Het punt is denk ik eerder of een discussie in goede banen geleid wordt. Niet of de personen in enige mate beschermd zijn. Als je een groep mensen hebt die de hele tijd Drumpf of D666 etc erdoorheen gooien is dat gewoon een irritante manier van discussiëren en verhoogt het riscico op mensen die dan wegblijven die wel normaal willen meepraten en op geflame terug.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:16 schreef Ali_boo het volgende:
Putin of Zelensky zijn geen beschermde personen, ik ga hier niet de hele dag zitten vegen omdat iemand de naam van een politicus niet correct uitspreekt
en het is door datzelfde gedrag dat ik afgehaakt ben in OOR en NWS...maar hier gaan ze dan wel ff gaan dreigen met notes en bans ...quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het punt is denk ik eerder of een discussie in goede banen geleid wordt. Niet of de personen in enige mate beschermd zijn. Als je een groep mensen hebt die de hele tijd Drumpf of D666 etc erdoorheen gooien is dat gewoon een irritante manier van discussiëren en verhoogt het riscico op mensen die dan wegblijven die wel normaal willen meepraten en op geflame terug.
Geen idee in hoeverre dat hier in het geval van Putin en Zelensky speelt, ben allang afgehaakt in die reeks
Wat dacht je dat ik bedoelde met 'persoonlijk doe ik er heel weinig mee'?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
nounou verbasteringsnamen voor Putin en alle nog levende russen zie ik nog vlotjes de revue passeren...
ik begrijp...quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat dacht je dat ik bedoelde met 'persoonlijk doe ik er heel weinig mee'?
Censuur is wat anders, je bent gewoon akkoord gegaan met de regels op FOK! en dan moet je niet moeten als je ze breekt lijkt mequote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ik begrijp...
wil gewoon mijn punt nog even in de verf zetten.
Waarom hier wel dit gedreig met bans? Puur omdat het over Z gaat...sorry ik wil me houden aan regels als deze overal op Fok gelden.
Maar censuur in BNW ? REALLY? ...
tuurlijk maar dan mag ik dat als bnw-user in alle topics verwachten (wat overduidelijk nooit gebeurd is) en niet enkel in 1 topic.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Censuur is wat anders, je bent gewoon akkoord gegaan met de regels op FOK! en dan moet je niet moeten als je ze breekt lijkt me
Als ik de tijd had zou ik het ook allemaal weghalen maar het heeft gewoon geen prioriteit voor mij
Als de BNW mods dat anders zien voor BNW dan zul je daar mee moeten leren leven lijkt me
Alsof het hier écht om BNW-mods gaat ... surequote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:44 schreef sp3c het volgende:
Als de BNW mods dat anders zien voor BNW dan zul je daar mee moeten leren leven lijkt me
Orange Man (als in hatelijk bedoeld) werd ook altijd weggehaald door mij in POL. Maar ik lees niet alles.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
tuurlijk maar dan mag ik dat als bnw-user in alle topics verwachten (wat overduidelijk nooit gebeurd is) en niet enkel in 1 topic.
Waar zit het verschil tussen Trump bashen en Z bashen?
Zijn sancties dan puur gebaseerd op de partijdigheid van de betreffende mod?
Doet me denken aan het wappie-bashen topic wat ook openlijk getolereerd werd en o zo kinderachtig was.
Ik wil en zal me aan regels houden als ze terecht en algemeen geldend zijn.
Nou superhartje die amper een woord gepost heeft in het topic komt ineens uit het niets met notes en bans dreigen ?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:10 schreef sp3c het volgende:
En ik zou het niet direct op de partijdigheid gooien, dat is wel heel makkelijk hoor
Dus je gaat tegen je medemod in? Lekker onduidelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind het zelf erg kinderachtig maar de users hier mogen het allemaal zelf invullen
Putin of Zelensky zijn geen beschermde personen, ik ga hier niet de hele dag zitten vegen omdat iemand de naam van een politicus niet correct uitspreekt
Ik weet niet op welke regels je doelt. Het enige wat ik voor de geest kan halen is dat Geert Wilders geen grote blonde leider moesten noemen
Kan nergens teruglezen dat dit betrekking heeft op elke politicus out there
Ligt aan de TRquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou superhartje die amper een woord gepost heeft in het topic komt ineens uit het niets met notes en bans dreigen ?
Ga jij dat ook doen in NWS als ik daar TRs ga plaatsen ?
Medemod ? In bnw ? Van een mdemod zou je toch enigzins enige interactie in topics verwachten, en niet enkel uit het niets met bans komen dreigen?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus je gaat tegen je medemod in? Lekker onduidelijk.
gaat om dit stukje:quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik begrijp niet waarin de fuzz zit om die bijnamen, beetje op alle slakken zout leggen. Dat iemand zich daaraan kan storen, bijnamen geven doen mensen zo vaak zo heftig is het allemaal niet en dat het vanaf nu verboden is.. ..op bnw dan. Geldt dit dan voor iedereen of alleen voor de Z-man?
Danny in FB / Aanvulling op de userpolicy per 24 augustus 2021quote:Doelbewust beledigende, denigrerende termen gebruiken in hatelijke context
• De 'grote blonde leider' heet gewoon Geert Wilders
• BLM staat voor Black Lives Matter, niet voor BurnLootMurder of wat dan ook
• Geitenneukers / zandbakvolk / haatbaarden etc zijn allemaal termen die wij niet nodig achten en niet wenselijk vinden, net als kuthollanders bijvoorbeeld
• Hoewel het nogal een achterhaald iets is mag je natuurlijk vinden dat iets als homoseksualiteit onnatuurlijk is. Toch kun je dat dat op respectvolle wijze uiten. Pedo's en homo's met elkaar vergelijken doen we niet. Homo's 'vies' noemen of homoseksualiteit een psychische afwijking noemen ook niet, om maar een paar voorbeelden te noemen.
allemaal mooi maar totnutoe weinig van in de praktijk gezien in bnw, tot mr Z...en dan ineens wordt er met bans gedreigd?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:54 schreef capricia het volgende:
[..]
gaat om dit stukje:
[..]
Danny in FB / Aanvulling op de userpolicy per 24 augustus 2021
Hier modereren we in principe forum wijd op. Mits we het zien als mods, natuurlijk.
Over bans gaan de mods niet (doen FA's).quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
allemaal mooi maar totnutoe weinig van in de praktijk gezien in bnw, tot mr Z...en dan ineens wordt er met bans gedreigd?
Rutte is dus geen Pinokkio begrijp ik hieruit en TimmerFrans is Frans Timmermans en al helemaal geen klimaatpaus?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:54 schreef capricia het volgende:
[..]
gaat om dit stukje:
[..]
Danny in FB / Aanvulling op de userpolicy per 24 augustus 2021
Hier modereren we in principe forum wijd op. Mits we het zien als mods, natuurlijk.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Rutte is dus geen Pinokkio begrijp ik hieruit en TimmerFrans is Frans Timmermans en al helemaal geen klimaatpaus?
Daar zit een beetje de nuance.quote:Doelbewust beledigende, denigrerende termen gebruiken in hatelijke context.
Het is andersom. Superhartje, gaat tegen Ali in.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus je gaat tegen je medemod in? Lekker onduidelijk.
Snap ik, ik vind het niet oke dat zij mijn posts verwijderd.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:28 schreef Ali_boo het volgende:
Zeg, voor alle duidelijkheid, dit wordt geen superhartje bash topic
Ze zal haar redenen hebben gehad om het op zo'n manier aan te pakken. Helaas is ze op het moment niet aanwezig om zichzelf te verdedigen.Wanneer ze weer online is zal ze jullie van een antwoord voorzienquote:Vind het niet oke dat er zo over haar gesproken word
Een antwoord waar ik weinig mee kan. Beetje overtrokken maatregel, het blijft wat vaag allemaal en niet echt te volgen. Wie heeft er nou niet een hekel aan Rutte die liegt naar eer en geweten maar hem Pinokkio noemen mag dan weer niet als ik het goed begrijp.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:11 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Daar zit een beetje de nuance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |