Het zit ze wel net zo mee jaquote:Op donderdag 7 april 2022 20:31 schreef -XOR- het volgende:
Deze zegetocht van Feijenoord is vergelijkbaar met de CL-campagne van Ajax 2018/19, wat een wereldprestatie.
Racist.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hopelijk niet weer zwart voor de ogen bij Kokcu
Dat hadden we nog niet gezien vandaag.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Kuip schreeuwt om een penalty
Arne is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
Arne, Arne, arne waarom altijd die overacting?
Er wel een beetje over ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
Arne, Arne, arne waarom altijd die overacting?
Met de inflatie is het allemaal niet meer zoveel waard tegenwoordig.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:32 schreef TLC het volgende:
Gelukkig tellen uitdoelpunten niet meer dubbel anders had Feyenoord achter gestaan.
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met de inflatie is het allemaal niet meer zoveel waard tegenwoordig.
Gaan we vandaag nog los?quote:
JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op donderdag 7 april 2022 20:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Huh, gaat het publiek nou weg voor het eindsignaal??
Joden lopen altijd wegquote:Op donderdag 7 april 2022 20:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Huh, gaat het publiek nou weg voor het eindsignaal??
Toen zongen ze nog DONT TAKE ME HOMEquote:Op donderdag 7 april 2022 20:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar zijn al die liedjes van 4 minuten geleden nou, erg vreemd dit.
KENNIE DAT NIE HORE DANquote:Op donderdag 7 april 2022 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen zongen ze nog DONT TAKE ME HOME
er is hier al een heel dameselftal squirtend tegen.t raam gespotquote:
NEEEEEEEEEEEEEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel vreemd, toen bij de 2-3 van Tottenham sloeg de sfeer ook totaal omquote:Op donderdag 7 april 2022 20:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar zijn al die liedjes van 4 minuten geleden nou, erg vreemd dit.
woedequote:Op donderdag 7 april 2022 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel vreemd, toen bij de 2-3 van Tottenham sloeg de sfeer ook totaal om
Toen werd het ineens feest jaquote:Op donderdag 7 april 2022 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn hier beelden van?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oei, Gurney is woest. Goten is voor PSV trouwens.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een goed idee, een Europees toernooi voor eerste divisie clubs, krijg je zo iets als Almere City tegen Fulham of Werder Bremen tegen Telstar.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:39 schreef spapaars het volgende:
Ach, het is maar de conference league.
Volgend seizoen misschien ook nog een losers league voor de gedegradeerde clubs binnen Europa.
Maar dat ging ergens omquote:Op donderdag 7 april 2022 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ordinair dit.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
er is hier al een heel dameselftal squirtend tegen.t raam gespot
Misschien kan @capuchon_jongen dit even uitwerken in een overzicht.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Wel een goed idee, een Europees toernooi voor eerste divisie clubs, krijg je zo iets als Almere City tegen Fulham of Werder Bremen tegen Telstar.
Gewoon een wat emotionele Joegoslaaf.quote:
Stukje oorlogstrauma.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gewoon een wat emotionele Joegoslaaf.
Interessante keuze.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd erg fan van Dina Belenkaya.
Hoe kom je bij die keuze?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd erg fan van Dina Belenkaya.
Ze doet de laatste tijd vaak interviews bij schaaktoernooien die ik bekijk. En ik hou van de combinatie beauty & brains want dat heb ik beide niet.quote:
Hahhahahahahahahyashyzxjhinsjzjl a uyadyhgwagqgagagquote:Op donderdag 7 april 2022 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
Jan Joost heeft 90 minuten lang Atletico zitten uitschelden. @:el-stinho
Neger op doel.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerlijk dat altijd iedereen ZIEDEND wordt als er geknield wordt.
Dat heb ik mooi gemist.quote:
Patricia knielde toen wel.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat heb ik mooi gemist.
Toen stond ik ook te zeiken.
Bossche bol met koffiequote:Op donderdag 7 april 2022 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een Hertog Jan en maisbrood met Boursin.
Je zou kunnen stellen van wel, ik vond over 90 minuten een gelijkspel wel terecht.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zat er meer in voor Feyenoord? 90+5 klinkt wel erg lullig
Mais uit Oekraine?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een Hertog Jan en maisbrood met Boursin.
Al besprokenquote:Op donderdag 7 april 2022 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat deed ie vanuit die positie in 2014 beter
Ik moet nog die film kijken met die hond.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel kijken, weinig gezien de laatste tijd. Saul komt op de hoop.
Benji of Togo?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet nog die film kijken met die hond.
Beethovenquote:
2 girls 1 dog?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet nog die film kijken met die hond.
Better Call Saul en Succession, zet die maar bovenaan je lijstje.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel kijken, weinig gezien de laatste tijd. Saul komt op de hoop.
Wanneer is die LotR serie?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Better Call Saul en Succession, zet die maar bovenaan je lijstje.
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee er is ook nog een break van een paar maanden halverwege het seizoen.
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die draaide ik echt grijs vroeger.quote:
Ik had nooit zoveel met klassieke muziek hoor.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die draaide ik echt grijs vroeger.
Er zit trouwens een bijna verkrachtingsscène in één van die films, beetje raar wel voor een kinderfilm.
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is nog voor mijn moderatorschap.
erg mooi
quote:van 12-02-2022 tot 17-08-2022
Ik geef FB:SoD een 6,5/10quote:Op donderdag 7 april 2022 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk op korte termijn enorm uit naar de nieuwe FB, de nieuwe Batman en BCS.
Ach gelukkig heeft het je niet verpestquote:Op donderdag 7 april 2022 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die draaide ik echt grijs vroeger.
Er zit trouwens een bijna verkrachtingsscène in één van die films, beetje raar wel voor een kinderfilm.
Last Kingdom heb ik ook nog. HBO Max genomen maar nog niks bekeken.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het onder niet zo'n grote druk een geweldige speler.quote:
Ohquote:Op donderdag 7 april 2022 21:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Een erg matige Harry Potter spin-off
Dobby in de boekenquote:Op donderdag 7 april 2022 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ik vond Harry Potter al matig
Vooral Dobbey
Daar ging iets mis.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het al gemeld in het daarvoor bestemde topic
Die staat er nog niet opquote:Op donderdag 7 april 2022 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Wel top dat die films vrij rap al op HBO Max komen.Iemand Batman al gezien?
Ga dit weekend eens de tijd nemen om dat uit te pluizen.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoordquote:Op donderdag 7 april 2022 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe noem je het als iemand in de Jut en Jul league over de bal heen maait?
Oh ja dat hebben ze tegenwoordig in Friesland ookquote:Op donderdag 7 april 2022 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er schijnen ook bioscopen te zijn.
Zelfs een Pathé!quote:Op donderdag 7 april 2022 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat hebben ze tegenwoordig in Friesland ook
Ook, maar ik bedoelde een... conference mispeer!quote:
Daar heeft @Coco een gif van.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja in The Dark Knight.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Oh ja dat hebben ze tegenwoordig in Friesland ook ", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 7 april 2022 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat hebben ze tegenwoordig in Friesland ook
Ik zag afgelopen weekend weer een lul met een knotje op zijn laptop in een koffiewinkel.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Oh ja dat hebben ze tegenwoordig in Friesland ook ", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Kopenhagen thuis was wel lachenquote:
Ik ga in augustus naar Kopenhagen.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kopenhagen thuis was wel lachen
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken jullie trouwens dat Hugo de Jonge gaat aftreden?
Geen idee, heb het net via WhatsApp gevraagd.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor de 0-1.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:33 schreef Coco het volgende:
PSV is zo saai dat zelfs @:zipportal niet grappig is.
Shay Zahavi mag van mij wel blijven hoor.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:33 schreef RipCity het volgende:
Zou fijn zijn als zahavi vanaf de Zomer weer lekker bij de klaagmuur gaat staan.
Eigenlijk boeit het mij allemaal geen reet.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je geen bannen?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:34 schreef Zorro het volgende:
Ik ging wat druiven pakken.
Gelukkig zag ik in de herhaling de geweldige redding van Mvogo nog.
Ik ga hierover nadenken.quote:
Nee, te grote egoquote:Op donderdag 7 april 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een hipster die passe is.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen weekend weer een lul met een knotje op zijn laptop in een koffiewinkel.
Toen moest ik aan deze copypasta denken.
Einde anekdote.
De derde helftquote:
PSV ookquote:
Romero gaat het doen vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |