ja je hebt geen idee toch. 4 maanden was die baby pas.quote:Op zondag 10 april 2022 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja even niet opletten en die baby valt ofzo. Of je hebt echt iemand met kwaad bloed die weet ik wat doet.
Soort mierenhoop.quote:Op zondag 10 april 2022 00:09 schreef Koen66 het volgende:
Makkah Live HD مكة المكرمة بث مباشر | قناة القرآن الكريم | Masjid Al Haram | La Makkah en Direct
Soms loopt er zo'n gast verkeerdom
Bom hierop graagquote:Op zondag 10 april 2022 00:09 schreef Koen66 het volgende:
Makkah Live HD مكة المكرمة بث مباشر | قناة القرآن الكريم | Masjid Al Haram | La Makkah en Direct
Soms loopt er zo'n gast verkeerdom
Het is een principekwestiequote:Op zondag 10 april 2022 00:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze doen hier niemand kwaad mee
al slaat het idd werkelijkwaar nergens op wat ze aan het doen maar goed dat denk ik ook wel op regelmatige basis over mijn levenquote:
oeh, hoe laat wordt ik verwacht?quote:Op zondag 10 april 2022 00:16 schreef bitterbal het volgende:
oke nog 3 dagen werken. morgen ook weer 15 miljoen reserveringen voor de lunch
Is wel te vroeg dit hoorquote:
Ik vervang het bier nog even door koffiequote:
Nou, een lekker bakkie koffie gaat er wel in.quote:Op zondag 10 april 2022 07:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vervang het bier nog even door koffie
Ja, keuzes. Of opstaan voor een lekker bakkie, of heerlijk blijven liggen.quote:Op zondag 10 april 2022 07:30 schreef gianni61 het volgende:
Probleem is wel dat ik weer moet opstaan om nieuwe koffie te maken
Safety car, dus opstaanquote:Op zondag 10 april 2022 07:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, keuzes. Of opstaan voor een lekker bakkie, of heerlijk blijven liggen.
Ik zou het wel weten.
Echt he, alweerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |