Nog al zo vlottert. Heb je bij de bakker met een wattenschijfje geknuffeldquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, bij de bakker geweest, met wattenschijfje geknuffeld, kopje koffie gezetwasje draait, wc en douche opgefrist
Productief ochtendje
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog al zo vlottert. Heb je bij de bakker met een wattenschijfje geknuffeld
Goed bezig hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, bij de bakker geweest, met wattenschijfje geknuffeld, kopje koffie gezetwasje draait, wc en douche opgefrist
Productief ochtendje
Je mag ook een broodje döner halenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ga vanavond geen chinees halen hoor![]()
En worstenbroodjes met spek hebben ze hier niet
Good busy !quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed bezig hoor![]()
Ik heb ook een wasje opstaan. Straks even de stofzuiger door het het huis trekken en dan vanmiddag aan de wandel en vanavond aan de vreet
Dan brengt de leverancier een reserve. Is al gebeurd in het kleine half jaar dat ik hier nu woon.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kosten natuurlijk.
Het is niet te hopen dat er een apparaat stuk gaat voor langere tijd...
Ik kan nog even bij de andere bakker kijken... maar ik vind dit wel een gemis in mijn levenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag ook een broodje döner halenWel jammer dat ze die worstenbroodjes niet hebben
Zitten de caafs dan in een handdoekje met een takje op hun rug te meppen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Good busy !
Gisteren hebben de caafs al een schoon hok gekregen en nu moet ik idd nog even stofzuigeren en even met het stoomapparaat aan de gangDan is alles weer fris en fruitig
Kalk is goed voor de bottenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ik moet mijn Dolce Gusto ontkalken.. maar goed.. als ik lekker koffie met kalk wil drinken, ies tog my lefuh?!
Strakblauw en zonnig hier?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaat het toevallig vandaag heel erg veel regenen?
De lucht ziet er onheilspellend uit
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zitten de caafs dan in een handdoekje met een takje op hun rug te meppen?
Geniet ervanquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, en af en toe een lepeltje water gooiensssssssss*
(*ontsnappend stoom)
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Lekker wellnessdagje. Afsluiten met een goeie broccolismoothie.
echt 2-3 minuten na je bericht barst het hier losquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie nu caafs voor me in witte badjasjes.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Geen betere dag kunnen verzinnen
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
echt 2-3 minuten na je bericht barst het hier los
Met 4 van die mini-badslippertjesquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie nu caafs voor me in witte badjasjes.
Er kan zelfs natte sneeuw uitkomen vallen hoorde ik vanmorgen op het nieuwsquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, dan blijf ik wel binnenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er kan zelfs natte sneeuw uitkomen vallen hoorde ik vanmorgen op het nieuws
Nou tegenpool, het is wel weer genoeg nu.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Good busy !
Gisteren hebben de caafs al een schoon hok gekregen en nu moet ik idd nog even stofzuigeren en even met het stoomapparaat aan de gangDan is alles weer fris en fruitig
Ja, hagel daarnetquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, het komt hier ook met bakken uit de lucht, maar het klaart wel ineens op.
Althans, het wordt van donkergrijs nu lichtgrijs
Het wil nog niet echt vlotte met de lentequote:Op zaterdag 9 april 2022 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dan blijf ik wel binnen
Niet dat ik veel andere dingen van plan was dit weekend
Lekker blijven liggenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou tegenpool, het is wel weer genoeg nu.![]()
ik lig nog in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |