Ja meteen halen dan natuurlijk. Garantie op een goal of 10.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is transfervrij, zoals je kunt lezen.
Nee joh, dat wordt nooit je eerste spitsquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja meteen halen dan natuurlijk. Garantie op een goal of 10.
Goals maken gaat nog maar verder heb je er niets aan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja meteen halen dan natuurlijk. Garantie op een goal of 10.
Wie danquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, dat wordt nooit je eerste spits
Moet zeggen dat er wel teveel kutpenalty's bij zaten. Allemaal ook vreselijk irritant genomen. Ook wel een paar aardige balletjes in de kruising dus hij kan wel wat.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goals maken gaat nog maar verder heb je er niets aan.
Als je een beperkt budget hebt snap ik zo’n Danilo wel. Kan je de miljoenen besteden aan een echt goede spits.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:16 schreef fetX het volgende:
Tja. Dessers 4 miljoen of Danilo gratis.
Eigenlijk geen van beide.
Nee, hij kan niets.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat er wel teveel kutpenalty's bij zaten. Allemaal ook vreselijk irritant genomen. Ook wel een paar aardige balletjes in de kruising dus hij kan wel wat.
Danilo gaat inderdaad nooit je eerste spits worden. Lijkt me duidelijk dat er flink geïnvesteerd gaat worden in de zomer zodra Sinisterra, Senesi en Kokcu verkocht worden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je een beperkt budget hebt snap ik zo’n Danilo wel. Kan je de miljoenen besteden aan een echt goede spits.
Maar hij is al niet beter dan Linssen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je een beperkt budget hebt snap ik zo’n Danilo wel. Kan je de miljoenen besteden aan een echt goede spits.
Nee dat denk ik ook niet. Daarom zeg ik, misschien is het bekend dat hij weg gaat? Anders zou ik het wel raar vinden.quote:
Het spitsenduo (niet echt een duo, maar meer een aanvulling) Dessers en Linssen was eigenlijk nog best aardig dit jaar.quote:
In een ideale situatie speelt je reservespits ook niet zoveel als Dessers dit seizoen natuurlijk, gewoon geboren uit pure armoede. Dus deze post slaat weer eens nergens op.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het spitsenduo (niet echt een duo, maar meer een aanvulling) Dessers en Linssen was eigenlijk nog best aardig dit jaar.
Is de vraag of die Danilo als invaller net zo'n hoog rendement kan halen als Dessers. Ik denk eerlijk gezegd van niet.
Ja in principe moet je eerste spits gewoon 80-90% van de tijd spelenquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
In een ideale situatie speelt je reservespits ook niet zoveel als Dessers dit seizoen natuurlijk, gewoon geboren uit pure armoede. Dus deze post slaat weer eens nergens op.
13 goals en 6 assists in 1209 minuten (dat zijn de statistieken van Dessers) is uitzonderlijk goed te noemen. Ondanks dat hij best wat minuten heeft gehad denk ik niet dat een Danilo zulke statistieken snel zal halen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
In een ideale situatie speelt je reservespits ook niet zoveel als Dessers dit seizoen natuurlijk, gewoon geboren uit pure armoede. Dus deze post slaat weer eens nergens op.
Ach hij heeft het al eerder vrij netjes gedaan bij een subtopper.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tip: Als je middelmaat wil blijven dan haal je Danilo
Leuk voor KKD
Ja is dat nou wel zo eigenlijk? Je hebt een basispits die 60 procent van de tijd speelt en een stand-in die in de overgebleven 40 procent een ontzettend hoog rendement haalt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja in principe moet je eerste spits gewoon 80-90% van de tijd spelen
Ja.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja is dat nou wel zo eigenlijk?
Daar blijft het wel bij verder. Als je omhoog wil zal je moeten doorselecteren en niet een stap achteruit doen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach hij heeft het al eerder vrij netjes gedaan bij een subtopper.
Laten we Jörgensen terughalen.quote:
Eens hoor, het was een flauw grapje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar blijft het wel bij verder. Als je omhoog wil zal je moeten doorselecteren en niet een stap achteruit doen.
Ik heb liever gewoon een goede spits die 90% van de tijd speelt dan twee middelmatige die stuivertje wisselen. Erg vreemdquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we Jörgensen terughalen.Die voetbalt vast beter! Die 3 goals per seizoen dat maakt dan niet uit.
En waarom heb je dat liever? Puur het veldspel?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon een goede spits die 90% van de tijd speelt dan twee middelmatige die stuivertje wisselen. Erg vreemd
Het zijn twee andere types en ze blijken allebei tekort te komen als ze in de basis staan. Dat is voor de rest van je aanvallers helemaal geen fijne situatie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja is dat nou wel zo eigenlijk? Je hebt een basispits die 60 procent van de tijd speelt en een stand-in die in de overgebleven 40 procent een ontzettend hoog rendement haalt.
Samen kom je dan nog steeds op een hoog rendement in de spitspositie. Dessers speelt wel wat anders dan Linssen dus voordelig is het misschien niet voor je veldspel maar verder kunnen we toch zeggen dat de spitspositie qua rendement uitzonderlijk goed is ingevuld in vergelijking met de 5 jaar hiervoor.
Waarom ik liever een goede spits heb dan een middelmatigequote:Op vrijdag 8 april 2022 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En waarom heb je dat liever? Puur het veldspel?
Alireza en Sini zouden veel beter renderen als Pelle (om maar iemand te noemen) nog in de spits had gestaan? Ben benieuwd of dat zo is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zijn twee andere types en ze blijken allebei tekort te komen als ze in de basis staan. Dat is voor de rest van je aanvallers helemaal geen fijne situatie.
Dessers zou prima zijn als vaste 2e spits, maar die kost 4 miljoen en dat is te veel voor iemand die je niet meer dan de helft van de tijd moet willen opstellen.
Ik had op dit moment wel graag gewild dat onze 2e keeper van het niveau Dessers zou zijnquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat hebben jullie liever: één goede speler of twee matige spelers?
#pietjepukmodus
Dat is hij ook. Dessers kan ook helemaal niet keepen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had op dit moment wel graag gewild dat onze 2e keeper van het niveau Dessers zou zijn
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is hij ook. Dessers kan ook helemaal niet keepen.
Waarom nou weer Pellè? Die past totaal niet in het spel van Slot.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alireza en Sini zouden veel beter renderen als Pelle (om maar iemand te noemen) nog in de spits had gestaan? Ben benieuwd of dat zo is.
Leuk, die had ik verwachtquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is hij ook. Dessers kan ook helemaal niet keepen.
Pelle omdat hij de beste spits van Feyenoord van de laatste 15 jaar is?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom nou weer Pellè? Die past totaal niet in het spel van Slot.
Maar een speler die net zo goed druk kan zetten als Linssen maar ook in de combinatie waardevol is zou handig zijn voor die 2 en Til.
Voor dat geld had je ook één goede keeper kunnen kopen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk wel dat Dessers een betere keeper is dan Linssen om eerlijk te zijn.
Omdat Arne niets aan een figuur als Pellé heeft die geen druk zet... Kan je hem wel noemen maar dat slaat gewoon totaal nergens opquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Pelle omdat hij de beste spits van Feyenoord van de laatste 15 jaar is?
Maar goed, ik snap je punt wel. Denk alleen dat het niet gaat lukken om zo'n type te halen.
Ik heb vertrouwen in de scouting, we gaan het zien deze zomer.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Pelle omdat hij de beste spits van Feyenoord van de laatste 15 jaar is?
Maar goed, ik snap je punt wel. Denk alleen dat het niet gaat lukken om zo'n type te halen.
Voor deze onzin is het internet niet uitgevonden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Deze is wel terecht.
[ afbeelding ]
Boadu en Danilo.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in de scouting, we gaan het zien deze zomer.
Danilo las ik ook net die heeft na fc Twente niks meer gedaan toch.quote:
Bij Ajax op de bank zitten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Danilo las ik ook net die heeft na fc Twente niks meer gedaan toch.
Het probleem ligt voorin hoor ik hier overal.quote:
Is ook inherent aan de speelstijl. Je bent verdedigend zoveel kwetsbaarder dat goeie verdedigers het ook lastig krijgen. En je hebt nu natuurlijk een flutkeeper.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het probleem ligt voorin hoor ik hier overal.Valt volgens mij allemaal erg mee. De voorhoede rendeert vrij maximaal (zelfs als je naar het omzetten van kansen kijkt) maar achterin wordt er teveel weggegeven.
TR gezet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Deze is wel terecht.
[ afbeelding ]
Je hebt wel gelijk dat de voorhoede wat minder scoort dan voor de winter. Toch is het scorende vermogen behoorlijk in orde. 32 goals in maar 13 wedstrijden is meer dan prima en ook spelers als Senesi pikken nog geregeld een goaltje mee.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is ook inherent aan de speelstijl. Je bent verdedigend zoveel kwetsbaarder dat goeie verdedigers het ook lastig krijgen. En je hebt nu natuurlijk een flutkeeper.
Maar uiteindelijk valt het rendement van een hoop voorhoedespelers (inclusief Til) na de winterstop gewoon tegen. Gelukkig kan de rest van het team dit vooralsnog opvangen.
Slavia kreeg 4 grote kansen waar er 3 van in gingen (en 1 buitenspel was). Naast onze doelpunten had Sinisterra nog een grote kans, had Til er nog wel een mogen maken, verprutste Nelson een kans en schoot Kokcu onderkant lat. De grootste kansen waren inderdaad voor Slavia (en gingen er dan ook direct bijna allemaal in), maar wij kregen er toch echt meer. Neemt niet weg dat het spel vanaf minuut 30 erg matig was.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:09 schreef F.M.D. het volgende:
Slavia was de betere gisteren. Ze hadden de grotere kansen (2x zoveel expected goals) en dat is kwalijk in een thuiswedstrijd. Zie het niet gunstig in de uitwedstrijd, zij hebben dan ook weer een aantal vaste basisspelers terug.
Maar eerst Heracles uit maar overleven.
Slavia had ook nog die kans nadat Pedersen weggleed, ze waren niet heel vaak in de buurt van de goal maar als ze dat wel waren was het meteen heel gevaarlijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Slavia kreeg 4 grote kansen waar er 3 van in gingen (en 1 buitenspel was). Naast onze doelpunten had Sinisterra nog een grote kans, had Til er nog wel een mogen maken, verprutste Nelson een kans en schoot Kokcu onderkant lat. De grootste kansen waren inderdaad voor Slavia (en gingen er dan ook direct allemaal in), maar wij kregen er toch echt meer.
Leuk die xG hoor, maar als 1 doelpunt meteen al anderhalf punt in neemt vraag ik me (voor de zoveelste keer af) hoeveel waarde dat nou heeft zonder context.
Gaat erg pittig worden volgende week, maar het kan nog prima. Dit jaar doen we het uit best aardig in Europa dus er is nog niks verloren.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slavia had ook nog die kans nadat Pedersen weggleed, ze waren niet heel vaak in de buurt van de goal maar als ze dat wel waren was het meteen heel gevaarlijk
Uit tegen Union had ik nooit verwacht dat ik uitbundig kon juichen (in het thuisvak), Europees doen we het uit idd veel beter dan verwacht.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat erg pittig worden volgende week, maar het kan nog prima. Dit jaar doen we het uit best aardig in Europa dus er is nog niks verloren.
Erg mooi.quote:Robin van Persie blijft voorlopig bij Feyenoord. De oud-voetballer is door Manchester United benaderd om aan de slag te gaan als assistent-trainer op Old Trafford. Voor Van Persie is een stap naar de Premier League momenteel geen optie.
Dit meldt Jan-Joost van Gangelen van ESPN. Van Persie is momenteel werkzaam bij Feyenoord. Hij is actief als trainer in de jeugdopleiding van de Rotterdammers en sluit ook regelmatig aan bij het eerste om trainer Arne Slot te assisteren op trainingsdagen. Ook is Van Persie dan actief als spitsentrainer.
Niet zo mooi.quote:Lutsharel Geertruida moet na de thuiswedstrijden tegen Willem II en Slavia Praag ook het uitduel met Heracles Almelo komende zondag nog aan zich voorbij laten gaan. De verdediger is niet tijdig hersteld van zijn blessure.
Hoofdcoach Arne Slot zag Feyenoord ongeschonden uit de intense strijd met Slavia (3-3) komen en mist naast Geertruida enkel Justin Bijlow (langdurig geblesseerd) en Philippe Sandler in Almelo. De verdediger hervatte deze week wel de training op het veld.
Hopelijk krijgt ie komende jaren een wat ouder jong elftal. Zou helemaal mooi zijn mochten we sneller dan we nu verwachten toch naar de KKD kunnen dat hij dat elftal krijgt. En dan op termijn het eerste kan doen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Rotterdammert in hart en nieren die Robin. Erg mooi.
Hoe kun je dit nou blindstaren noemen als mensen zoals HHH38 de kansen nog eens uitgebreid onder de loep nemen, beschrijven en van nuance voorzien?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:21 schreef Scrummie het volgende:
Dat blind staren op xG is verschrikkelijk irritant.
Blablablaquote:Op vrijdag 8 april 2022 15:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou blindstaren noemen als mensen zoals HHH38 de kansen nog eens uitgebreid onder de loep nemen, beschrijven en van nuance voorzien?
Is gewoon realistisch om te stellen dat een gelijkspel gisteren terecht was.
Wel mooi dat ie deze week alweer meetrainde. Maar volgende week na 3 weken zonder wedstrijd gelijk in de basis zal wel teveel gevraagd zijnquote:
Wat een godquote:
Ik vind Sinisterra technisch niet eens zo geweldig, hij is heel handig maar de bal springt allerlei kanten op. Misschien ziet er gewoon niet zo soepel uit, maar ik vind Nelson al technischer bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een god
Zou Sini technisch de beste Feyenoordspelert zijn nadat V Persie is gestopt?
Dat denk ik niet. Dat is Kokcu denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een god
Je kunt toch wel een aardige compilatie maken van technisch fraaie goals (beetje zoals je dat vroeger bij een Luis Suarez ook wel kon) maar dat is iets anders dan dat iemand echt een technische speler is inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind Sinisterra technisch niet eens zo geweldig, hij is heel handig maar de bal springt allerlei kanten op. Misschien ziet er gewoon niet zo soepel uit, maar ik vind Nelson al technischer bijvoorbeeld.
Kan je niet gewoon in het AZ topic gaan posten, dat was je club toch?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja, als het te moeilijk wordt krijgen we zo'n reactie.
Nee. Die liggen er al uit.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon in het AZ topic gaan posten, dat was je club toch?
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Dat is Kokcu denk ik.
Sini heeft een aardige binnenkant voet maar niet echt een goede wreeftrap. Vind de trap van Kokcu toch echt een stuk mooier. Die raakt ze prachtig met de wreef.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Wel heel veel overzicht en ziet het spel goed. Maar qua schot en een man passeren is Sini vele male handiger.
Op de flanken sowieso! Samen met Malacia.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een god
Ik ben niet echt kapot van hem op LB, zie in hem meer een CB. Maar daar heb je volgend jaar nog een optie om Geertruida te spelen. Hoop dat ze een nieuwe LB kopen met het geld van Senesi & Malacia en de rest nog een jaartje blijft.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:46 schreef Erasmus het volgende:
Moet wel zeggen dat ik erg benieuwd ben naar de komende zomer. Lijkt mij aannemelijk dat Sini, Kökcü, de Senees en Malacia verkocht worden. Voor Malacia kunnen we Hendriks de kans geven, maar Sini en Orkun vervangen gaat nog een lastige klus worden.
Deze post is zo pijnlijk om terug te lezen.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:34 schreef GwaiLow het volgende:
Het is niet mijn voorspelde 4 a 5-0 geworden, maar toch heel fijn dat de overwinning binnen is.
Nou meid. Het is allemaal wat.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Deze post is zo pijnlijk om terug te lezen.Geplaatst in minuut 90+4.
Is er al concrete interesse voor Kokcu?quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:46 schreef Erasmus het volgende:
Moet wel zeggen dat ik erg benieuwd ben naar de komende zomer. Lijkt mij aannemelijk dat Sini, Kökcü, de Senees en Malacia verkocht worden. Voor Malacia kunnen we Hendriks de kans geven, maar Sini en Orkun vervangen gaat nog een lastige klus worden.
Woerts zit er altijd naast. Daar zullen dus wel weer een boel mitsen en maren aan zitten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:32 schreef H.FR het volgende:
Volgens Woerts gaat het rapport m.b.t. Feyenoord City komende week aangeven dat het niet door moet gaan.
Het zal vast een uitgebreid verhaal zijn. Maar iedere jut en jul kan bedenken dat het wat apart is 500mln te investeren om er 5mln/jaar op vooruit te gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Woerts zit er altijd naast. Daar zullen dus wel weer een boel mitsen en maren aan zitten.
Maar wel winst en daar draait het om! Een fraaie 1-0.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:30 schreef Scrummie het volgende:
Eerste kwartier zojuist gekeken, maar daar doe je jezelf geen plezier mee. Wat een verschrikkelijk matig elftal. Medelijden met de enkele talenten die wel iets kunnen af en toe.
Maar ja, wel gewonnen.
they.quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar wel winst en daar draait het om! Een fraaie 1-0.
En Almere City verloren! Eerste Divisie here we come.
jaaaaaaaaaaaaa we worden gek!!!quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het ziet er nu wel geweldig uit. Almere thuis op Varkenoord en nog 2 uitwedstrijden tegen de slechtste teams (NAC en Willem II) van de competitie.
@:Halcon Jong Feyenoord naar de Tweede Divisie!
Ik weet het. Kans lijkt me met dit baggerteam bijzonder klein dat ze promoveren. Maar misschien dat er aangevuld met wat eerste elftal-spelers nog wat mogelijk is.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:44 schreef F.M.D. het volgende:
Als Jong Volendam in het linkerrijtje eindigt wat nog goed mogelijk is, komt er sowieso geen play-off en is de weg naar de 2de divisie afgesloten voor Feyenoord.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik weet het. Kans lijkt me met dit baggerteam bijzonder klein dat ze promoveren. Maar misschien dat er aangevuld met wat eerste elftal-spelers nog wat mogelijk is.
Er moet in ieder geval 2 keer van Almere worden gewonnen en dan nog een directe clash met Volendam. Dromen mag maar dit lijkt me wat teveel gevraagd.
oke manquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het ziet er nu wel geweldig uit. Almere thuis op Varkenoord en nog 2 uitwedstrijden tegen de slechtste teams (NAC en Willem II) van de competitie.
@:Halcon Jong Feyenoord naar de Tweede Divisie!
Ik snap eerlijk gezegd weinig van jou postgedrag, je schrijft berichten in de topics van Ajax PSV en hier en als je de berichten leest lijkt het erop dat je sympathie voor al de clubs hebt, bij mij rijmt dat niet zo dat je alle 3 de clubs leuk vindtquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik weet het. Kans lijkt me met dit baggerteam bijzonder klein dat ze promoveren. Maar misschien dat er aangevuld met wat eerste elftal-spelers nog wat mogelijk is.
Er moet in ieder geval 2 keer van Almere worden gewonnen en dan nog een directe clash met Volendam. Dromen mag maar dit lijkt me wat teveel gevraagd.
Niemand begrijpt het.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd weinig van jou postgedrag, je schrijft berichten in de topics van Ajax PSV en hier en als je de berichten leest lijkt het erop dat je sympathie voor al de clubs hebt, bij mij rijmt dat niet zo dat je alle 3 de clubs leuk vindt
Sympathie voor Ajax? Heb toch al vaker uitgelegd dat alle clubs behalve Ajax mijn sympathie hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd weinig van jou postgedrag, je schrijft berichten in de topics van Ajax PSV en hier en als je de berichten leest lijkt het erop dat je sympathie voor al de clubs hebt, bij mij rijmt dat niet zo dat je alle 3 de clubs leuk vindt
Dan nog hoe zit het dan met PSV en Feyenoord?quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sympathie voor Ajax? Heb toch al vaker uitgelegd dat alle clubs behalve Ajax mijn sympathie hebben.
Beiden mijn sympathie. Clubs met prachtige historie, Europacups in de kast. En in Europa hoop ik natuurlijk dat beiden doorgaan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan nog hoe zit het dan met PSV en Feyenoord?
Vind je het raar dat ik dat niet kan volgen, ik ben voor Feyenoord maar ik schijt op die lampen, nog zelfs meer dan op Ajaxquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beiden mijn sympathie. Clubs met prachtige historie, Europacups in de kast. En in Europa hoop ik natuurlijk dat beiden doorgaan.
Als het om wedstrijden gaat probeer ik ze altijd zo nuchter mogelijk te analyseren. Met beoordeling van de kansen enzo.
Waarom dan? Als zo'n kleine kutstad als Eindhoven zulke prestaties neerzetten, daar heb ik wel respect voor.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vind je het raar dat ik dat niet kan volgen, ik ben voor Feyenoord maar ik schijt op die lampen, nog zelfs meer dan op Ajax
Vroeger vond ik PSV ook sympathiek maar helaas is daar verandering in gekomen, de rare constructie met de gemeente Eindhoven waardoor ze gered werden en daarna een blik spelers aantrokken, ik vind het ook een jankclub met af en toe erg nare mannetjes in hun elftal en technische stafquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom dan? Als zo'n kleine kutstad als Eindhoven zulke prestaties neerzetten, daar heb ik wel respect voor.
Kunstgras antigenot.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:54 schreef fetX het volgende:
We krijgen niet echt ruimte dit seizoen. Twente wint weer dus morgen een belangrijke pot. Heracles uit, kutpot
Van de laatste 10 potten op kunstgras er 8 gewonnen.quote:
Dat is dan een prima statistiek. Blijft wel klote, dat kunstgras.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Van de laatste 10 potten op kunstgras er 8 gewonnen.
Maar heb er voor morgen een hard hoofd in eigenlijk.
Met 70 punten de play-offs in straks.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:54 schreef fetX het volgende:
We krijgen niet echt ruimte dit seizoen. Twente wint weer dus morgen een belangrijke pot. Heracles uit, kutpot
Neejoh. Je pakt ze wel in de directe confrontatie.quote:Op zondag 10 april 2022 01:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met 70 punten de play-offs in straks.
Toornstra?quote:Op zondag 10 april 2022 14:28 schreef klaasweetalles het volgende:
ben benieuwd of die midget vandaag weer in de basis staat
Prima opstelling, al mag de Toorn het van mij weleens gaan proberen op de positie van Til.quote:Op zondag 10 april 2022 15:12 schreef Scrummie het volgende:
Marciano, Pedersen, Trauner , Senesi, Malacia , Aursnes, Kokcu, Til, Nelson, Dessers en Sinisterra.
Eens. Geloof niet dat Til ooit uit de opstelling gaat mits hij een schorsing of blessure heeft. Beetje blinde vlek van Arnegod.quote:Op zondag 10 april 2022 15:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima opstelling, al mag de Toorn het van mij weleens gaan proberen op de positie van Til.
Dat kondigde hij eigenlijk al op de persco woensdag aan.quote:
Nee, ik vind oprecht dat hij nu ontslagen moet worden.quote:Op zondag 10 april 2022 15:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij maakte gewoon een tactische beslissing die achter niet zo goed uitpakte
kan toch gebeuren?
oh echtquote:Op zondag 10 april 2022 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik vind oprecht dat hij nu ontslagen moet worden.
mee eens de man heeft heel het seizoen gefaaldquote:Op zondag 10 april 2022 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik vind oprecht dat hij nu ontslagen moet worden.
wat vind jij klaas? til of toornstra?quote:Op zondag 10 april 2022 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mee eens de man heeft heel het seizoen gefaald
quote:Op zondag 10 april 2022 15:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat vind jij klaas? til of toornstra?
ja bij ajax stellen ze iedere week ook een andere spits op omdat het andere tegenstanders zijnquote:Op zondag 10 april 2022 15:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn andere tegenstanders, echt niks geks aan
Hoop het wel eigenlijk.quote:Op zondag 10 april 2022 15:45 schreef hhh38 het volgende:
Weet niet of het verstandig is om zo weinig te rouleren. Dit leek me nou een wedstrijd om met Alireza/Wålemark en Toornstra te beginnen.
Zou Toornstra donderdag spelen?
toornstra moet nooit meer spelenquote:Op zondag 10 april 2022 15:45 schreef hhh38 het volgende:
Weet niet of het verstandig is om zo weinig te rouleren. Dit leek me nou een wedstrijd om met Alireza/Wålemark en Toornstra te beginnen.
Zou Toornstra donderdag spelen?
deze zomer weer verlengen denk ikquote:Op zondag 10 april 2022 15:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
toornstra moet nooit meer spelen
ik zag 2023 staanquote:
Gewoon die Amerikaan. Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 10 april 2022 15:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima opstelling, al mag de Toorn het van mij weleens gaan proberen op de positie van Til.
Als een amateur ja.quote:Op zondag 10 april 2022 16:49 schreef Slobeend het volgende:
Trauner wordt even gigantisch voorbij gelopen.
En je overdrijft niet! De verdediging van Fortuna Sittard is een klasse beter dan die van ons.quote:Op zondag 10 april 2022 16:50 schreef Pistolero het volgende:
Inmiddels heeft Feyenoord misschien wel de slechtste verdediging van de hele eredivise.
Waarom blijf jij terugkomen?quote:Op zondag 10 april 2022 16:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waarom stond die debiel zo vrij dat hij hem zo binnen kan hakken?Dit was echt een gigantische fout.
Marciano kan er he-le-maal niks van. Pedersen is een dom renpaard, Trauner heeft ,zo blijkt nu, een half jaar ver boven zijn kunnen gespeeld. Senesi is vreselijk matig voor zo'n dure aankoop. En Malacia is gruwelijk overschat en speelt voor elke redelijk wedstrijd 9 slechte.quote:Op zondag 10 april 2022 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De verdediging van Fortuna Sittard is een klasse beter dan die van ons.
Ga er nog serieus op inquote:Op zondag 10 april 2022 16:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Marciano kan er he-le-maal niks van. Pedersen is een dom renpaard, Trauner heeft ,zo blijkt nu, een half jaar ver boven zijn kunnen gespeeld. Senesi is vreselijk matig voor zo'n dure aankoop. En Malacia is gruwelijk overschat en speelt voor elke redelijk wedstrijd 9 slechte.
Tsja.
Idiote redenatie weer.quote:Op zondag 10 april 2022 16:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Meest verwonderlijke is nog wel dat er nauwelijks geblesseerden zijn. Zou dit echt allemaal door die kutkeeper komen?
quote:
pietjequote:Op zondag 10 april 2022 16:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]In plaats van altijd meteen reacties te ridiculiseren kun je toch ook inhoudelijk reageren? Het team draait voor geen meter terwijl er grotendeels dezelfde spelers staan als de periode toen het nog wel super liep.
Dan zal het wel een gelijkspelletje worden dan.quote:Op zondag 10 april 2022 16:58 schreef fetX het volgende:
Gelukkig ook gatenkaas achterin bij Heracles. Hier moet je wel 2 a 3 keer kunnen scoren vandaag.
Ach, ik las er net nog dat we de slechtste verdediging van de Eredivisie hadden dus in vergelijking zijn de punten van PietjePuk wel behoorlink.quote:
ik was bassett vergetenquote:Op zondag 10 april 2022 16:59 schreef Pistolero het volgende:
Zou Slot écht de rest van het seizoen blijven vasthouden aan zijn lievelingetje Til?
Je hebt met Bassett nota bene een jonge, talentvolle speler gehaald die nu al een paar klassen beter is. Zelfs Toornstra is beter op dit moment.
En dan straks in de zomer ook nog gaan proberen hem vast te leggen voor een paar miljoen omdat Slot dat wil.
Waarom zou je inhoudelijk reageren op die onophoudelijke stroom aan tyfusposts van jequote:Op zondag 10 april 2022 16:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]In plaats van altijd meteen reacties te ridiculiseren kun je toch ook inhoudelijk reageren?
Geniaal idee ook weer om Sandler in plaats van Bassett in te schrijven voor de Conference League. Lolquote:Op zondag 10 april 2022 17:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik was bassett vergeten
leuke suggestie
sandlergodquote:Op zondag 10 april 2022 17:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Geniaal idee ook weer om Sandler in plaats van Bassett in te schrijven voor de Conference League. Lol
Dan heeft ie geen contract meerquote:Op zondag 10 april 2022 17:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sandlergod
lijkt me nou typisch zo'n speler die dan in de voorbereiding weer dingen afscheurt
zit wel een optie in het contractquote:Op zondag 10 april 2022 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heeft ie geen contract meer
Je hebt de neiging om snel conclusies te trekken die, vaak, nergens op slaan. Nu net 1-0 achter, waarom zou je dan alweer een reden zoeken waarom het minder is dan eerder en dan de schuld bij de keeper leggen die er bij deze goal niks aan kan doen.quote:Op zondag 10 april 2022 16:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]In plaats van altijd meteen reacties te ridiculiseren kun je toch ook inhoudelijk reageren? Het team draait voor geen meter terwijl er grotendeels dezelfde spelers staan als de periode toen het nog wel super liep.
Als hij zijn eerste mannetje in een 1 op 1 passeert wil ik hier best in meegaan.quote:Op zondag 10 april 2022 17:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Die Nelson kan echt een hele goede rechtsbuiten worden
zoals door mij voorspeld in oktober vorig jaar
Zou je toch moeten bevallen.quote:Op zondag 10 april 2022 17:10 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoord krijgt de laatste weken echt alleen maar maar kutgoals Zowel voor én tegen.
Hij mist alleen goed schotquote:Op zondag 10 april 2022 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als hij zijn eerste mannetje in een 1 op 1 passeert wil ik hier best in meegaan.
of toch door de keeperquote:Op zondag 10 april 2022 17:11 schreef Slobeend het volgende:
Goede aanvallen. Komt dit omdat we weinig geblesseerden hebben?
Ik denk door de kutkeeper.quote:Op zondag 10 april 2022 17:11 schreef Slobeend het volgende:
Nee, dat komt omdat we tegen de slechtste verdediging van de Eredivisie spelen.quote:Op zondag 10 april 2022 17:11 schreef Slobeend het volgende:
Maar die hebben wij heb ik hier gelezen?quote:Op zondag 10 april 2022 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat we tegen de slechtste verdediging van de Eredivisie spelen.
O ja, das waar ook. Naja, alles is gewoon kut en het komt nooit meer goed!quote:Op zondag 10 april 2022 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar die hebben wij heb ik hier gelezen?
Idd, afbranden die club en bestuur tegen de muur, dit, datquote:Op zondag 10 april 2022 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ja, das waar ook. Naja, alles is gewoon kut en het komt nooit meer goed!
Hij is eraan begonnen.quote:Op zondag 10 april 2022 17:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij mist alleen goed schot
zijn schoten zijn echt slap
maar daar kan hij wel op gaan trainen
kuch Immers kuchquote:Op zondag 10 april 2022 17:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Nelson is echt het meest blinde paard dat ik ooit in een Feyenoord-shirt gezien heb zeg.
Welke? Het zijn er echt mokerveelquote:Op zondag 10 april 2022 17:14 schreef fetX het volgende:
Als iedereen nou stopt met reageren op die debiel heeft mijn block ook nog zin
Bilal zit momenteel op de bank bij Heraclesquote:Op zondag 10 april 2022 17:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Nelson is echt het meest blinde paard dat ik ooit in een Feyenoord-shirt gezien heb zeg.
Over wie heb je het precies, weet niet of je Klaas, PietjePuk, Pistolero of atypisch bedoeltquote:Op zondag 10 april 2022 17:17 schreef fetX het volgende:
Dit leek me toch een duidelijke overtreding, maar goed.
Die wist voor een leeg doel nog over te schieten.quote:Op zondag 10 april 2022 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, die had gewoon een veel te trage handelingssnelheid.
Pistolero.quote:Op zondag 10 april 2022 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over wie heb je het precies, weet niet of je Klaas, PietjePuk, Pistolero of atypisch bedoelt
Wil graag dat je block zin heeft
Oh ja, die was ik alweer vergetenquote:Op zondag 10 april 2022 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Bilal zit momenteel op de bank bij Heracles
Tja, dat is niet zo zeer blind paar toch?quote:Op zondag 10 april 2022 17:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die wist voor een leeg doel nog over te schieten.
Als spits? Komt er gewoon op neer dat Feyenoord heel weinig écht goede spitsen heeft gehadquote:Op zondag 10 april 2022 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik alweer vergeten
[..]
Tja, dat is niet zo zeer blind paar toch?
Oh god, zul je net zien vandaag..quote:Op zondag 10 april 2022 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Bilal zit momenteel op de bank bij Heracles
Gelukkig maakt Bilal toch nooit een doelpunt.quote:
Heeft Feyenoord echt niets beters?quote:
Dat is 't 'm juistquote:Op zondag 10 april 2022 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig maakt Bilal toch nooit een doelpunt.
Twijfel of ik deze moet afkloppen
Kan gebeuren makker.quote:Op zondag 10 april 2022 17:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Godver, sorry. Merk dat ik teveel gewerkt hebt. Meende Marciano te lezen. Mea Culpa.
ik zou het een prima move vinden om hem in te lijvenquote:
als ze van hem af willen niet zo veelquote:Op zondag 10 april 2022 17:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zou het een prima move vinden om hem in te lijven
maar weet niet hoeveel ze bij arsenal verwachten voor zo'n spelert
ik zeg doenquote:Op zondag 10 april 2022 17:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als ze van hem af willen niet zo veel
3 miljoen
kost maar 3 miljoenquote:Op zondag 10 april 2022 17:29 schreef Pistolero het volgende:
Hoeveel zou Feyenoord deze zomer gaan bieden voor Nelson?
ik zou als ze 3 miljoen hebben dat eerst gaan reserveren voor een spits...quote:Op zondag 10 april 2022 17:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zeg doen
app jij het door naar arnesen?
Ik vind dus eigenlijk dat ie er helemaal niks van kan. Hij kan vrij goed dribbelen, maar heeft 0 overzicht en gevaarlijke voorzetten of schoten zie ik ook nooit. Ben oprecht verbaasd van hoe goed hij deze afrondde.quote:Op zondag 10 april 2022 17:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zou het een prima move vinden om hem in te lijven
maar weet niet hoeveel ze bij arsenal verwachten voor zo'n spelert
Walemark moet ook gewoon spelen met zijn prijskaartje.quote:
nee er is nog wel wat werk aan de winkelquote:Op zondag 10 april 2022 17:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind dus eigenlijk dat ie er helemaal niks van kan. Hij kan vrij goed dribbelen, maar heeft 0 overzicht en gevaarlijke voorzetten of schoten zie ik ook nooit. Ben oprecht verbaasd van hoe goed hij deze afrondde.
45 minutenquote:Op zondag 10 april 2022 17:33 schreef bbuddybb het volgende:
Die Nelson daar ook...Hoeft 'm er alleen maar in te lopen.
Dramatische speler.
Jij ziet een wedstrijd.quote:Op zondag 10 april 2022 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
45 minuten
2 assists
1 goal
Dramatische speler
cissé ookquote:Op zondag 10 april 2022 17:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit doen alleen hele grote trouwens.
Jorgensen tegen RKC bijvoorbeeld.
denk dat we die volgend jaar pas vaker gaan zienquote:Op zondag 10 april 2022 17:34 schreef Pistolero het volgende:
Hoe kan je Toornstra nou de voorkeur geven boven Bassett.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |