quote:Op donderdag 7 april 2022 20:49 schreef GwaiLow het volgende:
Die keeper van die tegenstander kon er ook echt geen drol van trouwens. Bij die 3-2 van Kokcu. Wat was dat zeg. Maar goed, wedstrijd met aardig wat fouten aan beide kanten. Toch ga je dit uit gewoon winnen hoor...heksenketel of niet. Feyenoord heeft echt veel meer kwaliteit.
Ja die voorzet die net mis ging en daarna ging hij erin.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer dan 1 xG ook, of ging daar een gevaarlijk schot aan vooraf?
Nee, tikte 'm gewoon vanaf 20 centimeter binnen. Dit is dus precies waarom xG context nodig heeft.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer dan 1 xG ook, of ging daar een gevaarlijk schot aan vooraf?
Meer kan ik hier ook niet van maken helaas.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:52 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme Jezus Christus tering tyfus zooi.
Ik vond dat ze zich na de 1-2 goed herpakten. De 4-2 hing zelfs even in de lucht.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na het eerste half uur was het wel totaal kut van Feyenoord
Na de 2-2 wel wat beter jaquote:Op donderdag 7 april 2022 20:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond dat ze zich na de 1-2 goed herpakten. De 4-2 hing zelfs even in de lucht.
Ik heb die 3 tegengoals niet goed gezien maar dat was wel echt paniekvoetbal in de 16 volgens mij. Ik mis Bijlow en Geert
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:52 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme Jezus Christus tering tyfus zooi.
Maar het is maar een half uur goed geweest. De rest matig. Al was Slavia ook niet goed.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond dat ze zich na de 1-2 goed herpakten. De 4-2 hing zelfs even in de lucht.
Ik heb die 3 tegengoals niet goed gezien maar dat was wel echt paniekvoetbal in de 16 volgens mij. Ik mis Bijlow en Geert
Je overdrijft gewoon iedere keer bewust. Ze kunnen er nooit geen ene tering van.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja want tegenspraak is heel eng natuurlijk, dat moeten we niet willen hier.
En je mag best namen noemen hoor, wel zo netjes.
Het gaat zeker niet makkelijk worden, maar als 2/3 zijn niveau wel haalt (i.p.v. niet zoals vandaag) heb je een prima kans.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Slavia gaat volgende week alleen maar lange ballen pompen. Niet heel lekker met onze verdediging op dit moment. Ik ben in ieder geval een beetje angstig voor volgende week.
Maar ze kunnen er ook nooit geen ene tering van. Slavia ook niet trouwens. En de andere 17 ploegen in onze gehandicapte Eredivisie ook niet.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je overdrijft gewoon iedere keer bewust. Ze kunnen er nooit geen ene tering van.
Ze zijn wel duidelijk minder dan laten we zeggen een maand geleden.
Waarom kijk je dan?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar ze kunnen er ook nooit geen ene tering van. Slavia ook niet trouwens. En de andere 17 ploegen in onze gehandicapte Eredivisie ook niet.
De ene week is het ietsje minder slecht dan de andere week, maar slecht blijft het natuurlijk wel altijd.
Dessers ook.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:03 schreef fetX het volgende:
Toornstra viel trouwens als een draak in vandaag.
Kwam wel meer in het spel voor dan Linssen, maar het blijft toch iedere keer de keuze tussen lamme en de blinde.quote:
Dikverdiend gelijkspel natuurlijk maar wel vies mad om die kutkeeper. Kost je gewoon een Europese trofee straks. Aanfluiting.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
xG says no. @:pietjepuk2000
[ twitter ]
net zoals elke invalbeurtquote:Op donderdag 7 april 2022 21:03 schreef fetX het volgende:
Toornstra viel trouwens als een draak in vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |