Je weet zo veel niet van mijquote:
Liefde natuurlijk bby :$quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:51 schreef Senn88 het volgende:
Wat is lobi? Ik vraag dit voor een vriendin.
Ik kan je hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:49 schreef Dqod het volgende:
Als jullie boos gaan doen tegen lot, maak ik jullie helemaal kapot
/poetisch
Nog tegen niemand onaardig gedaan vandaag.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar kaneel das niet meteen een reden om niet aardig tegen mij te doen, toch?
Met jou doe ik een voedselwedstrijd, zodat we aan elkander gewaagd zijnquote:
Ik doe dat niet met een vork/lepelquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, maar daar heb je toch gewoon een vork/lepel voor waardoor die *plop* zegt.
Zou jij juist moeten weten
Mooie sloganquote:
Maar de dag is nog niet voorbij!quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog tegen niemand onaardig gedaan vandaag.
Als je hier was nu, had ik je vol gestopt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met jou doe ik een voedselwedstrijd, zodat we aan elkander gewaagd zijn
Klopt. Straks ga ik onaardig doen tegen faxie en twi.quote:
Damnquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je hier was nu, had ik je vol gestopt.
Al 3 bijgerechten gemaakt. Nog 2 te gaan.
https://https://c.tenor.com/3PFgHJEq2ksAAAAd/sexy-tony-stark.gifquote:
Is geen man bij geweest de laatste keerquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijken of je dat nog zegt als je vanavond weer eens geil bent
Atjar ketimun staat in de koelkast. Samen met rode ui in zuur.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Straks ga ik onaardig doen tegen faxie en twi.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Atjar ketimun staat in de koelkast. Samen met rode ui in zuur.
Dadar djawa staat nu ook in de koelkast.
Zo nog sajoer boontjes, en dan de nasi.
Daarbij natuurlijk kroepoek, cassave, pindasaus, komkommertje, gebakken uitjes, en rempejek.
Jaag ze dan ook niet wegquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is geen man bij geweest de laatste keer.
Ben onderwegquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Atjar ketimun staat in de koelkast. Samen met rode ui in zuur.
Dadar djawa staat nu ook in de koelkast.
Zo nog sajoer boontjes, en dan de nasi.
Daarbij natuurlijk kroepoek, cassave, pindasaus, komkommertje, gebakken uitjes, en rempejek.
Wel onaardig dan, ehquote:
Zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel onaardig dan, eh
Maar geniet ervan jongen
Hopelijk kan men het waarderen zo.quote:
Nee, kende ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben onderweg![]()
Nee, maar nice going kaneelbohhh
En deze link moest ik je ff sturen van Cobra
https://www.kvmo.nl/image(...)marine1269977934.pdf
Of je die had/kende
Hnnggggquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Op zijn foie gras? Dus een tube in je strot en kaneel maar dr in proppen?
Eens, wb op gevoelquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk kan men het waarderen zo.
3 van de 6 eten altijd weinig. De andere 3 eten veel. Dus hopelijk is het genoeg.
[..]
Nee, kende ik niet.
Heb er wel ergens een staan ooit van mijn moedertje gekregen denk ik.
[ afbeelding ]
Maar Indo koken is altijd op gevoel. Gewoon wat doen toch. Heb linkje van cobra gebookmarked. Zal eens kijken.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:22 schreef Senn88 het volgende:
Ik improviseer ook altijd. Als er staat 12 min laag vuur meebakken dan doe ik dat 6 min op hoogvuur. En dan is het extreem knapperig of niet meer te herkennen
Doet me denken aan een link die dqod ooit stuurde. Waarin een japans meisje een trechter en tube in haar anus heeft waar vissen in worden gestopt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Op zijn foie gras? Dus een tube in je strot en kaneel maar dr in proppen?
Hahaha shiiiitquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet me denken aan een link die dqod ooit stuurde. Waarin een japans meisje een trechter en tube in haar anus heeft waar vissen in worden gestopt.
Had wel fapje gezet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha shiiiit
Genki genki, me dunkt. Weren't my finest years
Stuurde zij dit ja?quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet me denken aan een link die dqod ooit stuurde. Waarin een japans meisje een trechter en tube in haar anus heeft waar vissen in worden gestopt.
Niks mis mee.quote:
Of ik aan haar. Can't remember.quote:
Curiosity is a bitch. Ik zie een term, ik google het, ik lig in een hoekje te huilen in de foetushoudingquote:
@muhahaha , @Watertornado @Morriganquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Curiosity is a bitch. Ik zie een term, ik google het, ik lig in een hoekje te huilen in de foetushouding
Kan beide, maar volgens mij zag ik die term eens ergens voorbij waaien en toen was 't een kwestie als beschreven in bovenstaande postquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Was leuker dan die octopus in de anus.
[..]
Of ik aan haar. Can't remember.
Zolang dit maar geen eufemisme is.quote:
Goede oude tijd.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan beide, maar volgens mij zag ik die term eens ergens voorbij waaien en toen was 't een kwestie als beschreven in bovenstaande post
Nice, doe 'm de groetjes, wil je?quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang dit maar geen eufemisme is.
[..]
Goede oude tijd.
Heb volgende week schoolfeest met de jongens in een tent waar ik vroeger rond heb gehangen met mur. Zal de ouwe rukker weer eens een berichtje sturen.
WTFquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry :$ :$quote:
Iets met vossen die wel hun haren verliezen maar niet hun streken.quote:
Nee, dat spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen daar beesten in willen stoppen.
Ook een vos wil ik niet op rare plekken steken :$quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets met vossen die wel hun haren verliezen maar niet hun streken.
Die vallen stuk?quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar moet nu even glazen halen.
Want Loka pleegt altijd genocide hier op de drinkglazen omdat ze ze zelf niet gebruikt.
Amen to thatquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon vrijgezellenstijl uit de fles of het pak drinken
Kosdah tegenwoordig?quote:
Kosdah tegenwoordig?quote:
Glazen fles.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen to that
Behalve speciaalbiertjes, die moeten wel uit glas
Ja, maar speciaalbiertjesquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kosdah tegenwoordig?
[..]
Glazen fles.
Anaalalen.quote:
Alcohol is voor butjes die de werkelijkheid niet aankunnen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar speciaalbiertjes
Plus mooie glazen
Also hallo
Jeetje miss ;squote:Op zaterdag 9 april 2022 15:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alcohol is voor butjes die de werkelijkheid niet aankunnen.
Daar kun je een prima fiets voor kopen.quote:
Hardcore geheelonthouden is goed voor lichaam en geest.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hardcore geheelonthouden is goed voor lichaam en geest.
Vliegticket Londen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kun je een prima fiets voor kopen.
Of een paar wandelschoenen
Of een retourtje Maastricht, eerste klas.
Ik heb een prima fiets maar die was toch wel wat duurder. Wandelschoenen heb ik ook maar ik ga niet 80 km wandelen om op mijn werk te komen. Een retourtje Maastricht doe ik ook liever met mijn auto.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Retourtje Maastricht haal ik daar wel mee, die andere 2 niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is dan parttime onthoudenquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eens.
Maar voor nu alleen in 't weekend nog wel
Ook ja!quote:
Op bezoek bij gianni?quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb een prima fiets maar die was toch wel wat duurder. Wandelschoenen heb ik ook maar ik ga niet 80 km wandelen om op mijn werk te komen. Een retourtje Maastricht doe ik ook liever met mijn auto.
Millenials...quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb een prima fiets maar die was toch wel wat duurder. Wandelschoenen heb ik ook maar ik ga niet 80 km wandelen om op mijn werk te komen. Een retourtje Maastricht doe ik ook liever met mijn auto.
Parttimer for life, jwzquote:
Action, verslaafde. Klaar.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Retourtje Maastricht haal ik daar wel mee, die andere 2 niet.
Wat een goed idee!quote:
Zouden meer mensen moeten doen.quote:
Ik ben blij dat je me steunt in deze. Means a lot to me, coming from youquote:
Dit is je kans gianni.quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd overal op bezoek komen als mensen nooit bij mij komen.
het was niet mijn ideequote:Op zaterdag 9 april 2022 16:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Om wat te doen eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was niet mijn idee
Ik wil best die kant op komen..
Leugenschquote:Op zaterdag 9 april 2022 16:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met de hond wandelen?quote:
Klinkt niet alsof ie heel welkom is.quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En daarna ga je weer? Das zo ver reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |