag 10 april 2022 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Komende 5 mei wordt in Den Haag daarom ook erg uitbundig gevierd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 10 april 2022 09:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat wordt niet naar PSV vandaag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je klachten of testte je voor de zekerheid?Tap tap tap
ja ik heb geen ideequote:Op zondag 10 april 2022 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je van die Fawlty Towers-scčnes
quote:Op zondag 10 april 2022 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je van die Fawlty Towers-scčnes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2022 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bal straks tegen die Spanjaarden
Hey Haagsquote:
Praten raar alsof ze sigaren eten, lachen bijna nooit, grauwe kop en hebben overal schaamhaar.quote:Op zondag 10 april 2022 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er mis met Spanjaarden? Behalve op toeristische plekken.
O das minder Bos, hopelijk ben je niet al te ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 10 april 2022 09:42 schreef CherryLips het volgende:
ja niks. maar heb collega's die vinden het not done als er engels sprekend personeel rondloopt.quote:Op zondag 10 april 2022 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Dubbele van wat jij verdient heb ik gehoordquote:Op zondag 10 april 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niks. maar heb collega's die vinden het not done als er engels sprekend personeel rondloopt.
maar goed we hebben niemand anders. Hoop alleen niet dat ze ineens veel meer verdienen dan de rest
quote:Op zondag 10 april 2022 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dubbele van wat jij verdient heb ik gehoord
Flinke verkoudheid en omdat ik dus geen 1.5 meter afstand kan houden daar, voor de zekerheid gedaan..quote:Op zondag 10 april 2022 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je klachten of testte je voor de zekerheid?
Hopelijk blijft het hierbij. Beterschapquote:Op zondag 10 april 2022 09:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Flinke verkoudheid en omdat ik dus geen 1.5 meter afstand kan houden daar, voor de zekerheid gedaan..
Balen bosquote:Op zondag 10 april 2022 09:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Flinke verkoudheid en omdat ik dus geen 1.5 meter afstand kan houden daar, voor de zekerheid gedaan..
Snel Spaans leren voor het geval er een Enrique tussen zit.quote:Op zondag 10 april 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niks. maar heb collega's die vinden het not done als er engels sprekend personeel rondloopt.
maar goed we hebben niemand anders. Hoop alleen niet dat ze ineens veel meer verdienen dan de rest
Psv shirt aan met de tekst, IK HEB CORONA.quote:Op zondag 10 april 2022 09:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
mooi broek?quote:Op zondag 10 april 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel Spaans leren voor het geval er een Enrique tussen zit.
Hola, Soy Balletje, Mucho gusto, Bonitos pantalones tienes puestos.
je hebt kraampjes?quote:Op zondag 10 april 2022 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja goed zo, leuk veilig en braaf complimentje toch?
ja dat zegt google translate op tienes puestosquote:Op zondag 10 april 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt weer als boers voor "heb je krampen?"
IK heb liever een kraampje dan een krampjequote:Op zondag 10 april 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt weer als boers voor "heb je krampen?"
is ook best irritant als ze alleen engels kunnen, ook in de lego store gehad.quote:Op zondag 10 april 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga je de marathon van Roffa lopen vandaag?quote:
Behalve de honingquote:
ook op de 10de verhuisd?quote:
awhhh damn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja het is denk ik minder irritant dan niet geholpen wordenquote:Op zondag 10 april 2022 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
is ook best irritant als ze alleen engels kunnen, ook in de lego store gehad.
dubbeltalig prima, gebrekkig nederlands oke,als het moet...
k moet werkenquote:Op zondag 10 april 2022 10:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ga je de marathon van Roffa lopen vandaag?
Ieder antwoord behalve een 'JA' zou mij teleurstellen.
jaquote:Op zondag 10 april 2022 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ook op de 10de verhuisd?
[..]
awhhh damn..
Nu is er iemand diep diep diep teleurgesteld.quote:
nou dat kan toch gewoon?quote:Op zondag 10 april 2022 10:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had hier dus ook even willen lopen, stond eigenlijk al in mijn hardloopkloffie, maar helaas.....
waarommmm.quote:
Nee...quote:
Omdat ik honing niet lekker vindquote:
Van wie? Niet van de overheidquote:Op zondag 10 april 2022 10:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee...
Positieve zelftest, dus moet binnen blijven
ggd afspraak gepland? of loop je vooruit op de maatregelen per morgen?quote:Op zondag 10 april 2022 10:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee...
Positieve zelftest, dus moet binnen blijven
Ja wel hoor, je moet nog in thuis quarantaine of isolatie totdat de klachten over zijn...quote:
Ik heb met de begeleiding overlegd en die vonden het niet nodig om de GGD te bellen...quote:Op zondag 10 april 2022 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ggd afspraak gepland? of loop je vooruit op de maatregelen per morgen?
rood sapquote:Op zondag 10 april 2022 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik honing niet lekker vind![]()
Oeh wat voor sap
Hou opquote:Op zondag 10 april 2022 10:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb met de begeleiding overlegd en die vonden het niet nodig om de GGD te bellen...![]()
![]()
prima toch, die ene dag zal het verschil niet makenquote:Op zondag 10 april 2022 10:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb met de begeleiding overlegd en die vonden het niet nodig om de GGD te bellen...![]()
![]()
kan ik niet betalen niet...quote:Op zondag 10 april 2022 10:23 schreef kwiwi het volgende:
Wat een laatste skidagPerfecte verse sneeuw en weinig mensen
![]()
Wie komt er volgend jaar een keertje met me mee?![]()
[ afbeelding ]
Dit. Ik breek m'n been al door naar een ski te kijken.quote:Op zondag 10 april 2022 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh, ik niet. Al genoeg botten gebroken in m'n leven
ik ook niet, was niet van plan om met botten breken te beginnenquote:Op zondag 10 april 2022 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom zou je niet bellenquote:
Nee dat is een advies. Dat is geen maatregel meer.quote:Op zondag 10 april 2022 10:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja wel hoor, je moet nog in thuis quarantaine of isolatie totdat de klachten over zijn...
Interessant...quote:
Je kan ook sneeuwschoenwandelen of gewoon in de zon zitten met een biertje en bratwurstquote:Op zondag 10 april 2022 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar Bos woont in een woongroep dacht ik, met gedeelde ruimtes. denk dat ze daar iets anders regels hanteren.quote:Op zondag 10 april 2022 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat is een advies. Dat is geen maatregel meer.
[..]
Interessant...
Ik heb geel sap. Mango, sinaasappel, appel
ik ben best van regels volgen, maar gezien de wijziging van beleid per morgen zou ik ook iets hebben van, ja doeiquote:
Ja dat tweede. En dan warme chocomelk i.p.v. bier.quote:Op zondag 10 april 2022 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kan ook sneeuwschoenwandelen of gewoon in de zon zitten met een biertje en bratwurst
Dan mag het mogelijk niet vanuit de woongroep. Dat zou kunnen.quote:Op zondag 10 april 2022 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar Bos woont in een woongroep dacht ik, met gedeelde ruimtes. denk dat ze daar iets anders regels hanteren.
Ja, denk wel dat de regels anders zijn. De begeleider die ik net aan de lijn had. Keek op de website van de instelling en zei dus dat isolatie of quarantaine voldoende is...quote:Op zondag 10 april 2022 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar Bos woont in een woongroep dacht ik, met gedeelde ruimtes. denk dat ze daar iets anders regels hanteren.
Zullen we samen gaan? Raus ik eerst met @kwiwi van die berg af(als ik nog weet hoe ik moet snowboarden) en dan gaan we daarna bratwurst en warme chocolademelk verorberenquote:Op zondag 10 april 2022 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat tweede. En dan warme chocomelk i.p.v. bier.
Jullie zijn welkomquote:Op zondag 10 april 2022 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan? Raus ik eerst met @:kwiwi van die berg af(als ik nog weet hoe ik moet snowboarden) en dan gaan we daarna bratwurst en warme chocolademelk verorberen
Maar als jij zelf zou willen bellen, dan vind ik het gewoon onzin dat zo'n woongroep nee zegt.quote:Op zondag 10 april 2022 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben best van regels volgen, maar gezien de wijziging van beleid per morgen zou ik ook iets hebben van, ja doei
Maar wat wil jij zelf?quote:Op zondag 10 april 2022 10:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, denk wel dat de regels anders zijn. De begeleider die ik net aan de lijn had. Keek op de website van de instelling en zei dus dat isolatie of quarantaine voldoende is...
thuisblijven en eventueel uitzieken...quote:
Het wordt steeds gezelliger.quote:Op zondag 10 april 2022 10:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt met Cherry aan de chocolademelk en bratwurst dan
quote:Op zondag 10 april 2022 09:32 schreef dud0r het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 312 4EverBlackEyed
![]()
Je had er zin in gisteren @:4everblackeyed
Oké, maar als je zelf naar de GGD wil, mag het wel.. lijkt me?quote:Op zondag 10 april 2022 10:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
thuisblijven en eventueel uitzieken...
quote:
uiteraard. Ik ben gewoon vrij hier om te doen en laten wat ik wil. Ik heb iig geen restricties vanuit hogere hand.. Als ik bij wijze van spreke iedere dag in de kroeg mezelf wil bezatten mag dat, zolang ik maar geen overlast veroorzaak...quote:Op zondag 10 april 2022 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké, maar als je zelf naar de GGD wil, mag het wel.. lijkt me?
Wordt druk in de logeerkamer bij @kwiwiquote:
Gelukkig zeg jij dit, i.p.v. iemand mét verstandquote:
Krijg je dat dan alsnog, of krijg je geld terug of hoe werkt dat?quote:Op zondag 10 april 2022 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Grrrrr was ik gisteren ZO kwaad over een reep chocola die niet geleverd was (wel besteld en betaald) door de Plus dat ik bij de Picnic vervolgens vergeten ben de yoghurt te bestellen die ze OOK niet haddenklote kut plus. Zo maar weer even lopen dan. Naar een andere winkel.
Van alle dingen die ze kunnen vergetenquote:Op zondag 10 april 2022 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Grrrrr was ik gisteren ZO kwaad over een reep chocola die niet geleverd was (wel besteld en betaald) door de Plus dat ik bij de Picnic vervolgens vergeten ben de yoghurt te bestellen die ze OOK niet haddenklote kut plus. Zo maar weer even lopen dan. Naar een andere winkel.
Valt ook allemaal niet mee, kut Poetin ook, kut meeuwen en kut weer.quote:Op zondag 10 april 2022 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Twee keer naar de winkel gebeld, nemen gewoon niet op. Zal wel weer druk zijn en alles, heus wel.quote:Op zondag 10 april 2022 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je dat dan alsnog, of krijg je geld terug of hoe werkt dat?
neem aan dat je nog altijd zelf mag bepalen of je belt en dat de woongroep slechts advies geeftquote:Op zondag 10 april 2022 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar als jij zelf zou willen bellen, dan vind ik het gewoon onzin dat zo'n woongroep nee zegt.
Huge brain here heurquote:Op zondag 10 april 2022 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig zeg jij dit, i.p.v. iemand mét verstand
#gezondeleefquote:Op zondag 10 april 2022 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van alle dingen die ze kunnen vergeten
Een potvis heeft dat ook.quote:
quote:Op zondag 10 april 2022 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat die vissen in potten leefden, dat was voor er internet was.
quote:Op zondag 10 april 2022 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat die vissen in potten leefden, dat was voor er internet was.
Ik heb weleens bij Hoogvliet een compleet verkeerde bestelling gekregen.quote:Op zondag 10 april 2022 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb bij Picnic weleens dingen gekregen die ik niet had besteld.
maar dat zie je bij in ontvangstnemen toch al?quote:Op zondag 10 april 2022 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb weleens bij Hoogvliet een compleet verkeerde bestelling gekregen.
Toen daarna mijn eigen bestelling, zat ik daar met de boodschapjes van een ander.
Dus gebeld, ja mocht ik houden.
Oke, prima.
Ik zit heel even te twijfelen of ik die extra tassen bij mijn eigen boodschappen kreeg.quote:Op zondag 10 april 2022 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat zie je bij in ontvangstnemen toch al?
ik check altijd even snel globaal of ik alles heb.. bezorger is dan nog niet weg
450 kcal verbrand, even 30000 kcal naar binnen ademen.quote:Op zondag 10 april 2022 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net vanochtend een rondje gelopen (3 km of zo) en nu ga ik lekker een omeletje met heel veel kaas eten
De Plus heeft ook weleens een vrije interpretatie van wat "Alternatief product" betekent. Zijn mijn scheermesjes er niet, krijg ik zo'n poezenmaaier voor de venusheuvel. Is de Dubro er niet, krijg ik 50 vaatwastabletten. Wat denk je nou zelf?quote:Op zondag 10 april 2022 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb weleens bij Hoogvliet een compleet verkeerde bestelling gekregen.
Toen daarna mijn eigen bestelling, zat ik daar met de boodschapjes van een ander.
Dus gebeld, ja mocht ik houden.
Oke, prima.
Bemoei je toch met je eigen dikke reet jijquote:Op zondag 10 april 2022 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
450 kcal verbrand, even 30000 kcal naar binnen ademen.
quote:Op zondag 10 april 2022 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Plus heeft ook weleens een vrije interpretatie van wat "Alternatief product" betekent. Zijn mijn scheermesjes er niet, krijg ik zo'n poezenmaaier voor de venusheuvel. Is de Dubro er niet, krijg ik 50 vaatwastabletten. Wat denk je nou zelf?
Dat mag je toch gewoon doen, je mag gewoon wandelen toch als je maar afstand houdt van andere mensenquote:Op zondag 10 april 2022 10:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had hier dus ook even willen lopen, stond eigenlijk al in mijn hardloopkloffie, maar helaas.....
Is echt fantastisch, kan het iedereen aanradenquote:Op zondag 10 april 2022 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
450 kcal verbrand, even 30000 kcal naar binnen ademen.
quote:Op zondag 10 april 2022 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Plus heeft ook weleens een vrije interpretatie van wat "Alternatief product" betekent. Zijn mijn scheermesjes er niet, krijg ik zo'n poezenmaaier voor de venusheuvel. Is de Dubro er niet, krijg ik 50 vaatwastabletten. Wat denk je nou zelf?
Mooi plaatje, ben je daar op vakantie nu?quote:Op zondag 10 april 2022 10:23 schreef kwiwi het volgende:
Wat een laatste skidagPerfecte verse sneeuw en weinig mensen
![]()
Wie komt er volgend jaar een keertje met me mee?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |