SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja zeker lief.quote:
Omdat de wekker ging?quote:
Is pas om 8 ..quote:
Nee, de wekker staat uit, maar ik werd wel om die tijd wakkerquote:
Zonder cafeïne, dat is toch geen koffie?quote:
Nee, gewone koffie met cafeïne. Iets anders komt hier niet in huis.quote:Op zaterdag 9 april 2022 06:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Zonder cafeïne, dat is toch geen koffie?
Er gaat geen dag meer voorbij dat ik niet aan jou denk ☕️quote:
😮quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, gewone koffie met cafeïne. Iets anders komt hier niet in huis.
Dotteke drinkt decaf.quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, gewone koffie met cafeïne. Iets anders komt hier niet in huis.
Aww, sweet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gaat geen dag meer voorbij dat ik niet aan jou denk ☕️
Hier voor jou een bakkie met cafeïne ☕️quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Dotteke drinkt decaf.Dat bedoelde ik (ivm TT).
quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gaat geen dag meer voorbij dat ik niet aan jou denk ☕️
nee, geen suikerquote:
Dit is toch geen truuk?quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier voor jou een bakkie met cafeïne ☕️
quote:
Goedemorgen Dottekequote:
Ik zou niet durvenquote:
Morguh gianni 😘quote:
Ik ook niet.quote:
Koffie moet ook niet sweet zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ook niet.zwarte koffie only
Maar Dotteke is wel sweet.
Een man drinkt geen decaf.quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie moet ook niet sweet zijn.
Ik drink mijn koffie zoals een man behoort te zijn. Sterk en heet. 😉
koffie.quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:38 schreef mschol het volgende:
koffie
https://youtube.com/shorts/Mt187r0Ec9A
@:bitterbal wat voor jou?
En om te flirtenquote:Op zaterdag 9 april 2022 06:19 schreef datismijnmening het volgende:
Kom je nou alleen om te kapen, Scrupu?
Dat zeg ik ook niet. Ik bedoel dat mijn koffie moet zijn als een man. Sterk en heet 🤣quote:
Geef die man dan ook even een paracetamol. Lijkt me ongezond steeds heet te zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik bedoel dat mijn koffie moet zijn als een man. Sterk en heet 🤣
Ja.quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Floor
Geen idee moet haar berichten nog lezen
Mag ik alleen maar flirten met haar?
ALs hij maar heet is op de momenten dat ik dat wil. Hoeft niet perse de hele dag te zijnquote:Op zaterdag 9 april 2022 07:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Geef die man dan ook even een paracetamol. Lijkt me ongezond steeds heet te zijn.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs hij maar heet is op de momenten dat ik dat wil. Hoeft niet perse de hele dag te zijn
Morguh Budaquote:
Goed bezig, zo vroeg op de ochtend al.quote:
Hey Bos je bent van de vlotte vanmorgenquote:
Ja, ik doe dat liever vroeg. Ik woon begeleid en er zijn 2 machines en 2 drogers op 20+ mensen. Dan ben ik iig vrijwel zeker dat er 1 machine vrij is..quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed bezig, zo vroeg op de ochtend al.
O ja dat snap ik. En als je wakker bent waarom niet. ZIjn er wel weinig voor zoveel man eigenlijkquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik doe dat liever vroeg. Ik woon begeleid en er zijn 2 machines en 2 drogers op 20+ mensen. Dan ben ik iig vrijwel zeker dat er 1 machine vrij is..
Ja. ik weet het. Weet ook niet waarom er maar 2 zijn. Maar meestal is er wel 1 vrij als ik wil wassen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat snap ik. En als je wakker bent waarom niet. ZIjn er wel weinig voor zoveel man eigenlijk
Kosten natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat snap ik. En als je wakker bent waarom niet. ZIjn er wel weinig voor zoveel man eigenlijk
Gelukkig maar, voor al in de vroege ochtend zal er wel een vrij zijnquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik weet het. Weet ook niet waarom er maar 2 zijn. Maar meestal is er wel 1 vrij als ik wil wassen.
Dat is zeker niet te hopenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kosten natuurlijk.
Het is niet te hopen dat er een apparaat stuk gaat voor langere tijd...
Wie is wattenschijfje?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, bij de bakker geweest, met wattenschijfje geknuffeld, kopje koffie gezetwasje draait, wc en douche opgefrist
Productief ochtendje
Lekkere harde broodjes gehaald?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, bij de bakker geweest, met wattenschijfje geknuffeld, kopje koffie gezetwasje draait, wc en douche opgefrist
Productief ochtendje
Wie ben jij?quote:
Nog al zo vlottert. Heb je bij de bakker met een wattenschijfje geknuffeldquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Productief ochtendje
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog al zo vlottert. Heb je bij de bakker met een wattenschijfje geknuffeld
Goed bezig hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Productief ochtendje
Je mag ook een broodje döner halenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ga vanavond geen chinees halen hoor![]()
En worstenbroodjes met spek hebben ze hier niet
Good busy !quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed bezig hoor![]()
Ik heb ook een wasje opstaan. Straks even de stofzuiger door het het huis trekken en dan vanmiddag aan de wandel en vanavond aan de vreet
Dan brengt de leverancier een reserve. Is al gebeurd in het kleine half jaar dat ik hier nu woon.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kosten natuurlijk.
Het is niet te hopen dat er een apparaat stuk gaat voor langere tijd...
Ik kan nog even bij de andere bakker kijken... maar ik vind dit wel een gemis in mijn levenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag ook een broodje döner halenWel jammer dat ze die worstenbroodjes niet hebben
Zitten de caafs dan in een handdoekje met een takje op hun rug te meppen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Good busy !
Gisteren hebben de caafs al een schoon hok gekregen en nu moet ik idd nog even stofzuigeren en even met het stoomapparaat aan de gangDan is alles weer fris en fruitig
Kalk is goed voor de bottenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ik moet mijn Dolce Gusto ontkalken.. maar goed.. als ik lekker koffie met kalk wil drinken, ies tog my lefuh?!
Strakblauw en zonnig hier?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaat het toevallig vandaag heel erg veel regenen?
De lucht ziet er onheilspellend uit
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zitten de caafs dan in een handdoekje met een takje op hun rug te meppen?
Geniet ervanquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, en af en toe een lepeltje water gooiensssssssss*
(*ontsnappend stoom)
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Lekker wellnessdagje. Afsluiten met een goeie broccolismoothie.
echt 2-3 minuten na je bericht barst het hier losquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie nu caafs voor me in witte badjasjes.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Geen betere dag kunnen verzinnen
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
echt 2-3 minuten na je bericht barst het hier los
Met 4 van die mini-badslippertjesquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie nu caafs voor me in witte badjasjes.
Er kan zelfs natte sneeuw uitkomen vallen hoorde ik vanmorgen op het nieuwsquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, dan blijf ik wel binnenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er kan zelfs natte sneeuw uitkomen vallen hoorde ik vanmorgen op het nieuws
Nou tegenpool, het is wel weer genoeg nu.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Good busy !
Gisteren hebben de caafs al een schoon hok gekregen en nu moet ik idd nog even stofzuigeren en even met het stoomapparaat aan de gangDan is alles weer fris en fruitig
Ja, hagel daarnetquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, het komt hier ook met bakken uit de lucht, maar het klaart wel ineens op.
Althans, het wordt van donkergrijs nu lichtgrijs
Het wil nog niet echt vlotte met de lentequote:Op zaterdag 9 april 2022 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dan blijf ik wel binnen
Niet dat ik veel andere dingen van plan was dit weekend
Lekker blijven liggenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou tegenpool, het is wel weer genoeg nu.![]()
ik lig nog in bed
Nee, al hebben we er wel een paar goede dagen tussen gehadquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt vlotte met de lente
Ik wil zo even naar mijn vader tuffen in Enschede, verder ook weinig plannen.
Komt Kitten zo op bed springen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik lig nog in bed
April, doet wat hij wil.quote:
Ik was pas om half 2 thuis van het werk dus ik mag wel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker blijven liggen![]()
Ik ben alleen zo vroeg wakker, omdat ritme... morgen kan ik vast wél uitslapen
Heeft ze al drie keer gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt Kitten zo op bed springen?
Half 2 in de nacht?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was pas om half 2 thuis van het werk dus ik mag wel.nee, morgen ook niet
een uurtje ongeveer.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, al hebben we er wel een paar goede dagen tussen gehad![]()
Is dat een verre reis of woon je ook in die regio?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met 4 van die mini-badslippertjes
MEH!quote:
Ah, valt mee.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een uurtje ongeveer.
Maar ben door ziek zijn en anderen dingen al een paar weken niet geweest
Gisteren een flinke pan snert voor hem gemaakt ( is hij gek op en eet hij zomer en winter door)
Dus ik moet nu wel want mijn vriezer is stampvol.
Nou net lag dr zoveel hagel op m’n dakraam dat ik moest denken aan de visboerquote:
quote:
Moet gewoon kunnenquote:
Dan hup hup je bed uit en naar de marktquote:
Rustaaaaagquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hup hup je bed uit en naar de markt
Als er niemand is zekerquote:
1 of 2 mensen mogen welquote:
Die daar werkenquote:
Misschienquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet toch iemand je kibbeling bakken.
Opgelostquote:
Een paar maanden terug had ik 10 liter soep gemaakt, kip/groente, met veel vlees en gehaktballen en heel veel groente.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, valt mee.
Ongeveer dezelfde reis die ik naar mijn moeder moet maken.
Wat fijn dat jij een pan snert komt brengen, is hij vast heel blij mee
quote:
Pohhhhh warme nootjes van de marktquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:11 schreef mschol het volgende:
ik zou niet eens weten waar/wanneer er hier markt is
Is je muilprobleem gefikst?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik ging gisteren best goed op die naproxen eigenlijk
Hier bestaat de markt uit 2 of 3 kraampjesquote:
voor pindas ben ik in staat naar Maastricht te gaan, die hebben erg lekkere doppindasquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pohhhhh warme nootjes van de markt![]()
Ik kocht die vaak op de markt in Schiedam op vrijdag.
Oh ken je die slagerij op de hoek tegenover het gemeentehuis in Schiedam ? Die hebben de lekkerste broodjes hete kip en warme grilworst aller tijdennnnnnnquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, das zonde!quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een paar maanden terug had ik 10 liter soep gemaakt, kip/groente, met veel vlees en gehaktballen en heel veel groente.
Vrijdag gemaakt zaterdag in bakken gedaan. Kom ik met die soep bij hem was het zo bedorven als maar zijn kan.
Zo zonde.
Vorig jaar augustus vroeg hij of ik nog een pan snert voor hem wilde maken
Maar verder kookt hij gewoon zelf nog hoor, ook soep. Maar hij was geopereerd dus dacht even een opkikkertje voor hem mee nemen.
Nee moet met spoed naar de bekkensnijderquote:
Ohquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier bestaat de markt uit 2 of 3 kraampjes
En dat met deze benzineprijzenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
voor pindas ben ik in staat naar Maastricht te gaan, die hebben erg lekkere doppindas
Want hagel=ijs=vis bewaar je op ijs?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou net lag dr zoveel hagel op m’n dakraam dat ik moest denken aan de visboer
Aaaaaaahhhh nu snap ik waarom heksen in sprookjes altijd soep koken tijdens onweer.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, das zonde!
Het is heel gek, maar op sommige dagen kan soep binnen enkele uren zuur worden.
Ik dacht dat het te maken het met het weer (onweer bijv) en te langzaam af laten koelen.
Gaat het herstel wel goed verder?
Preciesquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Want hagel=ijs=vis bewaar je op ijs?
Nu heb ik zin in warme stroopwafel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slagerij Jacq Groeneveld?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ken je die slagerij op de hoek tegenover het gemeentehuis in Schiedam ? Die hebben de lekkerste broodjes hete kip en warme grilworst aller tijdennnnnnn
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee moet met spoed naar de bekkensnijder
[..]
[..]
Ja, dat ruikt ook altijd zo lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in warme stroopwafel.
Geen idee maar oh… ik heb nu weer zinnnnnnnquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slagerij Jacq Groeneveld?
Ja joh, daar haalde ik altijd broodjes grillworst en gehaktbal.
Man man man, wat een verwennerij.
Als je even verderop loopt dan heb je de lekkerste koffie ooit![]()
Alleen zo lastig eten. Ik zit altijd helemaal onder.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat ruikt ook altijd zo lekker
Ja, ik ook... let's goooooquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee maar oh… ik heb nu weer zinnnnnnn
Ik heb een beeld.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen zo lastig eten. Ik zit altijd helemaal onder.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:38 schreef mschol het volgende:
koffie
https://youtube.com/shorts/Mt187r0Ec9A
@:bitterbal wat voor jou?
Nog nooit gedaan volgens mij.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Hoe vaak tikken jullie op de donatiepagina ipv je quote alerts? Ik altijd.
M'n handen en m'n mond. En het plakt dan vast aan dat lullige papiertje.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een beeld.
Iets met karamel en koekkruimels overal
Ik 25% op rapporteer deze reactie ipv quotenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Nog nooit gebeurd?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Dat overkomt me wel af en toe.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik 25% op rapporteer deze reactie ipv quoten
Ik heb nu chocolate chip met karamel, komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een beeld.
Iets met karamel en koekkruimels overal
Er zit een gekke stekel aan de onderkant en omdat m’n verstandskies doorkomt kantelt de kies waardoor hij met die stekel tegen m’n zenuwen gaat en dingen kapot maakt. Ook m’n tandvlees bovenop gaat kapot en hij zit te duwen tegen een andere kies. Dus heb naproxen en maandag snijdenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wat is het probleem eigenlijk?
Onvoorstelbaar. En het stonk toen ik die bakken in de keuken bij hem zetten, zo riool lucht. Hij zegt id dat de soep, ik zeg nee pa heb ik net gemaakt. Ik proef de soep en proefde niets.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, das zonde!
Het is heel gek, maar op sommige dagen kan soep binnen enkele uren zuur worden.
Ik dacht dat het te maken het met het weer (onweer bijv) en te langzaam af laten koelen.
Gaat het herstel wel goed verder?
Vooral als ik mobiel zit.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat overkomt me wel af en toe.
hoe is het met je kies?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik lig nog in bed
En harde broodjes...quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nu chocolate chip met karamel, komt wel dichtbij zo
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zit een gekke stekel aan de onderkant en omdat m’n verstandskies doorkomt kantelt de kies waardoor hij met die stekel tegen m’n zenuwen gaat en dingen kapot maakt. Ook m’n tandvlees bovenop gaat kapot en hij zit te duwen tegen een andere kies. Dus heb naproxen en maandag snijden
A jakkie, arme jij. Succes Maandagquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zit een gekke stekel aan de onderkant en omdat m’n verstandskies doorkomt kantelt de kies waardoor hij met die stekel tegen m’n zenuwen gaat en dingen kapot maakt. Ook m’n tandvlees bovenop gaat kapot en hij zit te duwen tegen een andere kies. Dus heb naproxen en maandag snijden
Dankquote:
gelukkig rijd ik geen autoquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat met deze benzineprijzen
Hai bal ik kom straks naar je stadquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe is het met je kies?
ah net gelezen![]()
Owneeee, vriezer vol met soepquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar. En het stonk toen ik die bakken in de keuken bij hem zetten, zo riool lucht. Hij zegt id dat de soep, ik zeg nee pa heb ik net gemaakt. Ik proef de soep en proefde niets.
Hij netjes alles in de vriezer gezet in bakje.
Toen hij later in dat hok waar de vriezer stond kwam dacht hij wat stinkt het toch hier. Deed de vriezer open en waren de bakjes van de soep opengeknapt heel de vriezer vol met soep. Kon die man de vriezer helemaal schoonmaken met zijn net geopereerde lijf.
Hij zei al, toen ik hem belde dat hij het gegeten had maar niet lekker was hij had er van alles door gedaan om er een beetje smaak aan te krijgen.
IK gelijk in de koelkast gekeken naar mijn soep, doe de koelkast open ppfff wat een lucht en een dikke laag schuim er op. Onvoorstelbaar hoe snel
Ik zet de pan tegenwoordig in een bak koud water, het afkoelen duurde te lang denk ik. Heb pannen met een dikke bodem en inductie is toch warmer als op gas.
Ja hij is gelukkig helemaal weer opgeknapt
te vaak.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Hallo ... persoon.quote:
Hopelijk heb je een goede bekkensnijder en is het een eitje.quote:
Je weet niet wat je mistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik hoop het wel ja.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een goede bekkensnijder en is het een eitje.
Je kunt beter een kiezensnijder hebben hoor, je bekken opensnijden voor een kies lijkt me wat drastischquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een goede bekkensnijder en is het een eitje.
Nou, ik weet het niet.. misschien komt deze user wel eerder dan ik in deze SC, dus dan moet ik mijzelf voorstellenquote:
oh die bekkensnijder.. ik dacht alquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je het helemaal technisch goed wil zeggen is het eigenlijk een tandvleesopener.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt beter een kiezensnijder hebben hoor, je bekken opensnijden voor een kies lijkt me wat drastisch
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistVolle tank was hier al 11 euro goedkoper dan vorige weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistHet was al weer wat 'goedkoper' geworden, nu was een volle tank nog maar 105 ipv 112 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik ken hem nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet.. misschien komt deze user wel eerder dan ik in deze SC, dus dan moet ik mijzelf voorstellen
Ik tankte nu voor 2.06 dacht ik...quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volle tank was hier al 11 euro goedkoper dan vorige week
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hai bal ik kom straks naar je stad
ik kan heel de link naar de donatiepagina niet vinden op mobiel?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Op mobiel bedoel ik. Zal wel aan m'n telefoon liggen dan.
Nee maar die naproxen in combinatie met paracetamol was wel grappigquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
oh die bekkensnijder.. ik dacht al![]()
klinkt niet tof, success
I only kryquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was al weer wat 'goedkoper' geworden, nu was een volle tank nog maar 105 ipv 112 euro
ik denk dat ik van nature daar best goed in benquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je het helemaal technisch goed wil zeggen is het eigenlijk een tandvleesopener.
In welke context is dit ?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat ik van nature daar best goed in ben
bij anderequote:Op zaterdag 9 april 2022 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In welke context is dit ?
Bij jezelf of bij anderen?![]()
Gaat het goed?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoop ik dat het parcour niet loopt, waar ik morgen moet zijn.
Nicequote:
Zus en schoonbroer /zwager vieren dat ze vijftigggg worden.quote:
Jazeker wel, alles afgezet jwzquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoop ik dat het parcour niet loopt, waar ik morgen moet zijn.
Heb je al een Abraham geregeld?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zus en schoonbroer /zwager vieren dat ze vijftigggg worden.
Leukquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zus en schoonbroer /zwager vieren dat ze vijftigggg worden.
Terechtquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar niemand vertrouwt mij het toe
Wat flauw!quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar niemand vertrouwt mij het toe
Ja in de torenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leukdaar waar je naar mij kan zwaaien?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker wel, alles afgezet jwz
En Sarah dan?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al een Abraham geregeld?
Nog truffel mayonaise is leven, hemel, orgasme op je tong, allesquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn harde broodjes slachten en beleggen met rosbief en een likje truffelmayo
Inb4 US die spuugt op truffelmayo
Ja eh.. het is Roffa, wat verwacht je?quote:
Ja, die mag ookquote:
Misschien spuugt US ook op rosbiefquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn harde broodjes slachten en beleggen met rosbief en een likje truffelmayo
Inb4 US die spuugt op truffelmayo
ah de onsterfbarequote:Op zaterdag 9 april 2022 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu mijn vader uitgeschakeld is, ga ik morgen bij oma langs
Joeeee, gegeten en gedronken weerquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien spuugt US ook op rosbief
quote:
Met z'n allen naar BB's werkplekquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met z'n allen naar BB's werkplek
Tomatensoep bestellen
Pics?!quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
toch 2 jurkjes besteld om te kijken of het past
Nee doet de andere kant van de familie. Ik kom vreten en nonchalant met een glas wijn aan de bar in de keuken hangen.quote:
Vroeger liep die marathon voor het huis van mijn oma langs. Dat was altijd wel tof.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. het is Roffa, wat verwacht je?![]()
In Den Haag deden ze ook altijd zo debiel met 3 tunnels tegelijkertijd afzetten, zodat ik via Leidschendam naar mijn huis moest
quote:
Nee, niet?quote:
Dat is het betere werkquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee doet de andere kant van de familie. Ik kom vreten en nonchalant met een glas wijn aan de bar in de keuken hangen.
Geefquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[]img]https://cdn.aboutstatic.c(...)eight=1067&width=800[/img]
Dat ze op trouwerijen een tikkie op je schouder geven en zeggen, zo nu jij hé jongeman.quote:
Leuk!quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog 4quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel dagen moet je nog werken?![]()
Wat is het weerbericht?![]()
Heb je je koffer al ingepakt?
Hoi Samzzquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot hoe laatquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat ze op trouwerijen een tikkie op je schouder geven en zeggen, zo nu jij hé jongeman.
Dat je dan hetzelfde bij ze terug gaat doen bij begrafenissen.
Heb jij al extra koffie gekocht bij Dolce?quote:
Eerst maar kijken of ik het pasquote:
Een soort Queen Elizabeth II?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik denk dat mijn oma alles en iedereen overleeft.
24 doosjesquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij al extra koffie gekocht bij Dolce?
Misschien is het wel niet een soort maar is het d'r gewoonquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een soort Queen Elizabeth II?
Welke smaken ?quote:
O, nou gewoon proberenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eerst maar kijken of ik het pas'
zal wel niet. de bovenste was er alleen in 40 en de onderste alleen in 38
Meer een soort beef jerky.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een soort Queen Elizabeth II?
Wil je zeggen dat Buda eigenlijk Charles Windsor, Prins van Wales is?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is het wel niet een soort maar is het d'r gewoon
Dan kunnen we niet zwaaien denk ikquote:
quote:
quote:
quote:
mentaal welquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet zwaaien denk ik
Nou ja, ik ben de kleinzoon, dus dan zou ik William zijn. Wel zonder kale plek gelukkig.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Buda eigenlijk Charles Windsor, Prins van Wales is?
Stapelkorting 33%quote:
Zou datenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of Harry.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben de kleinzoon, dus dan zou ik William zijn. Wel zonder kale plek gelukkig.
Lungo Intensoquote:
quote:
Oké doen we datquote:
Lol, gewoon 24 van die?quote:
Prins Budaquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Stofzuigen, wandelen, vreten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:43 schreef gianni61 het volgende:
Wat gaan we vandaag eens met onze dag doen?
stukkie fietsen als het even droog is, dozen uit opslag halen en leeghalen, boodschappen indien nodigquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:43 schreef gianni61 het volgende:
quote:
Rondjes lopenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:43 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:45 schreef Haags het volgende:
De workshop 'Pastagerelateerde woordgrappen' komt vandaag helaas te farfalle.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit iemand zwaar te ademen in mijn podcast
Ik luister de knorrepodcastquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit iemand zwaar te ademen in mijn podcast
Eten, leren, slapen, ontspanning en slapen ?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:43 schreef gianni61 het volgende:
Medaillions van saté en pepersteak 23½quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://gossimijne.nl/
En dan de hele kaart.
OPEN JE OGENquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
ik vind die achtergrondgeluiden ook storend.. Dan rent iemand z'n kat weer op en neer of zo.
Die kookvideo's van die kok Roberta (?) kan ik ook niet zien, want zij ademt echt een soort fluitend door die microfoon
WIEHOEW, JE BENT ER!quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://gossimijne.nl/
En dan de hele kaart.
Ligt eraan in welke situatie...quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Of van die nadrukkelijke slikgeluiden trek ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |