er is hier al een heel dameselftal squirtend tegen.t raam gespotquote:
NEEEEEEEEEEEEEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel vreemd, toen bij de 2-3 van Tottenham sloeg de sfeer ook totaal omquote:Op donderdag 7 april 2022 20:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar zijn al die liedjes van 4 minuten geleden nou, erg vreemd dit.
woedequote:Op donderdag 7 april 2022 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel vreemd, toen bij de 2-3 van Tottenham sloeg de sfeer ook totaal om
Toen werd het ineens feest jaquote:Op donderdag 7 april 2022 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn hier beelden van?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oei, Gurney is woest. Goten is voor PSV trouwens.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een goed idee, een Europees toernooi voor eerste divisie clubs, krijg je zo iets als Almere City tegen Fulham of Werder Bremen tegen Telstar.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:39 schreef spapaars het volgende:
Ach, het is maar de conference league.
Volgend seizoen misschien ook nog een losers league voor de gedegradeerde clubs binnen Europa.
Maar dat ging ergens omquote:Op donderdag 7 april 2022 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ordinair dit.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
er is hier al een heel dameselftal squirtend tegen.t raam gespot
Misschien kan @capuchon_jongen dit even uitwerken in een overzicht.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Wel een goed idee, een Europees toernooi voor eerste divisie clubs, krijg je zo iets als Almere City tegen Fulham of Werder Bremen tegen Telstar.
Gewoon een wat emotionele Joegoslaaf.quote:
Stukje oorlogstrauma.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gewoon een wat emotionele Joegoslaaf.
Interessante keuze.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd erg fan van Dina Belenkaya.
Hoe kom je bij die keuze?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd erg fan van Dina Belenkaya.
Ze doet de laatste tijd vaak interviews bij schaaktoernooien die ik bekijk. En ik hou van de combinatie beauty & brains want dat heb ik beide niet.quote:
Hahhahahahahahahyashyzxjhinsjzjl a uyadyhgwagqgagagquote:Op donderdag 7 april 2022 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
Jan Joost heeft 90 minuten lang Atletico zitten uitschelden. @:el-stinho
Neger op doel.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerlijk dat altijd iedereen ZIEDEND wordt als er geknield wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |