quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ok genoeg internet voor vandaag![]()
(Let op harde beelden)Ik durf niet te kijken. Eerste stukje zag er voor mij te eng uit.... Waar ging dit over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij het gezien dan? Wat was het dan?quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:15 schreef quirina het volgende:
Het is schijnbaar de sport hier om de meest walgelijke beelden te delen zonder enige introductie.
Oorlog maakt van mensen beesten.
quote:Het vijfde sanctiepakket tegen Rusland, en deels ook tegen Belarus, is verschenen in het Publicatieblad van de Europese Unie. Daarmee zijn de nieuwe sancties openbaar en direct van kracht.
Onder meer luxegoederen waaronder Russische kaviaar en wodka mogen per direct de EU niet meer in, en kunstmest uit Belarus evenmin. Ook mogen bedrijven in de EU bepaalde technologieën niet meer naar Rusland uitvoeren.
De EU voegt 217 personen toe aan de bestaande sanctielijst. Hun tegoeden worden bevroren en er geldt een inreisverbod. Het gaat onder anderen om de dochters van de Russische president Vladimir Poetin, Katerina Tikhonova en Maria Vorontsova, en een aantal zakenmensen. Van vier banken worden de tegoeden in de EU bevroren. Schepen onder Russische vlag zijn niet langer welkom en ook wegtransporteurs uit Rusland en Belarus komen de EU-wegen niet meer op.
https://www.ad.nl/buitenl(...)et-meer-in~aa7abff4/
Iemand die met een mes op beestachtige manier wordt afgeslacht. Ik heb hem zonder geluid gekeken. Waarom ik hem uberhaupt gekeken heb snap ik ook niet helemaalquote:Op zaterdag 9 april 2022 00:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb jij het gezien dan? Wat was het dan?
Zou inderdaad wel prettiger zijn als iemand vertelt wat er in zo'n filmpje te zien is. Dan kun je tenminste zelf nog op tijd bepalen of je het wilt kijken of beter juist niet kunt kijken. Ik zit bijvoorbeeld niet te wachten op martelingen of bewuste afslachtingen. Dus pas op: harde beelden is voor mij iets te vaag.
Ben ook geen fan van documentaires als Faces of Death bijvoorbeeld.
In emoji'squote:Op zaterdag 9 april 2022 00:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken. Eerste stukje zag er voor mij te eng uit.... Waar ging dit over?
Een laffe Russische hond die een weerloos iemand afslacht.quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken. Eerste stukje zag er voor mij te eng uit.... Waar ging dit over?
Ja sorry, zal ik hem weer weghalen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik betrap me er zelf ook op dat ik hier steeds harder in word...quote:Op zaterdag 9 april 2022 01:20 schreef Hathor het volgende:
Ik ben er inmiddels wel voorstander van dat NATO niet langer werkeloos kan toekijken, hier is gewoon sprake van volkerenmoord. Niet dat Rusland aangevallen moet worden, maar elke Rus moet wel uit Oekraine getrapt worden terug over hun eigen grenzen, inclusief dat Donbas gebied en de Krim. Die honden moeten terug in hun hok worden getrapt.
Tuurlijk, en daarom maar gewoon even normale Russische burgers dood laten gaan door ze medicijnen, medische apparatuur en voedingsmiddelen te onthouden. Ze zijn immers allemaal direct persoonlijk verantwoordelijk. Als een of andere hakbar jou hier kapot steekt op straat vanwege het platbombarderen van zijn land, dan heb je daar ook alle begrip voor omdat jij direct medeverantwoordelijk bent voor onze regeringen die hier opdracht toe geven? En je er in zijn ogen niks aan gedaan hebt om dat te veranderen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Klopt, de mensen hebben dit regime immers in het zadel geholpen. Er is in dit geval geen sprake van "wir haben es nicht gewusst", dit is 100 procent "genau so haben wir es gewollt".
A) mag je natuurlijk gewoon zelf oppleuren, B) vraag ik jou hoe je dan "weet" dat het nep is?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:55 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
lol pleur toch op... jij bent natuurlijk wel een veteraan
Ik heb het niet gezien en ga het ook niet kijken, maar ik lees in de post hieronder dat een gevangen Rus in zijn oog wordt gestoken door een Oekraïner wegens plunderen. Waar maak jij dan uit op dat het hier een "laffe Russische hond die een weerloos iemand afslacht" is? Of ga jij er inmiddels bij voorbaat al vanuit dat elke vorm van sadisme/geweld alleen Russisch kan zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2022 01:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een laffe Russische hond die een weerloos iemand afslacht.
Wat hadden we dan verwacht? Dat Rusland binnen zou vallen om vervolgens bloemen en koekjes uit te delen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 01:20 schreef Hathor het volgende:
Ik ben er inmiddels wel voorstander van dat NATO niet langer werkeloos kan toekijken, hier is gewoon sprake van volkerenmoord. Niet dat Rusland aangevallen moet worden, maar elke Rus moet wel uit Oekraine getrapt worden terug over hun eigen grenzen, inclusief dat Donbas gebied en de Krim. Die honden moeten terug in hun hok worden getrapt.
Rusland was al sinds 2014 bezig hé? Ze hadden al heel lang aangevoeld dat er meer zou gebeuren, alleen ze wisten niet wanneer het precies zou gebeuren.quote:
waar baseer je je houding nu op... je neemt aan dat ik een wappie ben, lol. echt het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 9 april 2022 02:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
A) mag je natuurlijk gewoon zelf oppleuren, B) vraag ik jou hoe je dan "weet" dat het nep is?
Omdat jij uit je wappie-reet trekt dat het nep is moeten we zeker rekening houden met dat het dan ook kan zijn?
Gebaseerd op wat?
Misschien netjes blijven en je onthouden van woorden zoals "oppleuren"?quote:Op zaterdag 9 april 2022 02:31 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
waar baseer je je houding nu op... je neemt aan dat ik een wappie ben, lol. echt het tegenovergestelde.
effe nadenken voordat je gaat schreeuwen.
ik weet niks, ik vraag me af. precies al die wappie bullshit laat zien dat je moet opletten en niet zomaar iets als waarheid moet aannemen.
weet niet meer wat je zei maar het was ongetwijfeld verdiendquote:Op zaterdag 9 april 2022 02:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien netjes blijven en je onthouden van woorden zoals "oppleuren"?
Maar het nep zijn is dus gewoon een nergens op gebaseerde brainfart?
Duidelijk.
De zin "we weten het niet, we vragen het ons alleen maar af" is nogal een stokpaardje van de anti-vax en pro-putin wappies, dus als jij dan precies die taal gebruikt moet je niet raar opkijken dat mensen jou in dat kamp scharen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 02:31 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
waar baseer je je houding nu op... je neemt aan dat ik een wappie ben, lol. echt het tegenovergestelde.
effe nadenken voordat je gaat schreeuwen.
ik weet niks, ik vraag me af. precies al die wappie bullshit laat zien dat je moet opletten en niet zomaar iets als waarheid moet aannemen.
okee.quote:Op zaterdag 9 april 2022 04:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De zin "we weten het niet, we vragen het ons alleen maar af" is nogal een stokpaardje van de anti-vax en pro-putin wappies, dus als jij dan precies die taal gebruikt moet je niet raar opkijken dat mensen jou in dat kamp scharen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |