abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205681770
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:07 schreef sp3c het volgende:
Ali heeft je er ook al eens op aangesproken toch?

Toen was het SSelensky ofzo
jep doe ik toch ook nimeer? :P
Maar nogmaals, als in andere topics alles gewoon getolereerd wordt snap ik de heisa in het oekraine topic niet.
Er wordt trouwens amper door anderen in gereageerd dus vind het maar dubieus.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205681815
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Een antwoord waar ik weinig mee kan. Beetje overtrokken maatregel, het blijft wat vaag allemaal en niet echt te volgen. Wie heeft er nou niet een hekel aan Rutte die liegt naar eer en geweten maar hem Pinokkio noemen mag dan weer niet als ik het goed begrijp.

oei :o
Dat is natuurlijk totaal niet objectief.
Als ik jou van het pad af vind en meerderen met mij, dan nog is het niet echt fatsoenlijk om je ggz-patientje te noemen.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 23:40:42 #278
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205681820
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:16 schreef koosbasterd het volgende:
hele kudde msmertjes komt even binnen en gaat bepalen hoe het hier werkt.
En hoe je zou moeten denken en welke conclusies je zou moeten trekken , Dat bepaal ik zelf wel
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205681829
Buiten dat, ik vind het eigenlijk vooral heel inspiratieloos en getuigen van wansmaak en kinderlijkheid om namen. Te verbasteren.
Rutte, Kutte, hihihi hoe koooom je er op, ge-ni-@@l!
  donderdag 18 augustus 2022 @ 23:47:30 #280
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205681857
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:39 schreef mootie het volgende:

[..]
Als ik jou van het pad af vind en meerderen met mij, dan nog is het niet echt fatsoenlijk om je ggz-patientje te noemen.
Over fatsoen gesproken. Daar is ze weer als een duveltje uit een doosje om een beetje te stoken. :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205681859
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:39 schreef mootie het volgende:

[..]
Al wie niet met de kudde meeloopt wordt bestempeld als van-het-pad-af, en zeker na de 2 jaar durende covid-training "alle-neuzen-in-dezelfde-richting"
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205681870
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Een antwoord waar ik weinig mee kan. Beetje overtrokken maatregel, het blijft wat vaag allemaal en niet echt te volgen. Wie heeft er nou niet een hekel aan Rutte die liegt naar eer en geweten maar hem Pinokkio noemen mag dan weer niet als ik het goed begrijp.

oei :o
Als je je als user/mens hier gewoon houdt aan de naam die een persoon heeft, is er toch niets aan de hand?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 18 augustus 2022 @ 23:51:24 #283
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205681874
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:48 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Al wie niet met de kudde meeloopt wordt bestempeld als van-het-pad-af, en zeker na de 2 jaar durende covid-training "alle-neuzen-in-dezelfde-richting"
En wie zegt dat iemand op dat pad wilt lopen , prima als men vind dat ze zelf op het pad van de waarheid lopen maar leef het AUB zelf .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205681884
Ik gaf even een voorbeeld…. Zo moeilijk is het toch niet.
pi_205681892
Ik heb knallende hoofdpijn, bewaar het gezeur voor morgen als het even kan

Voor de herrieschoppers die hier aanwezig zijn. Ik zal elke post vanaf nu noten. Dit is geen excuus om oude koeien uit de sloot te halen of de relnicht uit te hangen

Jullie weten wie jullie zijn :W
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 23:55:49 #286
189978 controlaltdelete
pi_205681893
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Als je je als user/mens hier gewoon houdt aan de naam die een persoon heeft, is er toch niets aan de hand?
Dus Rutte mag je geen jokkenbrok meer noemen of Pinokkio en Frans Timmermans ook niet de Klimaatpaus?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205681905
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dus Rutte mag je geen jokkenbrok meer noemen of Pinokkio en Frans Timmermans ook niet de Klimaatpaus?
Die antwoord moet capri je helaas verschuldigd blijven

Morgen oke? :)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205681914
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:50 schreef capricia het volgende:

[..]
En toevallig wordt dit nu ingevoerd nu het over 1 bepaald iemand gaat?
  donderdag 18 augustus 2022 @ 23:59:52 #289
189978 controlaltdelete
pi_205681919
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:55 schreef Ali_boo het volgende:
Ik heb knallende hoofdpijn, bewaar het gezeur voor morgen als het even kan

Voor de herrieschoppers die hier aanwezig zijn. Ik zal elke post vanaf nu noten. Dit is geen excuus om oude koeien uit de sloot te halen of de relnicht uit te hangen

Jullie weten wie jullie zijn :W
Beterschap. Ik lees het wel weer!
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 00:28:29 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205682085
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
jep doe ik toch ook nimeer? :P
Maar nogmaals, als in andere topics alles gewoon getolereerd wordt snap ik de heisa in het oekraine topic niet.
Er wordt trouwens amper door anderen in gereageerd dus vind het maar dubieus.
Nee was ook geen kritiek hoor maar het komt ook niet helemaal uit de lucht vallen toch?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 00:31:10 #291
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205682097
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:16 schreef koosbasterd het volgende:
hele kudde msmertjes komt even binnen en gaat bepalen hoe het hier werkt.
Flauwe dooddoener dit natuurlijk

Ik reageer omdat het beleid in NWS erbij gesleept werd, ik probeerde uit te leggen hoe dat tot stand is gekomen en ik heb letterlijk gezegd dat de enigen die er hier over gaan de BNW mods zijn

Ik bepaal helemaal niets hier :{w

Net als de rest
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 00:32:13 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205682104
Behalve de FA's en de BNW mods dus je

Maar het is natuurlijk wel makkelijker als je het op de msm'ers af kunt schuiven zonder argumenten, dat snap ik :P
pi_205682112
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 00:31 schreef sp3c het volgende:

[..]
Flauwe dooddoener dit natuurlijk

Ik reageer omdat het beleid in NWS erbij gesleept werd, ik probeerde uit te leggen hoe dat tot stand is gekomen en ik heb letterlijk gezegd dat de enigen die er hier over gaan de BNW mods zijn

Ik bepaal helemaal niets hier :{w

Net als de rest
Is goed hoor, ik lees soms jouw posts op bnw.
verder geen commentaar of irritaties naar jou.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:57:20 #294
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_205682904
@UncleScorp het volgende: Ik heb niet zoveel te maken met de moderatie van NWS of andere subfora, behalve dat we allemaal ongeveer dezelfde policy hanteren. Ik neem aan dat ze dat daar ook niet tolereren, wanneer het te ver gaat. Zoals constant de namen van publieke figuren verdraaien en daarop door blijven gaan, overal en constant. Het helpt ons subforum gwn niet. BNW is nou eenmaal een beetje speciaal en hoewel een grapje moet kunnen, gezien de onderwerpen moet het toch een serieuzere ondertoon blijven dragen. Het is nou eenmaal geen ONZ, die is een paar deuren verder. Vriendelijk het de vraag mijn verzoek serieus te nemen :)

En een fijne dag voor iedereen, bijna weekend *O*
Ik ben al aan werk, dus probeer tussendoor nog te modereren als het lukt.
Gezien er feedback in het topic is, wat eik niet hoort.
A child is born with no state of mind.
pi_205682982
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 08:50 schreef SuperHartje het volgende:
@:UncleScorp zie feedback
ik heb mijn mening gegeven over het subjectief eenzijdig modderen en dreigen met bans nav het gebruik van koosnaampjes bij 1 bepaald persoon terwijl er in andere topics compleet loos mag gegaan worden...omdat de mods dat ook goed vinden?
Het is voor users moeilijk regels te volgen als er in topic A mee meegelachen worden door mods, en hetzelfde in topic B een ban oplevert.

[ Bericht 0% gewijzigd door UncleScorp op 19-08-2022 09:12:12 ]
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:34:29 #296
189978 controlaltdelete
pi_205683203
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 09:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ik heb mijn mening gegeven over het subjectief eenzijdig modderen en dreigen met bans nav het gebruik van koosnaampjes bij 1 bepaald persoon terwijl er in andere topics compleet loos mag gegaan worden...omdat de mods dat ook goed vinden?
Het is voor users moeilijk regels te volgen als er in topic A mee meegelachen worden door mods, en hetzelfde in topic B een ban oplevert.
Ik neusde es in SHO, daar wordt die Rachel van Hazes steevast Roggel door iedereen genoemd zelfs door een mod. Lijkt wat op meten met 2 maten. Vreemd allemaal... geen peil op te trekken :{
pi_205683380
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 09:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik neusde es in SHO, daar wordt die Rachel van Hazes steevast Roggel door iedereen genoemd zelfs door een mod. Lijkt wat op meten met 2 maten. Vreemd allemaal... geen peil op te trekken :{
Blijkbaar zijn er idd verschillende prioriteiten in de verschillende subforums, cfr uitleg Sp3c
Geen probleem mee, maar ik meen toch een eenduidige moderatie te mogen verwachten in 1 subforum.
Nogmaals … iemand bannen wegens spotten met zelensky maar ondertussen meelachen wanneer er gespot wordt met Trump :{w
pi_205683483
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 10:03 schreef Ali_boo het volgende:
Vibraties in je butthole ^p^
waarom iis mijn topic op slot?
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:34:13 #299
189978 controlaltdelete
pi_205683712
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 09:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Blijkbaar zijn er idd verschillende prioriteiten in de verschillende subforums, cfr uitleg Sp3c
Geen probleem mee, maar ik meen toch een eenduidige moderatie te mogen verwachten in 1 subforum.
Nogmaals … iemand bannen wegens spotten met zelensky maar ondertussen meelachen wanneer er gespot wordt met Trump :{w
All animals are equal but some animals are more equal than others ;)
pi_205683897
Ik ben het hier wel eens met de crew eigenlijk. Als naamverbasteringen niet zijn toegestaan en dit wordt evenredig toegepast op FOK! dan moet je je gewoon aan die regel houden. Ik kan ook goed begrijpen dat sommigen het wellicht wat mierenneuken vinden, maar het is wat het is. Ik denk dat je ook op andere manieren een punt kunt maken zonder zulke verbasteringen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')