SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Deze plaat?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:29 schreef livelink het volgende:
Ik moest het even googelen, maar mooi hoor.
En ik dacht dat jij als ervaren bouler wel goed zou kunnen mikken.quote:
Degene die hier kwam schilderen wilde het eigenlijk niet op de muur schilderenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:29 schreef livelink het volgende:
Ik moest het even googelen, maar mooi hoor.
Ik mik altijd prima, maar ja….quote:Op donderdag 7 april 2022 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij als ervaren bouler wel goed zou kunnen mikken.
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:31 schreef just me het volgende:
@:Symphonic jouw leven is wel veel kleurrijker geworden hè
Vind ik ook eigenlijk.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:34 schreef Symphonic het volgende:
Deze plaat heb ik echt grijsgedraaid vroeger.
Nog steeds een mooi liedje
Klopt. Heel mooi liedje. Ik ken het eigenlijk van Paul de Leeuw. Later kwam ik er pas achter dat het origineel van Ben Cramer was. Van Paul de Leeuw vind ik het ook mooi, trouwens.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:34 schreef Symphonic het volgende:
Deze plaat heb ik echt grijsgedraaid vroeger.
Nog steeds een mooi liedje
quote:
Fijne avond.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:42 schreef Symphonic het volgende:
Dankjewel Melting. Fijne avond nog allemaal
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:42 schreef Symphonic het volgende:
Dankjewel Melting. Fijne avond nog allemaal
Mag wat mij betreft morgen al beginnen met beter weer!!quote:Op donderdag 7 april 2022 20:46 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in volgende week? Met het betere weer, bedoel ik?
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
Mag wat mij betreft morgen al beginnen met beter weer!!
Dan ga ik gewoon heel sjagrijnig zijnquote:Op donderdag 7 april 2022 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar dat gaat het niet worden.
Nog een paar daagjes wachten.
Ja, echt wel.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:46 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in volgende week? Met het betere weer, bedoel ik?
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon heel sjagrijnig zijn
Iedereen is er aan toe, denk ik. Je zag het laatst al toen het weer beter was..... veel mensen waren een stuk vrolijker.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:51 schreef Fogel het volgende:
Het was erg rustig in dat andere topic...
Misschien moet ik er nog maar een pakken...quote:
Gewoon doen, het is toch donderdagquote:Op donderdag 7 april 2022 20:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien moet ik er nog maar een pakken...
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:58 schreef livelink het volgende:
Ben blij dat Koos niet de uitsmijter was.
Madonna ziet er ook niet meer uit, trouwens.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Madonna ziet er ook niet meer uit, trouwens.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Madonna ziet er ook niet meer uit, trouwens.
[ afbeelding ]
Was het nou maar niet doorgegaanquote:Op donderdag 7 april 2022 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Honkbal avondje:
Begin 7e inning: stand 18-1 voor Amsterdam
Einde 7e inning en eindstand: stand 18-24 voor RCH
Bij 18-10 ben ik al weggegaan, was beter voor mijzelf én enkele spelers…
Dit is een structureel probleem, Amsterdam heeft geen goede werpersploeg dit jaar en alleen door 20 keer 4 wijd in 1 inning te gooien scoorde RCH zoveel punten.quote:
De vele koffie deed z'n warme werk en vanuit de kantine kon ik het deels ook prima zien…quote:En was het (los van het wedstrijdverloop) niet onaangenaam koud op de tribune?
quote:Op donderdag 7 april 2022 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Honkbal avondje:
Begin 7e inning: stand 18-1 voor Amsterdam
Einde 7e inning en eindstand: stand 18-24 voor RCH
Bij 18-10 ben ik al weggegaan, was beter voor mijzelf én enkele spelers…
quote:Op vrijdag 8 april 2022 07:38 schreef just me het volgende:
[..]wat een afgang!
goedemorgen
![]()
Ik zie op mijn mobiel dat er rond 23.30 een uitzending van R49 begon
quote:
Goedemorgen Mad.... adem in.... adem uit.... je kan er toch niets meer aan doen.quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
Neem een lekker bokkenpootje, kopje koffie erbij en relax [ afbeelding ]
je zou bijna denken dat er een koffiebonen crisis isquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
Je kunt de bodem zien van dat koffiekopje
Slap bakkie...
Het is thee.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
Je kunt de bodem zien van dat koffiekopje
Slap bakkie...
Ja, je hebt wat gemist! Weer eens een ouderwetse nachtelijke uitzending met veel drank, spelletjes en slap geouwehoer. Je had er bij moeten zijnquote:Op vrijdag 8 april 2022 07:38 schreef just me het volgende:
[..]wat een afgang!
goedemorgen
![]()
Ik zie op mijn mobiel dat er rond 23.30 een uitzending van R49 begon
quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, je hebt wat gemist! Weer eens een ouderwetse nachtelijke uitzending met veel drank, spelletjes en slap geouwehoer. Je had er bij moeten zijn
Volgende keer een NL alertquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, je hebt wat gemist! Weer eens een ouderwetse nachtelijke uitzending met veel drank, spelletjes en slap geouwehoer. Je had er bij moeten zijn
het is bacardi lemonquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:48 schreef just me het volgende:
[..]
Volgende keer een NL alert
[..]
het is bacardi lemon
quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:55 schreef brother52 het volgende:
Vanavond geld uitdelen aan goede doelen![]()
Gaat een erg lange dag worden waar weer van alles op het laatste moment geregeld moet worden.
Ik had mezelf ook aangemeld maar ze zijn er niet in getraptquote:
Oreer ze morgen, ik ben dan weer de hort op wegens de al lang geleden geplande en steeds weer herplande C19 whisky tasting...quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:13 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Ik weet niet of iemand morgenavond al draaiplannen had op het pre-Melting tijdstip? Anders heb ik daar wel oren naar.
Goedemorgen just me.quote:
Goedemorgen Mad.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Schijnt daar het zonnetje ook al?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:52 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
net in de spiegel gekeken en toen zag ik 'n zonnetje
Maar buiten is de zon nog niet maar die komt vast wel. Ik ga om 10.00 uur golfen.quote:
Warm aankleden dan. Want het is nog koud.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:07 schreef just me het volgende:
[..]
Maar buiten is de zon nog niet maar die komt vast wel. Ik ga om 10.00 uur golfen.
Gaat wel lukken, als we klaar zijn lekker warme chocolademelk dus dat zit wel goedquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Warm aankleden dan. Want het is nog koud.
Maar veel plezier met het balletje slaan!
De Goudse kabouters zullen het wel fijn vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, als we klaar zijn lekker warme chocolademelk dus dat zit wel goed
Ik ga oppassen in Gouda vanavond en kan dus niet luisteren. Ik blijf daar slapen en morgen op bezoek bij mijn broer
De oudste zeker maar de jongste hangt nog erg aan zijn papa en mama, maar als ze weg zijn zal hij met toch met mij moeten doenquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
De Goudse kabouters zullen het wel fijn vinden.
Zelfs dat niet, het hagelde hier net…quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.
Als het vandaag maar droog blijft.
En dat komt vast goed. Oma mag de kabouters verwennen, dus dat komt goed.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:14 schreef just me het volgende:
[..]
De oudste zeker maar de jongste hangt nog erg aan zijn papa en mama, maar als ze weg zijn zal hij met toch met mij moeten doen
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, het hagelde hier net…
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, het hagelde hier net…
Klopt. Het was gisteren nog echt koud.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:17 schreef just me het volgende:
[..]hopen dat het snel op knapt!
ik fietste gisterenavond rond 21.30 uur naar huis en toen was het ook zo koud
Ik hoop het voor jou, ik zit vandaag grotendeels binnen in Alkmaar aan de whisky.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:17 schreef just me het volgende:
[..]hopen dat het snel op knapt!
ik fietste gisterenavond rond 21.30 uur naar huis en toen was het ook zo koud
Chocolade hagel?quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:38 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Hier is het ook Venz weer.
Gezellig, geniet ervanquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, als we klaar zijn lekker warme chocolademelk dus dat zit wel goed
Ik ga oppassen in Gouda vanavond en kan dus niet luisteren. Ik blijf daar slapen en morgen op bezoek bij mijn broer
ik heb gelukkig zonder regen kunnen golfen en op het terras in de zon mijn chocolademelk kunnen drinkenquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een achterlijk weer vandaag met die hagelbuien
Dat pakken ze je niet meer afquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb gelukkig zonder regen kunnen golfen en op het terras in de zon mijn chocolademelk kunnen drinken
Toch wel met een flinke scheut rum en mini marshmallows?quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb gelukkig zonder regen kunnen golfen en op het terras in de zon mijn chocolademelk kunnen drinken
Uh... nee, ik moet zo gaan oppassen dus geen rumquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toch wel met een flinke scheut rum en mini marshmallows?
quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Saturday Selection
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ik kan nog net het laatste stukje meeluisteren.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:57 schreef DJ11 het volgende:
Hallo
Zoals gisteren al een beetje gemeld: ik hoef vanavond niet te oefenen, dus vind ik het leuk om een pre-Melting-uitzending te doen. Ik heb al wat leuke dingen klaarstaan en ga zo nog meer uitzoeken.
[..]
Welkom aRdquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:56 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond,
Luister waarschijnlijk een klein uur mee
Dat was een lekkere binnenkomer voor mij.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Ook welkom MeltingShannon - Let The Music Play (European remix)
Als ik een nieuw nummer hoor, dat lekker klinkt, en het is een remix, ben ik altijd wel benieuwd naar het origineel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was een lekkere binnenkomer voor mij.
Niks mis mee. Ik vind goede remixes vaak een welkome aanvulling op het origineel. Er zijn ook heel wat nummers hit geworden in een remix-versie. Ik wil daar binnenkort nog een rubriek (cq. terugkerend item) van gaan maken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik een nieuw nummer hoor, dat lekker klinkt, en het is een remix, ben ik altijd wel benieuwd naar het origineel.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is een correcte bingoDonna Summer - Hot Stuff
Oh, die heb ik even gemist. Moest de kat prikken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nieuwe jingleen daarna het eerste nieuwe nummer van vanavond
Ik vind dit een 13 in een dozijn nummer.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:19 schreef DJ11 het volgende:
We zijn voor de verandering weer eens in Noorwegen aangekomen:SKAAR - Get Him Away From Me
Hoe doet ie het met de medicijnen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, die heb ik even gemist. Moest de kat prikken.
Ik vind het wel een leuke productiequote:Op zaterdag 9 april 2022 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dit een 13 in een dozijn nummer.
Slecht. Glucose is nog steeds veel te hoog. We zijn voortdurend in overleg met de dierenarts en zijn de insuline steeds aan het verhogen. Vanmiddag deed ik een glucosemeting en de uitslag was alleen maar 'High'. Er werd niet eens meer een waarde gegevenquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:23 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Nare ervaringen met dansen ?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Slecht. Glucose is nog steeds veel te hoog. We zijn voortdurend in overleg met de dierenarts en zijn de insuline steeds aan het verhogen. Vanmiddag deed ik een glucosemeting en de uitslag was alleen maar 'High'. Er werd niet eens meer een waarde gegeven![]()
Net was het 25. Dat was dan in ieder geval een waarde
Ohquote:
Dat weet ik ook niet. Bij katten zou het 6 tot 9 moeten zijn. Dus ja, het is erg hoog.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of dat bij katten hetzelfde moet zijn als bij mensen, maar anders is het wel extreem hoog.
Dat is bij mensen ook.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Bij katten zou het 6 tot 9 moeten zijn. Dus ja, het is erg hoog.
Soms is regen wel lekker.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:27 schreef DJ11 het volgende:
We moeten die vervelende regen zo maar eens even verjagen.
Volgende week wordt het enkele dagen zelfs 20+. Dus je kan je weer helemaal uitleven.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:30 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag precies tussen de buien door eindelijk weer eens een lange wandeling gemaakt. Dat was wel weer eens fijn na die lamlendige week met rotweer.
Gelukkig gaat het opknappenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:30 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag precies tussen de buien door eindelijk weer eens een lange wandeling gemaakt. Dat was wel weer eens fijn na die lamlendige week met rotweer.
Verfrissend toch!quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:32 schreef Melting het volgende:
Dit is wel een heel directe aanpak van versieren.
Kan tegenwoordig niet meer. Je hebt meteen een aanklacht aan je broek hangen.quote:
Waarom hoorden we ineens niets meer van haar toentertijd?quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Een liedje dat werd geschreven door Lenny Kravitz:Vanessa Paradis - Be My Baby
Geen ideequote:Op zaterdag 9 april 2022 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom hoorden we ineens niets meer van haar toentertijd?
Omdat ze trouwde met Johnny Depp en 4 kinderen met hem kreeg.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom hoorden we ineens niets meer van haar toentertijd?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat ze trouwde met Johnny Depp en 4 kinderen met hem kreeg.
Met 4 kinderen en Johnny Depp kun je verder niks meer, lijkt me.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen kunnen multitasken.
Het moet nog even wennen, denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:35 schreef DJ11 het volgende:
De échte eerste single van zijn nieuwe album. De fijne stem van:Rhys Lewis - Alone
Sinds wanneer zorgen die artiesten zelf voor hun kinderen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Met 4 kinderen en Johnny Depp kun je verder niks meer, lijkt me.
Ik ook. Het is een vrij commercieel nummer. Maar zijn stem blijft prettig, net als de sound van het nummer. En er komt sowieso één geweldig nummer op dat album te staan. Dat weet ik al maanden.quote:
Dit is wel een fijn nummer.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Via de sixties en 2022 gaan we zo naar een jaren 90-nummer dat @:Melting en @:Livelink schijnbaar niet kennen. Althans, dat beweren ze. We gaan uitvinden of het ook écht zo is.
Nu eerst de sixties, een oude Bond-tune:Louis Armstrong - We Have All The Time In The World
Misschien was ze nog van de oude stempel. Of het was altijd haar droom om moeder te zijn en daar al haar tijd aan te geven. Ze bestaan nog.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Sinds wanneer zorgen die artiesten zelf voor hun kinderen?
Welterusten aRd.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien DJ11, maar ik ga nu richting mijn bed en zo weer slapen.
Toepasselijk slaapliedje erbij. Bedankt voor het luisteren, tot de volgende keer.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien DJ11, maar ik ga nu richting mijn bed en zo weer slapen.
Welterusten anotherRandomdudequote:Op zaterdag 9 april 2022 19:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
En hoezo ken ik dit niet?quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Dit komt uit Zwitserland...Marius Bear - Boys Do Cry
Het gaat om het nummer dat je NU hoortquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
En hoezo ken ik dit niet?![]()
(Al ken ik het niet inderdaad)
Oke, ik ken het inderdaad, hoewel ik er geen naam of titel aan kan plakken.quote:
De volgende keer zal ik op basis van naam en titel ongetwijfeld weer zeggen dat ik het niet ken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Melting in MUZ / Radio 49 #3675 - Status Quo - Highway to hell
livelink in MUZ / Radio 49 #3675 - Status Quo - Highway to hellJimmy Nail - Ain't No Doubt
slome versie van Ain't No Doubt van Jimmy Nail.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Melting in MUZ / Radio 49 #3675 - Status Quo - Highway to hell
livelink in MUZ / Radio 49 #3675 - Status Quo - Highway to hellJimmy Nail - Ain't No Doubt
Ik vergeet elke keer dat dit van DM is.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Depeche Mode - Personal Jesus (Holier Than Thou Approach)
Weet je wel waar hij zich verstopt heeft?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:03 schreef livelink het volgende:
Mijn persoonlijke jezus laat zich nauwelijks zien, helaas.
Ik wist niet dat je hem moest zoekenquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je wel waar hij zich verstopt heeft?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je hem moest zoeken![]()
Ik dacht dat hij gewoon aan je verscheen zodra je 3x over de lamp wreef.
Die laatste laat zich ook nooit zien, anders.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat deed Jezus niet. Je ben in de war met de geest.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Die laatste laat zich ook nooit zien, anders.
Ik laat me vandaag verrassen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Een liedje dat in 2018 in mijn jaarlijst stond. Ik had er weer eens zin in.Vacationer - Being Here
Er komt nog veel leuks aan, waaronder de twee beste nieuwe liedjes van de week
Verzoekjes / suggesties zijn ook nog steeds welkom via DM.
Kan me niet herinneren dat ik deze vaker heb gehoord.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Draaide ik de vorige uitzending "Always", dit is een single van hetzelfde album. En die is vandaag wel toepasselijk.Erasure - I Love Saturday
Is in Nederland ook geen hit geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik deze vaker heb gehoord.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is in Nederland ook geen hit geweest.
Deze ken je vast wél, aangevraagd door Livelink:ABC - When Smokey Sings
Dit is een fijne plaat.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Caro Emerald - That Man
Hierna: mijn favoriete plaat van de afgelopen week
Er is een filmpje van een optreden op het North Sea Jazz festival dat ze dit zingt. Daar word ik altijd instant vrolijk vanquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Caro Emerald - That Man
Hierna: mijn favoriete plaat van de afgelopen week
Dit blijft ook een fijne.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Nog een handvol liedjes te gaan voordat Melting het roer overneemtTalking Heads - Road To Nowhere
Was inderdaad aangenaam om te horen. Ik denk wel dat ik het vaker moet horen om er echt heel enthousiast over te zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben heel enthousiast over dit liedje. Het is lichtvoetig, op het eerste gehoor heel simpel, maar er zit een mooie muzikale ontwikkeling in. Oordeel vooral zelf:Stu Larsen - Part Time Lover
Gaat goedkomen, want dit is een liedje dat ik zeker vaker ga draaienquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Was inderdaad aangenaam om te horen. Ik denk wel dat ik het vaker moet horen om er echt heel enthousiast over te zijn.
Ja, verschrikkelijk. Ik had die foto hier laatst gedeeld.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik wilde eigenlijk eerst Madonna zelf draaien, omdat ze in het nieuws was deze week. Ze ziet er nogal erg... ehhh.. plastisch uit. Als een soort buitenaards wezen. Echt geen porem meer.
Er is ook nog wel een verschil tussen wat dingetjes laten doen (zoals Linda de Mol, Chantal Janszen) of er compleet in doorslaan, zoals Madonna.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:46 schreef livelink het volgende:
Ik begrijp echt niet dat juist vrouwen die zouden moeten blaken van het zelfvertrouwen naar plastische chirurgie grijpen en er daarna alleen maar slechter uit zien. Stuk voor stuk mooie vrouwen die vast ook mooi oud zouden worden als ze niet hadden ingegrepen.
Goed ingeschatquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Dit was zo'n beetje het moment dat ik voor Symphonic en Doedezemaar had bedacht om het topic binnen te wandelenNew Order - Krafty
Fijn dat je in ieder geval weer wat geslapen hebtquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:49 schreef Rafeiro het volgende:
Luister nog even mee.
Had 2 nachten niet geslapen, maar vandaag toch nog wat.
Niet veel, maar ben net mandje uit gekropen.
Maar meeste gemist dus
Ik zal het niet verklappenquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:52 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste track van de uitzending:Fine Young Cannibals - I'm Not The Man I Used To Be
Wie goed heeft opgelet, weet ik dat ik zo meteen met een nieuw nummer eindig. En Livelink heeft een informatie-voorsprong
Bij dit nummer denk ik inderdaad meteen aan Hozier.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb de laatste tijd al regelmatig nummers van hem gedraaid, maar nu is er een volledig nieuw album uit van deze Zweedse zanger. Ik vind z'n stem geweldig. Z'n muziek doet me aan Hozier denken. Het album, King Of A Tragedy, staat vol met uitstekende liedjes. Maar deze springt er op het eerste gehoor meteen al uit.Isak Danielson - The Best Of You
Inderdaad ja, ik hoor ook wel overeenkomstenquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij dit nummer denk ik inderdaad meteen aan Hozier.
Het was weer een heel fijn voorprogramma, DJ11. Alleen je laatste nieuwe jingle heb ik eigenlijk maar bewust meegekregen trouwens.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren en veel plezier met Melting
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:00 schreef DJ11 het volgende:
"This radio station is yours and mine: Radio 49"
Copyright @:ToT
Nog steeds de vaste afsluit-zin van mijn uitzending, maar ik had er even geen ruimte meer voor, vandaar op deze manierquote:
Ik had dit singletje en die draaide ik best vaak. En voor de lach van de dag had ik er een snorretje opgetekendquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:11 schreef livelink het volgende:
Ja, dit is nog veel mooier dan wat ik zei.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had dit singletje en die draaide ik best vaak. En voor de lach van de dag had ik er een snorretje opgetekend
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had dit singletje en die draaide ik best vaak. En voor de lach van de dag had ik er een snorretje opgetekend
Op wie doel je nu?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:14 schreef Rafeiro het volgende:
Hoi mevrouw die een natte rug kreeg
Plons, hihi
Dat je dat nog weet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zorro in de Efteling, die had mazzel
Ik heb wel ijskoude handen.... geen idee waarom ze niet warm worden.quote:
Vond haar ook gewoon heel stoer. Heeft indruk gemaakt toen.quote:
High five! Ik zit hier met vingerloze handschoenen aan te typen. Maar ik heb heel vaak koude handen, dus dat is voor mij niet zo raar.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb wel ijskoude handen.... geen idee waarom ze niet warm worden.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vond haar ook gewoon heel stoer. Heeft indruk gemaakt toen.
Alleen komen en toen hebben we nog even gebeld opdat ze ons kon vinden.
Stoere meid en toen plemp water in haar nek![]()
Ook voordeel dat ik niet veel in de Efteling kom dan onthoud je dat makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |