Klopt, maar ik zie de dalingen elke keer weer met plezier aan. Wat ik vooral hoop, is dat ze wanneer de cijfers in het najaar - neem ik helaas aan - weer omhoog gaan, veel beter en lokaler kunnen bijsturen, bijvoorbeeld op basis van de rioolcijfers in de veiligheidsregio's of zelfs in de gemeenten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:56 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[...]
@:Federer-fan je posts worden zeker nog gewaardeerd, maar er is niet veel over te zeggen. Alles gaat de goede kant op![]()
Mooi.quote:Ook in VK stabiliseerden de opnames de laatste dagen, dus het virus is aan het afnemen.
Ja ziet er wel allemaal goed uit, ook met dat voorbehoud. Voorlopig maar vooral die ziekenhuis cijfers in de gaten blijven houden en die gaan ook nog steeds rap omlaagquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Sow, dalinkje. Maja, dat komt uiteraard omdat een GGD-test niet meer verplicht is.
Ik vind het nog veelquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Sow, dalinkje. Maja, dat komt uiteraard omdat een GGD-test niet meer verplicht is.
Die mensen zijn testverslaafd.quote:
Dat zijn echt ziners hoor. Keer op keer zien ze ruim van tevoren feilloos wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:18 schreef ThijsTH het volgende:
94 mensen op de IC.....hmmm.....waar voorspelde het RIVM ook weer dat we nu op zouden zitten zo half April? 3000?
PCR-junkiesquote:
In november voorspelde ze nog 4000 -5000 IC opnames. Maar dat was een cumulatief getal van IC-opnames en geen bezetting van de IC. https://open.overheid.nl/(...)s-vws-na-omt-129.pdfquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:18 schreef ThijsTH het volgende:
94 mensen op de IC.....hmmm.....waar voorspelde het RIVM ook weer dat we nu op zouden zitten zo half April? 3000?
Even een lesje 'Hoe post ik in het Positiviteitstopic'.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:46 schreef blissard1984 het volgende:
Mooie daling. Jammer dat de IC rond de 100 blijft plakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Er komen dagelijks patiënten op de IC, door talloze oorzaken/welke oorzaak dan ook.....100 mensen van de ruim 17 miljoen.....sjongesjongequote:Op vrijdag 15 april 2022 16:46 schreef blissard1984 het volgende:
Mooie daling. Jammer dat de IC rond de 100 blijft plakken.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Er komen dagelijks patiënten op de IC, door talloze oorzaken/welke oorzaak dan ook.....100 mensen van de ruim 17 miljoen.....sjongesjonge
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Even een lesje 'Hoe post ik in het Positiviteitstopic'.
Oh ja, euh…..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fantastisch dat er nog steeds zo’n mooi aantal op de IC’s ligt. Leuk ook dat het precies het kamernummer van de martelkamer van het Ministry of Love is.
Beter?
![]()
Je leert snel en maakt stappen in zevenmijlslaarzen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 01:30 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Oh ja, euh…..
fantastisch dat er nog steeds zo’n mooi aantal op de IC’s ligt. Leuk ook dat het precies het kamernummer van de martelkamer van het Ministry of Love is.
Beter?
Wel goed insmeren hèquote:Op zaterdag 16 april 2022 14:11 schreef Federer-fan het volgende:
Als ik het goed heb begrepen, zijn er vanaf vandaag tot nader order ook geen ziekenhuiscijfers meer in de weekends. Omdat er ook geen besmettingscijfers zijn in de weekends heb ik vandaag dus feitelijk... [zet zonnebril op]... niets te melden.
M'n zonnebril insmeren? Wat heeft dat nou weer voor nut?quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 14:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
M'n zonnebril insmeren? Wat heeft dat nou weer voor nut?
pssssssst, cijfertjes kopenquote:Op zondag 17 april 2022 14:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ook vandaag heb ik niets te melden en ik denk ook morgen niet. Ben benieuwd hoe de spreekwoordelijke vlag er dinsdag bij hangt.
Ja, is goed. Hoe veel kosten ze?quote:
Ja, ik ben het nog niet verleerd hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |