quote:Op zondag 10 april 2022 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er mis met Spanjaarden? Behalve op toeristische plekken.
ja niks. maar heb collega's die vinden het not done als er engels sprekend personeel rondloopt.quote:Op zondag 10 april 2022 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er mis met Spanjaarden? Behalve op toeristische plekken.
Dubbele van wat jij verdient heb ik gehoordquote:Op zondag 10 april 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niks. maar heb collega's die vinden het not done als er engels sprekend personeel rondloopt.
maar goed we hebben niemand anders. Hoop alleen niet dat ze ineens veel meer verdienen dan de rest
quote:Op zondag 10 april 2022 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dubbele van wat jij verdient heb ik gehoord
Flinke verkoudheid en omdat ik dus geen 1.5 meter afstand kan houden daar, voor de zekerheid gedaan..quote:Op zondag 10 april 2022 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je klachten of testte je voor de zekerheid?
Hopelijk blijft het hierbij. Beterschapquote:Op zondag 10 april 2022 09:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Flinke verkoudheid en omdat ik dus geen 1.5 meter afstand kan houden daar, voor de zekerheid gedaan..
Balen bosquote:Op zondag 10 april 2022 09:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Flinke verkoudheid en omdat ik dus geen 1.5 meter afstand kan houden daar, voor de zekerheid gedaan..
Snel Spaans leren voor het geval er een Enrique tussen zit.quote:Op zondag 10 april 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niks. maar heb collega's die vinden het not done als er engels sprekend personeel rondloopt.
maar goed we hebben niemand anders. Hoop alleen niet dat ze ineens veel meer verdienen dan de rest
Psv shirt aan met de tekst, IK HEB CORONA.quote:Op zondag 10 april 2022 09:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
mooi broek?quote:Op zondag 10 april 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel Spaans leren voor het geval er een Enrique tussen zit.
Hola, Soy Balletje, Mucho gusto, Bonitos pantalones tienes puestos.
je hebt kraampjes?quote:Op zondag 10 april 2022 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja goed zo, leuk veilig en braaf complimentje toch?
ja dat zegt google translate op tienes puestosquote:Op zondag 10 april 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt weer als boers voor "heb je krampen?"
IK heb liever een kraampje dan een krampjequote:Op zondag 10 april 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt weer als boers voor "heb je krampen?"
is ook best irritant als ze alleen engels kunnen, ook in de lego store gehad.quote:Op zondag 10 april 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga je de marathon van Roffa lopen vandaag?quote:
Behalve de honingquote:
ook op de 10de verhuisd?quote:
quote:Op zondag 10 april 2022 09:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat wordt niet naar PSV vandaag![]()
awhhh damn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja het is denk ik minder irritant dan niet geholpen wordenquote:Op zondag 10 april 2022 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
is ook best irritant als ze alleen engels kunnen, ook in de lego store gehad.
dubbeltalig prima, gebrekkig nederlands oke,als het moet...
k moet werkenquote:Op zondag 10 april 2022 10:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ga je de marathon van Roffa lopen vandaag?
Ieder antwoord behalve een 'JA' zou mij teleurstellen.
jaquote:Op zondag 10 april 2022 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ook op de 10de verhuisd?
[..]
awhhh damn..
Nu is er iemand diep diep diep teleurgesteld.quote:
nou dat kan toch gewoon?quote:Op zondag 10 april 2022 10:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had hier dus ook even willen lopen, stond eigenlijk al in mijn hardloopkloffie, maar helaas.....
waarommmm.quote:
Nee...quote:
Omdat ik honing niet lekker vindquote:
Van wie? Niet van de overheidquote:Op zondag 10 april 2022 10:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee...
Positieve zelftest, dus moet binnen blijven
ggd afspraak gepland? of loop je vooruit op de maatregelen per morgen?quote:Op zondag 10 april 2022 10:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee...
Positieve zelftest, dus moet binnen blijven
Ja wel hoor, je moet nog in thuis quarantaine of isolatie totdat de klachten over zijn...quote:
Ik heb met de begeleiding overlegd en die vonden het niet nodig om de GGD te bellen...quote:Op zondag 10 april 2022 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ggd afspraak gepland? of loop je vooruit op de maatregelen per morgen?
rood sapquote:Op zondag 10 april 2022 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik honing niet lekker vind![]()
Oeh wat voor sap
Hou opquote:Op zondag 10 april 2022 10:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb met de begeleiding overlegd en die vonden het niet nodig om de GGD te bellen...![]()
![]()
prima toch, die ene dag zal het verschil niet makenquote:Op zondag 10 april 2022 10:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb met de begeleiding overlegd en die vonden het niet nodig om de GGD te bellen...![]()
![]()
kan ik niet betalen niet...quote:Op zondag 10 april 2022 10:23 schreef kwiwi het volgende:
Wat een laatste skidagPerfecte verse sneeuw en weinig mensen
![]()
Wie komt er volgend jaar een keertje met me mee?![]()
[ afbeelding ]
Dit. Ik breek m'n been al door naar een ski te kijken.quote:Op zondag 10 april 2022 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh, ik niet. Al genoeg botten gebroken in m'n leven
ik ook niet, was niet van plan om met botten breken te beginnenquote:Op zondag 10 april 2022 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh, ik niet. Al genoeg botten gebroken in m'n leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |