Klok is pas twee weken geleden verzet he, bij hem is het nog 05.42 nu. Heel verwarrend allemaal.quote:

Die komt om 8 uur schelden dat ie dacht dat het dan pas begon.quote:

nog niet verzet in mijn autoquote:Op zondag 10 april 2022 06:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klok is pas twee weken geleden verzet he, bij hem is het nog 05.42 nu. Heel verwarrend allemaal.

Ze spreekt iig meer mensen dan dr Plooij.quote:Op zondag 10 april 2022 06:44 schreef nils7 het volgende:
Oh dat nu met Stéphane loopt enkele minuten achter want we zagen Albon weer voorbij lopen haha

dat was altijd wel beschamendquote:Op zondag 10 april 2022 06:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ze spreekt iig meer mensen dan dr Plooij.

De ballen van Gasly?quote:Op zondag 10 april 2022 06:50 schreef Sunri5e het volgende:
Gaan we nou elke race naar die opwarmen met die ballen van Gasly kijken?

Prima maar niet vooraan danquote:

Ik vind dat normaal ook niet zo erg, maar om redenen lag ik er pas om kwart voor 1 in en werd ik om 6 uur al gewektquote:Op zondag 10 april 2022 06:56 schreef heywoodu het volgende:
Snel nog even zeggen hoe vroeg het is. Iets voor zeven! Op een zondag! Jemig nog aan toe.

Toch heb ik er liever een biertje bij dan een kop koffie.quote:Op zondag 10 april 2022 06:56 schreef heywoodu het volgende:
Snel nog even zeggen hoe vroeg het is. Iets voor zeven! Op een zondag! Jemig nog aan toe.

En dan weer gaan slapen?quote:Op zondag 10 april 2022 06:57 schreef Tijn het volgende:
Even bewijzen dat ik ook m'n wekkertje gezet heb

Wat let je?quote:Op zondag 10 april 2022 06:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch heb ik er liever een biertje bij dan een kop koffie.

Kan toch gewoon?quote:Op zondag 10 april 2022 06:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch heb ik er liever een biertje bij dan een kop koffie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |