Ik kon ook niet naar de laatste post neequote:Op zaterdag 9 april 2022 21:59 schreef Sfancta het volgende:
Klopt er iets niet aan dit topic?
Als ik op laatste post klik krijg ik een error, en als ik gewoon op het topic druk, en dan naar de enalaatste pagina kom ik hier gewoon uit.
Laatste pagina geeft error.
Dan heb je het ook wel over een, laten we zeggen, uniek niveau coureur.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:59 schreef R-woud93 het volgende:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:
Jank niet zo.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:15 schreef Sfancta het volgende:
Ik twijfel om op te staan weer. Heb pils op en aan de andere kant staat Max ook niet voor mij op. Heb beetje hekel aan hem met zijn gezeur en gezeik.
Jij had toch altijd een basketballer als UI, of ben ik nu in de war met een ander?quote:Op zondag 10 april 2022 02:39 schreef Zwoerd het volgende:
Nee, ik denk niet dat ik hem live ga kijken
quote:Op zondag 10 april 2022 02:39 schreef Zwoerd het volgende:
Nee, ik denk niet dat ik hem live ga kijken
Danny vindt dit niet oke zo open en bloot posten van dit soort links.quote:Op zondag 10 april 2022 06:02 schreef Johannes788 het volgende:
Voor mensen die nog linkjes stream zoeken, hier heel overzicht
...
dat zijn oude trucsquote:Op zondag 10 april 2022 06:13 schreef heywoodu het volgende:
Doen ze nou serieus alsof ze in Australiė met Nyck de Vries staat te praten?
Net wakker, was dat niet daar?quote:Op zondag 10 april 2022 06:13 schreef heywoodu het volgende:
Doen ze nou serieus alsof ze in Australiė met Nyck de Vries staat te praten?
David en Mika staan op de payroll bij Viaplay.quote:Op zondag 10 april 2022 06:10 schreef Sunri5e het volgende:
Viaplay is telkens weer hetzelfde geleuter. Nu weer een interview met Coulthard, wedden dat straks Mika Hakkinen voor de camera staat? Meer connecties heeft ze niet.
DM eens als je wil, voor het geval Viaplay het eens niet doetquote:Op zondag 10 april 2022 06:02 schreef Johannes788 het volgende:
Voor mensen die nog linkjes stream zoeken, hier heel overzicht
Google sport surge punt net
Donequote:Op zondag 10 april 2022 06:23 schreef vosss het volgende:
[..]
DM eens als je wil, voor het geval Viaplay het eens niet doet
Zou wel knap zijn als hij dan ook nog racet in Rome, zowel gisteren als vandaagquote:
Dat zou knap zijn.quote:Op zondag 10 april 2022 06:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou wel knap zijn als hij dan ook nog racet in Rome, zowel gisteren als vandaag
Met een of andere paralympiėr.quote:Op zondag 10 april 2022 06:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goedemorgen, precies op tijd voor Martin's grid walk
Ik zie hem en m'n beeld stopt.quote:
die Mclarens staan echt ver vooruitquote:Op zondag 10 april 2022 06:38 schreef pmponer het volgende:
Ik viel er net in maar ze hebben het over hydrolic problemen bij de wereldkampioen
En ze zijn bang voor de betrouwbaarheid van verschillende auto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |