Een soort Queen Elizabeth II?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik denk dat mijn oma alles en iedereen overleeft.
24 doosjesquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij al extra koffie gekocht bij Dolce?
Misschien is het wel niet een soort maar is het d'r gewoonquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een soort Queen Elizabeth II?
Welke smaken ?quote:
O, nou gewoon proberenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eerst maar kijken of ik het pas'
zal wel niet. de bovenste was er alleen in 40 en de onderste alleen in 38
Meer een soort beef jerky.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een soort Queen Elizabeth II?
Wil je zeggen dat Buda eigenlijk Charles Windsor, Prins van Wales is?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is het wel niet een soort maar is het d'r gewoon
Dan kunnen we niet zwaaien denk ikquote:
quote:
quote:
quote:
mentaal welquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet zwaaien denk ik
Nou ja, ik ben de kleinzoon, dus dan zou ik William zijn. Wel zonder kale plek gelukkig.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Buda eigenlijk Charles Windsor, Prins van Wales is?
Stapelkorting 33%quote:
Zou datenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of Harry.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben de kleinzoon, dus dan zou ik William zijn. Wel zonder kale plek gelukkig.
Lungo Intensoquote:
quote:
Oké doen we datquote:
Lol, gewoon 24 van die?quote:
Prins Budaquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |