Stuiterballiequote:
Broodje döner is ook lekkerquote:Op zondag 10 april 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja in de houtskool oven kan die vast ook
ik moet helemaal niksquote:Op zondag 10 april 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja![]()
![]()
[..]
ja moet eerst die hond te pakken krijgen dan
klant is geen koning dus, nu dit, ander gedoe met tafeltje halfvolquote:Op zondag 10 april 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
we hebben vandaag een high tea van 19 personen. Stond er in beschrijving of we de tafels apart van elkaar konden indekken zodat het een verassing was.![]()
hebben we dus niet gedaan
Geefquote:
Klinkt als een leuke tent.quote:Op zondag 10 april 2022 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
klant is geen koning dus, nu dit, ander gedoe met tafeltje halfvol
ja met 19 man. Verwachten ze dn dat we midden in de lunch al die tafels nog aan elkaar gaan zetten ofzo?quote:Op zondag 10 april 2022 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
klant is geen koning dus, nu dit, ander gedoe met tafeltje halfvol
quote:
quote:Op zondag 10 april 2022 09:27 schreef bitterbal het volgende:
De spanjaarden zijn er ook bijna. 4 stuks. Geloof volgende week maandag is er al 1
Jij wilde laatst toch paren met een Spanjaard?quote:Op zondag 10 april 2022 09:27 schreef bitterbal het volgende:
De spanjaarden zijn er ook bijna. 4 stuks. Geloof volgende week maandag is er al 1
Hoi haagsiequote:
nou zo ver waren weniet gekomenquote:Op zondag 10 april 2022 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij wilde laatst toch paren met een Spanjaard?
Kan slechter kan beterquote:
quote:
In de bediening?quote:Op zondag 10 april 2022 09:27 schreef bitterbal het volgende:
Dat wordt sushi bestellen om het te vierenquote:
bevrijd van mij?quote:Op zondag 10 april 2022 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Komende 5 mei wordt in Den Haag daarom ook erg uitbundig gevierd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 10 april 2022 09:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat wordt niet naar PSV vandaag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je klachten of testte je voor de zekerheid?Tap tap tap
ja ik heb geen ideequote:Op zondag 10 april 2022 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je van die Fawlty Towers-scènes
quote:Op zondag 10 april 2022 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je van die Fawlty Towers-scènes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2022 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bal straks tegen die Spanjaarden
Hey Haagsquote:
Praten raar alsof ze sigaren eten, lachen bijna nooit, grauwe kop en hebben overal schaamhaar.quote:Op zondag 10 april 2022 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er mis met Spanjaarden? Behalve op toeristische plekken.
O das minder Bos, hopelijk ben je niet al te ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |