jep doe ik toch ook nimeer?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:07 schreef sp3c het volgende:
Ali heeft je er ook al eens op aangesproken toch?
Toen was het SSelensky ofzo
Dat is natuurlijk totaal niet objectief.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Een antwoord waar ik weinig mee kan. Beetje overtrokken maatregel, het blijft wat vaag allemaal en niet echt te volgen. Wie heeft er nou niet een hekel aan Rutte die liegt naar eer en geweten maar hem Pinokkio noemen mag dan weer niet als ik het goed begrijp.
oei
En hoe je zou moeten denken en welke conclusies je zou moeten trekken , Dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:16 schreef koosbasterd het volgende:
hele kudde msmertjes komt even binnen en gaat bepalen hoe het hier werkt.
Over fatsoen gesproken. Daar is ze weer als een duveltje uit een doosje om een beetje te stoken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk totaal niet objectief.
Als ik jou van het pad af vind en meerderen met mij, dan nog is het niet echt fatsoenlijk om je ggz-patientje te noemen.
Al wie niet met de kudde meeloopt wordt bestempeld als van-het-pad-af, en zeker na de 2 jaar durende covid-training "alle-neuzen-in-dezelfde-richting"quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk totaal niet objectief.
Als ik jou van het pad af vind en meerderen met mij, dan nog is het niet echt fatsoenlijk om je ggz-patientje te noemen.
Als je je als user/mens hier gewoon houdt aan de naam die een persoon heeft, is er toch niets aan de hand?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Een antwoord waar ik weinig mee kan. Beetje overtrokken maatregel, het blijft wat vaag allemaal en niet echt te volgen. Wie heeft er nou niet een hekel aan Rutte die liegt naar eer en geweten maar hem Pinokkio noemen mag dan weer niet als ik het goed begrijp.
oei
En wie zegt dat iemand op dat pad wilt lopen , prima als men vind dat ze zelf op het pad van de waarheid lopen maar leef het AUB zelf .quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Al wie niet met de kudde meeloopt wordt bestempeld als van-het-pad-af, en zeker na de 2 jaar durende covid-training "alle-neuzen-in-dezelfde-richting"
Dus Rutte mag je geen jokkenbrok meer noemen of Pinokkio en Frans Timmermans ook niet de Klimaatpaus?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je je als user/mens hier gewoon houdt aan de naam die een persoon heeft, is er toch niets aan de hand?
Die antwoord moet capri je helaas verschuldigd blijvenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dus Rutte mag je geen jokkenbrok meer noemen of Pinokkio en Frans Timmermans ook niet de Klimaatpaus?
En toevallig wordt dit nu ingevoerd nu het over 1 bepaald iemand gaat?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je je als user/mens hier gewoon houdt aan de naam die een persoon heeft, is er toch niets aan de hand?
Beterschap. Ik lees het wel weer!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:55 schreef Ali_boo het volgende:
Ik heb knallende hoofdpijn, bewaar het gezeur voor morgen als het even kan
Voor de herrieschoppers die hier aanwezig zijn. Ik zal elke post vanaf nu noten. Dit is geen excuus om oude koeien uit de sloot te halen of de relnicht uit te hangen
Jullie weten wie jullie zijn
Nee was ook geen kritiek hoor maar het komt ook niet helemaal uit de lucht vallen toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
jep doe ik toch ook nimeer?
Maar nogmaals, als in andere topics alles gewoon getolereerd wordt snap ik de heisa in het oekraine topic niet.
Er wordt trouwens amper door anderen in gereageerd dus vind het maar dubieus.
Flauwe dooddoener dit natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:16 schreef koosbasterd het volgende:
hele kudde msmertjes komt even binnen en gaat bepalen hoe het hier werkt.
Is goed hoor, ik lees soms jouw posts op bnw.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Flauwe dooddoener dit natuurlijk
Ik reageer omdat het beleid in NWS erbij gesleept werd, ik probeerde uit te leggen hoe dat tot stand is gekomen en ik heb letterlijk gezegd dat de enigen die er hier over gaan de BNW mods zijn
Ik bepaal helemaal niets hier![]()
Net als de rest
ik heb mijn mening gegeven over het subjectief eenzijdig modderen en dreigen met bans nav het gebruik van koosnaampjes bij 1 bepaald persoon terwijl er in andere topics compleet loos mag gegaan worden...omdat de mods dat ook goed vinden?quote:
Ik neusde es in SHO, daar wordt die Rachel van Hazes steevast Roggel door iedereen genoemd zelfs door een mod. Lijkt wat op meten met 2 maten. Vreemd allemaal... geen peil op te trekkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ik heb mijn mening gegeven over het subjectief eenzijdig modderen en dreigen met bans nav het gebruik van koosnaampjes bij 1 bepaald persoon terwijl er in andere topics compleet loos mag gegaan worden...omdat de mods dat ook goed vinden?
Het is voor users moeilijk regels te volgen als er in topic A mee meegelachen worden door mods, en hetzelfde in topic B een ban oplevert.
Blijkbaar zijn er idd verschillende prioriteiten in de verschillende subforums, cfr uitleg Sp3cquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik neusde es in SHO, daar wordt die Rachel van Hazes steevast Roggel door iedereen genoemd zelfs door een mod. Lijkt wat op meten met 2 maten. Vreemd allemaal... geen peil op te trekken
All animals are equal but some animals are more equal than othersquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er idd verschillende prioriteiten in de verschillende subforums, cfr uitleg Sp3c
Geen probleem mee, maar ik meen toch een eenduidige moderatie te mogen verwachten in 1 subforum.
Nogmaals … iemand bannen wegens spotten met zelensky maar ondertussen meelachen wanneer er gespot wordt met Trump
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |