quote:Het aantal mensen dat vanwege een coronabesmetting in het ziekenhuis moest worden opgenomen, is afgelopen week meer dan gehalveerd. Dat blijkt uit de wekelijkse cijfers van het RIVM. Ook op de ic's nam het aantal coronapatiënten fors af.
Ja ik spreek toch geen Engels.quote:
Zijn Pfizer, Janssen en AstraZenica ook met iets dergelijks bezig toevallig?quote:
Geen idee eigenlijk, maar het lijkt me wel aannemelijk dat toekomstige vaccins een mix van verschillende circulerende spike proteins zullen bevatten. Een beetje net als de griep-vaccins, die tegen 4 varianten immuniteit opwekken. En gezien de hoeveelheid virus die is rondgegaan, en hoeveel de spike is gemuteerd, denk ik wel dat een hele grote range van bestaande en potentiele mutaties ondervangen kunnen worden met vaccins die tegen meerdere spike proteins immuniteit opwekken.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zijn Pfizer, Janssen en AstraZenica ook met iets dergelijks bezig toevallig?
Ik denk dat we vanaf vrijdag onder de 1000 personen op de verpleegafdelingen zullen zitten en dan vanaf maandag (omdat er in het weekend geen cijfers meer worden gepubliceerd) onder de 1000 voor de combinatie van verpleeg+IC.quote:Op woensdag 20 april 2022 14:52 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ben benieuwd wanneer we onder de 1000 totaal komen...
Klinkt plausibel (geen idee hoe je dat schrijftquote:Op woensdag 20 april 2022 16:00 schreef simonblue het volgende:
[..]
Ik denk dat we vanaf vrijdag onder de 1000 personen op de verpleegafdelingen zullen zitten en dan vanaf maandag (omdat er in het weekend geen cijfers meer worden gepubliceerd) onder de 1000 voor de combinatie van verpleeg+IC.
Nou, we zien wel waar je prioriteiten liggen.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:31 schreef simonblue het volgende:
De cijfers zien er weer goed uit vandaag. Mijn grafieken komen morgen pas weer. Vanmiddag een drukke dag op kantoor en daarna wat andere afspraken.
Het eerste deel van je voorspelling heeft daadwerkelijk plaatsgevonden, nu het tweede deel nog.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:00 schreef simonblue het volgende:
[..]
Ik denk dat we vanaf vrijdag onder de 1000 personen op de verpleegafdelingen zullen zitten en dan vanaf maandag (omdat er in het weekend geen cijfers meer worden gepubliceerd) onder de 1000 voor de combinatie van verpleeg+IC.
quote:Laatste update: 25-04-2022 - 14:02
Aantal Patiënten nu in het ziekenhuis : 997
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |