O ik vond het enorm spannend. De sfeer in veel scenes van BCS was afgelopen seizoen vaak om te snijden.quote:Op maandag 11 april 2022 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoezo spannend? ik vind het leuk om te kijken maar spannend is het toch niet
misschien komt het omdat het zich voor het Breaking Bad tijdperk afspeelt dat ik het nogal relaxed bekijk, wel een goeie serie hoorquote:Op maandag 11 april 2022 08:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ik vond het enorm spannend. De sfeer in veel scenes van BCS was afgelopen seizoen vaak om te snijden.
Dat had ik de eerste vier seizoenen ook wel, maar nu dichterbij het einde is dat omgeslagen. Valt ook niet los te zien van de introductie van Lalo.quote:Op maandag 11 april 2022 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien komt het omdat het zich voor het Breaking Bad tijdperk afspeelt dat ik het nogal relaxed bekijk, wel een goeie serie hoor
quote:Op maandag 11 april 2022 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoezo spannend? ik vind het leuk om te kijken maar spannend is het toch niet
ik zie het meer als comedy maar dat komt misschien door Bob Odenkirk en je weet dat hij niet dood gaatquote:Op maandag 11 april 2022 09:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het toch echt wel een spannende serie.
Ja oke, daar kan ik wel inkomen.quote:Op maandag 11 april 2022 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie het meer als comedy maar dat komt misschien door Bob Odenkirk en je weet dat hij niet dood gaat
Ben je een boek aan het schrijven ofzoquote:Op maandag 11 april 2022 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het leuke aan Breaking Bad en Better Call Saul vind ik dat juist alle humor/komedie heel natuurlijk in de serie verworven zit. Het is juist een erg serieuze serie alleen Saul is op zichzelf een grappig persoon en de humor komt vaak uit de interacties tussen karakters. Ook met hoe zo'n Mike reageert op alles om hem heen bijvoorbeeld.
Verder weet je dat Saul niet doodgaat maar het lot van Kim en Nacho blijft wel spannend, en ben zo mogelijk nog meer begaan met Kim dan met Saul.
Dit ga ik toch niet allemaal lezen man.quote:Op maandag 11 april 2022 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het leuke aan Breaking Bad en Better Call Saul vind ik dat juist alle humor/komedie heel natuurlijk in de serie verworven zit. Het is juist een erg serieuze serie alleen Saul is op zichzelf een grappig persoon en de humor komt vaak uit de interacties tussen karakters. Ook met hoe zo'n Mike reageert op alles om hem heen bijvoorbeeld.
Verder weet je dat Saul niet doodgaat maar het lot van Kim en Nacho blijft wel spannend, en ben zo mogelijk nog meer begaan met Kim dan met Saul.
Dit was voor de discussie, ik kan je ook doorverwijzen naar mijn uitgebreide review van de serie tot dusverquote:
quote:Op maandag 11 april 2022 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2022 09:14 schreef GGMM het volgende:
Woordle 296 4/6
⬛🟩⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 92 4/6
⬛⬛⬛🟩🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟩🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Boem.
Banaan, binnen. @:wereldgozer @:afcniels
Hoeveel weken paasvakantie?quote:Op maandag 11 april 2022 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik werk in het onderwijs, wat denk je zelf
Ik bedacht me net opeens dat je op FOK! users kan blokkeren.quote:
Dan mis je tegenwoordig halve clubtopics.quote:Op maandag 11 april 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bedacht me net opeens dat je op FOK! users kan blokkeren.
Erg jammer.quote:Op maandag 11 april 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan mis je tegenwoordig halve clubtopics.
Ik heb er 6.quote:Op maandag 11 april 2022 11:39 schreef Caland het volgende:
Heb er nu alleen 3 in totaal en er zijn maar 3 opties @:onlogisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |