SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSame shit, different day
SC hopper present
een keten?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:49 schreef CherryLips het volgende:
Er komt hier een sushitent naast. Want die hadden we hier nog niet.
ik moest er vanochtend op tijd uit. Morgen niet, maar extreem uitslapen lukt me al jaren niet meerquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
schoentjes uit en hopen dat ik wat langer slaap straks
Bitterballokpost.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:49 schreef CherryLips het volgende:
Er komt hier een sushitent naast. Want die hadden we hier nog niet.
ik heb nooit echt uit kunnen slapen, maar wil ook niet al om 6 of 7 uur wakker wordenquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest er vanochtend op tijd uit. Morgen niet, maar extreem uitslapen lukt me al jaren niet meer
ja was weer druk.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:54 schreef bitterbal het volgende:
Heb je lekker gegeten @:budapestenaar?
Zo zo, maar dat moet je delen toch?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was weer druk.
had ook een tafel met onwijs vervelende mensen maar toch 50 euro fooi gegeven
zo dan da's forsquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was weer druk.
Hadden ze een rekening van 1000 euro ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was weer druk.
ja is voor ons allemaalquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zo, maar dat moet je delen toch?
"tafeltje extra vol"quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hadden ze een rekening van 1000 euro ofzo?
nee 695 dacht ik, hij zei doe maar 750quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hadden ze een rekening van 1000 euro ofzo?
Oh prima. Misschien voelde die zich een beetje schuldig.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee 695 dacht ik, hij zei doe maar 750
Nog geen tien procent.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee 695 dacht ik, hij zei doe maar 750
ja dit was de opa van de familie, weet niet wat hij er van mee had gekregen. Maar ze waren echt onbeschoft ook. Ze gingen precies in het gangpad zitten en hadden er ook een kinderwagen gezet. Dus mijn collega vroeg of ze wat opzij konden,zeiden ze je houdt je buik maar inquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh prima. Misschien voelde die zich een beetje schuldig.
Restaurants zouden een no-baby policy moeten hebbenquote:Op zondag 10 april 2022 00:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit was de opa van de familie, weet niet wat hij er van mee had gekregen. Maar ze waren echt onbeschoft ook. Ze gingen precies in het gangpad zitten en hadden er ook een kinderwagen gezet. Dus mijn collega vroeg of ze wat opzij konden,zeiden ze je houdt je buik maar in![]()
hij is gewoon weg gelopen zonder wat te zeggen...
dus ik later vroeg het zelfde, of de kinderwagen ergens in een hoek kon, zeiden ze zo nee![]()
Begonnen ze daarna wat ze dan met de baby moesten doen. Denk ja niet mijn probleem wat jij met jouw baby doet
Stop ‘m op een plek waar de zon niet schijntquote:Op zondag 10 april 2022 00:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit was de opa van de familie, weet niet wat hij er van mee had gekregen. Maar ze waren echt onbeschoft ook. Ze gingen precies in het gangpad zitten en hadden er ook een kinderwagen gezet. Dus mijn collega vroeg of ze wat opzij konden,zeiden ze je houdt je buik maar in![]()
hij is gewoon weg gelopen zonder wat te zeggen...
dus ik later vroeg het zelfde, of de kinderwagen ergens in een hoek kon, zeiden ze zo nee![]()
Begonnen ze daarna wat ze dan met de baby moesten doen. Denk ja niet mijn probleem wat jij met jouw baby doet
Ik doe het eigenlijk alleen als de service echt top was.quote:Op zondag 10 april 2022 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt er uberhaupt nog veel fooi gegeven in NL
we hadden laatst een groep in een zaal. Wilde dus ouders van een 4 maanden oude baby hun baby ergens in een andere zaal zo laten slapen en vroegen ze aan de collega of die er op wilde lettenquote:Op zondag 10 april 2022 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Restaurants zouden een no-baby policy moeten hebben![]()
Dan hou je ook de tokkies weg want die kunnen geen oppas betalen.
ja die vader zegt ja moet ik em dan de hele tijd zo op schoot houden. ik denk ja is toch godverdomme jouw kind. Had je je moeten bedenken voordat je hierheen kwamquote:Op zondag 10 april 2022 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Restaurants zouden een no-baby policy moeten hebben![]()
Dan hou je ook de tokkies weg want die kunnen geen oppas betalen.
Wtfquote:Op zondag 10 april 2022 00:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hadden laatst een groep in een zaal. Wilde dus ouders van een 4 maanden oude baby hun baby ergens in een andere zaal zo laten slapen en vroegen ze aan de collega of die er op wilde letten
man man man
4 maanden oud en dat vertrouw je dan toe aan een horeca medewerker
prima, kost 150 euro per kwartierquote:Op zondag 10 april 2022 00:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hadden laatst een groep in een zaal. Wilde dus ouders van een 4 maanden oude baby hun baby ergens in een andere zaal zo laten slapen en vroegen ze aan de collega of die er op wilde letten
man man man
4 maanden oud en dat vertrouw je dan toe aan een horeca medewerker
ja die collega heeft ook gezegd dat ze dat niet doet. Totaal onverantwoord vond ik het van die ouders. Je kent ons niet hequote:Op zondag 10 april 2022 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf![]()
Ik zou dat ook gewoon weigeren. Je bent serveerster (m/v/x) geen babysit.
lekker goedkoopquote:Op zondag 10 april 2022 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf![]()
Ik zou dat ook gewoon weigeren. Je bent serveerster (m/v/x) geen babysit.
Inblikken.quote:Op zondag 10 april 2022 00:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die collega heeft ook gezegd dat ze dat niet doet. Totaal onverantwoord vond ik het van die ouders. Je kent ons niet hewie weet wat wij met jouw kind doen wat 4 maanden oud is
Ja even niet opletten en die baby valt ofzo. Of je hebt echt iemand met kwaad bloed die weet ik wat doet.quote:Op zondag 10 april 2022 00:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die collega heeft ook gezegd dat ze dat niet doet. Totaal onverantwoord vond ik het van die ouders. Je kent ons niet hewie weet wat wij met jouw kind doen wat 4 maanden oud is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |