Daar ging iets mis.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het al gemeld in het daarvoor bestemde topic
Die staat er nog niet opquote:Op donderdag 7 april 2022 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Wel top dat die films vrij rap al op HBO Max komen.Iemand Batman al gezien?
Ga dit weekend eens de tijd nemen om dat uit te pluizen.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoordquote:Op donderdag 7 april 2022 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe noem je het als iemand in de Jut en Jul league over de bal heen maait?
Oh ja dat hebben ze tegenwoordig in Friesland ookquote:Op donderdag 7 april 2022 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er schijnen ook bioscopen te zijn.
Zelfs een Pathé!quote:Op donderdag 7 april 2022 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat hebben ze tegenwoordig in Friesland ook
Ook, maar ik bedoelde een... conference mispeer!quote:
Daar heeft @Coco een gif van.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja in The Dark Knight.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Oh ja dat hebben ze tegenwoordig in Friesland ook ", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 7 april 2022 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat hebben ze tegenwoordig in Friesland ook
Ik zag afgelopen weekend weer een lul met een knotje op zijn laptop in een koffiewinkel.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Oh ja dat hebben ze tegenwoordig in Friesland ook ", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Kopenhagen thuis was wel lachenquote:
Ik ga in augustus naar Kopenhagen.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kopenhagen thuis was wel lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |