Je weet zo veel niet van mijquote:
Liefde natuurlijk bby :$quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:51 schreef Senn88 het volgende:
Wat is lobi? Ik vraag dit voor een vriendin.
Ik kan je hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:49 schreef Dqod het volgende:
Als jullie boos gaan doen tegen lot, maak ik jullie helemaal kapot
/poetisch
Nog tegen niemand onaardig gedaan vandaag.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar kaneel das niet meteen een reden om niet aardig tegen mij te doen, toch?
Met jou doe ik een voedselwedstrijd, zodat we aan elkander gewaagd zijnquote:
Ik doe dat niet met een vork/lepelquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, maar daar heb je toch gewoon een vork/lepel voor waardoor die *plop* zegt.
Zou jij juist moeten weten
Mooie sloganquote:
Maar de dag is nog niet voorbij!quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog tegen niemand onaardig gedaan vandaag.
Als je hier was nu, had ik je vol gestopt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met jou doe ik een voedselwedstrijd, zodat we aan elkander gewaagd zijn
Klopt. Straks ga ik onaardig doen tegen faxie en twi.quote:
Damnquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je hier was nu, had ik je vol gestopt.
Al 3 bijgerechten gemaakt. Nog 2 te gaan.
https://https://c.tenor.com/3PFgHJEq2ksAAAAd/sexy-tony-stark.gifquote:
Is geen man bij geweest de laatste keerquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijken of je dat nog zegt als je vanavond weer eens geil bent
Atjar ketimun staat in de koelkast. Samen met rode ui in zuur.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Straks ga ik onaardig doen tegen faxie en twi.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Atjar ketimun staat in de koelkast. Samen met rode ui in zuur.
Dadar djawa staat nu ook in de koelkast.
Zo nog sajoer boontjes, en dan de nasi.
Daarbij natuurlijk kroepoek, cassave, pindasaus, komkommertje, gebakken uitjes, en rempejek.
Jaag ze dan ook niet wegquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is geen man bij geweest de laatste keer.
Ben onderwegquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Atjar ketimun staat in de koelkast. Samen met rode ui in zuur.
Dadar djawa staat nu ook in de koelkast.
Zo nog sajoer boontjes, en dan de nasi.
Daarbij natuurlijk kroepoek, cassave, pindasaus, komkommertje, gebakken uitjes, en rempejek.
Wel onaardig dan, ehquote:
Zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel onaardig dan, eh
Maar geniet ervan jongen
Hopelijk kan men het waarderen zo.quote:
Nee, kende ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben onderweg![]()
Nee, maar nice going kaneelbohhh
En deze link moest ik je ff sturen van Cobra
https://www.kvmo.nl/image(...)marine1269977934.pdf
Of je die had/kende
Hnnggggquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Op zijn foie gras? Dus een tube in je strot en kaneel maar dr in proppen?
Eens, wb op gevoelquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk kan men het waarderen zo.
3 van de 6 eten altijd weinig. De andere 3 eten veel. Dus hopelijk is het genoeg.
[..]
Nee, kende ik niet.
Heb er wel ergens een staan ooit van mijn moedertje gekregen denk ik.
[ afbeelding ]
Maar Indo koken is altijd op gevoel. Gewoon wat doen toch. Heb linkje van cobra gebookmarked. Zal eens kijken.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:22 schreef Senn88 het volgende:
Ik improviseer ook altijd. Als er staat 12 min laag vuur meebakken dan doe ik dat 6 min op hoogvuur. En dan is het extreem knapperig of niet meer te herkennen
Doet me denken aan een link die dqod ooit stuurde. Waarin een japans meisje een trechter en tube in haar anus heeft waar vissen in worden gestopt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Op zijn foie gras? Dus een tube in je strot en kaneel maar dr in proppen?
Hahaha shiiiitquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet me denken aan een link die dqod ooit stuurde. Waarin een japans meisje een trechter en tube in haar anus heeft waar vissen in worden gestopt.
Had wel fapje gezet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha shiiiit
Genki genki, me dunkt. Weren't my finest years
Stuurde zij dit ja?quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet me denken aan een link die dqod ooit stuurde. Waarin een japans meisje een trechter en tube in haar anus heeft waar vissen in worden gestopt.
Niks mis mee.quote:
Of ik aan haar. Can't remember.quote:
Curiosity is a bitch. Ik zie een term, ik google het, ik lig in een hoekje te huilen in de foetushoudingquote:
@muhahaha , @Watertornado @Morriganquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Curiosity is a bitch. Ik zie een term, ik google het, ik lig in een hoekje te huilen in de foetushouding
Kan beide, maar volgens mij zag ik die term eens ergens voorbij waaien en toen was 't een kwestie als beschreven in bovenstaande postquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Was leuker dan die octopus in de anus.
[..]
Of ik aan haar. Can't remember.
Zolang dit maar geen eufemisme is.quote:
Goede oude tijd.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan beide, maar volgens mij zag ik die term eens ergens voorbij waaien en toen was 't een kwestie als beschreven in bovenstaande post
Nice, doe 'm de groetjes, wil je?quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang dit maar geen eufemisme is.
[..]
Goede oude tijd.
Heb volgende week schoolfeest met de jongens in een tent waar ik vroeger rond heb gehangen met mur. Zal de ouwe rukker weer eens een berichtje sturen.
WTFquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry :$ :$quote:
Iets met vossen die wel hun haren verliezen maar niet hun streken.quote:
Nee, dat spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen daar beesten in willen stoppen.
Ook een vos wil ik niet op rare plekken steken :$quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets met vossen die wel hun haren verliezen maar niet hun streken.
Die vallen stuk?quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar moet nu even glazen halen.
Want Loka pleegt altijd genocide hier op de drinkglazen omdat ze ze zelf niet gebruikt.
Amen to thatquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon vrijgezellenstijl uit de fles of het pak drinken
Kosdah tegenwoordig?quote:
Kosdah tegenwoordig?quote:
Glazen fles.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen to that
Behalve speciaalbiertjes, die moeten wel uit glas
Ja, maar speciaalbiertjesquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kosdah tegenwoordig?
[..]
Glazen fles.
Anaalalen.quote:
Alcohol is voor butjes die de werkelijkheid niet aankunnen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar speciaalbiertjes
Plus mooie glazen
Also hallo
Jeetje miss ;squote:Op zaterdag 9 april 2022 15:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alcohol is voor butjes die de werkelijkheid niet aankunnen.
Daar kun je een prima fiets voor kopen.quote:
Hardcore geheelonthouden is goed voor lichaam en geest.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hardcore geheelonthouden is goed voor lichaam en geest.
Vliegticket Londen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kun je een prima fiets voor kopen.
Of een paar wandelschoenen
Of een retourtje Maastricht, eerste klas.
Ik heb een prima fiets maar die was toch wel wat duurder. Wandelschoenen heb ik ook maar ik ga niet 80 km wandelen om op mijn werk te komen. Een retourtje Maastricht doe ik ook liever met mijn auto.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Retourtje Maastricht haal ik daar wel mee, die andere 2 niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dan parttime onthoudenquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eens.
Maar voor nu alleen in 't weekend nog wel
Ook ja!quote:
Op bezoek bij gianni?quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb een prima fiets maar die was toch wel wat duurder. Wandelschoenen heb ik ook maar ik ga niet 80 km wandelen om op mijn werk te komen. Een retourtje Maastricht doe ik ook liever met mijn auto.
Millenials...quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb een prima fiets maar die was toch wel wat duurder. Wandelschoenen heb ik ook maar ik ga niet 80 km wandelen om op mijn werk te komen. Een retourtje Maastricht doe ik ook liever met mijn auto.
Parttimer for life, jwzquote:
Action, verslaafde. Klaar.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Retourtje Maastricht haal ik daar wel mee, die andere 2 niet.
Wat een goed idee!quote:
Zouden meer mensen moeten doen.quote:
Ik ben blij dat je me steunt in deze. Means a lot to me, coming from youquote:
Dit is je kans gianni.quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd overal op bezoek komen als mensen nooit bij mij komen.
het was niet mijn ideequote:Op zaterdag 9 april 2022 16:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Om wat te doen eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was niet mijn idee
Ik wil best die kant op komen..
Leugenschquote:Op zaterdag 9 april 2022 16:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met de hond wandelen?quote:
Klinkt niet alsof ie heel welkom is.quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En daarna ga je weer? Das zo ver reizen
Het zou op zich wel leuk zijn als we nog ergens iets konden eten voordat ik weer 3 uur in de auto zit..quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En daarna ga je weer? Das zo ver reizen
Gewoon bij de pomp de heen en terugwegquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het zou op zich wel leuk zijn als we nog ergens iets konden eten voordat ik weer 3 uur in de auto zit..
Daar hoeven dan ook geen wegen van onderhouden te worden.quote:
quote:
Toch wel? Mooi zoquote:
Ik ben blij te horen dat 't (so far) toch bevalt iigquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb pas een paar slokken op, maar valt niet tegen.
Dat wás de samenvattingquote:
Scuzi :$quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Plssss
Erg kleine letters op mobiel
O echt leukquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Scuzi :$
Mocht je oprecht geinteresseerd zijn, google dan ff op Buffy Passion quote
Is vast wel wat groters te vinden
Meen je niks vanquote:
Ja hallo mij niet eens apart kwooten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meen je niks van
Geeft niet
En ja, modus? Zeg het eens
Gewoon doen :$quote:
JA HIER DAN. Zeg wat je wil verdommequote:
JA ALS HET ZO MOETquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon doen :$
[..]
JA HIER DAN. Zeg wat je wil verdomme
"NEE NOU HOEFT 'T NIET MEER"quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:50 schreef Modus het volgende:
[..]
JA ALS HET ZO MOET
LAAT MAAR DANNNNNNnnnnnnnnnnnnnn
Het begint heeft ie vast hiervanquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
"NEE NOU HOEFT 'T NIET MEER"
Zeg maar hoor, modiepodie
Wat een kut he..quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:50 schreef Modus het volgende:
[..]
JA ALS HET ZO MOET
LAAT MAAR DANNNNNNnnnnnnnnnnnnnn
Ik vind kraftwerk altijd een beetje moeilijk somehowquote:
Wat is dit nou weerquote:
Ik vind jou moeilijker.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind kraftwerk altijd een beetje moeilijk somehow![]()
Heb jij dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vind jou moeilijker.Ja, dat ga ik ook zeker niet ontkennen, maar ik wens bescheiden te blijven dus zullen we 't niet over mij hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Affreusquote:
Maar nog steeds geen antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik ook zeker niet ontkennen, maar ik wens bescheiden te blijven dus zullen we 't niet over mij hebben?
Jazeker wel. Daarnaast ook abject en infaamquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gebruik je dit woord ook buiten fok
Heb ik nou niet opgelet dan? Welke vraag?quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen antwoord op de vraag.
Dat je dat kunt onthouden johquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jazeker wel. Daarnaast ook abject en infaam
Je moet wat, in het levenquote:
Ja hooooooooquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ik nou niet opgelet dan? Welke vraag?
Koppie is enigszins afwezig atm, excuus
Nee, die ken ik nog niet, maar klinkt wel heerlijk. Dus opgeslagenquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu wil ik ook zeesterren. Check die billetjes
quote:
Is dit een CL lokpost?quote:Op zondag 10 april 2022 13:42 schreef Senn88 het volgende:
Rode vlag is lang niet zo vervelend geweest als vandaag
Primaquote:Op zondag 10 april 2022 09:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dag scruppie. Hoe maakt u het vandaag?
quote:
Oke jij wintquote:Op zondag 10 april 2022 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Nog wat naweeën van Corona-besmetting hier. 10 kilometer lopen met hond vanmorgen was beetje teveel van het goede ook.
Oei, das dan wel een heel eind ja.quote:Op zondag 10 april 2022 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Nog wat naweeën van Corona-besmetting hier. 10 kilometer lopen met hond vanmorgen was beetje teveel van het goede ook.
Nee hoor. Ik wil alleen maar op de bank hangen.quote:Op zondag 10 april 2022 15:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga je zeker kijken of alles wel goed gaat
Haha ja snap ik! Even bijtanken.quote:Op zondag 10 april 2022 15:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, iets te enthousiast. Was blij toen ik in een of ander boscafe geland was.
Shit. Buikgriep heerst dus? Had je er lang last van?quote:Op zondag 10 april 2022 16:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja snap ik! Even bijtanken.
Hier was het ook ziekenboeg. KM de hele week al voorhoofdsholteontsteking en ik kreeg vrijdag buikgriep.
Het schijnt te heersen jaquote:Op zondag 10 april 2022 16:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Shit. Buikgriep heerst dus? Had je er lang last van?
Ow dat heb ik niet. Gelukkigquote:Op zondag 10 april 2022 16:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het schijnt te heersen ja. Uhm, vrijdagochtend nam het toe ('s ochtends al kotsen maar dacht dat het zwangerschap was). Hield vrijdags echt niks binnen, zaterdagochtend ging mijn hapje beschuit er ook meteen weer uit, gister overdag en 's avonds wel wat licht voedsel binnen gehouden en vandaag weer helemaal opgeknapt.
Ja, wees blij. Niks zo goor als met een emmer op je knieën op de wc zitten...quote:
Op je knietjes zitten kan dan idd beter in een andere situatiequote:Op zondag 10 april 2022 16:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, wees blij. Niks zo goor als met een emmer op je knieën op de wc zitten...
Oef, not nicequote:Op zondag 10 april 2022 16:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het schijnt te heersen ja. Uhm, vrijdagochtend nam het toe ('s ochtends al kotsen maar dacht dat het zwangerschap was). Hield vrijdags echt niks binnen, zaterdagochtend ging mijn hapje beschuit er ook meteen weer uit, gister overdag en 's avonds wel wat licht voedsel binnen gehouden en vandaag weer helemaal opgeknapt.
Tijdens het tuinierenquote:Op zondag 10 april 2022 16:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Op je knietjes zitten kan dan idd beter in een andere situatie
Wel fijn dat je zo snel bent opgeknaptquote:Op zondag 10 april 2022 16:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die voorhoofdsholteontsteking is hier de uitloper van de Corona-besmetting. Niet echt top.quote:Op zondag 10 april 2022 16:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja snap ik! Even bijtanken.
Hier was het ook ziekenboeg. KM de hele week al voorhoofdsholteontsteking en ik kreeg vrijdag buikgriep.
Vol met lood, maar dat merk je toch niet tot je doot bent.quote:
Vergeet de micro plastic deeltjes niet.quote:Op zondag 10 april 2022 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vol met lood, maar dat merk je toch niet tot je doot bent.
Na je dood wel?quote:Op zondag 10 april 2022 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vol met lood, maar dat merk je toch niet tot je doot bent.
Heb je voorkeur voor een bepaalde soort visquote:
Oeeeeeiiii. Als dat geen neuken wordt.....quote:Op zondag 10 april 2022 20:11 schreef Senn88 het volgende:
Ben benieuwd of ik vanavond weer een romantische avond bzv kijken met scrup tegemoetga
Nee hoor.quote:Op zondag 10 april 2022 20:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Oeeeeeiiii. Als dat geen neuken wordt.....
Wat is die blonde lief hequote:Op zondag 10 april 2022 20:11 schreef Senn88 het volgende:
Ben benieuwd of ik vanavond weer een romantische avond bzv kijken met scrup tegemoetga
Ja zulke dingen moet je niet tegen mij zeggen als ik ongesteld ben. Dan gaat het helemaal mis.quote:
quote:Op zondag 10 april 2022 21:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja zulke dingen moet je niet tegen mij zeggen als ik ongesteld ben. Dan gaat het helemaal mis.
Ja dat heb je somsquote:Op zondag 10 april 2022 21:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het zit een beetje ingewikkeld in elkaar
Dan heb jij andere behoeftes tochquote:Op zondag 10 april 2022 21:14 schreef Senn88 het volgende:
Ag die Hans. Wat een lieve man. Maar dat die zoveel kinderen heeft geproduceerd verbaasd me wel. Als je hem soms hoort praten dan denk ik daar word je als vrouw ook niet nat van
Rawrquote:Op zondag 10 april 2022 21:22 schreef Modus het volgende:
[..]
BWRRRHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Duurt nog ffquote:Op zondag 10 april 2022 21:33 schreef scrupuleus het volgende:
Even afwachten hoe je bent als de hormonen weer getemperd zijn
Goedemorgenquote:
Koffie, of een koude douchequote:Op maandag 11 april 2022 10:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Morgen
Ik kan niet echt wakker worden.
Pfff, spelbreker.quote:
Doe mij allebei maar. Niet tegelijkertijd.quote:
Moet je bij Thijs zijn blijkbaar. Ik doe alleen heet douchen en thee.quote:Op maandag 11 april 2022 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij allebei maar. Niet tegelijkertijd.
Zolang ik maar niet sexy voor 'm hoef te dansen oid.quote:Op maandag 11 april 2022 10:21 schreef TaMieke het volgende:
Moet je bij Thijs zijn blijkbaar. Ik doe alleen heet douchen en thee.
Ga je niet vanzelf een beetje dansen van een koude douche?quote:Op maandag 11 april 2022 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet sexy voor 'm hoef te dansen oid.
Ik dacht dat dat gewoon je standaard dansroutine wasquote:Op maandag 11 april 2022 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet sexy voor 'm hoef te dansen oid.
It ain't wrong...quote:Op maandag 11 april 2022 10:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga je niet vanzelf een beetje dansen van een koude douche?
of dat nou perse sexy isquote:Op maandag 11 april 2022 10:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee. Al is het maar omdat ze zo raar kijken in de sauna als je dat doet.quote:Op maandag 11 april 2022 10:28 schreef gcjoel het volgende:
Jij denkt wel vaker rare dingen.quote:Op maandag 11 april 2022 10:29 schreef TaMieke het volgende:
Ik dacht dat dat gewoon je standaard dansroutine was
Gelukkig hebben we straks lang weekendquote:Op maandag 11 april 2022 10:26 schreef DrMarten het volgende:
Ik he. Wel weer behoefe aan weekend eigenlijk
kanniewachtenquote:Op maandag 11 april 2022 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we straks lang weekend
Zo lekker! helaas wel op kantoor werkenquote:
Ik "moet" morgen ook naar kantoor. Weinig zin in nogquote:Op maandag 11 april 2022 11:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo lekker! helaas wel op kantoor werken
Maar woensdag als het goed is ook nog en dan werk ik in mijn nieuwe tuinkantoor
De lading korte weken is in aantochtquote:Op maandag 11 april 2022 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we straks lang weekend
Nog niet officieel, maar wel voor het eerst aan het werk hier nuquote:Op maandag 11 april 2022 11:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik "moet" morgen ook naar kantoor. Weinig zin in nog
Ja ik zag dat je al verhuisd was. Wat leuk
Oeh.quote:Op maandag 11 april 2022 11:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo lekker! helaas wel op kantoor werken
Maar woensdag als het goed is ook nog en dan werk ik in mijn nieuwe tuinkantoor
quote:Op maandag 11 april 2022 11:54 schreef Senn88 het volgende:
Huisarts belde. Uitslag van mijn bloed is niet goed. Heb een ontsteking.
Beterschap!quote:Op maandag 11 april 2022 11:54 schreef Senn88 het volgende:
Beterschap! Hopelijk is het makkelijk op te lossen.quote:Op maandag 11 april 2022 12:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jup, hopelijk ben ik dan weer snel mijn oude hyperactieve zelf.
FTFYquote:Op maandag 11 april 2022 11:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De lading korte weken dikbetaalde onzin-feestdagen is in aantocht
Na bevrijdingsdag een week vrij. Ben ik ook wel aan toe.
Gofter..quote:Op maandag 11 april 2022 11:54 schreef Senn88 het volgende:
Hè shit.quote:Op maandag 11 april 2022 11:54 schreef Senn88 het volgende:
Meh!quote:Op maandag 11 april 2022 11:54 schreef Senn88 het volgende:
Hopelijk weet je snel waar het door komt!quote:Op maandag 11 april 2022 12:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoop het ookquote:Op maandag 11 april 2022 12:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een hamer en een spijker hahaaaaaatjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 april 2022 20:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Met een hamer en een spijker hahaaaaaatjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe hier knap ik weer een beetje op. Ja nog maar 3,5 dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan is het weer bijna maandagquote:Op maandag 11 april 2022 20:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Whehe hier knap ik weer een beetje op. Ja nog maar 3,5 dag![]()
![]()
vrijdag ook als we geluk hebbenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: