abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205679311
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:16 schreef Ali_boo het volgende:
Putin of Zelensky zijn geen beschermde personen, ik ga hier niet de hele dag zitten vegen omdat iemand de naam van een politicus niet correct uitspreekt
Het punt is denk ik eerder of een discussie in goede banen geleid wordt. Niet of de personen in enige mate beschermd zijn. Als je een groep mensen hebt die de hele tijd Drumpf of D666 etc erdoorheen gooien is dat gewoon een irritante manier van discussiëren en verhoogt het riscico op mensen die dan wegblijven die wel normaal willen meepraten en op geflame terug.

Geen idee in hoeverre dat hier in het geval van Putin en Zelensky speelt, ben allang afgehaakt in die reeks
pi_205679595
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:32 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Het punt is denk ik eerder of een discussie in goede banen geleid wordt. Niet of de personen in enige mate beschermd zijn. Als je een groep mensen hebt die de hele tijd Drumpf of D666 etc erdoorheen gooien is dat gewoon een irritante manier van discussiëren en verhoogt het riscico op mensen die dan wegblijven die wel normaal willen meepraten en op geflame terug.

Geen idee in hoeverre dat hier in het geval van Putin en Zelensky speelt, ben allang afgehaakt in die reeks
en het is door datzelfde gedrag dat ik afgehaakt ben in OOR en NWS...maar hier gaan ze dan wel ff gaan dreigen met notes en bans ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 20:58:52 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205679722
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
nounou verbasteringsnamen voor Putin en alle nog levende russen zie ik nog vlotjes de revue passeren...
Wat dacht je dat ik bedoelde met 'persoonlijk doe ik er heel weinig mee'?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205679884
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
Wat dacht je dat ik bedoelde met 'persoonlijk doe ik er heel weinig mee'?
ik begrijp...
wil gewoon mijn punt nog even in de verf zetten.
Waarom hier wel dit gedreig met bans? Puur omdat het over Z gaat...sorry ik wil me houden aan regels als deze overal op Fok gelden.
Maar censuur in BNW ? REALLY? ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 21:44:27 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205680444
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 21:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ik begrijp...
wil gewoon mijn punt nog even in de verf zetten.
Waarom hier wel dit gedreig met bans? Puur omdat het over Z gaat...sorry ik wil me houden aan regels als deze overal op Fok gelden.
Maar censuur in BNW ? REALLY? ...
Censuur is wat anders, je bent gewoon akkoord gegaan met de regels op FOK! en dan moet je niet moeten als je ze breekt lijkt me

Als ik de tijd had zou ik het ook allemaal weghalen maar het heeft gewoon geen prioriteit voor mij

Als de BNW mods dat anders zien voor BNW dan zul je daar mee moeten leren leven lijkt me
pi_205680650
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 21:44 schreef sp3c het volgende:

[..]
Censuur is wat anders, je bent gewoon akkoord gegaan met de regels op FOK! en dan moet je niet moeten als je ze breekt lijkt me

Als ik de tijd had zou ik het ook allemaal weghalen maar het heeft gewoon geen prioriteit voor mij

Als de BNW mods dat anders zien voor BNW dan zul je daar mee moeten leren leven lijkt me
tuurlijk maar dan mag ik dat als bnw-user in alle topics verwachten (wat overduidelijk nooit gebeurd is) en niet enkel in 1 topic.
Waar zit het verschil tussen Trump bashen en Z bashen?
Zijn sancties dan puur gebaseerd op de partijdigheid van de betreffende mod?
Doet me denken aan het wappie-bashen topic wat ook openlijk getolereerd werd en o zo kinderachtig was.
Ik wil en zal me aan regels houden als ze terecht en algemeen geldend zijn.
pi_205680684
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 21:44 schreef sp3c het volgende:

Alsof het hier écht om BNW-mods gaat ... sure
pi_205680767
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
tuurlijk maar dan mag ik dat als bnw-user in alle topics verwachten (wat overduidelijk nooit gebeurd is) en niet enkel in 1 topic.
Waar zit het verschil tussen Trump bashen en Z bashen?
Zijn sancties dan puur gebaseerd op de partijdigheid van de betreffende mod?
Doet me denken aan het wappie-bashen topic wat ook openlijk getolereerd werd en o zo kinderachtig was.
Ik wil en zal me aan regels houden als ze terecht en algemeen geldend zijn.
Orange Man (als in hatelijk bedoeld) werd ook altijd weggehaald door mij in POL. Maar ik lees niet alles.

Je bent als mod ook een beetje afhankelijk van de TRs en de feedback. Sleepy Joe wordt dan weer minder op gereageerd merk ik.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 22:10:23 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205680788
Dat zijn de enigen die erover gaan naast de A's en FA's dus ik weet niet precies om wie het anders zou gaan

En ik zou het niet direct op de partijdigheid gooien, dat is wel heel makkelijk hoor
pi_205680847
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:10 schreef sp3c het volgende:

En ik zou het niet direct op de partijdigheid gooien, dat is wel heel makkelijk hoor
Nou superhartje die amper een woord gepost heeft in het topic komt ineens uit het niets met notes en bans dreigen ?
Ga jij dat ook doen in NWS als ik daar TRs ga plaatsen ?
  donderdag 18 augustus 2022 @ 22:28:31 #261
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205681008
Ik begrijp niet waarin de fuzz zit om die bijnamen, beetje op alle slakken zout leggen. Dat iemand zich daaraan kan storen, bijnamen geven doen mensen zo vaak zo heftig is het allemaal niet en dat het vanaf nu verboden is.. ..op bnw dan. Geldt dit dan voor iedereen of alleen voor de Z-man?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205681045
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Vind het zelf erg kinderachtig maar de users hier mogen het allemaal zelf invullen
Putin of Zelensky zijn geen beschermde personen, ik ga hier niet de hele dag zitten vegen omdat iemand de naam van een politicus niet correct uitspreekt

Ik weet niet op welke regels je doelt. Het enige wat ik voor de geest kan halen is dat Geert Wilders geen grote blonde leider moesten noemen

Kan nergens teruglezen dat dit betrekking heeft op elke politicus out there
Dus je gaat tegen je medemod in? Lekker onduidelijk.
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 22:36:37 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205681126
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nou superhartje die amper een woord gepost heeft in het topic komt ineens uit het niets met notes en bans dreigen ?
Ga jij dat ook doen in NWS als ik daar TRs ga plaatsen ?
Ligt aan de TR :P

Maar met band dreigen is sowieso nooit handig want de FA's gaan daarover
pi_205681132
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:31 schreef mootie het volgende:

[..]
Medemod ? In bnw ? Van een mdemod zou je toch enigzins enige interactie in topics verwachten, en niet enkel uit het niets met bans komen dreigen?
pi_205681375
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik begrijp niet waarin de fuzz zit om die bijnamen, beetje op alle slakken zout leggen. Dat iemand zich daaraan kan storen, bijnamen geven doen mensen zo vaak zo heftig is het allemaal niet en dat het vanaf nu verboden is.. ..op bnw dan. Geldt dit dan voor iedereen of alleen voor de Z-man?
gaat om dit stukje:
quote:
Doelbewust beledigende, denigrerende termen gebruiken in hatelijke context
• De 'grote blonde leider' heet gewoon Geert Wilders
• BLM staat voor Black Lives Matter, niet voor BurnLootMurder of wat dan ook
• Geitenneukers / zandbakvolk / haatbaarden etc zijn allemaal termen die wij niet nodig achten en niet wenselijk vinden, net als kuthollanders bijvoorbeeld
• Hoewel het nogal een achterhaald iets is mag je natuurlijk vinden dat iets als homoseksualiteit onnatuurlijk is. Toch kun je dat dat op respectvolle wijze uiten. Pedo's en homo's met elkaar vergelijken doen we niet. Homo's 'vies' noemen of homoseksualiteit een psychische afwijking noemen ook niet, om maar een paar voorbeelden te noemen.
Danny in FB / Aanvulling op de userpolicy per 24 augustus 2021

Hier modereren we in principe forum wijd op. Mits we het zien als mods, natuurlijk.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205681479
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:54 schreef capricia het volgende:

[..]
gaat om dit stukje:
[..]

Hier modereren we in principe forum wijd op. Mits we het zien als mods, natuurlijk.
allemaal mooi maar totnutoe weinig van in de praktijk gezien in bnw, tot mr Z...en dan ineens wordt er met bans gedreigd?
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 23:07:15 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205681543
Ali heeft je er ook al eens op aangesproken toch?

Toen was het SSelensky ofzo
pi_205681547
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
allemaal mooi maar totnutoe weinig van in de praktijk gezien in bnw, tot mr Z...en dan ineens wordt er met bans gedreigd?
Over bans gaan de mods niet (doen FA's).
En bij vragen over specifieke BNW moderatie wellicht je lokale mod aanspreken. Ali dus.
Maar als guideline in POL let ik zelf als mod hier wel op.

Ik vind het persoonlijk ook geen fijne discussie als steeds iemands naam hatelijk verbasterd wordt. En we willen toch een beetje een discussie hier?
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 18 augustus 2022 @ 23:09:50 #269
189978 controlaltdelete
pi_205681562
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:54 schreef capricia het volgende:

[..]
gaat om dit stukje:
[..]

Rutte is dus geen Pinokkio begrijp ik hieruit en TimmerFrans is Frans Timmermans en al helemaal geen klimaatpaus?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205681581
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Rutte is dus geen Pinokkio begrijp ik hieruit en TimmerFrans is Frans Timmermans en al helemaal geen klimaatpaus?
quote:
Doelbewust beledigende, denigrerende termen gebruiken in hatelijke context.
Daar zit een beetje de nuance.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205681626
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:31 schreef mootie het volgende:

[..]
Het is andersom. Superhartje, gaat tegen Ali in.
De mod die hier dagelijks is en weet een beetje hoe en wat en hoe de verhoudingen liggen.
De komt af en toe eens kijken mod, meestal na maanden, genaamd superhartje snapt er weer eens niets van.
Totaal geen feeling met bnw.

Aan superhartje. Waarom haal je mijn posts weg in het klimaattopic? Dat waren serieuze posts
Kan je dat weer terug zetten en je er verder niet mee bemoeien?
Dit vind ik een belediging voor Ali, belachelijk wat je doet. Hij zou het hebben laten staan.(denk ik)

Of reageer je op een trretje van waarschijnlijk tuinhekje of andere gevoelige msmertjes?
Je kan wel je verwijderknopje ingedrukt houden, maar het lijkt me verstandiger om je er eens in te verdiepen hoe en wat.
Waarschijnlijk zal je daar geen tijd voor hebben omdat je schijnbaar 'druk' bent.
pi_205681631
hele kudde msmertjes komt even binnen en gaat bepalen hoe het hier werkt.
pi_205681738
Zeg, voor alle duidelijkheid, dit wordt geen superhartje bash topic

Ze zal haar redenen hebben gehad om het op zo'n manier aan te pakken. Helaas is ze op het moment niet aanwezig om zichzelf te verdedigen. Vind het niet oke dat er zo over haar gesproken word

Wanneer ze weer online is zal ze jullie van een antwoord voorzien
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205681761
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:28 schreef Ali_boo het volgende:
Zeg, voor alle duidelijkheid, dit wordt geen superhartje bash topic

Ze zal haar redenen hebben gehad om het op zo'n manier aan te pakken. Helaas is ze op het moment niet aanwezig om zichzelf te verdedigen.
quote:
Vind het niet oke dat er zo over haar gesproken word
Wanneer ze weer online is zal ze jullie van een antwoord voorzien
Snap ik, ik vind het niet oke dat zij mijn posts verwijderd.
Ik houd er verder over op...voor nu
  donderdag 18 augustus 2022 @ 23:32:24 #275
189978 controlaltdelete
pi_205681766
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:11 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
Daar zit een beetje de nuance.
Een antwoord waar ik weinig mee kan. Beetje overtrokken maatregel, het blijft wat vaag allemaal en niet echt te volgen. Wie heeft er nou niet een hekel aan Rutte die liegt naar eer en geweten maar hem Pinokkio noemen mag dan weer niet als ik het goed begrijp.

oei :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')