Jouw Nederlands is ook niet van hoog niveau, dus niet te stoer doen.quote:Op donderdag 21 april 2022 07:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kun je wel ''Patrick'' zeggen, maar als jij Engels gaat gebruiken met je decade op een domme manier dan kan ik er toch niets aan doen.
Het is wederom puik weerquote:Op donderdag 21 april 2022 07:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jouw Nederlands is ook niet van hoog niveau, dus niet te stoer doen.
Jammer van de stevige wind de rest van de week, verder natuurlijk prima weer.
oke ijskoninginquote:
Opbokken met het leven. Dood en verderf!!!quote:Op donderdag 21 april 2022 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
opbokken met decadent engels en persoonlijke sneren en Erik ten Hag
quote:Op donderdag 21 april 2022 15:13 schreef Mammietje het volgende:
Weer lekker warm en zonovergoten hier!![]()
![]()
![]()
Ontopic:
[ afbeelding ]
Blij dat het niet aan mij ligtquote:Op donderdag 21 april 2022 17:19 schreef VacaLoca het volgende:
Wederom windkracht 4/5. Serieus, is er nou veel meer wind de laatste jaren of lijkt het zo
Het is allemaal de schuld van de klimaatlobby. We moeten van het gas af en die windmolens moeten natuurlijk wel terugverdiend worden. Dat geldt ook voor zonnepanelen dus maak je borst maar nat voor de komende zomersquote:Op donderdag 21 april 2022 17:19 schreef VacaLoca het volgende:
Wederom windkracht 4/5. Serieus, is er nou veel meer wind de laatste jaren of lijkt het zo
De proeven voor de waterkrachtcentrale in Limburg waren ook een succes afgelopen zomerquote:Op donderdag 21 april 2022 19:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de klimaatlobby. We moeten van het gas af en die windmolens moeten natuurlijk wel terugverdiend worden. Dat geldt ook voor zonnepanelen dus maak je borst maar nat voor de komende zomers
Zelfs met temperaturen onder de 15 graden buiten, is het bij mij binnen 23,5 graden binnen zodra de zon zich ook maar laat zien. Dus die kachel blijft uit, en erwtensoep vind ik sws niet lekker.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:34 schreef dick_laurent het volgende:
Nou op weerwoord wordt de aanstaande noordenwind met temperaturen ruim onder normaal alweer met veel emotie aangekondigd.
- De kachel kan weer aan
- De muts en sjaal kunnen weer uit de kast
- Erwtensoep kan weer in de bonusfolder
Dat was een zeer geslaagde proefquote:Op donderdag 21 april 2022 19:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
De proeven voor de waterkrachtcentrale in Limburg waren ook een succes afgelopen zomer
Hier moet echt een gfs kaart in gemonteerd wordenquote:Op donderdag 21 april 2022 15:13 schreef Mammietje het volgende:
Weer lekker warm en zonovergoten hier!![]()
![]()
![]()
Ontopic:
[ afbeelding ]
2/3 dagen wat frisser met 12/13 graden. niet fijn, maar het zij zo. daarna weer warmerquote:Op donderdag 21 april 2022 19:34 schreef dick_laurent het volgende:
Nou op weerwoord wordt de aanstaande noordenwind met temperaturen ruim onder normaal alweer met veel emotie aangekondigd.
- De kachel kan weer aan
- De muts en sjaal kunnen weer uit de kast
- Erwtensoep kan weer in de bonusfolder
Bedankt voor bewijs dat ik niet gek ben en het echt zo veel zo hard waait. Ben wel benieuwd naar historische gegevens, om mijn eerdere vraag in dit topic te kunnen beantwoorden of het de laatste paar jaar meer is gaan waaien.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
We hebben al veel wind gehad, na een tijdelijke dip zijn we weer terug bij af.
Dit zijn de max gegevens over alle weerstations in Nederland, de hoogst gehaalde snelheid wordt genoteerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inmiddels mag vandaag zelfs een 7 genoteerd worden, de stoten liggen inmiddels alweer op of boven de 60km/h.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
We hebben al veel wind gehad, na een tijdelijke dip zijn we weer terug bij af.
Dit zijn de max gegevens over alle weerstations in Nederland, de hoogst gehaalde snelheid wordt genoteerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie dat beaufort naar km/h moet, is inmiddels opgelost voor de volgende keer![]()
Inmiddels mag vandaag zelfs een 7 genoteerd worden, de stoten liggen inmiddels alweer op of boven de 60km/h.
Daar ben ik toevallig al een tijdje mee bezig, kost alleen enige tijd om het allemaal te verwerken.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Bedankt voor bewijs dat ik niet gek ben en het echt zo veel zo hard waait. Ben wel benieuwd naar historische gegevens, om mijn eerdere vraag in dit topic te kunnen beantwoorden of het de laatste paar jaar meer is gaan waaien.
Top, ben benieuwd. Hoop vooral dat het ook weer gaat afnemenquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Daar ben ik toevallig al een tijdje mee bezig, kost alleen enige tijd om het allemaal te verwerken.
Ik houd sinds maart 2018 alle temp/wind/neerslag kaarten bij van KNMI en weerplaza![]()
Kom binnenkort wel met een tussen update
Wat vooral opvalt is dat t/m mei 2019 2x 3bft als dag max had, de rest van de maanden ben ik nog mee bezig.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Top, ben benieuwd. Hoop vooral dat het ook weer gaat afnemen
Wel droog en relatief zonnig met temperaturen die nog boven gemiddeld liggen voor 3e week april. Wind mag minder, maar zal zelf niet zo klagen. Komende week wordt die wind wel iets frisser omdat de wind meer noordelijk wordt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag zou het 21 graden worden. Maar dat koude windje blijft maar.
Het waait zo hard en de zon schijnt zo fel dat de prijs vandaag fors negatief was. Oftewel geld toekrijgen als je elektriciteit gebruikt mits je een variabel contract hebt met uurprijzen:quote:
Goed te doen idd.quote:Op zondag 24 april 2022 17:29 schreef quirina het volgende:
Uit de wind is het lekker warm nog 22 graden.
Nah. Ik heb dat stokje overgedragen aan anderen hierquote:Op maandag 25 april 2022 10:39 schreef Salina het volgende:
Grijs dagje vandaag.
@:dick_laurent
@:bloodymary1
Kom maar op met het gezeur, dick!
@Kettlebellquote:Op maandag 25 april 2022 11:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nah. Ik heb dat stokje overgedragen aan anderen hier
quote:Op maandag 25 april 2022 11:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nah. Ik heb dat stokje overgedragen aan anderen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen geklaag vandaag (hihi, dat rijmt)?
Nah, een dagje minder weer is wel te overkomen toch. Beetje werken, beetje sporten vanmiddag. Filmpje vanavond. Boeien. Komt wel goed.
En ja, tis goed voor de tuintjes en de natuur ofzo. Heb zelf geen tuin maar ok, boeie.
Oja, regent hier ook een beetje (Breda). Als het nou nog veel harder gaat regenen hoef ik niet naar de wasstraat.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Ach, is maar 1 dagje toch. Daarna weer volle bak zon. En ik ben al lang blij dat die klotewind is gaan liggen.quote:Op maandag 25 april 2022 10:39 schreef Salina het volgende:
Grijs dagje vandaag.
@:dick_laurent
@:bloodymary1
Kom maar op met het gezeur, dick!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |