Geniet ervanquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, en af en toe een lepeltje water gooiensssssssss*
(*ontsnappend stoom)
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Lekker wellnessdagje. Afsluiten met een goeie broccolismoothie.
echt 2-3 minuten na je bericht barst het hier losquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaat het toevallig vandaag heel erg veel regenen?
De lucht ziet er onheilspellend uit
Ik zie nu caafs voor me in witte badjasjes.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Geen betere dag kunnen verzinnen
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
echt 2-3 minuten na je bericht barst het hier los
Met 4 van die mini-badslippertjesquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie nu caafs voor me in witte badjasjes.
Er kan zelfs natte sneeuw uitkomen vallen hoorde ik vanmorgen op het nieuwsquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaat het toevallig vandaag heel erg veel regenen?
De lucht ziet er onheilspellend uit
Oh, dan blijf ik wel binnenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er kan zelfs natte sneeuw uitkomen vallen hoorde ik vanmorgen op het nieuws
Nou tegenpool, het is wel weer genoeg nu.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Good busy !
Gisteren hebben de caafs al een schoon hok gekregen en nu moet ik idd nog even stofzuigeren en even met het stoomapparaat aan de gangDan is alles weer fris en fruitig
Ja, hagel daarnetquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, het komt hier ook met bakken uit de lucht, maar het klaart wel ineens op.
Althans, het wordt van donkergrijs nu lichtgrijs
Het wil nog niet echt vlotte met de lentequote:Op zaterdag 9 april 2022 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dan blijf ik wel binnen
Niet dat ik veel andere dingen van plan was dit weekend
Lekker blijven liggenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou tegenpool, het is wel weer genoeg nu.![]()
ik lig nog in bed
Nee, al hebben we er wel een paar goede dagen tussen gehadquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt vlotte met de lente
Ik wil zo even naar mijn vader tuffen in Enschede, verder ook weinig plannen.
Komt Kitten zo op bed springen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou tegenpool, het is wel weer genoeg nu.![]()
ik lig nog in bed
April, doet wat hij wil.quote:
Ik was pas om half 2 thuis van het werk dus ik mag wel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker blijven liggen![]()
Ik ben alleen zo vroeg wakker, omdat ritme... morgen kan ik vast wél uitslapen
Heeft ze al drie keer gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt Kitten zo op bed springen?
Half 2 in de nacht?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was pas om half 2 thuis van het werk dus ik mag wel.nee, morgen ook niet
een uurtje ongeveer.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, al hebben we er wel een paar goede dagen tussen gehad![]()
Is dat een verre reis of woon je ook in die regio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |