Bekijk het van de positieve kant. Met dit weer kun je prima een extra workout doen met je ketelballen. Zeker als je volgende week vrij bent.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:50 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Baal gewoon een beetje want heb volgende week vrijgevraagd omdat het er goed uit zag. Alleen zoals wel vaker wordt de keutel weer ingetrokken naar mate het moment dichterbij komt. Net zoals dat het paasweekend mooi zou worden maar zie nu alweer de eerste berichten over buien op tweede paasdag verschijnen![]()
En voor mij maakt 7 graden en natte sneeuw of 14 graden en zware bewolking / gespetter zoals vandaag weinig verschil. In beide gevallen ga je niet lekker buiten zitten, althans : ik niet. Gewoon gezapig saai weer waar je weinig mee kunt. Behalve de dingen die we al 2 jaar doen in coronatijd, beetje binnen hangen.
Ha Salina. Ouwe cocktailslurper, hoe is het leven?quote:Op woensdag 13 april 2022 14:23 schreef Salina het volgende:
O ga ik eindelijk eens weg uit gifkikkerforum NWS, kom ik hier juist alleen maartegen.
[..]
Bekijk het van de positieve kant. Met dit weer kun je prima een extra workout doen met je ketelballen. Zeker als je volgende week vrij bent.
AFGELOPEN MAAND.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:34 schreef Kettlebell het volgende:
Ik heb echt nog steeds zoiets sinds die covid-crisis van gvd wanneer breekt er nou gewoon eens een chille periode aan waarin het lekker warm is met volop zon, geen regen of gare wind.
Dat laatste kun je eigenlijk beter hebben. Nu is het qua temperatuur aangenaam maar bedrukt. De relatieve luchtvochtigheid (RV) in mijn woonkamer is de afgelopen 2 dagen van nauwelijks 30% naar ruim 40% gegaan en dat voel je direct. Ik zou in elk geval genieten van het Paasweekend. De rest van de week is inderdaad gezapig, maar alles beter dan het gure regen en hagel. Voor de regio Amsterdam zijn de vooruitzichten als volgt:quote:Op woensdag 13 april 2022 13:34 schreef Kettlebell het volgende:
Dat is juist precies wat ik zo kut vind, en dat was vorig jaar zomer ook al : of het is wél warm, maar de hele tijd (zwaar) bewolkt. Of het is zonnig, maar eigenlijk weer heel fris.
Goed hoor. Toe aan vakantie weer eigenlijk. Misschien iets uitzoeken voor mei ofzo. Heb wel weer zin in zon.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ha Salina. Ouwe cocktailslurper, hoe is het leven?
Ik heb gister al leg day gedaan, lekker squatten met 25 kg in m’n nek. Dus vandaag loop ik een beetje zo
[ afbeelding ]
Wat nou gezeur. Hoeveel dagen in de afgelopen ca. 400 dagen heb je nou naar buiten kunnen lopen in een t shirt zonder zeiknat te worden of een poolwind in je nek te krijgen of dat je de hele dag bedolven bent geweest onder grijzigheid.quote:
Klinkt meer alsof je gewoon een verwende vetnek bent, die niets gewend is.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:48 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Wat nou gezeur. Hoeveel dagen in de afgelopen ca. 400 dagen heb je nou naar buiten kunnen lopen in een t shirt zonder zeiknat te worden of een poolwind in je nek te krijgen of dat je de hele dag bedolven bent geweest onder grijzigheid.
Amper. En maart was kut want het was vaak gewoon te koud. Ja leuk zon maar ik heb 2 x een terras geprobeerd en de ijspegels hingen aan m'n neus. En april is ook op een paar dagen na kut want met 90% van de dagen kun je vrij weinig qua bootje varen of in je t shirt buiten zitten. Ja aankomend paasweekend met een beetje geluk, maar dat zijn ook maar 2 v/d 30(!) dagen he. Voordereest is het gewoon super saai gezapig kutweer.
We hebben vanaf April vorig jaar ongeveer 100 warme dagen gekend in Nederland (=20 graden of meer). Stop met je gezeik.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:48 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Wat nou gezeur. Hoeveel dagen in de afgelopen ca. 400 dagen heb je nou naar buiten kunnen lopen in een t shirt zonder zeiknat te worden of een poolwind in je nek te krijgen of dat je de hele dag bedolven bent geweest onder grijzigheid.
Amper.
Ja dus? Mensen mogen hun mening hebben. Als je t er niet mee eens bent kan je het ook negeren ipv ze de les te lezen.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We hebben vanaf April vorig jaar ongeveer 100 warme dagen gekend in Nederland (=20 graden of meer). Stop met je gezeik.
Het slaat gewoon nergens op wat hij hier uitkraamt. "Amper" slaat nergens op..quote:Op woensdag 13 april 2022 16:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja dus? Mensen mogen hun mening hebben. Als je t er niet mee eens bent kan je het ook negeren ipv ze de les te lezen.
De wereld koelt af. Over 10 jaar ben je blij als je een paar dagen per jaar 25+ hebt.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:48 schreef Kettlebell het volgende:
En maart was kut want het was vaak gewoon te koud. Ja leuk zon maar ik heb 2 x een terras geprobeerd en de ijspegels hingen aan m'n neus. En april is ook op een paar dagen na kut want met 90% van de dagen kun je vrij weinig qua bootje varen of in je t shirt buiten zitten.
Inderdaad en anders rijdt die gewoon ff naar een plek in NL waar de zon wel schijnt.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op wat hij hier uitkraamt. "Amper" slaat nergens op..
Vorig jaar was qua weer inderdaad niks, echt een kutzomer. Maar dit jaar… wie weet!quote:Op woensdag 13 april 2022 15:48 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Amper. En maart was kut want het was vaak gewoon te koud. Ja leuk zon maar ik heb 2 x een terras geprobeerd en de ijspegels hingen aan m'n neus. En april is ook op een paar dagen na kut want met 90% van de dagen kun je vrij weinig qua bootje varen of in je t shirt buiten zitten. Ja aankomend paasweekend met een beetje geluk, maar dat zijn ook maar 2 v/d 30(!) dagen he. Voordereest is het gewoon super saai gezapig kutweer.
Emigreer of accepteerquote:Op woensdag 13 april 2022 15:48 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Voorop gesteld mag je nooit verwachten dat maart een warme maand gaat worden. In Nederland nooit. Volgend jaar ook niet. Gewoon onmogelijk.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:48 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2022 16:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja dus? Mensen mogen hun mening hebben. Als je t er niet mee eens bent kan je het ook negeren ipv ze de les te lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:23 schreef Snowsquall het volgende:
[..]![]()
Ok. Veel geluk ermee sjakie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaat natuurlijk als stropop worden ingezet zodra er een of ander extreem kutte sneeuwstorm op de kaarten staat en mensen hun afschuw/keuring uitspreken.quote:
En gisteren was het vice versa. Maar gelukkig leven we vandaag! Zon!quote:Op donderdag 14 april 2022 11:48 schreef ACT-F het volgende:
Het weer heeft af en toe een positieve wending. Voor vandaag werd een bewolkte dag verwacht, maar de zon schijnt volop
Dat hoort het al >10 jaar eigenlijk. Nederlanders en het weer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:05 schreef PzKpfw het volgende:
Hoort dit topic onderhand niet thuis in KLB?
Man man man..quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:11 schreef Djeez het volgende:
Het is alweer half april en nog altijd grijs en een schamele 11 graden. De rest van de maand weinig verbetering en mei valt altijd al in het water. Volgens mij kunnen we gerust stellen dat de lente wederom op een deceptie is uitgedraaid. Wellicht in juli en augustus een paar mooie dagen, daarna kukelen we de herfst weer in
Maybe.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat hoort het al >10 jaar eigenlijk. Nederlanders en het weer.
haha, die dramatische betogen inderdaadquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maybe.
Maar alleen de dagelijkse suffe oneliners a la "lekker weertje vandaag" of "waait flink vandaag" zijn boring as f#ck
Dan geniet ik meer van de dramatische betogen over hoe Nederland het koudste en natste land ter wereld is. Zit tenminste nog wat passie in
u bent verhuisd naar Neptunus.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:11 schreef Djeez het volgende:
Het is alweer half april en nog altijd grijs en een schamele 11 graden. De rest van de maand weinig verbetering en mei valt altijd al in het water. Volgens mij kunnen we gerust stellen dat de lente wederom op een deceptie is uitgedraaid. Wellicht in juli en augustus een paar mooie dagen, daarna kukelen we de herfst weer in
Hier in Zoetermeer was ik te warm gekleedquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:02 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, goor, grauw tyfusweer is het vandaag! Extreem zwaar bewolkt en slechts 11 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |