abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 april 2022 @ 00:12:03 #276
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204378398
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2022 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ok genoeg internet voor vandaag :{
(Let op harde beelden)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durf niet te kijken. Eerste stukje zag er voor mij te eng uit.... Waar ging dit over?
pi_204378421
Het is schijnbaar de sport hier om de meest walgelijke beelden te delen zonder enige introductie.
Oorlog maakt van mensen beesten.
  zaterdag 9 april 2022 @ 00:16:48 #278
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204378425
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 00:15 schreef quirina het volgende:
Het is schijnbaar de sport hier om de meest walgelijke beelden te delen zonder enige introductie.
Oorlog maakt van mensen beesten.
Heb jij het gezien dan? Wat was het dan?

Zou inderdaad wel prettiger zijn als iemand vertelt wat er in zo'n filmpje te zien is. Dan kun je tenminste zelf nog op tijd bepalen of je het wilt kijken of beter juist niet kunt kijken. Ik zit bijvoorbeeld niet te wachten op martelingen of bewuste afslachtingen. Dus pas op: harde beelden is voor mij iets te vaag.

Ben ook geen fan van documentaires als Faces of Death bijvoorbeeld.
pi_204378507
quote:
Het vijfde sanctiepakket tegen Rusland, en deels ook tegen Belarus, is verschenen in het Publicatieblad van de Europese Unie. Daarmee zijn de nieuwe sancties openbaar en direct van kracht.

Onder meer luxegoederen waaronder Russische kaviaar en wodka mogen per direct de EU niet meer in, en kunstmest uit Belarus evenmin. Ook mogen bedrijven in de EU bepaalde technologieën niet meer naar Rusland uitvoeren.

De EU voegt 217 personen toe aan de bestaande sanctielijst. Hun tegoeden worden bevroren en er geldt een inreisverbod. Het gaat onder anderen om de dochters van de Russische president Vladimir Poetin, Katerina Tikhonova en Maria Vorontsova, en een aantal zakenmensen. Van vier banken worden de tegoeden in de EU bevroren. Schepen onder Russische vlag zijn niet langer welkom en ook wegtransporteurs uit Rusland en Belarus komen de EU-wegen niet meer op.
https://www.ad.nl/buitenl(...)et-meer-in~aa7abff4/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204378559
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 00:16 schreef Tengano het volgende:

[..]
Heb jij het gezien dan? Wat was het dan?

Zou inderdaad wel prettiger zijn als iemand vertelt wat er in zo'n filmpje te zien is. Dan kun je tenminste zelf nog op tijd bepalen of je het wilt kijken of beter juist niet kunt kijken. Ik zit bijvoorbeeld niet te wachten op martelingen of bewuste afslachtingen. Dus pas op: harde beelden is voor mij iets te vaag.

Ben ook geen fan van documentaires als Faces of Death bijvoorbeeld.
Iemand die met een mes op beestachtige manier wordt afgeslacht. Ik heb hem zonder geluid gekeken. Waarom ik hem uberhaupt gekeken heb snap ik ook niet helemaal
Цой жив
pi_204378573
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 00:12 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik durf niet te kijken. Eerste stukje zag er voor mij te eng uit.... Waar ging dit over?
In emoji's

🇷🇺👀🗡✋🇺🇦
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204378627
Ludieke actie:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 9 april 2022 @ 01:15:51 #283
117098 Hathor
Effe niet
pi_204378643
quote:

[..]
Een laffe Russische hond die een weerloos iemand afslacht.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 9 april 2022 @ 01:20:03 #284
117098 Hathor
Effe niet
pi_204378655
Ik ben er inmiddels wel voorstander van dat NATO niet langer werkeloos kan toekijken, hier is gewoon sprake van volkerenmoord. Niet dat Rusland aangevallen moet worden, maar elke Rus moet wel uit Oekraine getrapt worden terug over hun eigen grenzen, inclusief dat Donbas gebied en de Krim. Die honden moeten terug in hun hok worden getrapt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204378685
quote:

[..]
Ja sorry, zal ik hem weer weghalen?
Een gevangen Rus wordt met een mes in zijn oog gestoken door een oekrainer wegens plunderen.
Vakman pur sang
pi_204378686
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 01:20 schreef Hathor het volgende:
Ik ben er inmiddels wel voorstander van dat NATO niet langer werkeloos kan toekijken, hier is gewoon sprake van volkerenmoord. Niet dat Rusland aangevallen moet worden, maar elke Rus moet wel uit Oekraine getrapt worden terug over hun eigen grenzen, inclusief dat Donbas gebied en de Krim. Die honden moeten terug in hun hok worden getrapt.
Ik betrap me er zelf ook op dat ik hier steeds harder in word...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 9 april 2022 @ 01:59:11 #287
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204378708
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 23:32 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Klopt, de mensen hebben dit regime immers in het zadel geholpen. Er is in dit geval geen sprake van "wir haben es nicht gewusst", dit is 100 procent "genau so haben wir es gewollt".
Tuurlijk, en daarom maar gewoon even normale Russische burgers dood laten gaan door ze medicijnen, medische apparatuur en voedingsmiddelen te onthouden. Ze zijn immers allemaal direct persoonlijk verantwoordelijk. Als een of andere hakbar jou hier kapot steekt op straat vanwege het platbombarderen van zijn land, dan heb je daar ook alle begrip voor omdat jij direct medeverantwoordelijk bent voor onze regeringen die hier opdracht toe geven? En je er in zijn ogen niks aan gedaan hebt om dat te veranderen?

Of ligt dat dan allemaal weer anders? Wel relaxed hè, vanuit die sterke positie die wij hebben redeneren? Mocht de rolverdeling op het wereldtoneel ooit drastisch wijzigen en andere landen de macht krijgen om ons verantwoordelijk te gaan houden voor alle dood en verderf die wij hebben gezaaid, vind je het dan oké dat jij daar persoonlijk op de manier zoals jij schetst door geraakt wordt? Want jij hebt daar net zoveel schuld aan?
  zaterdag 9 april 2022 @ 02:00:08 #288
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204378711
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 21:55 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
lol pleur toch op... jij bent natuurlijk wel een veteraan
A) mag je natuurlijk gewoon zelf oppleuren, B) vraag ik jou hoe je dan "weet" dat het nep is?

Omdat jij uit je wappie-reet trekt dat het nep is moeten we zeker rekening houden met dat het dan ook kan zijn?

Gebaseerd op wat? :)
Scorched earth
  zaterdag 9 april 2022 @ 02:07:42 #289
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204378725
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 01:15 schreef Hathor het volgende:

[..]
Een laffe Russische hond die een weerloos iemand afslacht.
Ik heb het niet gezien en ga het ook niet kijken, maar ik lees in de post hieronder dat een gevangen Rus in zijn oog wordt gestoken door een Oekraïner wegens plunderen. Waar maak jij dan uit op dat het hier een "laffe Russische hond die een weerloos iemand afslacht" is? Of ga jij er inmiddels bij voorbaat al vanuit dat elke vorm van sadisme/geweld alleen Russisch kan zijn?
pi_204378730
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 01:20 schreef Hathor het volgende:
Wat hadden we dan verwacht? Dat Rusland binnen zou vallen om vervolgens bloemen en koekjes uit te delen?

Blijf erbij dat dit gewoon vanaf het begin had moeten gebeuren (of iig na de inval van de Krim). We kennen allemaal de beelden uit Tsjetsjenië, Zuid-Ossetië, Kazachstan en Georgië en het was al vanaf begin duidelijk dat het een gruwelijke oorlog zou worden. We hadden vanaf het begin af aan al een veel duidelijkere NEE moeten zeggen tegen de agressie van Rusland dan het constante "opooh, ben geschrokt, nu gaan ze toch wel erg ver, FOEI RUSLAND".

Maargoed kan zelf ook niet vechten dus heb natuurlijk makkelijk te praten zittende in mijn warme huis veilig achter een beeldscherm, dat is ook wel weer zo.
afspraak tandarts verzetten
pi_204378734
Best wel hypocriet natuurlijk dat we de Maidan-opstand in 2014 hebben mede-gefinancierd, waar zelfs nog een aantal topdiplomaten in EU een mooie speech hebben gehouden, om vervolgens deels onze handen er vanaf te trekken (Ja nu doen we wel iets, maar dat heeft natuurlijk ook wel even geduurd).
pi_204378738
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2022 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
[..]

Rusland was al sinds 2014 bezig hé? Ze hadden al heel lang aangevoeld dat er meer zou gebeuren, alleen ze wisten niet wanneer het precies zou gebeuren.
pi_204378752
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2022 02:00 schreef ExTec het volgende:

[..]
A) mag je natuurlijk gewoon zelf oppleuren, B) vraag ik jou hoe je dan "weet" dat het nep is?

Omdat jij uit je wappie-reet trekt dat het nep is moeten we zeker rekening houden met dat het dan ook kan zijn?

Gebaseerd op wat? :)
waar baseer je je houding nu op... je neemt aan dat ik een wappie ben, lol. echt het tegenovergestelde.
effe nadenken voordat je gaat schreeuwen.

ik weet niks, ik vraag me af. precies al die wappie bullshit laat zien dat je moet opletten en niet zomaar iets als waarheid moet aannemen.
  zaterdag 9 april 2022 @ 02:34:08 #294
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204378757
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 02:31 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
waar baseer je je houding nu op... je neemt aan dat ik een wappie ben, lol. echt het tegenovergestelde.

ik weet niks, ik vraag me af. precies al die wappie bullshit laat zien dat je moet opletten en niet zomaar iets als waarheid moet aannemen.
Misschien netjes blijven en je onthouden van woorden zoals "oppleuren"?

Maar het nep zijn is dus gewoon een nergens op gebaseerde brainfart?

Duidelijk.
Scorched earth
pi_204378769
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2022 02:34 schreef ExTec het volgende:

[..]
Misschien netjes blijven en je onthouden van woorden zoals "oppleuren"?

Maar het nep zijn is dus gewoon een nergens op gebaseerde brainfart?

Duidelijk.
weet niet meer wat je zei maar het was ongetwijfeld verdiend

het is gebaseerd op het feit dat nepnieuws vandaag de dag een belangrijk wapen is.
pi_204378801
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 02:31 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

De zin "we weten het niet, we vragen het ons alleen maar af" is nogal een stokpaardje van de anti-vax en pro-putin wappies, dus als jij dan precies die taal gebruikt moet je niet raar opkijken dat mensen jou in dat kamp scharen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2022 04:54:14 ]
pi_204378815
twitter

Zondag bij 60 Minutes

twitter

twitter

[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 09-04-2022 05:15:54 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204378890
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2022 04:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]
De zin "we weten het niet, we vragen het ons alleen maar af" is nogal een stokpaardje van de anti-vax en pro-putin wappies, dus als jij dan precies die taal gebruikt moet je niet raar opkijken dat mensen jou in dat kamp scharen.
okee.
leek me gewoon een relevant onderwerp.
pi_204378920
En Putin leeft nog steeds. Wat jammer. I hoop dat die keelkanker krijgt en nog een paar vreselijke vormen van kanker. Die vooral pijnlijk zijn en lang duren.
pi_204378936
Wat betreft de vraag of al die Russen nou schuldig zijn.

Het antwoord is ja.
Ze hebben ruim 20 jaar de tijd gehad iets aan Poetin te doen, men vond het schijnbaar best.
Een sentiment veel gehoord op fok door de jaren heen, dat mensen zowaar blij waren of zijn met Poetin.

Fuck Rusland, fuck Russen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')